Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Inderdaad Raccoon ik was aan het werk, ik weet dat het een vervelende hobby van mij is. Ik mag morgen nog een dagje werken en dan is het weer een lang weekend maar dan met mijn NL vrienden met de camper en Sfo-vrouw. We gaan zaterdag een lang weekend naar Lake Tahoe met de camper en gaan ook nog even Billie opzoeken. Die is namelijk vanmiddag weg gegaan richting Tahoe met een vriendin van ons.

Dutchie de kids komen op de 11 oktober en we zijn van beide kanten flink aan het aftellen.
SFO, goed vooruitzicht in het verschiet voor jullie.

Wij hebben vanavond een feestje van dochter haar school..de school ligt op een prachtige locatie...en een uitzicht, prachtig.

Morgen gaan we waarschijnlijk naar zee, het wordt hier 37 graden..en zondag gaat mijn man vissen met een vriend..het zalm seizoen is begonnen..
Mag wel positief klinken, zo voelt het niet. Ben echt diep in de shit en zit me suf te piekeren hoe ik hier uit kom. Staatsloterij was ook al geen succes. woeha,ha,ha!

Maar gaat goed komen, op de 1 of andere manier moet het lukken.

Ik wens iedereen een fijn weekend!!
Hoop dat jullie allemaal een goed weekend achter de rug hebben!

hier is de werkweek weer volop aan de gang!

Ga er weer eens weg van wezen!!
Bloesie dikke hug voor jou,.. ik hoop dat je er gauw uit kan komen, heb je al iets nieuws gevonden. mijn familie woont voornamelijk in amsterdam, lelystad en apeldoorn..is niet echt veel hulp

net mini dutchie's uniform op gehaald voor boy scouts trots als eenmpauw
Leuk he, Dutch, dat heerlijke minigedoe! Ben zelf ooit een blauwe maandag lid van de padvinderij geweest! Vond het zelf niks an.

Nee, heb nog niks gevonden, maar de ambulante aanbiedingen stromen binnen, evenals de poetsadressen.

Nog mijn contactpersoon gesproken die ons het huis verhuurd. Ze vind het een regelrechte ramp voor me en wenste me veel succes, ze kan helaas niets voor me doen. Geeft niet, zij maakt de regels ook niet.

Fijne dag allemaal, ik kruip erin!
slaap lekker bloes......kussie
Jij ook truste Dutch!
MMMM iedereen is MIA...

raccoon ik hoop dat geen neiuws goed nieuws is..end at je heerlijk aan het uitrusten bent......

Bloesie als ik in nederland was kad ik graag even langs gekomen met een mandje wijn en kaas plankje!~
Mjammie Dutch, klinkt goehoed! Jij weet ook wel wat het goede leven inhoud of niet dan?

Nieuwtje, heet van de naald: Heb een baan gevonden!!! Voor 20 uur in de week bij de ijsbaan! Ga daar de bediening in, compleet nieuw team, nieuwe inventaris. Ben benieuw! Per 1 oktober, dus niks geen ww uitkering, lekker niet vrijdag naar de soos, geen handje ophouden!
Nou Bloesie, dat is echt wat je noemt goed nieuws. Ik kan me voorstellen dat je echt opgelucht bent..geweldig.

Dutchie, het is fijn om nu tijd voor mezelf te hebben. Ik heb het nog wel druk met allerlei dingen maar de kids op school dat is toch wel een uitvinding..

SFO..Leuk om je te spreken..hoop dat het door gaat in november.

Ik ben nu met het jodiumvrij dieet begonnen..ik moet de hele tijd mezelf in de gaten houden dat ik niet per ongeluk wat in mijn mond stop..en eigenlijk is dat best nog wel moeilijk..
Geloof ik graag Raccoon, jezelf in de gaten houden is vaak het moeilijkste wat er is! Misschien letterlijk jezelf via de spiegel in de gaten houden?

Nee, alle gekheid op een stokkie, succes meid! Je kunt het!
wow jodium vrij dieet wist niet eens dat dat bestond ..wat mag je dan allemaal niet

BLoessie...pffff... nou nu hoef je je daarom geen zorgen te maken

nu op naar een nieuwe huisje! (toch)
Mogge, nacht voor jullie.

Dutch, een ander huisje is niet zo eenvoudig maar ga gewoon stug door.
He Bloesie houd de moed er in meid.

Je bent sterk vergeet dat niet.

Bloesie een fijn weekend in je uppie

Raccoon hoe is ie nu.
Dank SFO! Gaat helemaal lukken, dat fijne weekend. Ben gisteren naar een concert van de Bruceband geweest. Nederlanders die Bruce Springsteen coveren. Nou, de zanger leek verrekte veel op The Big Boss! Ze waren bij mij op het werk. Zul je denken, wat een maffe trien, die Bluesy, gaat op d'r vrije dag naar haar werk? Maar dit was voor de fun! En fun heb ik gehad! Lekker uit mijn dak gegaan en er waren een aantal gasten van een naburig hotel die ook regelmatig bij ons komen, en daar een leuke avond mee gehad. Tja, gelukkig aan de sparkling water met citroen gebleven, want die halve liters van die jongens was niet aan mij besteed. Had ik met een kater moeten werken zo direct, denk maar van niet he?

Iedereen een fijn dag strakkies!
Fijn weekend allemaal!!

Dutchie, ik had er ook nog nooit van gehoord. Het valt wel te doen hoor, maar veel dingen mag je niet. Zoals..vis en alle andere dingen die uit de zee komen. Melkproducten, kaas, yoghurt..brood, in heel veel dingen wordt jodium gestopt.

Achja, het lukt,..moet het nog twee weken en een dag volhouden..ik ben de nodige pondjes al kwijt dat is een voordeel. Ik moet de medicijnen ook laten staan, maar tot nu toe voel ik met gelukkig goed.

Bloesie, ik hoop dat voor je woning ook een oplossing komt. Ik vind je ook een flinke meid..Fijn dat je zo'n geslaagde avond hebt gehad..Bruce is ook een van mijn favorieten..

SFO..hier gaat het goed...ik vind het fijn dat jullie naar Oregon komen..ik vond de afstand best te doen, en er is nog geen sneeuwval en dergelijke..
He Raccoon, wat leuk dat SFO en zijn vrouw naar Oregon gaan!

Waarom moet je dat dieet eigenlijk volgen? Om vocht kwijt te raken? Volhouden he? Je hebt denk ik wel voor hetere vuren gestaan denk ik maar zo! Knuffel voor jou meid!
Zo, bijna weer weekend, geleuf ik.....

Iedereen overgelopen naar een ander topic of een leven naast het forum gekregen?
Hi Bloesie,

We gaan niet echt netjes met je om he..we zijn nu ook regelmatig te vinden op het topic van (re)emigratie..

Ik sta nu ongeveer voor het zelfde vuur als het vorig jaar maar dan eventjes anders..ik kom er wel hoor..net als jij..moeten we samen ooit maar eens een borrel opdrinken..
Was maar grapje Raccoon. Neh, ik heb niets op het remigratietopic te zoeken, dus vandaar.

En ooit een borrel samen drinken, daar hou ik je aan!
Ja jullie beide houden wel van borreltjes en ik kan het weten.

Bloesie zelfs op het andere topic schrijf ik bijna niets aangezien de laatste dagen weer gekkenwerk was, nu even genieten van een avondje ChickenFoot in Berkeley.

Het weekend kan niet beter beginnen.
Heb jij toch een ongelofelijk rottig leven SFO!

Neh, het is weer van harte gegund jongen! Geniet er lekker van!

Voor iedereen een fijn weekend, ik ga er ook wat leuks van maken. Was gisteravond vrij en ben vandaag vrij en morgen overdag. Heb de kinderen lekker thuis dit weekend, dus gaan we er een gezellige boel van maken vandaag! Het weer zit ook mee, dus dat moet goed komen!

@Goed om te horen dat jij er ook een gezellig weekend van maakt. Het aftellen is begonnen of niet, donderdag een nieuwe job.

@Raccoon hoe is het leven bij jullie, gisteren was het hier bloedje heet en vanmiddag is het koud front binnengetrokken.

@Dutchie ik dacht dat jij wel lekker rustig had nu Dutchman weg is.
SFO, hier gaat het prima..Wij hadden vandaag nog prachtig weer maar vanaf morgen wordt het helaas anders. Nog een paar daagjes en dan ga ik richting hotel. De kids zijn even zenuwachtig dan mezelf..maar goed, ik heb ze beide een leuk boekje gekocht..en raccoonman heeft gewoon eventjes rust:))

Bloesie, inderdaad..nog een paar daagjes.

Ben je de dagen goed door gekomen Dutchie??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven