LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
quote:dufty schreef op 03 september 2009 @ 11:34:

Laal, wat ik me nou steeds afvraag, je gaf destijds aan dat je wel eens bang was dat je kraamweek niet zo fijn zo zijn ivm jouw verleden met paniek. Maar hoe is de praktijk eigenlijk gebleken, vroeg ik me af. Ik kan me ook voorstellen dat je het misschien hier niet kwijt wil, maar ben er wel heel benieuwd naar. Duft, ik wilde er van de week juist wat over vertellen...was al begonnen met typen, maar heb het weer gedelete omdat ik het inderdaad niet hier wilde neerzetten. Lief dat je er naar vraagt...ik zal er wat over vertellen op de groep. Maar eerst even kolven en Laalbaby eten geven en troetelen...
Duft, wat heerlijk toch dat je weer beseft hoe gelukkig je bent! En je hebt ook veel om gelukkig mee te zijn. En erg leuk antwoord van Duftman op wat toch wel DE vraag is. Voorlopig neemt ze daar misschien nog wel genoegen mee, maar dan? Ach daar heb je vast wel een één of ander pedagogisch boekje over, hoeveel je aan een kind van 3 kunt vertellen.

Ja, Mard, leuk om jou ook eens te zien!
quote:Luaska schreef op 03 september 2009 @ 09:37:

[...]

Wat een lekker weer! Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk enorm blij mee ben! Heerlijk, buiten guur en koud en ik zit dan lekker binnen. Ik vind het ook fijn om weer wat dikkere kleding aan te trekken: ten eerste omdat mijn buik dan minder opvalt, maar ook omdat het gewoon zo knusjes is (rokje met maillot, kweenie, geeft me altijd een warm behaaglijk gevoel).

Dat vind ik nou ook!! De zon hoeft echt niet terug te komen van mij hoor. Ik had maandag gewinkeld en behalve een winterjas echt stapels panty's en maillots aangeschaft. I herfst! (En ja, toen ik gisteren in de regen met kind en boordschappen naar huis fietste was het wat minder, maar toch: thuis komen is dan ook weer zo lekker.)

Mientjemeid, wat waardeloos dat al je inspanningen tot gisteravond aan toe nog geen zoden aan de dijk gezet hadden. Hopelijk wordt het niet zo'n Luus-bevalling, liefje. Ik controleer maniakaal mijn telefoon hoor mensen, als er nieuws is, horen jullie het gelijk!
Tja Duft, 'seizoenenmens' heeft inderdaad een hoog prinses Irene gehalte , maar ik snap je wel. Ik kan ook enorm genieten van met slofjes en een beker warme chocola op de bank, en ik vind kerstmis serieus heel gezellig. Maar het meest kijk ik toch altijd uit naar de lente. Vind dat het mooiste seizoen. Als je voor het eerst zonder jas naar buiten kunt, met blote benen op een terrasje en overal bloesem. Dat je de vogels weer hoort aan het eind van de dag en dat het zo speciaal ruikt buiten. Het is ook altijd dubbel genieten omdat de maanden januari tot en met maart zo vreselijk saai zijn (tenzij het sneeuwt). Nee, ik benijd de mensen die rond de evenaar wonen niet. En straks in de VS krijgen we het in het kwadraat: echte winters en echte zomers! En natuurlijk een prachtige herfst.
Wat een grap, als het goed is wordt zo een hele stapel herfstkleren hier bezorgd. En ik ga vrijdag naar de prenatal voor een campingbedje (al hoorde ik ook goede berichten over die topmark Sproet, maar de babydump is hier nog best ver vandaan...). en dan ga ik ong even op zoek naar shirtjes. Wilde eerst niet teveen kleren kopen nu, wil nog wel wat kilo s kwijt, zo n mooi begin als nu krijg ik nooit meer natuurlijk, maar heb vooral jurkjes en rokken gekocht dus die passen dan nog wel even. En een hele leuke winterjas al zeg ik het zelf, ik ga even een plaatje zoeken voor jullie.

Maar hier dus ook het stiekem vind ik het wel leuk dat het herfst wordt gevoel Grappig dat iedereen dat dus wel een beetje heeft, komt toch doordat we hier in NL opgegroeid zijn. Ik kan me voorstellen dat als je uit bv Suriname komt je die seizoenen afschuwelijk en onbegrijpelijk vindt.
Ik vind het trouwens na de winter ook weer heerlij kals die winterjas uitkan, en ik stel het altijd zo lang mogelijk iut om hem aan te trekken. Dat dan weer wel..... En in de lente ben ik ook jarig en ook dat vind ik ieder jaar nog een groot feest!
Mijn winterjas

Ik hoop echt dat ie leuk staat, ik heb meestal grijs of zwart en zeker geen print dus het is weer eens iets anders!
Mard, baby*dump bezorgt voor 6 euro nogwat. Hoef je ook lekker de deur niet uit en kun je fijn op je herfstkleren wachten.
Oooooooh ik ben nu pas weer wakker. Maar heerlijk geslapen dus en nog steeds in mijn bed.

Begin langzaamaan weer misselijk te worden dus geen idee wat het is. Maar goed de steken zijn weg en ik voel me al iets beter.

Jullie zijn allemaal keilief met jullie lieve woorden. Gek he dat we dat allemaal soms zo lastig vinden. Ik merk wel dat ik minder snel overwerk enzo en in die zin wat meer op mezelf let maar echt ziekmelden blijft een ding. Maar jullie hebben allemaal hartstikke gelijk. En het doet me goed dat jullie de moeite nemen om me te steunen.

Moest zo lachen om Luus' stukje over blij zijn met dit weer en het zo knus vinden. En toen schreven jullie allemaal hetzelfde. Ik heb het al een week of 2 dat ik naar herfstig weer verlang en tadaaaaa... De regen klettert zo lekker hier op het dak, wel in kleine beetjes en dan houdt het weer even op. En het stormt zo lekker buiten. Nee hoor helemaal niet erg.

Heb vorige week ook een hele mooie gebreide jurk gekocht waar mijn buik ook in past zeg maar. Of had ik dat al verteld? Nou ja ook zo'n knus ding.

Duft ik vind het zo mooi om te lezen hoe af en toen bij jou naar binnenknalt dat gevoel van geluk. Je hebt het ook hartstikke mooi voor elkaar. En inderdaad heel veel om trots op te zijn.

En dat dat dan opeens doordringt is zo'n fijn gevoel. Dat had ik gister opeens dat het echt tot me doordrong dat er een kindje komt en hoe mooi dat is. (ok 't is een ietwat minder nuchtere modus maar wel waar) Heb net ook over de bevalling gedroomd. Maar dat komt denk door Minie.

Hoe zou het met haar zijn? Of met hun drietjes misschien wel!

En wat een lief verhaal over mini en haar papa weer. Te leuk! Keep them coming.

Neem ben ook benieuwd hoe het voor jou is vandaag. Hopelijk een beetje te harden en daarna lekker lunchen ofzo met je mams.
Oh Mard die jas is keileuk man!!! Hebben ze die ook in positie model?

Maar je hebt al je kleren dus online besteld ofzo.
Hihi Mard, deze jas is toch ook grijs en zwart? Maar ziet er leuk uit hoor! Ik hou altijd wel van a-symmetrische knopen (dat de rij knopen dus uit het midden zit) en volgens mij is dit een prima printje om mee te starten.

Ik zou eigenlijk ook weer een nieuwe jas moeten. Heb er vorig jaar nog een gekocht, maar ik ga altijd voor mooi ipv warm (hou niet van gewatteerde jassen), maar komende winter zitten we echt wel een tijdje onder de 0 graden, dus zal ik toch iets beters moeten hebben.
Nog geen mien-nieuws? Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat minimeisje nog niet geboren is, misschien zit ze heerlijk op haar rose wolk en heeft ze nog even geen zin in ons , kan natuurlijk zomaar. Hoop toch wel dat ze inmiddels minimaal in een zeer vergevorderd stadium is!

(heb haar vanmorgen rond 9 uur nog een heel veel succes-smsje gestuurd, maar geen reactie gekregen, dat is op zich goed nieuws denk ik )

Ik ben stiekem ook heel blij met dit weer (en met mijn auto ) en ben ook gek op eindeloze middagen in pyjama, met de gordijnen dicht, een pot thee en lekker knus samen zijn.... heerlijk!

Al kan ik in januari/februari ook weer heel erg verlangen nar de eerste zonnestralen op mijn wangen, en het fietsen met je jas open Of de eerste keer op een terrasje...
We gaan nu trouwens lekker, qua aantal posts
Zo, gaat hard hier. Net Minicaat weer op bed gelegd.

Moet nog zoveel van mezelf. Soms te veel, maar als ik het niet doe, ben ik weer boos op mezelf. Maar liever wil ik eigenlijk even een dutje doen.

Mien: Voor jou kwam ik eigenlijk even kijken. Maar nog geen nieuws. Hoop dat je lekker aan het genieten bent in je kraambed en dat alles goed gaat.

En iedereen blij met dit weer. Vind het ook niet erg aangezien ik wat wil doen en als het mooi weer is, heb ik het gevoel dat ik daarvan moet genieten. Erg vermoeiend van mezelf. Maare.. meiden, nu al herfst? Dat vind ik wel erg vroeg hoor. Weet je hoe lang het dan weer duurt voor we mooi weer hebben?? Daar word ik een beetje verdrietig van. Ik ga voor de Indian Summer. Heerlijk 22 graden met zon tot begin november of zo. Heerlijk!! Lekker op een terrasje met en roseetje. En dan met die mooie herfstkleuren. En dan begin november mag het winter worden en gaan sneeuwen enzo. Tot het nieuwe jaar. En het voorjaar dan graag wat vervroegen tot januari. Ben de winter dan meestal wel zat. Wat een eisen toch weer.

Ok. En ga nu wat doen. Hou het hier wel in de gaten.
Hmm, Sproet, het is toch blauw en zwart, maar ja een printje is het sowieso

Pien lekker dat je zo goed geslapen hebt, dat is vast heel goed voor pinimini en jou!

Mardmeisje ligt alweer te tukken, ze is zo zoet ik ben echt verliefd op haar, en niet alleen omdat ze zoet is hoor. Ik vind het zo knap dat ze al een heel ritme heeft ontwikkeld, we hebben gewoon echt mazzel met zo n makkelijke baby, dat realiseer ik me echt. Als ik kijk bij mijn zus is het al heel anders en die kleine is ook echt niet moeilijk.

Trouwens nog een dilemma, eind september hebben we een personeelsfeest van Rob zijn werk. Altijd hartstikke leuk en ik heb ook wel zin om een avondje weg te gaan. Maar ik vind het toch moeilijk om haar weg te brengen. Plus het feit dat het personeelsfeest op een boot is in Rotterdam (bijna uur rijden va hier) en we in principe met een bus daar naartoe gaan va Rob zijn werk. Ik vind dat gewoon een beetje eng, stel nu dat ze haar fles niet wil en ze helemaal hysterisch wordt en dan kunne we niet terug met borsten vol melk! Dus nu was mijn voorstel met de auto naar Rotterdam zodat we allicht sneller terug zijn als er iets is. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust, want we zitten nauturlijk alsnog op die boot. Maar had bedacht dat die altijd wel kan stoppen en dan nemen we een taxi naa rde auto.

Ik weet het, absoluut niet nuchter dit verhaal maar ik vind het gewoon een beetje moeilijk. Eigenlijk erg, maar ja... het is niet anders.
Nou Mard, ik kan het me wel voorstellen hoor, dat je daar een beetje zenuwachtig over bent. Maar ik denk dat je nu een slimme oplossing hebt bedacht en ben blij dat je niet afgezegd, want een avondje weg is best wel eens lekker. Heeft Mardmeisje intussen al eens een flesje gehad, ja toch? Dan gaat het vast wel lukken. In het ergste geval moet de oppas (jouw ouders?) het proberen met fingerfeeding. Maar het gaat vast goed!
Ach Mard; zo herkenbaar jouw verhaal.

Waarom ga je niet eerst een keer proefdraaien. Dus dat je haar naar je moeder brengt en alleen even uit eten gaat of zo? Dan breng je haar kort weg en zal je zien dat het goed gaat. Vaak gaat het na die eerste keer een stuk beter. (met jou dan he? )

Maar misschien heb je dit allang eens gedaan en zit ik hier onzin uit te kramen.

Maar voor je feest kan je misschien beter met de auto gaan ja. En je kan gewoon genoeg kolven. Dan heb je toch geen last die avond? Drinkt ze al eens uit een fles of heb je dat nog niet geprobeerd?
Bericht van Mien!

Heb 4 cm ontsluiting. Lig sinds half 11 aan ruggenprik en sinds 1 uur aan weeënopwekkers. Het wil dus niet vlotten! Liefs, Minie

Ze zit er nog midden in, dus. Wel lekker dat ze nu een ruggeprik heeft, hoop dat ze niet heel de nacht wakker is geweest met de weeën, anders is ze nu goed uitgeput natuurlijk.
Oh en Chiek, ik ben sneller thuis dan gedacht.
Jeeeee een Minie update. Thanks Elev!

En de arme schat zo duurt het wel heel lang natuurlijk. Dat lijkt me toch ook niet echt fijn.

Mard ik snap het heel goed hoor. Daar is niets raars aan. En ik vind de tip van Caat wel een goeie.
Oh jemig. Wat langzaam en ik had nog wel zoveel zelfmedelijden toen. Ben blij dat ze nu een ruggenprik heeft gekregen. Dat heeft ze volgens mij ook wel nodig na zo'n nacht. Pfff...
Arme Mien! Wel fijn dat je tegenwoordig niet meer hoeft te smeken om een ruggenprik, want ze zal het wel goed zat zijn geweest die pijn. En met weeënopwekkers zal het gelukkig niet lang meer duren. Tegen mij werd gezegd dat de eerste centimeters het langzaamst gaan en die heeft ze nu in elk geval te pakken! Dus volgens mij kunnen we 03-09-09 alvast op onze verjaardagskalenders invullen. Nu de naam nog
Afijn, ik me snel aanmelden omdat ik via elev nieuws had van mini, en ze zelf niet online kon komen...... staat het bericht er gewoon al! En ik had het net zo razend druk met niksen, lekker dan

Hoop dat ze dan nu ook nog een beetje kan doezelen, zodat ze als de ontsluiting straks volledig is ze wat extra energie heeft opgedaan. Kom op meis!!

Chicaatje, dat klimaatvoorstel klinkt prima, maar dan graag zonder die sneeuw, want dan staan er altijd zoveel file's enzo, dat is niet zo handig

Is het trouwens bij jullie ook van dat noodweer? Ik verwacht serieus binnen een uur met huis en al op te stijgen, zo hard waait het!

Mard, dat oefenen wat chicaatje voorstelt lijkt me een slim plan! En misschien moet je hier en daar nog even wat namen aanpassen
quote:sproet1978 schreef op 03 september 2009 @ 15:20:

Arme Mien! Wel fijn dat je tegenwoordig niet meer hoeft te smeken om een ruggenprik,Nou, dat is niet waar. Ik smeekte op mijn knietjes, maar kreeg niks, nada noppes!! Ik moet nodig dat evaluatieformulier nog eens invullen. Wilde dat toen wel doen, maar is er nooit van gekomen. Maar bij mij dus niet, want ik beviel niet tijdens de kantooruren. Is volgens mij nog lang niet overal zo al zou het wel moeten.
Hier ook noodweer inderdaad. Al zie ik wel weer wat blauwe lucht trouwens....

Kunnen jullie ook niet meer reageren via de reageerknop trouwens? Hier niet in elk geval.. Erg raar weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven