Vandaag de dag

03-09-2009 04:59 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Miss ben ik wel overdreven maar vandaag onze spannendste dag .... De eerste echo..... Dan weten we of de zwangerschap echt door heeft gezet na de kleine bloeding van de 5 de week .

Ik vind het echt heel moeilijk nu om ja er bij te blijven en dan moet ik nog werken tot 2 uur . Het is onZe eerste dus ....
Zoo zoo dit is wel heel hart verwarmend ... Ja iedereen denkt dat ik een meisje ben haha sorry niet en dan denk je wat doe je dan hier eeee ja als je nacht dienst heb verveel je je vaak dus zo kwam ik hier terecht en ja mijn vriendin leest de viva ook dus. Hahaha

ja ik ben heel erg bezig met deze situatie.

Ook ter info ik heb nu vroege dienst en werk op Schiphol dus moet er vroeg uit half 4 ongeveer .

Suy.... De bloeding was ja toen ze op de wc zat was het beetje rood en bij het afvegen . Mar wat apart was ze was al een maand niet ongesteld geweest en ja test gedaan bleek ze zwanger dus de dag dat ze normaal ongesteld moest worden gebeurde dat .

Ik lees alles op internet ja omdat ik graag wil weten wat je doormaakt dus julle vrouwen . Dan kan je je als man denk ik beter inleven .

Al die berichtjes doen me wel wat .

Had me vriendin verteld dat ik hier veel keek enz . Vond ze wel grappig ....

Maar ja laat het zeker weten.....
Wat een lieve, meelevende aanstaande vader!

Al nieuws?
Ja gister door alle stress en angst niet aan toegekomen tot een berichtje te sturen ... Maar ja ....... We hebben een hartje gezien en gehoord .... Het is nu precies 12.5 mm 7 weken en 7 dagen ..... Ik schoot wel even vol van dat moment... En langZaam dringt het door deze jongen word papa... Dit jaar me laatste kerst alleen met me meisje .... Dit jaar me laatste vakantie met me meisje ..... Spannend ...... Ik heb het boekje van kluun bij me voor me werk .... En dan weekend even rustig genieten van elkaar dit weekend .... Wel leuk dat iedereen zo mee leeft heel lief ..... Maar ja het is dus nu wel goed volgens de echo mevrouw . We hebben een hartje dus ja das een goeie vooruitgang....

Maar nu gaat het moment van ja rust en voorzichtigheid in ik merk wel dat ik vest defensief ben met alles naar me vriendin heel voorzichtig en bezorgd...... Maar ja komt allemaal wel Goed hoop ik ..... Heb er zin in
Gefeliciteerd!!!
Daantje gefeliciteerd! wat een goed nieuws!

Wat geweldig om te lezen dat je zo lief voor je vriendin bent en haar goed verzorgd. Kun je niet eens met mijn vriend praten??

p.s. die bloeding kan hjeel goed een soort van menstruatie geweest zijn, de baarmoeder wordt als het ware helemaal schoongemaakt. Het kan de komende tijd nog weleens voorkomen, of na de sex.. Alles is beter doorbloed dus kan er makkelijker een adertje springen.
Gefeliciteerd, super!
Enne, deze kerst zijn jullie nog wel met zijn tweeen hoor
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Spanned allemaal hoor nu 10 weken ... Super
Wat lief, een zenuwachtige en nu blijde pappa. Gefeliciteerd (a.s.) pappa Daan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven