Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Ja Pips je heb een inwendig wekkertje, heb ik ook meestal.

En nee Pips manlief geeft niet veel om sport. En ja Pips dat heb ik ook met tassen, daar komen dingen uit waarvan je was vergeten dat je het had.

En er is iemand die een topic opent over de laatste warme dag en als wij dan zeggen dat we nog lang geen herfst en winter willen dan wordt ze fel om niks. Want zij wil dat wel. Moet je net mij hebben. Dan wor ik vals en gooi nog eens olie op het vuur.
Môggûh trouwens allemaal.X-D
Lekker ding

Je bedoelt dat valse kreng van een klein konijntje?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Als ik zo rond 730 / 745 wegga dan is het lekker droog volgens buienradar. En dat blijft het ook.

Eerst m'n Brinta

Moet je werken Zoeb?
Ja, ga zoooo weg. En dan log ik op mijn werk weer in.
Ben er dus weer.
Moggû!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hee, hier ook brinta vanmorgen

Tassen... zelfs plastic tasjes (mooie) bewaar ik graag

Heb er met de verhuis wel netjes 1/3 van weg gegooid.

Mamz, fijn dat het klikt, dat scheelt.

Pips, balen zeg, zo vroeg dan.

Zoeb, werk ze

Lijstje voor vandaag:

- schilderen (als Lief vindt dat het nog niet genoeg gedekt heeft)

- naar het werk (daar ligt namelijk ook nog veel werk voor maandag de kinders op de stoep staan)

- boodschappen & koken

- naar de gemeente, inschrijven op adres

- kast op zijn plaats zetten

- stucrol verwijderen!!! Jeuh!

Fijne dag allemaal!
Oh, en voordat het lijstje in werking gaat eerst de kastdelen nog een derde keer doen
En natuurlijk zijn er ergere dingen hoor maar als ik ongesteld ben is relativeren wel eens moeilijk
Goeiemorgen allemaal!

Pip wat was je vroeg.. balen als je van plan was om uit te slapen.

Vriend ging er vanmorgen om 5.00 uur uit en toen kon ik ook niet meer slapen :( best jammer want ik kon nog tot 7 uur slapen.

Fussie, je bent echt SUPER-goed bezig!! Hou dat voor ogen

Ik herken je verhaal over relativeren in 'bepaalde periodes', snap het helemaal. T is ook gewoon niet leuk als je iets ook nog een 3e keer moet doen. Denk trouwens wel dat het echt heel mooi gaat worden.

Jullie zijn allemaal trouwens goed bezig met lijstjes en dingen.

Het lukt mij nog steeds heel goed om alles achter mn kont op te ruimen en dat scheelt echt superveel. Maar verder... ik maak maar niet eens een lijstje want ben te veel weg en onderweg.

Hoewel.. ik heb 1 ding op mn mentale lijstje.. iets doen aan de woonkamer. De nieuwe bank is echt heel mooi maar op een of andere manier klopt de kamer niet meer. En aangezien ik ook in zo'n ik-kan-het-even-niet-relativeren-periode zit wil ik daar echt even een plannetje voor verzinnen!

Allemaal een fijne dag!
Pip jouw menu-lijst voor komende week klinkt trouwens heeeeerlijk!!

Goldie, vervelend.. een dipje. Hoop dat het snel overwaait!
Goedemorgen lieverds

Gisteren in de ochtend heel netjes gebezemd, in de middag bij A op bezoek. Zijn prikbord begint aardig vol te raken. Hij is zo trots lieve dames "Al die lieve vriendinnen van mammie die ik niet eens ken maar mij toch een kaartje willen sturen" . Ik ben hier zo blij mee, zo fijn om hem een beetje vrolijk te zien :-)

Volgende week wil hij de eerste stapel kaarten mee naar huis nemen om in zijn plakboek te plakken.

Vandaag verder met de mounteverwash, bladen voor robo verder regelen en naar de C1000 voor alle boodschappen.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Gold een dipje? Ook al overheen gelezen Gold:

Wat leuk Boro! Ik zal er komende week nog eens een tevoorschijn toveren. Weet alleen even niet waar de postzegels zijn, maar komt goed

Gelfling, pas je wel op dat je straks niet je hele huis meteen aanpakt? Goed dat je alles achter je kont opruimt!

Doe ik hier nu ook zoveel mogelijk en dat scheelt echt he?

Zo, al 2 kastjes af, nog een en dan de staanders en planken.
goedemorgen allemaal

ik heb mezelf uit bed getrokken. Ik heb het gelukkig niet dat ik zo vroeg wakker wordt

Ik heb precies hetzelfde met tassen. Die moet ik eens in de zoveel tijd leeghalen tot groot plezier van itsman.

hier is het echt herfst. Het waait hard en als het niet regent is het toch grijs en grauw.

vandaag ga ik met itsman naar het boekenfestijn. Ik vrees dat mijn boekenkast dus snel weer vol zal zijn.

Ik ga vandaag kort bezemen:

- mijn laatste was wassen

- mijn flairs verzamelen en controleren

-foto's uitzoeken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ah Kyteman op de radio. Zo'n mooi nummer!
Goedemorgen!!

Ik kom Kyteman ineens overal tegen Fus, ik kan er niet langer omheen. Ik ken het niet, dus ik ga NU op Youtube om te horen wat iedereen zo leuk vindt. Ben benieuwd!

Vandaag weer aan het werk, vind het een beetje spannend maar vooral heel leuk. En ik ga met de auto dus dat wordt genieten van Coldplay en Enrique Iglesias (best een goede combi, toch? ).

Fijne dag allemaal!!!
Hmm, niet helemaal mijn kopje thee geloof ik, maar ik hou dan ook niet zo van trompetten.. Haha, dan gaat dit 'em dus niet worden!

Goldie en Zoebie, ik heb ook even op dat andere topic gekeken, vrij bijzonder inderdaad!! Op een goed moment ontstond er ook zo'n zinloze discussie over wie er meer zon of regen verdiende (geloof ik), mijn hemel!! Het regent of de zon schijnt, dat is Nederland. En je kan vertellen of je daar wel of niet van houdt. Maar boos worden omdat iemand zegt dat ze het wel lekker zou vinden als er nog een mooie nazomer zou komen??! Nee, dat gaat mij echt boven de pet. Zoeb, lekker zomerse plaatjes had je weer! Heerlijk.....
Jammer Succes op je werk!

Nog 4 planken, dan is het leed voor vandaag (er liggen nog zo'n 20 planken geloof ik...) weer geleden.
Zo, lekker gesport en heerlijk ge-zonnebankt. Nu aan de espresso en een boterham pindakaas.
Het regent dus een goede reden om een lijst te maken.

Boven stoffen en zuigen

Badkamer poetsen

Stukje kelder doen

Keukenkastje (s) meenemen

Beneden stoffen en zuigen

Klaar
quote:Hizzel schreef op 03 september 2009 @ 10:26:

Goldie en Zoebie, ik heb ook even op dat andere topic gekeken, vrij bijzonder inderdaad!! Op een goed moment ontstond er ook zo'n zinloze discussie over wie er meer zon of regen verdiende (geloof ik), mijn hemel!! Het regent of de zon schijnt, dat is Nederland. En je kan vertellen of je daar wel of niet van houdt. Maar boos worden omdat iemand zegt dat ze het wel lekker zou vinden als er nog een mooie nazomer zou komen??! Nee, dat gaat mij echt boven de pet. Zoeb, lekker zomerse plaatjes had je weer! Heerlijk.....Tsja als iemand zo raar gaat reageren, ga ik lekker recalcitrant doen.
Meiden ik heb een nieuwe avatar.

Met dank aan Maleficent.
Hallo meisjes.

Nee hoor Zoeb, komt niet door dat andere topic.

Het lijkt alsof ik mezelf een beetje 'leeg' voel na de drukte van vorige week en het geweldige weekend, maar ik val er wel weer doorheen hoor.

Vandaag:

Tennis

Koffieleuten

Boodschappen bij Aldi Belgie

Stofzuigen

Benedenboel afstoffen

Was vouwen en opruimen

Bij ouders langs met druiven (we hebben er zoveel in de tuin dat we ze zelf niet allemaal op krijgen)

Zoeb, leuke avatar
Ja maar ik heb toch maar de avatar zonder tekst genomen.

't Is toch niet leesbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven