Hellup: ik wil gratis online daten:hoe?

01-09-2009 20:07 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben aan het online daten geslagen en ben op zoek naar ervaringsdeskundigen.

Ik wil er geen geld voor betalen, maar dan zijn bij de bekende site zoals, L*xa, p*rship en R*l*tiepl*n*et beperkt. Ik heb iig nog niet uitgevonden hoe ik contact kan maken met anderen, want je e-mailadres mag je niet achterlaten op je profiel en zonder te betalen kun je ook niet op berichtjes reageren.

Wie weet doe ik het fout en anders: hoe kan dit wel? (Zo kom ik nooit aan de man via internet. ;) )
bewithme.nl is wellicht een tip,maar na enkele geprobeerd te hebben: ik vind t maar allemaal nix.

Betaald of onbetaald; t blijft toch allemaal kunstmatig. Het spontane is zo "nep". Er wordt zwaar geselecteerd op uiterlijk en status,..t kan wellicht helpen om een aanzetje te geven tot...iets, maar meer ook niet.

Ik heb t allemaal gedaan, betaald(= meestal wat serieuzer) en onbetaald, genoeg äfspraakjes gehad; maar toch...het echte spontane ontbreekt toch, na al het mailen e.d.

Maar goed, je hoort ook hele positieve dingen, dus laat ik niet al te negatief overkomen, als t je ding is, geniet er lekker van.
quote:dopey155 schreef op 01 september 2009 @ 20:31:

ik hou juist van originaliteit, ieder zijn mening.

Staat ook in veel oproepen dat ze geen "hartjes" willenMaar ook genoeg die ze wel willen hoor.
Als een man geen hartjes wil, heb ik al geen zin meer.

@Kuyt, aso is dat hè? Ik stuur altijd een gebroken hartje terug, wanneer ik geen interesse heb, maar dat is voor veel mensen inderdaad te veel moeite...
Resultaat hangt m.i. niet af van of je wel of niet betaalt.
quote:Zoey_ schreef op 01 september 2009 @ 20:43:

@Kuyt, aso is dat hè? Ik stuur altijd een gebroken hartje terug, wanneer ik geen interesse heb, maar dat is voor veel mensen inderdaad te veel moeite...

ja daar kan ik me serieus aan ergeren. daar steek je dan je energie in.. maar dan weet je natuurlijk ook meteen dat zij het niet waard is, alleen ZEG het dan ook meteen.. haha

paiq is trouwens ook wel leuk, alleen de meeste matches die zijn gematcht aan mij stellen me qua uiterlijk wel flink teleur. het oog wil ook wat
maar wat is resultaat ?

Tis maar net met wat voor idee je erin stapt.
Paiq vind ik ook vaak wat uiterlijk betreft wel tegenvallen, 1 keer een leuke vent gehad, bleek op zoek te zijn naar sex.

Mijn ervaring leert dat je een beetje heen en weer berichtjes stuurt via RP, dan door op MSN en als het leuk is dan afspreken. En tuurlijk is het een vleeskeuring maar dat doe ik in de kroeg ook, kijk ik ook eerst naar uiterlijk.

En Kuyt ik stuur ook altijd gebroken hartjes hoor. Wel zo aardig (alhoewel aardig) ik stuur vaker een berichtje dat ik ze bedank maar at ze niet zijn wat ik zoek
In een notedop heb je hier het merendeel van de adv. te pakken:

* ik zoek geen aanvulling maar invulling

* m/v gezocht zonder rugzakje

* met goede baan (lees:dik salaris) en liefst niet te ver weg

* moet houden van: sportschool/salsa-dansen

* liefst zonder buikje

* hygiene heel hoog heeft staan ( wie wast zich niet?)

* witte sokken verboden

:-) :-) :-)
quote:Niek42 schreef op 01 september 2009 @ 20:41:

bewithme.nl is wellicht een tip,maar na enkele geprobeerd te hebben: ik vind t maar allemaal nix.

Betaald of onbetaald; t blijft toch allemaal kunstmatig. Het spontane is zo "nep". Er wordt zwaar geselecteerd op uiterlijk en status,..t kan wellicht helpen om een aanzetje te geven tot...iets, maar meer ook niet.

Ik heb t allemaal gedaan, betaald(= meestal wat serieuzer) en onbetaald, genoeg äfspraakjes gehad; maar toch...het echte spontane ontbreekt toch, na al het mailen e.d.

Maar goed, je hoort ook hele positieve dingen, dus laat ik niet al te negatief overkomen, als t je ding is, geniet er lekker van.

Natuurlijk is het niet zo spontaan als iemand in het echt ontmoeten, maar je kunt het ook als iets van deze tijd zien, waar je gebruik van kunt maken. Het schept mogelijkheden om mensen te ontmoeten die je anders nooit zou tegenkomen.

Als je gerichte wensen hebt (opleiding, niet-roken, etc) vind ik het helemaal niet zo gek om het eens op een datingsite te proberen. Hij weet dat jij zoekt en vice versa. Je zou het daten luchtig kunnen opvatten, niet te zwaar op de hand meteen van alles verwachten.

En...tot slot: er hoeft er maar 1 tussen te zitten!
quote:Madhe schreef op 01 september 2009 @ 20:19:

[...]

Je klinkt nogal wanhopig, en daarmee kom je ook nooit aan een man via internet

Je kunt zeker wel gratis in contact komen, als die ander via een berichtje zijn mailadres stuurt bijvoorbeeld. En anders moet je gewoon betalen. Flink daten en dan haal je dat bedrag er zo weer uit (denk aan gratis etentjes en drankjes).Hihi zie mijn knipoog. Was een grapje. Ben al een tijdje vrijgezel, dus zal mezelf ook nog wel langer redden....
quote:Zoey_ schreef op 01 september 2009 @ 21:10:

[...]

Natuurlijk is het niet zo spontaan als iemand in het echt ontmoeten, maar je kunt het ook als iets van deze tijd zien, waar je gebruik van kunt maken. Het schept mogelijkheden om mensen te ontmoeten die je anders nooit zou tegenkomen.

Als je gerichte wensen hebt (opleiding, niet-roken, etc) vind ik het helemaal niet zo gek om het eens op een datingsite te proberen. Hij weet dat jij zoekt en vice versa. Je zou het daten luchtig kunnen opvatten, niet te zwaar op de hand meteen van alles verwachten.

En...tot slot: er hoeft er maar 1 tussen te zitten!Maar niemand zoekt....maar wil gevonden worden
quote:Niek42 schreef op 01 september 2009 @ 21:14:

[...]

Maar niemand zoekt....maar wil gevonden worden

Ja, da's flauwekul natuurlijk. Ze zoeken allemaal anders staan ze er niet op.

En of een man desperate is, merk je gauw genoeg aan zijn manier van mailen.
quote:Zoey_ schreef op 01 september 2009 @ 21:16:

[...]

Ja, da's flauwekul natuurlijk. Ze zoeken allemaal anders staan ze er niet op.

En of een man desperate is, merk je gauw genoeg aan zijn manier van mailen.You're totally right !
Als een vrouw desperate is, ook hoor ! Trust me.
Ik bedoelde het ook eigenlijk al "onzijdig".
Maar ben benieuwd naar Wapiti dr ervaringen, wat zal er uit de hoge hoed komen ????
quote:Macy2 schreef op 01 september 2009 @ 20:36:

[...]

Maar je vind het wel nodig dat een man moet betalen voor een vrouw (althans, dat hij wel een betaald account neemt om jou te benaderen..). Bovendien juist door een financieel drempeltje op te werpen, verminder je de kans op fakers op zo;n site.

Ik snap je probleem niet zo, althans dat je 'boos lijkt' dat je geen emailadres ofzo in je oproep mag zetten. Die sites draaien niet van droog brood hoor ... Krijg een beetje gevoel van dat dubbeltje en de 1e rang

Even genuanceerd:

Mannen hoeven er wat mij betreft ook niet voor te betalen.

En boos ben ik niet, maar ik was gewoon in de veronderstelling dat je als gratis member ook nog wat kon: helaas. Dus teleurgesteld ben ik wel

En ik weet heus wel dat die sites niet gratis draaien.
quote:Niek42 schreef op 01 september 2009 @ 21:26:

Maar ben benieuwd naar Wapiti dr ervaringen, wat zal er uit de hoge hoed komen ????

Meteen zes dates ;) wordt nog een drukke avond.

Ervaringen heb ik dus niet, want ik heb nog niet betaald.... Dus nog geen contact.

Maar idd op hartjes reageer ik altijd: echt aso om dat niet te doen.
quote:Wapiti schreef op 01 september 2009 @ 21:43:

[...]

Meteen zes dates ;) wordt nog een drukke avond.

Ervaringen heb ik dus niet, want ik heb nog niet betaald.... Dus nog geen contact.

Maar idd op hartjes reageer ik altijd: echt aso om dat niet te doen.Enjoy IT
BTW : speeddaten lijkt me wel een keer grappig, iemand toevallig daar ervaring mee ?
Op deze (betrouwbare) site moeten mannen betalen, maar zijn vrouwen de eerste drie weken volledig lid. En kunnen dus ook reageren en op reacties terugschrijven (als ik de tekst op de site goed heb begrepen):

http://www.e-matching.nl/
ja dat e-matching klopt, daar zijn de vrouwen 3 weken volwaardig lid en daarna iets van 16 euro per maand of zo

speeddaten is helemaal geweldig om een keer mee te maken. heb me gek gelachen. Hoog loser gehalte maar ook echt leuke mannen hoor
quote:dopey155 schreef op 01 september 2009 @ 22:05:

ja dat e-matching klopt, daar zijn de vrouwen 3 weken volwaardig lid en daarna iets van 16 euro per maand of zo

speeddaten is helemaal geweldig om een keer mee te maken. heb me gek gelachen. Hoog loser gehalte maar ook echt leuke mannen hoorik zou ook meer voor het lachen gaan hoor, volgens mij heb je een wereldavond .....toch maar 's doen dan.
quote:Wapiti schreef op 01 september 2009 @ 20:18:

Bedankt voor de tips over die gratis sites. Ik ga echt niet voor een man betalen, vind dat echt niets.

Wat een rare insteek zeg.

Ik sta op RP om te daten, voor mijn plezier dus.

Niet zozeer om daar nou de liefde van mijn leven tegen te komen.

Als je naar de kroeg gaat om te "scoren"neem je toch ook een wijntje (of 2,of 3) of ga je dan ook alleen staan kijken?

Ik denk dat je dating sites moet zien waarvoor ze bedoeld zijn....daten....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 01 september 2009 @ 22:53:

[...]

Wat een rare insteek zeg.

Ik sta op RP om te daten, voor mijn plezier dus.

Niet zozeer om daar nou de liefde van mijn leven tegen te komen.

Als je naar de kroeg gaat om te "scoren"neem je toch ook een wijntje (of 2,of 3) of ga je dan ook alleen staan kijken?

Ik denk dat je dating sites moet zien waarvoor ze bedoeld zijn....daten....Misschien moet ik aan het idee wennen dat ik voor daten moet betalen. En in de kroeg betaal ik voor mijn wijntje en niet om in contact te komen met een man (dus in principe zóu het gratis kunnen; wanneer je niets zou drinken).

Bedankt voor de tip over e-matching!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven