F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oeeehhh nou dan weet ik niet of ik wel bij jou kom hoor Cees

Nemo vanochtend laatste beker sojayoki gehad, let the shit begin!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Geweldige muurstickers!!

Ben sowieso fan van Haapaniemi

http://www.domestic.fr

Oh, die zijn wel mooi Vis. Ik had laatst ook hele toffe gezien voor Lasse zijn kamer, maar waren nogal aan de prijs. Zal straks eens kijken of ik ze nog kan vinden.

Cees, waarschijnlijk gewoon ff klein virusje, maar anders gewoon even ha bellen inderdaad. Overleggen kan geen kwaad toch? Of even afwachten hoe hij is als hij weer wakker is.

Ga je meedoen aan verkiezing kaaskoningin Marlee? En verder Danny Christiaan en Marianne Weber...ze weten er wel een feest van te maken he

En dat andere koffiepadapparaat Vis, wat toen ook bij de ah stond? die schijnt beter te zijn. Kweet niet meer hoe dat ding heet...
jess weer wat opgeknapt na slaap (3 uur)

hij wilde wachten tot alle kids op bed lagen en alleen met mama op de bank zitten

moet ik zo maar even doen.

haha hij zegt nu"hee mama, wat heb jij aparte schoenen" (heb mijn nieuwe laarzen aan)

laatst zei ie al mamarazzi. was ie zelf opgkomen na dat liedje op de radio van paparazzi. die breintjes werken volop!
ik lees nu veel op forum van radar betreffende keukens, maar bruynzeel is niet echt populair..

het gaat nu tussen keller frontje (die geribbelde) of wat jij hebt lau... we komen er wel, eerst die jackpot winnen!
Nee, helaas..geen kaaskoningin voor mij. Je moet uit Bodegraven komen, ongetrouwd, onder de 21 jaar zijn. En je moet affiniteit met kaas hebben.. Ja, ja... je wordt niet zomaar kaaskoningin bij ons. En echt een dolle boel hier met die optredens.

Heel leuk die muurstickers, wij hebben alleen alles gespachteld. Denk niet dat dat blijft zitten..

Cees, hoe is het met Jesse, nu hij geslapen heeft??
quote:marlee001 schreef op 02 september 2009 @ 12:43:

Nee, helaas..geen kaaskoningin voor mij. Je moet uit Bodegraven komen, ongetrouwd, onder de 21 jaar zijn. En je moet affiniteit met kaas hebben.. Ja, ja... je wordt niet zomaar kaaskoningin bij ons. En echt een dolle boel hier met die optredens.

Zo, de lat ligt wel hoog in Bodegraven hoor

Grappig dat Bruynzeel niet populair is Cees, wij waren toch echt heel tevreden, hoewel ze in eerste instantie wel verkeerd blad hadden afgeleverd, maar goed, die werd zonder morren weer omgeruild.
hebben wij ergens nog al onze mailadressen staan?
In de ak lau, heb mezelf er ook meteen bijgezet.

Wauw kaaskoningin, dat klinkt VIES!!!!

Als ik zo'n muursticker koop ga ik hem op een plaat plakken hoor, dan zit je ook niet zo aan de plek vast waar hij zit.
Kindjes weggebracht, BBQ schoongeboend, wasje draait, geen afwas en nog maar kwart voor 10!

Heerlijk!

Nitro waar ben je, niet stiekum bevallen toch?
Hmm, Nitro was hier t laatst op 26 aug en met een felicitatie op 30 aug...

Wer bisto????
Aah Cees, nu heb ik ineens honger zeg, zit gewoon te kwijlen op mijn buro hier.

Nitro heeft bijna verlof toch, zal nog wel even heel druk zijn met dingen afronden op het werk. Anders moeten we haar even sms-en.
Pfff, Cees, je mag die van mij anders wel komen lenen hoor... Ben ze nu al zat

Alhoewel het dan wel weer schattig is dat Daan even komt melden dat het nu regent hier. Maar goed, luisteren, lief zijn, het zit er vandag kennelijk niet in :(

Lau, zullen we vanavond maar een klein rondje lopen? Ik ben een beetje moe, dus wil ik niet al te laat naar bed.

Gisteravond met schoonzus naar Ilse de Lange geweest, via mijn werk. Leuke avond gehad, alleen een beetje balen dat de auto weer een gek geluid maakte. Straks de garage maar eve bellen, en vragen of ik 'm weer langs mag brengen. Wel balen, want we hebben er net voor een hoop geld aan laten repareren.

Nu nog even iets van koekjes uitzoeken, kan ik die even bakken voor het zomerfeest op de creche morgen. Is tenminste makkelijk meenemen...
Is goed hoor Tieg, klein rondje. Zal ik naar jouw toekomen?

Ow, en deze koekjes zijn lekker en makkelijk te maken.
Hèhè maandsluiting klaar! Normaal houd ik het dagelijks bij, maar deze maand niet gedaan, dus nu extra werk. Gelukkig waren het qua administratie maar 2 weken, qua inkomen valt t nu wat tegen...

Tieg, balen van je auto... Dat soort dingen komen als het financieel eigenlijk niet uitkomt.. Kids mag je gezellig bij je houden, ik moet me geestelijk voorbereiden op morgen: totaal 8 kids... Gelukkig met "mijn" stagiaire, dus gaat helemaal goedkomen. Zij is zo enthousiast geworden hier, dat ze haar best gaat doen dit jaar nog haar diploma te halen en door te gaan met SPW kinderopvang. Ik hoop dan ook dat ik haar kan houden voor 2010 en zo met hetzelfde kluppie verder kan.

Ik heb afgelopen 2 weken 3 aanvragen gekregen, ik begin naam te maken in the village! Gemeente moet niet moeilijk doen dus, kdv moet gewoon door mogen gaan!!
Lau, vanavond was het zo'n 4,5 km, en jij nog 2x1 km erbij denk ik, ik weet niet hoe je gelopen bent?

Lekker zeg Cees, dat je stagiaire zo enthousiast is. Is er dan nooit eerder vraag geweest naar opvang in de buurt dan, of is die er niet?
Oh, dat is dan nog best redelijk, nu maar hopen dat ik niet weer spierpijn krijg

Loopt inderdaad lekker Cees, had niet eens gedacht dat er zoveel kinderen te vinden zouden zijn bij jullie in het durp
tja er is hier verder weinig te doen hè, dus als er dan eens een dorpsfeest is (helaas geen jacht op kaaskoninginnen oid) dan komt er daarna een babyboom.

en natuurlijk veel boerderijen hier hè, dus veel hooizolders..

visje still 4?

zijn jullie al op scholen wezen kijken? de meeste klasgenootjes van onze kids zijn nu al begonnen... raar idee.
Hoi dames,

Ik lees wel regelmatig even bij, maar ff snel en zonder te reageren. Beetje moe de laatste tijd, ga te laat naar bed, druk op werk en nog steeds geen poetsjuffie hier (zou diegene gaan doen die ik net ontslagen heb... wel blij dat ik haar nog niet in huis gehaald had!)

Nitro is wel erg stilletjes he? We hebben wel een 06, toch?

Wat stoer dat jullie hardlopen, Tieg en Lau! Ik zit hier gewoon met een schuldgevoel aan de Cote d'Or..
Hoi dames,

Ik lees wel regelmatig even bij, maar ff snel en zonder te reageren. Beetje moe de laatste tijd, ga te laat naar bed, druk op werk en nog steeds geen poetsjuffie hier (zou diegene gaan doen die ik net ontslagen heb... wel blij dat ik haar nog niet in huis gehaald had!)

Wat stoer dat jullie hardlopen, Tieg en Lau! Ik zit hier gewoon met een schuldgevoel aan de Cote d'Or..
Hoi dames,

Hoi dames,

Hoi dames,

Hoi dames,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven