Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Goed plan, Dutchie, laten we hem alvast even lekker maken dus speciaal voor SFO:

O,o, dat gaat met de cholesterol HELEMAAL DE VERKEERDE KANT OP!!
Bloesie ik denk dat het cholesterol toch al sky high is dus dan maakt die paar balletjes het ook niet meer uit.

Dutchie ik had begrepen dat ze de cadeau's niet buiten Nederland versturen maar goed daar hebben we dan ook wel weer adresjes voor, kleine hint voor Vinyl misschien?
Ach ik wilde graag een abonoment op viva,.. nou dat was echt on betaal baar.... mamsie gooit er af en toe eentje op de bus voor mij...

BLoesie, gewoon in olijf olie bakken (getsie)

jippieeee vrijdag... heb een wine tasting party (ladies only) slash purse party.... jammer dat jullie niet in de buurt zijn

prettig weekend iedereen
Wat gemeen Dutchie, ben gek op wijn en ik word niet uitgenodigd weeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Ah, zielepoot!

Heb het zwaar met je te doen!

Dutchie, ik gebruik heel veel olijfolie, maar NIET VOOR MIJN GELIEFDE BITTERBALLEN OF KROKETTEN!!!!
De bitterballen hier zijn weer op, gisteravond hebben we de laatste opgegeten. Eerlijk gezegd word ik er steeds handiger in en ze smaken prima...

Dutchie, toch jammer dat ik niet in de buurt woon.

Bloesie, hoe bevalt het nieuwe huis en leven??

SFO...je kunt tenslotte niet overal bij zijn..hihhi..

Iedereen slaapt hier nog..wel lekker zo.
Inderdaad kan niet overal bij zijn Raccoon. Heb gisteren een flinke wandeling met Billie en mijn lieve schat gemaakt. Het is hier bloedje heet, gewoon te. We hebben de wandeling in het naast gelegen park gemaakt van ruim 2 uur. We waren allemaal bek af en hebben nog even de hond bij de Pet Express een bad gegeven.

Daarna de BBQ aangemaakt en de nodige Vodka-Jus gedronken en lag rond tien in bed, heerlijk.
SFO, mail gezien.

Reken op mij!
quote:SFO schreef op 28 augustus 2009 @ 03:50:

Bloesie ik denk dat het cholesterol toch al sky high is dus dan maakt die paar balletjes het ook niet meer uit.

Dutchie ik had begrepen dat ze de cadeau's niet buiten Nederland versturen maar goed daar hebben we dan ook wel weer adresjes voor, kleine hint voor Vinyl misschien?

Lees hier zelden mee, maar goed getimed zie ik nu!

Moet ik wat voor iemand versturen? Geen probleem hoor!

SFO: hoe is het met je?

Ik ga NU op je stemmen, leuk!
@Vinyl leuk dat je iets van je laat horen, ja moest wel even lachen toen de dames schreven of ik ook de Vibi wilde hebben.

@Yasmijn bedankt, hoe is het daar bij jullie.

Kan melden dat ik vanmiddag aan de bitterballen ga, mijn Nl-vriend die in de Nederlandse winkel werkt belde gisteren op. "He Sfo moet je nog C.lv. pindakaas hebben" zei hij waarop ik natuurlijk vroeg of hij ook bitterballen mee kon nemen.

Dat krijg je als hier mensen de hele tijd over die overheerlijke balletjes schrijven.
SFO, uitstekend. Nog 2 dagen werken en dan gaan we op vakantie.

Ik zal je later mailen, moet nu eten.
@Yasmijn dat klinkt goed, een vakantie in het vooruitzicht.
Op de valreep op SFO gestemd. Lijkt me een leuke Forummer vd maand, weer eens een man voor de verandering én een hele leuke die al lang meeloopt.

Ik heb even een (heel brutaal) vraagje aan jullie in de US verkerende mensen. Ik zit net een topic aan te maken Doorstuuradres voor pakketjes USA?. Ik wil graag iets bestellen op een Amerikaanse site, maar die verstuurt niet naar NL. Ik ben op zoek naar een doorstuurservice of een lief persoon die dat voor me wil doen. En natuurlijk ga ik niet verlangen dat je dingen voor mij betaalt!

Indien je zoiets liefs wilt doen, zet hier dan even een berichtje neer. Ik lees het wel.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:SFO schreef op 31 augustus 2009 @ 00:08:

@Yasmijn dat klinkt goed, een vakantie in het vooruitzicht.

Ja, we zijn er ook erg aan toe! Heb er zo'n zin in!

Ik mail je straks even als ik op mijn werk ben, kan zijn dat ik dan in je spambox terecht kom, heb iets met de instellingen niet goed geloof ik.

ICT moet daar nog naar kijken.
@Yasmijn ik kiijk inderdaad niet in mijn spambox paar kan niet voorstellen dat jij in die box terecht komt aangezien jij al eerder hebt gemaild van dat email adres.

Singalala ik heb geen probleem om jouw wat door te sturen, echter er is al een NL dienst in de US die het doet.

Nogmaals geen probleem dus maak mij even als vriend aan en dan kunnen we even mailen.
Ik heb je als vriend geaccepteerd SFO, nu even de mailfunctie uitproberen
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

troost prijs voor SFO!

Raccoon hoe gaat het met je?

BLoessie ben je helemala uitgepakt?

Kodak nog lekker gehiked?

we hadden vrijdag 19! flessen wijn ...20 dames.... aan het einde van de avond had ik 8 half volle flessen over

geslaagde avond dus
Dutchie, dat hebben jullie toch nog netjes gedaan..

SFO..jammer dat je het niet geworden bent, het kwam je met alle eer toe..

Het gaat hier goed hoor, mijn energie komt een beetje terug..en het litteken geneest mooi..

Nog een weekje vakantie voor de kids..de fut is er uit..12 weken is toch wel erg lang..
Tja, zo hadden we bijna alles uitgepakt, kan de rest wel laten zitten en weer overnieuw beginnen. Blijk een vreemdganger als maatje te hebben gehad en een notoire leugenaar.

Zal naar een goedkopere woning moeten, dus weer verkassen. Lullig genoeg zijn de centen opperdepop en zal het elk dubbeltje omdraaien worden, zoniet die uitgeven vòòrdat ik het in de portemonnaie had. Verdriet heb ik om de kinderen en niet om hem, zo leuk en gezellig was het de laatste weken niet.

Maar blijf ook niet bij de pakken neerzitten, we gaan zoals vanouds maar gezellig weer door!

Ach, schijn nog steeds goed in de markt te liggen, dus die rimpels schijnen charmant te zijn en die grijze haren ook!
bloes,..jeez klink je sterk zeg.... !

Knap hoor... hopelijk kan je gauw iets ander vinden!

Raccoon fijn da thet goed met je gaat!

hier zijn de kinderen al 2 weken naar school! sta versteld van de hoeveel heid huiswerk mijn 6 jarige dutchie heeft
Bloesie, ik wil je heel veel sterkte wensen..het zegt niks over jouw als persoon maar over hem. Ook ontzettend erg voor je kids..ik vind het fijn voor ze datze zo'n lieve moeder hebben.

Dutchie, ik heb de volgende week meer tijd om te lezen..de 8e gaan de scholen weer beginnen. Het werd tijd hoor, gisteren hadden ze zelfs ruzie en dat komt eigenlijk niet zo vaak voor.

Ik ben ook blij dat mijn dochter ook fulltime kindergarten heeft en niet 2 1/2 zoals het meestal gaat.

Ik vind het nog steeds super top van je pakket..

OK, ik ga even verder met mijn ontbijtje
Hallo allemaal.

Ik heb een fijne hike gehad al is dat al weer lang geleden. (zo voelt het) Nu is het aanpoten en de weg op ik ren van hot naar haar. en met al dat gedoe rond "the healthcare bill" krijgen we er nog een schepje bovenop met al de vragen de elderly hebben.

Ik las raccoon dat het beter ging met je en dat SFO niet de forummer van de maand is .Nou voor ons ben je dat wel hoor. Ik was afgelopen weekend nog in he bay area en heb nog even mooi een concert in het park meegepikt.het was er om af te pikken.Dacht ik dat ik wat koelere weer tegemoed ging werdt het bijna net zo warm als wij het hadden.. GRR Maar goed toch nog een paar uurtjes gezellig gehad daar.
Eh, oel me even niet zo sterk hoor!

Als klap op de vuurpijl ben ik per 1 oktober werkloos. Contract wordt niet verlengd, ach ja, kan er ook nog wel bij......
quote:Bloesie schreef op 02 september 2009 @ 22:47:

Eh, oel me even niet zo sterk hoor!

Als klap op de vuurpijl ben ik per 1 oktober werkloos. Contract wordt niet verlengd, ach ja, kan er ook nog wel bij......

Wat een narigheid bloesie..potverdorie wat een toestanden..

Ik hoop dat er snel een oplossing voor handen is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven