Waarom is jouw vriendje/vriendinnetje zo leuk?
donderdag 3 september 2009 om 16:29
Ik heb echt een super fijne week achter de rug, we hebben elkaar elke dag gezien en het ging gewoon zo onwijs goed. Er zweven hier overal vlinders
Vandaar dat het me leuk lijkt om met elkaar te delen waarom je vriendje/vriendinnetje zo leuk is. Ik zal beginnen.
Omdat;
- hij me heel hard kan laten lachen als ik moe en gefrustreerd ben van een lange dag.
- hij me nog altijd van het station komt halen terwijl ik allang de route weet en er in vijf minuten heen kan wandelen.
- hij heel trouw aan het eind van de dag even belt om te bespreken wat er allemaal gebeurd is die dag.
- hij laatst in de ikea zei tegen de ikea-mevrouw; 'ja op het moment slaapt ze hier nog niet zoveel maar ik hoop echt dat dat binnenkort helemaal verandert'.
En nog een heleboel meer. Wat voor een lieve dingen doet die van jou?
Vandaar dat het me leuk lijkt om met elkaar te delen waarom je vriendje/vriendinnetje zo leuk is. Ik zal beginnen.
Omdat;
- hij me heel hard kan laten lachen als ik moe en gefrustreerd ben van een lange dag.
- hij me nog altijd van het station komt halen terwijl ik allang de route weet en er in vijf minuten heen kan wandelen.
- hij heel trouw aan het eind van de dag even belt om te bespreken wat er allemaal gebeurd is die dag.
- hij laatst in de ikea zei tegen de ikea-mevrouw; 'ja op het moment slaapt ze hier nog niet zoveel maar ik hoop echt dat dat binnenkort helemaal verandert'.
En nog een heleboel meer. Wat voor een lieve dingen doet die van jou?
maandag 7 september 2009 om 21:27
Ik vind mijn vriend geweldig omdat hij...
- me heel veel knuffels geeft
- zo lief beschermend is
- zonder mokken meehelpt in het huishouden
- lekker avontuurlijk is
- altijd om mijn grapjes moet lachen
- om de haverklap een nieuwe koosnaam voor me verzint
- kan opschieten met mijn familie
- zo'n ontzettend lekker ding is
- me regelmatig verteld hoeveel hij van me houd
- me inspireert en stimuleert
- en omdat hij de eerste man is waarmee ik me zonder problemen heel gelukkig oud zie worden
- me heel veel knuffels geeft
- zo lief beschermend is
- zonder mokken meehelpt in het huishouden
- lekker avontuurlijk is
- altijd om mijn grapjes moet lachen
- om de haverklap een nieuwe koosnaam voor me verzint
- kan opschieten met mijn familie
- zo'n ontzettend lekker ding is
- me regelmatig verteld hoeveel hij van me houd
- me inspireert en stimuleert
- en omdat hij de eerste man is waarmee ik me zonder problemen heel gelukkig oud zie worden