Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
zo, en nu ga ik echt plat!
jaa is goed, * rent naar hyves*....
Truste.... Oooh hij is liefff!!!
anoniem_76687 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 22:40
Reden: Gevonden...
% gewijzigd
meurning ladies,

De tribune is leeg, en er liggen wat resten tapas en een zooi lege flessen. Wie had er ook al weer een schoonmaakster?

Ik ga aan het werk, speak to you soon!
ladies, ik zal even vragen of mijn schoonmaakster nog even tijd heeft om de zooi hier op te ruimen! Menn, wat een troep hebben jullie achtergelaten!

Moom, ik kan je nog niet vertellen of er iets leuks in staat, ik viel bij het raken van mijn hoofdkussen ongeveer meteen in slaap.

Morgenavond ga ik na de voorlichtingsavond van het ziekenhuis om de hoek, ben benieuwd! Volgende week dan het andere ziekenhuis en dan ga ik maar een keuze maken zodat ik hopelijk nog op tijd ben om me aan te melden voor een 'nazorg-verloskundige' die me in de kraamweek thuis komt bezoeken.
Mornin!

Dag goed begonnen hier, er is een officiele klacht tegen me ingediend door een client. Details plemp ik een andere keer wel even op hyves!

Verder geen nieuws... kom alleen maar even haaaai zeggen.

Dus Haaaai
ge-fe-li marriss!! iets om trots op te zijn!

ik heb zaterdag verrassings-mini-vrijgezellenfeestje woepie.
valt toch best mee??

Goedemorgen!

Jeetje, 2 dagen niet bijgelezen en gelijk 15 blz erbij zo'n beetje!

Geloof dat ik een hoop gezelligheid gemist heb.

Hier niet zoveel te melden.. even een hele dikke knuffel voor alle meiden die weer ongesteld zijn geworden of die gewoon een knuffel nodig hebben..

en als ik alle reacties hier zo lees ben ik super trots op ons groepje meiden! iedereen steunt elkaar zo geweldig, ik vind dat we daar heeeeeel trots op mogen zijn!
oh boy what a mess! haha

Heb net geinformeerd naar een onderzoek van het Erasmus MC, die doen onderzoek naar de ontwikkeling van de eerste weken zwangerschap (tot 12/14 weken) en dan krijg je iedere week een 3d echo. Best interessant!

@ peanutje, lief dat je nog even bij ons komt kijken! Het komt echt allemaal goed met de ladies hier!

@ rain, ben zo benieuwd wat je huisarts allemaal gaat zeggen!

baaaiiii
Goeiemorgen drankorgels!!!

Was gezellig gisteravond geloof ik.

Nou, ik heb de HA gebeld en heb een afspraak staan voor volgende week vrijdag. Mocht ook maandag al komen maar dan moet ik er speciaal vrij voor nemen en vrijdags is toch mijn thuiswerkdag dus dan kan ik wel even tussendoor weg. Nog iets meer dan een week in spanning zitten dus. Nou ja, valt wel mee natuurlijk. Ik zeg gewoon eerlijk tegen de HA hoe het zit en dan kan ze toch niet anders dan mij doorverwijzen naar de gyn? We zien wel maar ik denk dat het wel goed komt.

Hier nog geen rood bloed trouwens, alleen nog steeds een klein beetje bruine smurrie. Komt vast wel vandaag en anders morgen maar weet dus nog niet exact mijn nieuwe p-day.

Fijne dag allemaal.

En Duvel, ik vind ook dat wij heel trots op elkaar mogen zijn! Jullie zijn echt allemaal ontzettende lieve meiden!
rain, hoor jij dan wel onderaan in de tabel te staan.... weet je het zéker???
Hahahaha Moom, jij maakt het wel weer spannend hoor!

Kan ik de dokter meteen weer afbellen hihihihi.

Nee hoor, ik weet het zeker. Eerst beetje bruin (genoeg voor een inlegkruisje) en dan een paar dagen rood en dan begint de hele ellende weer van voren af aan zullen we maar zeggen.
jammer..

ben tabel aan het maken voor de zwarte lotto!!!
tot op heden gaan de j's en de m's die al bekend zijn trouwens gelijk op, wat grappig!!!

nu de voorspellingen analyseren...
Rain, fijn dat je terecht kunt bij de HA. Gaan jullie met z'n tweeen?

Moom, ben je al serieus met spreadsheets enzo bezig?

Hier 36.9. Temp dus nog steeds hoog op 9 dagen na ovulatie. Zelfs gestegen tov gisteren! Ook nog geen pukkels, dus ik begin bijna weer hoop te krijgen. Maarja, buikpijn is er nog wel hoor.
Bij thee en party had ik mijn lotto al ingevuld voordat we wisten wat het zou worden, en volgens mij wel meerdere met mij, das denk de verklaring.
Spannend specu, buikpijn is er hier nog steeds trouwens
nou meiden, het spreadsheet is gemaakt, de hyves inzetten verwerkt (sorry, ga niet dit hele topic doorlezen). zal op de hyves nog even zeggen wie bij welke nog mag inzetten, want sommigen waren niet volledig.

analyse: óf we zijn heel overtuigd met zijn allen, óf we weten het niet (alsof er nog een andere mogelijkheid is hahahaha).
speec, die temp van mij die bleef hoog tot 1 dag ná menstruatie. dus... :-?

maarreee. als je nu op dag 9 na ovulatie zit, dan is 10 september toch wel HEEL ver weg?
Sjit Rain.... Bruine smurrie belooft inderdaad weinig goeds

Goed dat je de ha hebt gebeld. Ben erg benieuwd wat ie gaat doen. Ik probeer het nog een paar maanden en ga dan ook weer heen.

Speec, je maakt het spannend!!!! Oeh, hoop het enórm. Ik begin vast als een gek te duimen... en die buikpijn, dat was toch het eitje wat zich lekker in je baarmoeder nestelt??

Beck, klinkt interessant, ga je je aanmelden?

Net met mn leidinggevende gesproken over de klacht... (moom, ik bedoelde 'de dag goed begonnen' sarcastisch heur, weet niet of het iets is om trots op te zijn) nou ja, ik word in ieder geval niet ontslagen, das fijn!
Tssskk... moet ik nou mijn lotto ook nog weer op hyves invullen? Ik denk/voelo helemaal niets trouwens voorspellends, typ gewoon het eerste lettertje wat in me opkomt, en dat verschilt van minuut tot minuut
Jeetje de stemming was gister hier niet zo positief meer. Maar kan het me wel indenken hoor! Ik zou ook elke keer weer diep teleurgesteld zijn geweest als het weer niet gelukt zou zijn. En ik weet ook niet iets te zeggen om iemand weer een beetje op te fleuren als ze ongesteld geworden is, het is gewoon zo frustrerend, ik gun het jullie allemaal echt enorm!

Wow een baby van 6,8 kilo! Ik moet er niet aandenken, dan heb je direct een kind van 3-4 maanden oud

Mariss, een officiële klacht, klinkt niet zo fijn. Zal zo eens even kiekeloeren op hyves waarom

Rain, goed van je dat je de HA hebt gebeld.

Gister maar even met de salarisadministratie gebeld voor mn WAZO-uitkering. Volgens hun moest ik die brief vergeten, zij krijgen geld van het UWV en betalen daarna mij uit en ik krijg dan het gemiddelde aan ORT van de afgelopen 6 maanden. Moest mn loonstrook van september even afwachten en als het minder was dan normaal maar weer even bellen.

Gistermiddag ook eindelijk goed doorverbonden bij babyzaak. Ze komen volgende week donderdag zelf langs om de beschadigde onderdelen te vervangen.

Belden ze gister over proefdruk geboortekaartjes, het lukte niet om ze te mailen. Dus ik hun gemaild met het goede mailadres (ze hadden een typefout gemaakt) zouden ze het gelijk opsturen. Heb het nog niet binnen grrrr… Ben wel benieuwd en dan kan ik ook de enveloppen vast ophalen en schrijven
quote:DJ Momo schreef op 02 september 2009 @ 10:44:

speec, die temp van mij die bleef hoog tot 1 dag ná menstruatie. dus... :-?

maarreee. als je nu op dag 9 na ovulatie zit, dan is 10 september toch wel HEEL ver weg?

Hmmm, die temp zegt dus nog helemaal niks... Nou ja, ik word elke keer wel blij als ik naar m'n grafiekje kijk. Zo bizar dat je echt zo'n goed verschil kunt zien tussen pre- en postovulatie.

10 sept is inderdaad wel erg ver. Deze cyclus gaat veel sneller dan normaalgesproken bij mij. Ik denk dat ik er zondag of maandag maar alvast een testje tegenaan gooi. Ik heb toch geen geduld.
[quote]Marriss schreef op 01 september 2009 @ 21:40:

[...]

Nou ja! Serieus? Daar sta ik van te kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven