Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
dinsdag 1 september 2009 om 19:02
Its, pakketje is aangekomen, met een lief kaartje. Geef je nog wel je rekeningnummer door? Ben er erg blij mee. Heb mijn collectie nu weer compleet. Hardstikke fijn.
Pips ik heb vandaag ook "de Waterspuwer" binnen gekregen. Fijn, weer genoeg te lezen dus. Heerlijk in deze donkere dagen.
Volgende week wordt het weer ook weer beter. Jippie
Pips ik heb vandaag ook "de Waterspuwer" binnen gekregen. Fijn, weer genoeg te lezen dus. Heerlijk in deze donkere dagen.
Volgende week wordt het weer ook weer beter. Jippie
dinsdag 1 september 2009 om 19:07
dinsdag 1 september 2009 om 20:07
navond liefjes,
Netjes nasi gegeten vandaag, met hamlappen in de moksi saus. ( Ik zou eigenlijk suri-bami eten, maar had niets in huis om een lekkere bami te maken, wel nog rijst , roerbakgroente en een een of andere boemboe )
T was heerlijk
net mijn interview ingevuld + een foto van mij met De Autist opgestuurd, eng wel, maar het is een mooie foto, van toen ik net hier woonde (al weer ruim 5 jaar terug ). En ach, ik ben al zo herkenbaar als de pest op het forum door mijn verhalen dat ik dacht, laat ik het maar doen. De foto is een duidelijke foto.
nou ja, jullie zullen het wel zien morgen ofzo.
Netjes nasi gegeten vandaag, met hamlappen in de moksi saus. ( Ik zou eigenlijk suri-bami eten, maar had niets in huis om een lekkere bami te maken, wel nog rijst , roerbakgroente en een een of andere boemboe )
T was heerlijk
net mijn interview ingevuld + een foto van mij met De Autist opgestuurd, eng wel, maar het is een mooie foto, van toen ik net hier woonde (al weer ruim 5 jaar terug ). En ach, ik ben al zo herkenbaar als de pest op het forum door mijn verhalen dat ik dacht, laat ik het maar doen. De foto is een duidelijke foto.
nou ja, jullie zullen het wel zien morgen ofzo.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 1 september 2009 om 20:38
dinsdag 1 september 2009 om 21:05
quote:fussie schreef op 01 september 2009 @ 09:52:
Lijstje voor vandaag:
- schuren, schuren, schuren
- blikken verf halen
- schilderen
- naar het echte werk ---> Morgen
- huisbaas bellen voor sleuteloverdracht
- naar ikea voor stoelen en dingetjes
- in bad ------> morgen, nu eerst slapen!
Sleep well ladies!
Lijstje voor vandaag:
- schuren, schuren, schuren
- blikken verf halen
- schilderen
- naar het echte werk ---> Morgen
- huisbaas bellen voor sleuteloverdracht
- naar ikea voor stoelen en dingetjes
- in bad ------> morgen, nu eerst slapen!
Sleep well ladies!
woensdag 2 september 2009 om 07:58
Goedemorgen!
Balen Zoeb, toitoitoi dan maar!
Lijst voor vandaag,
- Werken.
- Taart verzinnen/bestellen voor Sportman zijn verjaardag. Jammer dat Rainz te ver weg woont.
- Naar ouders om de haren van mijn moeder te verven.
- Beetje opruimen, ik heb de vaatwasser al leeg!
Fijne dag iedereen!
Balen Zoeb, toitoitoi dan maar!
Lijst voor vandaag,
- Werken.
- Taart verzinnen/bestellen voor Sportman zijn verjaardag. Jammer dat Rainz te ver weg woont.
- Naar ouders om de haren van mijn moeder te verven.
- Beetje opruimen, ik heb de vaatwasser al leeg!
Fijne dag iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 2 september 2009 om 08:02
Gefeliciteerd Boro! Met recht FvdM.
Nikki, alvast gefeliciteerd met Sportman. Tja, ik geloof dat Zoebie de enige is die nog op een te rijden afstand woont voor zo'n taart, weet je wat, verhuis allemaal maar mijn kant op, maak ik een paar mooie taarten
Vandaag werken, dus verder niets ophet lijstje staan.
Nikki, alvast gefeliciteerd met Sportman. Tja, ik geloof dat Zoebie de enige is die nog op een te rijden afstand woont voor zo'n taart, weet je wat, verhuis allemaal maar mijn kant op, maak ik een paar mooie taarten
Vandaag werken, dus verder niets ophet lijstje staan.
woensdag 2 september 2009 om 08:12
Ben ik vrij, kan ik uitslapen, ben ik om 8 uur klaarwakker. Heb ik dat.
Nik, het was eigenlijk nog best simpel. Bij elkaar denk ik maar zo'n 30 tot 40 baantjes gezwommen. Borstcrawl, rugcrawl, samengestelde rugslag, schoolslag.
Eerst steeds 2 banen zoals je dat altijd doet, daarna uitleg over techniek en dan weer. En dan ontdek je dat je de afgelopen 30 jaar eigenlijk maar wat gesparteld hebt met je A en B diploma
Maar het was zo leuk, ik was helemaal vergeten hoe een lol ik vroeger had op zwemles!
Nik, het was eigenlijk nog best simpel. Bij elkaar denk ik maar zo'n 30 tot 40 baantjes gezwommen. Borstcrawl, rugcrawl, samengestelde rugslag, schoolslag.
Eerst steeds 2 banen zoals je dat altijd doet, daarna uitleg over techniek en dan weer. En dan ontdek je dat je de afgelopen 30 jaar eigenlijk maar wat gesparteld hebt met je A en B diploma
Maar het was zo leuk, ik was helemaal vergeten hoe een lol ik vroeger had op zwemles!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 2 september 2009 om 08:18
Het duurt nog ff voor dat hij jarig is, 2 weken. Maar ik wil een speciale en of dát kan bij de bakker in het dorp?
Rainz, hoe is het met je man? Luisterd hij al naar je?
Klinkt goed HotPip, bij ons zwembad doen ze niet aan trimzwemmen best jammer.
Maar wat is samengestelde rugslag?
Toch niet wat die bejaarden hier altijd doen, soort vlinderslag maar dan op je rug?
Ik ga opschieten, ontbijt is op. Ik ga even make-uppen.
Rainz, hoe is het met je man? Luisterd hij al naar je?
Klinkt goed HotPip, bij ons zwembad doen ze niet aan trimzwemmen best jammer.
Maar wat is samengestelde rugslag?
Toch niet wat die bejaarden hier altijd doen, soort vlinderslag maar dan op je rug?
Ik ga opschieten, ontbijt is op. Ik ga even make-uppen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 2 september 2009 om 08:19
woensdag 2 september 2009 om 08:53
Goedemorgen
Pfoe, wat een slechte nacht... slecht en kort geslapen.
Maar goed, gisteren kwam James nog even naar huis (onverwacht) en die heeft een enorme stapel (werkgerelateerde) spullen meegenomen naar het werk, dus het kamertje voor de baby is nu eindelijk bijna leeg
Vandaag maar rustig aan, ik heb veel vergaderingen vandaag dus we tuttelen de dag wel door. En dan vanavond een beetje op tijd naar bed!
Pfoe, wat een slechte nacht... slecht en kort geslapen.
Maar goed, gisteren kwam James nog even naar huis (onverwacht) en die heeft een enorme stapel (werkgerelateerde) spullen meegenomen naar het werk, dus het kamertje voor de baby is nu eindelijk bijna leeg
Vandaag maar rustig aan, ik heb veel vergaderingen vandaag dus we tuttelen de dag wel door. En dan vanavond een beetje op tijd naar bed!