Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
dinsdag 1 september 2009 om 13:17
Het is ook een stuk kouder dan gisteren. Goed dat je al op de helft bent.
Ik heb zonet fijn 'even' verf gehaald. Mijn pin wilde niet meewerken, dus even naar een supermarkt dichtbij (lees: vlakbij huis) gefietst. Deed pas het ook niet, dus meteen maar naar de bank gefietst. De pas zou het prima moeten doen. Ja fijn, maar hij doet het niet. Gelukkig kon ik daar wel geld opnemen. Nu dus een nieuwe pas aanvragen. Daarna weer terug gefietst, intussen in best wel flinke regen, naar de bouwmarkt. En dat alles fijn in alleen een hemdje.
Gelukkig word ik wel vrolijk van in de regen fietsen
Hoe ver is het reizen Pips?
Ik heb zonet fijn 'even' verf gehaald. Mijn pin wilde niet meewerken, dus even naar een supermarkt dichtbij (lees: vlakbij huis) gefietst. Deed pas het ook niet, dus meteen maar naar de bank gefietst. De pas zou het prima moeten doen. Ja fijn, maar hij doet het niet. Gelukkig kon ik daar wel geld opnemen. Nu dus een nieuwe pas aanvragen. Daarna weer terug gefietst, intussen in best wel flinke regen, naar de bouwmarkt. En dat alles fijn in alleen een hemdje.
Gelukkig word ik wel vrolijk van in de regen fietsen
Hoe ver is het reizen Pips?
dinsdag 1 september 2009 om 13:57
dinsdag 1 september 2009 om 14:22
Proficiat Boor! Welverdiend hoor!
Tuurlijk had ik ook op je gestemd!
Net heel het huis van boven naar beneden gestofzuigd. Ut was nodig
En ik heb gestreken!
Had ik al verteld dat oudste opeens een bloesjes-tik heeft ?
Fuus! Vrolijk worden van in de regen fietsen?
Ikke eeeeecht nie!
En we zouden even de stad in gaan voor kaftpapier en schriften voor de oudste.
Vanavond eten wij iets van pasta. Lekker en makkelijk. Kan niet mislukken.
Oh, en de post was er!
Itsie, dank je wel namens mijn oudste voor de boeken, ze gaat je zelf ook nog een mailtje sturen.
Tuurlijk had ik ook op je gestemd!
Net heel het huis van boven naar beneden gestofzuigd. Ut was nodig
En ik heb gestreken!
Had ik al verteld dat oudste opeens een bloesjes-tik heeft ?
Fuus! Vrolijk worden van in de regen fietsen?
Ikke eeeeecht nie!
En we zouden even de stad in gaan voor kaftpapier en schriften voor de oudste.
Vanavond eten wij iets van pasta. Lekker en makkelijk. Kan niet mislukken.
Oh, en de post was er!
Itsie, dank je wel namens mijn oudste voor de boeken, ze gaat je zelf ook nog een mailtje sturen.
dinsdag 1 september 2009 om 18:03
goedenavond
daar was ik weer, stress op het werk en ik ben enkele krabplekken rijker maar ach normaal vinden ze me wel lief
boro GEFELICITEERD, ik ben echt heel erg blij voor je. Je hebt het zo verdiend net zoals die mooie schoenen (ik ben jaloers)
Goldie ben blij dat ze er blij mee is.
Mamz een dikke knuffel en een pas op de plaats is soms zo slecht nog niet
ik ga nu even een pizza in de oven gooien en voor mezelf zorgen
tot strakjes
daar was ik weer, stress op het werk en ik ben enkele krabplekken rijker maar ach normaal vinden ze me wel lief
boro GEFELICITEERD, ik ben echt heel erg blij voor je. Je hebt het zo verdiend net zoals die mooie schoenen (ik ben jaloers)
Goldie ben blij dat ze er blij mee is.
Mamz een dikke knuffel en een pas op de plaats is soms zo slecht nog niet
ik ga nu even een pizza in de oven gooien en voor mezelf zorgen
tot strakjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan