Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, niet bevallen! Ik ga m'n kinderen van school halen en naar m'n tante vanmiddag. Dus benen bij elkaar vandaag!

Doehoei.
Hoi, hoi,

Star, september is ook goed, als het kind er maar uit komt

Mamax, gefeliciteerd met kleine van vriendin. Altijd leuk!

Mal, hoe gaat het met de medicatie van J. (Lamictal)?

Amaal, há, fijn zo'n kraker. Ben er niet bekend mee, maar na anderhalf jaar kan ik me voorstellen dat je helemaal blij bent.

Ga meisje ophalen van psz.
quote:Cin31 schreef op 02 september 2009 @ 11:09:

Ok, niet bevallen! Ik ga m'n kinderen van school halen en naar m'n tante vanmiddag. Dus benen bij elkaar vandaag!

Doehoei.
Kokos, we zitten nu op 10 mg per dag en hij moet naar 80 mg per dag. Hij heeft nog best veel kleine aanvalletjes op een dag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bridge, al bij je jarige mama geweest? Wat lullig dat ze er zoveel last van heeft.

Kadootje voor 9 jarig meisje, geen idee, mijn nichtje is a.s. zondag jarig en ik wacht nog op het verlanglijstje. Heeft je zusje dat niet?

Sorry Mal, zou willen dat ik iets te smsen had

Strippen a.s. dinsdag. Je moet er inderdaad al wat ontsluiting voor hebben Amaal, maar bij een tweede is dat vaak geen probleem zei ze, dan is er vaker al wat meer verweekt enzo.

Shopse
Hé Star ben je nou nog steeds hier? Ga eens bevallen zeg!

Hier zijn de eerste 2 sinterklaas speelgoedboeken alweer binnen en Tobias zit al 2 dagen in die boeken te kijken. Het boek gaat zelfs mee naar bed

En of hij dan nu even 2 pagina's vol Thomas de trein kan krijgen.. grapjas.

Even lezen.
Tobias is er goed mee bezig dus.
Hel wat een verdrietig nieuws van je vriendin, ik kan me voorstellen dat je er van slag van bent!

Suze hoe gaat het met je? Hou jij het ook nog een beetje vol?

Bridges, naar voor je moeder! Balen dat de medicijnen slecht voor haar maag zijn.

En wat lastig dat het nog steeds zo gaat met je zusje. Misschien dat het kadootje achter gehouden wordt? Mhh..

Mal, ik zag je topic over het praten. Ik word er helemaal verdrietig van als ik dat lees. De liefde en hoop komt altijd uit je woorden naar boven, maar ook het verdriet.

Ik kan je er verder niks zinnig over zeggen. Hier heeft Tobias ook logopedie gehad en zit nog steeds niet op het niveau zoals ik een 3 jarige hoor praten, maar hij ontwikkeld zich verder wel goed, dus dit is niet te vergelijken. Knuffel voor jou
Ja inderdaad Star, ik heb hem uitgelegd dat hij dat maar voor zn verjaardag moet vragen. En dat we niet zomaar geld hebben om dat te kopen. Dat ik daarvoor eerst moet werken blablabla...

Zegt hij, kom mama, gaan we op mama werk geld halen..

Dus nu zit hij op te noemen wie er allemaal jarig moeten worden voordat hij jarig is. Dat zijn er gelukkig 'maar' 7.
Haha hij snapt het helemaal Tobias; je werk is om geld te halen
Zo, dat was gezellig! Berend had het nog even moeilijk vanmorgen met Sam. Laurens zat nog op de psz en Berend trok het helemaal niet dat Sam met het speelgoed ging spelen. Van Max vond hij het dan weer niet erg. Beetje vreemd. Herkende mijn eigen kind niet zeg maar.

Gelukkig kwam het helemaal goed toen hij naar bed ging . Max en Laurens hebben heel leuk samen gespeeld en Sam ging heerlijk zijn eigen weg in de zandbak. En het werd mooi weer dus de mama's konden lekker in het zonnetje kletsen.

Nu even stofzuigen, want ik geloof dat ze zandbak naar binnen verplaatst is

Moest toch een keer gebeuren, dat zuigen
Star toch aan het bevallen geslagen?
Nope.
Zo, hier ook weer goedgekeurd al is ook hier bloeddruk aan het stijgen (140/85). Stukken van Julia er eens bij gepakt en toen was hij 130/80 in zelfde week. Ik voorzie dat ik de 42 weken deze keer niet ga halen . Mooi zo!

Verder de tips mee gekregen: seks en orgasmes. Ik dacht toen ze vroeg weet je de tips al en nu komt het maar oud nieuws dus helaas .

Verder lekker dagje gehad allemaal?

Amalia, was gezellig dus bezoek. Mooi zo!

Star wat heb jij gedaan?

Hellie aan de arbeid.

En verder? Leuke dingen any one??
Nou dat belooft dan wat Suus, dan heb ik nog wel een week of tig te gaan gezien de papieren van Ceetje.

Van de week ook gekeken en toen had ik vanaf begin december al steeds wisselend een onderdruk van 85/90/95

Grappig, VK vertelde gisteren precies hetzelfde: enige wat werkt is strippen of seks/orgasmes, alle overige zijn bakerpraatjes.

Ik heb geslapen en voor de rest bar weinig
Hel, een dikke hug voor jou. Wat afschuwelijk.

Star, gaat lekker met dat kind van jou, hup werpen! En super leuke kaart kreeg ik, dank!!!!

Bam, leuk idee die horloges. Erg bij de tijd .

Grappig dat jullie allemaal met school bezig zijn, speelt hier helemaal niet. Tot zes naar de Kita (kruising tussen psz en kleuterschool) en dan verplicht school.
Oh ja, en voor ik het vergeet (hoe kan ik het vergeten). Ga NOOIT, maar dan ook NOOIT met een bokkig kind een fotosessie doen. Alle foto´s mislukt.....
O, wat naar Jinny.... was er niet 1 leuke bij?
Nou Star en Suusman die weten wat ze te doen staat

Ja maar.. ja maar... ik heb geen zin.

HET MOET!!! Ik wil dat kind ERUIT en wel NU!
Balen Jin...
Mijn opmerking tegen man was: dit kan de laatste wip zijn de komende maanden want wie weet hoe ver ik uitscheur. Dus grijp je kans!

Werkte
quote:Jinny schreef op 02 september 2009 @ 19:29:

Oh ja, en voor ik het vergeet (hoe kan ik het vergeten). Ga NOOIT, maar dan ook NOOIT met een bokkig kind een fotosessie doen. Alle foto´s mislukt.....O nee toch? Geen een leuke erbij? Jammer jammer!
quote:Maleficent schreef op 02 september 2009 @ 19:46:

Nou Star en Suusman die weten wat ze te doen staat

Ja maar.. ja maar... ik heb geen zin.

HET MOET!!! Ik wil dat kind ERUIT en wel NU!

Starman was er gisteren bij toen de vk het zei, dus hij heeft het zelf gehoord

Maar goed, geen succes tot nu toe
quote:amalia schreef op 02 september 2009 @ 19:52:

Mijn opmerking tegen man was: dit kan de laatste wip zijn de komende maanden want wie weet hoe ver ik uitscheur. Dus grijp je kans!

Werkte Ik hoor het je nog zeggen ook.
ohh Jinny, dat is balen.

Ik wil ook ooit eens met Juul naar de fotograaf.. hopen op een goede dag dus.

Hahaha Amalia, wat ben je toch grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven