Gezondheid alle pijlers

anti-conceptie en libido

02-09-2009 09:29 6 berichten
Sinds ik ben bevallen, nu een jaar geleden, slik ik de pil niet en ons seksleven is echt beter dan het ooit geweest is. Ik heb er zin in, zeg maar. Maar goed, het is wel oppassen zo, zonder pil en elke keer dat condoom vind ik ook niet je van het het.

Ik slikte altijd microgynon 30, en dat was in meer dan 1 opzicht goeie anti-conceptie

Nu wil ik weer anti-conceptie gaan gebruiken, maar dan wel één die geen invloed heeft op mijn libido. Wie heeft ervaring met andere pillen of andere vormen van anti-conceptie? De nuva-ring heb ik ook geprobeerd maar daar werd ik heel droog van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook gestopt met de pil omdat mijn libido erg achteruit ging. We doen het nog steeds met condoom.

Ik lees met je mee!
Nee echt?
Ik gebruik de nuvaring, daar zitten minder hormonen in dan in de meeste pillen. Ik merk weinig invloed op mijn libido.

Wil je binnenkort weer een kindje? Zo niet, dan zou je een spiraaltje kunnen overwegen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb nu alweer een hele tijd een koper-spiraal. Deze scheidt geen hormonen af, wat ik erg positief vind.

Zover ik kan beoordelen heeft de spiraal geen invloed op mijn libido.
heidi, ik had gehoord dat je van koperspiraaltjes oncontroleerbare enorme bloedingen en spottings kon krijgen. Heb jij daar geen last van? Want het koperspiraaltje lijkt me doordat het geen hormonen bevat ook wel wat.
mirenaspiraal, daar heb je bijna ook geen hormonale klachten van én een hoger libido dan met pil/nuva ring.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven