Waarom is jouw vriendje/vriendinnetje zo leuk?
donderdag 3 september 2009 om 16:29
Ik heb echt een super fijne week achter de rug, we hebben elkaar elke dag gezien en het ging gewoon zo onwijs goed. Er zweven hier overal vlinders
Vandaar dat het me leuk lijkt om met elkaar te delen waarom je vriendje/vriendinnetje zo leuk is. Ik zal beginnen.
Omdat;
- hij me heel hard kan laten lachen als ik moe en gefrustreerd ben van een lange dag.
- hij me nog altijd van het station komt halen terwijl ik allang de route weet en er in vijf minuten heen kan wandelen.
- hij heel trouw aan het eind van de dag even belt om te bespreken wat er allemaal gebeurd is die dag.
- hij laatst in de ikea zei tegen de ikea-mevrouw; 'ja op het moment slaapt ze hier nog niet zoveel maar ik hoop echt dat dat binnenkort helemaal verandert'.
En nog een heleboel meer. Wat voor een lieve dingen doet die van jou?
Vandaar dat het me leuk lijkt om met elkaar te delen waarom je vriendje/vriendinnetje zo leuk is. Ik zal beginnen.
Omdat;
- hij me heel hard kan laten lachen als ik moe en gefrustreerd ben van een lange dag.
- hij me nog altijd van het station komt halen terwijl ik allang de route weet en er in vijf minuten heen kan wandelen.
- hij heel trouw aan het eind van de dag even belt om te bespreken wat er allemaal gebeurd is die dag.
- hij laatst in de ikea zei tegen de ikea-mevrouw; 'ja op het moment slaapt ze hier nog niet zoveel maar ik hoop echt dat dat binnenkort helemaal verandert'.
En nog een heleboel meer. Wat voor een lieve dingen doet die van jou?

donderdag 3 september 2009 om 16:59
- Hij koopt uit principe nooit bloemen
- Hij kookt uit principe nooit
- Hij doet de was niet en strijkt niet
Dat is het enige dat ie niet doet... de rest doet ie allemaal wel.
Wat me vooral heel blij maakt is dat ie ook heel lief is voor mijn zoon en mijn moeder (die nu ff behoorlijk ziek is).
Hij kan helemaal dubbel liggen om een of andere stomme film, waardoor ik alleen al moet lachen om zijn reactie.
Onze katten zijn stapelgek op hem en vechten om een plaatsje op zijn schoot.
Soms zegt ie een hele tijd niks... pakt dan ineens mn hand en zegt: Gaat het goed met je moppie?
zucht.... en nog heel veel meer
- Hij kookt uit principe nooit
- Hij doet de was niet en strijkt niet
Dat is het enige dat ie niet doet... de rest doet ie allemaal wel.
Wat me vooral heel blij maakt is dat ie ook heel lief is voor mijn zoon en mijn moeder (die nu ff behoorlijk ziek is).
Hij kan helemaal dubbel liggen om een of andere stomme film, waardoor ik alleen al moet lachen om zijn reactie.
Onze katten zijn stapelgek op hem en vechten om een plaatsje op zijn schoot.
Soms zegt ie een hele tijd niks... pakt dan ineens mn hand en zegt: Gaat het goed met je moppie?
zucht.... en nog heel veel meer
donderdag 3 september 2009 om 17:16
Festen, ben jij net vreselijk gekwetst door een man?
En Stephanietje, ik stem voor Poedeliewoepsie.
En ja, ik ben heel blij met Donny. De dingetjes die hij noemt als het leukste aan mij, zijn meestal de dingen die ik zelf echt niet bedacht had. Of die hij overdag vervelend vond (als ik hem bijvoorbeeld om zn nek spring in de AH) die blijkt hij dan 's avonds toch het leukst te hebben gevonden. Maar goed, ook Donny moet soms een uurtje achter het behang van mij, laten we wel wezen Maar toch is hij de leukste.
Die van jullie klinken ook allemaal hartstikke leuk en lief, geweldig toch als je ze ongecompliceerd blij kunt zijn met je wederhelft? Ik heb vaak dat ik me daar weer even extra bewust van word door sommige topics hier, hebben jullie dat ook?
En ja, ik ben heel blij met Donny. De dingetjes die hij noemt als het leukste aan mij, zijn meestal de dingen die ik zelf echt niet bedacht had. Of die hij overdag vervelend vond (als ik hem bijvoorbeeld om zn nek spring in de AH) die blijkt hij dan 's avonds toch het leukst te hebben gevonden. Maar goed, ook Donny moet soms een uurtje achter het behang van mij, laten we wel wezen Maar toch is hij de leukste.
Die van jullie klinken ook allemaal hartstikke leuk en lief, geweldig toch als je ze ongecompliceerd blij kunt zijn met je wederhelft? Ik heb vaak dat ik me daar weer even extra bewust van word door sommige topics hier, hebben jullie dat ook?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
donderdag 3 september 2009 om 17:19
Hij is mijn steun in toeverlaat.
Staat altijd voor me klaar.
Laat me mijzelf zijn.
Heeft alles voor mij over.
Vindt me lief als ik boos ben
Kookt vaak.
Helpt mee in het huishouden.
Doet heel erg zijn best om te leren communiceren.
Hij heeft twee heerlijke dochters.
Hij heel erg lief is ( voor mij maar ook voor anderen )
Er echt geen kwaad in hem zit.
Gewoon echt een goeie vent is!
Staat altijd voor me klaar.
Laat me mijzelf zijn.
Heeft alles voor mij over.
Vindt me lief als ik boos ben

Kookt vaak.
Helpt mee in het huishouden.
Doet heel erg zijn best om te leren communiceren.
Hij heeft twee heerlijke dochters.
Hij heel erg lief is ( voor mij maar ook voor anderen )
Er echt geen kwaad in hem zit.
Gewoon echt een goeie vent is!
donderdag 3 september 2009 om 17:28
quote:Stephanietje schreef op 03 september 2009 @ 16:29:
- hij heel trouw aan het eind van de dag even belt om te besprt er allemaal gebeurd is die dag.
En nog een heleboel meer. Wat voor een lieve dingen doet die van jou?Wat genant!!
- hij heel trouw aan het eind van de dag even belt om te besprt er allemaal gebeurd is die dag.
En nog een heleboel meer. Wat voor een lieve dingen doet die van jou?Wat genant!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 3 september 2009 om 17:31
Ik moet hier ook maar eens schrijven, genoeg op de twijfel en klaagtopics gezeten, maar er zijn ook zoveel leuke dingen!
-Hij belt me elke dag en dan kunnen we uren kletsen over van alles en nog wat.
-Hij zegt elke dag dat 'ie van me houdt en wat 'ie mooi aan me vindt.
-Hij laat me uithuilen en slaat een arm om me heen als ik verdrietig ben (en komt niet met oplossingen of plannen van aanpak, heerlijk)
-Hij houdt van winkelen
-Hij stimuleert me en steunt me in alles
-Hij trekt mijn negatieve allesisstomenjijookenikbeneenzijkwijf buien
Iemand nog een naamsuggestie
-Hij belt me elke dag en dan kunnen we uren kletsen over van alles en nog wat.
-Hij zegt elke dag dat 'ie van me houdt en wat 'ie mooi aan me vindt.
-Hij laat me uithuilen en slaat een arm om me heen als ik verdrietig ben (en komt niet met oplossingen of plannen van aanpak, heerlijk)
-Hij houdt van winkelen
-Hij stimuleert me en steunt me in alles
-Hij trekt mijn negatieve allesisstomenjijookenikbeneenzijkwijf buien
Iemand nog een naamsuggestie
donderdag 3 september 2009 om 17:39
Hij geeft heeeel veel liefde en ik mag degene zijn die dit mag ontvangen en aan hem terug mag geven!
Ik ben trots op hem, trots dat ik zijn vriendinnetje ben. Trots als ik met hem over straat loop en hem aan iedereen mag showen. Zo van: "kijk mensen, deze is HELEMAAL VAN MIJ!!"
He makes me feel good!! Very good!
Ik ben trots op hem, trots dat ik zijn vriendinnetje ben. Trots als ik met hem over straat loop en hem aan iedereen mag showen. Zo van: "kijk mensen, deze is HELEMAAL VAN MIJ!!"
He makes me feel good!! Very good!
donderdag 3 september 2009 om 17:54
quote:Bonny82 schreef op 03 september 2009 @ 17:16:
Die van jullie klinken ook allemaal hartstikke leuk en lief, geweldig toch als je ze ongecompliceerd blij kunt zijn met je wederhelft? Ik heb vaak dat ik me daar weer even extra bewust van word door sommige topics hier, hebben jullie dat ook?k had hem even aan de telefoon, maar ik durfde poedeliewoepsie toch niet voor te stellen nog..
Wat ik ook zo onwijs aan hem waardeer is dat hij niks gek vindt; ik kan hem echt alles zeggen. En hij vindt het zelf ook niet moeilijk om over zijn gevoelens ofzo te praten, waardoor dat voor mij weer makkelijker wordt.
Ik vind het idd wel fijn soms om gezellig op de bank naast hem te zitten met mijn laptopje en dan topics hier te lezen ja
Bovendien wil k bij topics waarin iemand net een date heeft of net verliefd is 'ik ben ooooooooook zo verliefd!!' maarja dat is een beetje raar
Die van jullie klinken ook allemaal hartstikke leuk en lief, geweldig toch als je ze ongecompliceerd blij kunt zijn met je wederhelft? Ik heb vaak dat ik me daar weer even extra bewust van word door sommige topics hier, hebben jullie dat ook?k had hem even aan de telefoon, maar ik durfde poedeliewoepsie toch niet voor te stellen nog..
Wat ik ook zo onwijs aan hem waardeer is dat hij niks gek vindt; ik kan hem echt alles zeggen. En hij vindt het zelf ook niet moeilijk om over zijn gevoelens ofzo te praten, waardoor dat voor mij weer makkelijker wordt.
Ik vind het idd wel fijn soms om gezellig op de bank naast hem te zitten met mijn laptopje en dan topics hier te lezen ja

donderdag 3 september 2009 om 18:34
Mijn vriendje is zo leuk omdat:
- Ik de hele dag bij hem wil zijn, en hij ook bij mij!
- Ik een lach op mijn gezicht krijg, en kriebels in mijn buik, als ik aan hem denk.
- Ik de hele nacht in zijn armen kan liggen zonder dat ik denk schuif eens op (had ik hiervoor wel!!)
- Hij mij leuk vind, gewoon zoals ik ben.
- Hij me de hele dag lieve smsjes stuurt, en ik het niet kan laten om te antwoorden, ook al ben ik gewoon aan het werk.
Oh en eigenlijk nog veel meer.... Ik ben zóóóóóóó verliefd
- Ik de hele dag bij hem wil zijn, en hij ook bij mij!
- Ik een lach op mijn gezicht krijg, en kriebels in mijn buik, als ik aan hem denk.
- Ik de hele nacht in zijn armen kan liggen zonder dat ik denk schuif eens op (had ik hiervoor wel!!)
- Hij mij leuk vind, gewoon zoals ik ben.
- Hij me de hele dag lieve smsjes stuurt, en ik het niet kan laten om te antwoorden, ook al ben ik gewoon aan het werk.
Oh en eigenlijk nog veel meer.... Ik ben zóóóóóóó verliefd

donderdag 3 september 2009 om 18:51
-omdat hij me elke dag aan het lachen maakt
-omdat hij soms zo onverwacht toch romantisch is (deze zomer liepen we in france in de carrefour, gooit hij ineens babylepeltjes in het mandje onder het mom: is toch handig voor ooit) maar verder juist helemaal niet klef ofzo (hou ik ook niet zo van)
- omdat hij van familiedingen houdt
(en mijn meeste exvriendjes niet en dat vond ik verschrikkelijk)
-omdat ik m nog steeds zo onwijs mooi vind
- omdat hij heel sociaal is, makkelijk in de omgang
-omdat hij net als ik een ontzettende passie heeft voor zn beroep (zelfde werkveld)
- en dus altijd begrijpt als ik weer laat thuis ben, hele weekend weg etc
-omdat hij soms zo onverwacht toch romantisch is (deze zomer liepen we in france in de carrefour, gooit hij ineens babylepeltjes in het mandje onder het mom: is toch handig voor ooit) maar verder juist helemaal niet klef ofzo (hou ik ook niet zo van)
- omdat hij van familiedingen houdt
(en mijn meeste exvriendjes niet en dat vond ik verschrikkelijk)
-omdat ik m nog steeds zo onwijs mooi vind

- omdat hij heel sociaal is, makkelijk in de omgang
-omdat hij net als ik een ontzettende passie heeft voor zn beroep (zelfde werkveld)
- en dus altijd begrijpt als ik weer laat thuis ben, hele weekend weg etc
donderdag 3 september 2009 om 18:51
donderdag 3 september 2009 om 19:00
-Ik mezelf bij hem kan zijn.
-Hij altijd eerlijk is.
-Uit het niets mij een knuffel of kus kan geven..of zeggen 'ik hou van je'...hij doet of zegt dit niet zoveel dus dat is extra leuk
- Hij zo lekker rustig is vergeleken met mij (stuiterbal )
- Hij me altijd smst of belt als hij thuis is, nadat hij mij heeft thuis gebracht 's avonds. of als hij 's avonds is weggeweest.
- Ik hem altijd mag bellen en nooit ongelegen bent (dat zei hij hihih)
-Ik zo lekker met hem kan lachen
-Hij toen we nog geen week verkering hadden chocola voor mij kocht, nadat ik op me kop was gevallen, nadat ik was uitgegleden op een zeep heiling...echt lief vond ik dat...
-Dat hij me zo lief door me haren streelt als ik moet janken en als ik nog niet bij hem zit hij zegt 'kom is ff hier' of zelf naar me toe komt.
-Ik hem mag ophalen uit Engeland als hij na 3 maanden terug komt...
-Enz enz
-Hij altijd eerlijk is.
-Uit het niets mij een knuffel of kus kan geven..of zeggen 'ik hou van je'...hij doet of zegt dit niet zoveel dus dat is extra leuk
- Hij zo lekker rustig is vergeleken met mij (stuiterbal )
- Hij me altijd smst of belt als hij thuis is, nadat hij mij heeft thuis gebracht 's avonds. of als hij 's avonds is weggeweest.
- Ik hem altijd mag bellen en nooit ongelegen bent (dat zei hij hihih)
-Ik zo lekker met hem kan lachen
-Hij toen we nog geen week verkering hadden chocola voor mij kocht, nadat ik op me kop was gevallen, nadat ik was uitgegleden op een zeep heiling...echt lief vond ik dat...
-Dat hij me zo lief door me haren streelt als ik moet janken en als ik nog niet bij hem zit hij zegt 'kom is ff hier' of zelf naar me toe komt.
-Ik hem mag ophalen uit Engeland als hij na 3 maanden terug komt...
-Enz enz
donderdag 3 september 2009 om 19:04
donderdag 3 september 2009 om 19:11
donderdag 3 september 2009 om 19:14
[quote]Bonny82 schreef op 03 september 2009 @ 19:11:
Kwarktaart, Mariss en Nouschi, ga dan lekker een anti-tina-topic openen en laat ons hier blij zijn.
*Vraagt zich af of bovengenoemden gewoon chagerijnig zijn of eigenlijk een knuffel nodig hebben?*[/quote]
Geen van beide, dank je.
Kwarktaart, Mariss en Nouschi, ga dan lekker een anti-tina-topic openen en laat ons hier blij zijn.
*Vraagt zich af of bovengenoemden gewoon chagerijnig zijn of eigenlijk een knuffel nodig hebben?*[/quote]
Geen van beide, dank je.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 4 september 2009 om 00:07
Ik snap niet zo goed waarom je je mening daarover niet gewoon voor je kunt houden. Prima dat je het vindt, maar bemoei je er dan gewoon even niet mee en laat ons lekker.
On topic; ik realiseerde me net dat ik hem ook nog eens zo leuk vind omdat hij altijd op de een of andere manier precies weet wanneer hij even iets liefs moet zeggen/sturen. En omdat hij mijn rare fobie en gewoontes niet raar vindt maar me er in steunt.
On topic; ik realiseerde me net dat ik hem ook nog eens zo leuk vind omdat hij altijd op de een of andere manier precies weet wanneer hij even iets liefs moet zeggen/sturen. En omdat hij mijn rare fobie en gewoontes niet raar vindt maar me er in steunt.

vrijdag 4 september 2009 om 11:28

maandag 7 september 2009 om 18:21