= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
randy, precies! ik WIL helemaal niet de hele dag huishouden.. dar vind ik het gewoon niet belangrijk genoeg voor. en de hele dag thuismet alleen maar het ritme van de kindjes heb ik echt wel een beetje gezien nu, ben stik chagerijnig vandaag (niet handig to de kindjes)

en wb cadeau"playmobil is nog vaak een beetje teveel kleine dingetjes als ze 4 zijn, merk eigenlijk dat oudste zoon er nu wel mee speelt (die is 7), en middelste ene beetje (die is 5).

wat echt lang leuk blijft en waar ze nu al van alles mee kunnen is duplo (dus niet de kleine lego, dat is nog veel te moeilijk om zelf iets van te bouwen als je 4 bent). ze hebben erg leuke series van piraten/ridders/dino's/circus/dierentuin enzo. Wij hebben de dierentuin en vrij veel vand e dino's en zelfs zoon van 7 speelt daar nog mee.

tsjonge, had hier net bijna mijn huis in de fik.. hoor boven op zolder ineens het alarm.komt vriendje erg leuk zeggen dat er heus geen brand is, dat zoudste zoon 'alleen maar' brand heeft in de lamp. Kom ik boven, stinkt het enorm naar vuur. Heeft ie papier verbrand in zijn lamp!!!!! ik woest, dat ie dat nooit nooit nooit mag doen. hij maar zeggen dat er niet echt brand was enzo,, en ondertussen bleef dat stomme alarm maar piepen en kreeg ik dat niet uit, aaaahhhh!!! (waarom wilde ik ook alweer kinderen???)

heb nu oudste zoon aan het opruimen gezet (was ook grote zooi daar) en middelste en vriendje naar buiten gestuurd. Jongste wil steeds de trap op (naar oudste) dus het is bijzonder gezellig hier nu (not)..

IK WIL AAN HET WERK!!!!
Wat grappig dat zoveel dames hier opeens ongesteld zijn. Lijkt wel real life, dan schijnt dat ook zo te zijn dat wanneer je vaak samen bent op een gegeven moment tegelijkertijd menstrueert. Had ik met mijn vrouwelijke huisgenootjes in studentenhuis ook.

Zoon slaapt hier al ruim 3 uur aan een stuk. Komt waarschijnlijk door inentingen. Ook al bijna 4 uur na de laatste voeding, moet ik hem zo maar wakker maken? Hij meldt zich normaal gesproken binnen 3 uur overdag en slaapt max. 2 uur.
Maria: dochter heeft hier na de inentingen 1 hele voeding overgeslagen, ik heb haar toen gewoon laten slapen omdat ze als ze moe is toch niet goed drinkt. Wel af en toe even gekeken en gevoeld of ze niet extreem warm werd. Ze werd toen na 5 uurtjes zelf wakker dronk een klein beetje en ging toen weer slapen en zo 3 uur daarna weer, toen kwam ze 's nachts een keer extra en de dag daarna was het weer normaal.

MissBR: wat schrikken zeg van die lamp! Zo krijg je dus inderdaad brand, en wat zal het stinken!

Ik merk ook wel dat ik best zin heb om te gaan werken, alhoewel ik denk ik na een week alweer vrij zou willen zijn. Ik merk gewoon dat ik vreselijk lui word als ik thuis ben en huishouden daar doe ik niet aan hoor, dat vind ik zonde van mijn tijd.
huishouden bah!

meer zeg ik er niet over!

ongesteldheid nog niet aan de orde geweest, maar ben benieuwd naar de ob uitslag!

vanochtend babymassage voor de eerste keer. En pruttel leek het wel te accepteren, leuk vinden is te veel gezegd. Maar gelukkig lag ze neit de hele tijd te krijsen!Wat een gedoe om om 10.00h 's ochtends ergens te zijn...

Daarna paspoort gaan aanvragen voor pruttel. een zeer charmante onderkinnen foto zal haar de komende 5 jaar overal achtervolgen

Oja kennen jullie mooch.nl Daar hwbben ze superleuke paspoorthoezen. Wij hadden ze al en nu ook voor pruttel besteld. Wel wat duur, maar we moeten haar ergens mee verwennen. Ze heeft nl vrijwel alle kleertjes in 62/68 kado gekregen (ik geloof wel 16 setjes) en dus mag ik deze winter niets meer kopen....nou dat moet ik nog even zien, maar wil het wel beperken.

na een drukke dag nu maar even bank hangen
ohhhhhh nou vergeet ik het nog.

gisteren laatste voeding om 23.00h en toen haar maar om 4.30h wakker gemaakt!

de eerste keer zo lang. hopelijk vannacht weer, maar dan maak ik haar niet meer wakker...lekker doorslapen!

duimen jullie mee??
Duim duim Sanloes

Had je al meer van de sollicitatie gehoord????

Aan het werk???!! Wat mankeert jullie? Ik had dat een paar weken geleden ook maar die zin is allang overgewaaid!!! Ik wil nog niet, voorlopig lekker nog even dichtbij mijn babymeis blijven....vind haar nog veeeeel te klein voor het kdv! Vanaf 1 oktober kan ze al drie dagen per week komen, en ik vind het idee nog maar niks.

Wie weet er meer over spruw? Ik ben vandaag op kraamvisite geweest en de baby had spruw. Ik heb 'm niet aangeraakt en alleen de vader de hand geschud. Eenmaal thuis heb ik m'n handen gewassen en daarna pas m'n eigen baby weer gevoed en verschoond. Hopelijk is dat afdoende.
Hier heeft Saar wat spruw in haar mondje. Maar de HA heeft even gekeken en gevraagd of ze minder drinkt (haha echt niet, dat drankorgeltje van mij) en dus doen ze er niks aan. Ik heb gevraagd hoe het komt maar er is niks aan te doen. (ik dacht dat ze het misschien van mij had of dat we misschien de flessen niet goed genoeg schoonmaken ofzo maar dat is pure onzin dus) Het is ook niet zo besmettelijk hoor Wyfke. Je kunt dan gewoon de baby aanraken enzo. Omdat Saar ook al een schimmeltje had op haar vagina dus ook in haar mond. Want dat is spruw, een schimmeltje.

Ohhhh ik wil OOK werken. Maar ik heb niet eens werk Maar heb wel erg de behoefte inderdaad zoals Miss BR heb ik het wel een beetje gehad met het huishouden en thuiszitten, zeker nu het herfst wordt en het buiten al is

Toch wel goede dag gehad vandaag. Oooohhh zoooo leuk, ik ben voor het eerst met Anniek, lopend naar de supermarkt gegaan. Ze kan dat stuk dus al zelf lopen. Ik vind het zoooo gaaf, heb er lang op moeten wachten, maar ik vind het super om haar zo door de supermarkt te zien lopen. Zelfs de driftbui die ze er kreeg incl het op de grond liggen haha. Heerlijk om nu met mijn meisje aan de hand te lopen (die ze nu nog wil )
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
gevonden op borstvoedingsforum.nl:

spruw is niet bijzonder besmettelijk. Om het te krijgen moet je er vatbaar voor zijn. Als je de baby van je vriendin niet aan je eigen borst legt en je kindjes de spenen of flesjes van de baby niet in de mond nemen, dan zal het reuze meevallen met het besmettinggevaar.
Chica: misschien kan jij tijdelijk in de plaats gaan voor Wyfke?

Of voor mij.... Ik ben net weer bij de fysiotherpeut geweest. Ik kreeg eerst flink op m'n donder omdat ik met de trap ipv de lift ging. Oeps... Maar ik wil van dat slappe vel af en van dat buikje en ja dat lukt niet als ik maar op de bank blijf zitten. Alleen minder eten (nee, minder snoepen!) da's niet voldoende vrees ik. Anyway. Dat bekken van mij is echt nog te gammel om aan het werk te gaan, maar het is moeilijk voor me om dat in te zien. Ik wíl zo graag weer aan het werk. Voel me ook behoorlijk schuldig naar mijn werkgever en collega's eerlijk gezegd. Ik ben in januari al minder gaan werken en nu is het dadelijk eind september en hebben ze dus nog niks aan me. Had bedacht dat ik dan bijvoorbeeld maar een ochtend ofzo in de week zou gaan werken, gewoon wat klusjes doen om contact met collega's te behouden en goede wil te tonen, maar volgens fysio heb ik daar op dit moment alleen mezelf mee. Reizen (lopen-trein-lopen-bus-lopen en ook weer terug...) zou al too much zijn laat staan dat ik ook nog zou gaan werken. OK, dat zie ik nu dus ook wel in. Ik vind het met name erg moeilijk om niet te weten wanneer het beter gaat. Als ik nou zou weten dat het maar twee of drie weken zou zijn.... maar dat wordt 'm niet vrees is zoals het nu gaat. Hoewel... als ik drie dagen in de week de kinderen op het kdv heb kom ik wel er aan toe om rust te nemen. En een dag in de week komt m'n moeder helpen en die helpt ook met het huis/was etc. En boodschappen doet meneer Albert en manlief.

Ik zit een soort 'hardop' te denken volgens mij haha.
Is goed hoor, ga ik gewoon voor jou Jojon en voor Wyfke. Geen probleem. Oh krijg ik dan ook jullie salaris hahahahaha

Over het wennen bij het KDV. Daar ben ik juist wel blij mee. Sara gaat ook per 1 okt (net als bij jou Wyfke) naar KDV. 3 dagen en het moet toch wel heel veel zijn voor zon kleintje om ineens in zon drukke omgeving te zijn met andere mensen.

Eigenlijk ben ik er ook nog niet aan toe hoor om haar weg te brengen. Ik ga ook wel even kijken of ik haar daar 3 dagen breng. Ik werk natuurlijk nog niet, maar moet flink aan de slag met solliciteren en als ik die plek voor Sara nu niet neem en nu opgeef dan ben ik hem kwijt. En betalen moeten we ook natuurlijk. Maar het is wel lekker dat ik kan kiezen om haar te brengen of niet.

Vandaag trouwens de kindertoeslag aanvraag ingevuld (hebben jullie dat al gedaan?) Oeps wat een geld zeg. Voor beide kinderen netto iets van 700 euro per maand. Men, das echt veel, moet wel een flinke baan daarvoor vinden.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Poeh, even een halfuurtje bij zitten lezen haha!

Jojon, het schiet nog niet op bij jou he...misschien maar goed dat je nog niet kan/mag werken, die paar dagen per week extra rust zouden wel eens heel goed voor je kunnen zijn! Enne...die extra beweging heb jij toch helemaal niet nodig nu? Je bent al slanker dan voor je zwangerschap en je hebt een schildklier met ADHD, pas op jezelf hoor!

Randy, heb je eigenlijk nog wat teruggehoord over de reden van het vreemde gedrag van die ene juf op school?

Watever, dat is goed nieuws dat Jasper opeens langer slaapt! Dat kan een mens echt goed doen he!

Ring, wat een horrorCB heb je zeg! Ik denk niet dat ik me zou kunnen beheersen op zo'n moment, knap van je!

Ben vanavond met zoon bij mijn vader op bezoek geweest, het gaat wel iets beter maar aan de andere kant realiseert hij zich steeds beter wat ie allemaal niet kan op het moment en wat ie dus allemaal opnieuw moet leren. Vandaag bijv moest ie schrijven, dat ging dus ook niet zo goed. Morgen krijgt ie nog een MRI-scan en waarschijnlijk mag ie zaterdag en zondag een paar uurtjes naar huis. Dat wil ie ook graag maar hij geeft wel meteen aan dat er dan niet allemaal bezoek mag komen, dat is te druk.

Morgen mag ik trouwens ook naar het CB, nog niet voor de prikken gelukkig! Ben wel heel nieuwsgierig naar de groei van ons bulletje, hij wordt echt met de dag dikker!
Over dat salaris moeten we het nog even hebben dan Chica.... samen delen ofzo?

Ik vind het wennen bij het kdv ook wel fijn hoor. Merkte gisteren aan Toby dat hij er van moest bijkomen. Heeft even heel hard gehuild toen we net thuiswaren, kwam toen wel tot rust aan de borst en heeft vervolgens de rest van de dag knockout in de box liggen pitten. Vandaag daarentegen, is hij erg rusteloos, huilerig en véél wakker. Pfft. Was blij dat m'n moeder er vandaag was, die heeft een eindeloos geduld, zelfs met huilerige baby's!
Meis: qua gewicht valt het idd wel redelijk mee. Maar ja dat losse vel verdwijnt heus niet vanzelf helaas!
Pfff... na een lange dag eindelijk heerlijk op de bank even bijlezen!

Ik ben vandaag voor 't eerst naar school geweest: linteressant en heel intensief! Ik heb vannacht maar 5 uurtjes geslapen, van de spanning ofzo, niet door Evi, dus ik ben nu redelijk verrot.

Net 3 pagina's gelezen, maar ik weet niet meer wie wat heeft geschreven, 't is niet echt blijven hangen, sorry. Dus even in 't algemeen:

Vervelend, al die heftige menstruaties! Ben benieuwd wat er bij mij gaat gebeuren en ik ben ook benieuwd naar de uitkomst van het tampon-onderzoek: ik hoop dat 't mag, maandverband sucks.

Consultatiebureau is hier wel ok; lieve kerstmanachtige arts en een aardige wijkverpleegkundige. Evi krijgt a.s. dinsdag de eerste prikken, met 7,5 week. Dat kan wel toch?

Ik ben blij dat ik alvast weer kan wennen aan werk/school: de overgang van niks naar 3 dagen weg lijkt me best groot.

Toen ik net thuis kwam, was het 24 uur geleden dat ik Evi had vastgehouden! Gisteravond was ik weg, ze lag te slapen toen ik thuis kwam, ze lag vanmorgen te slapen toen ik weg ging, dus ik was blij dat ik 'r net heerlijk heb kunnen knuffelen. Ze slaapt nu alweer een uur... Heel fijn, maar wel een beetje jammer omdat ik 'r zo gemist heb

Morgen weer een relaxed dagje. Nu m'n bedje in!

Tot morgen allemaal!
Toen ik vier uur na de laatste voeding naar zoon ging kijken, lag hij heel wakker in zijn bedje rond te kijken en heb ik hem eruit gehaald. Hij dronk heel goed en vanavond ook. Dus hij lijkt weinig last te hebben van de prikkies. Wel iets vermoeider dan normaal.

Morgen cursus babymassage. Zie nu dat je niet mag masseren binnen 24 uur na de inentingen, nou dat gaat op de minuut af dan net goed!

Sanloes, lekker dat pruttel langer slaapt.

Jojon, dat heb ik ook dat gewicht weer oké is, maar buikje niet. Dan heb jij je leeftijd in ieder geval nog mee… Hoe ouder, hoe moeilijker te herstellen.
nog even snel voor het slapengaan. had vanavond een bijeenkomst van de MR van school. vond hte heerlijk om weer een volwassen gesprek te voeren, even over dingen praten aar je een beetje bij na moet denken enzo.

verder heeft hummel vandaag weinig geslapen. ben benieuwd of ze dan morgen weer zo'n maf-dag heeft. eens bekijken ...

ga nu lekker naar bed. hoop morgen weer beetje betere zin te hebben.. (kinders al vroeg thuis uit school, dus wordt erg lange dag als ik weer zo'n kort lontje heb..)

slaap lekker allemaal!
quote:Chica34 schreef op 03 september 2009 @ 21:22:

Vandaag trouwens de kindertoeslag aanvraag ingevuld (hebben jullie dat al gedaan?) Oeps wat een geld zeg. Voor beide kinderen netto iets van 700 euro per maand. Men, das echt veel, moet wel een flinke baan daarvoor vinden.

Huh?! Is dat wat er overblijft na aftrek van de toeslag? Moeten jullie zóóveel zelf betalen maandelijks???

Ik ga babydochter echt niet meteen 3 dagen weg brengen, no way! Ik moet vanaf 26 oktober weer werken dus misschien doe ik in die weken ervoor 1 dag (of een halve dag?) zodat ze rustig aan kan wennen. Voor baby's vind ik zo'n kdv gewoon niet leuk, ze zitten of liggen er maar wat bij in respectievelijk wipstoel en box. Voor Lucia is het helemaal leuk geworden sinds ze kan lopen. Kan ze mooi mee doen met de andere kindjes. Ze is trouwens voor de kleinere kindjes heel lief en zorgzaam, maar tegen de oudere schijnt ze nogal gemeen te doen af en toe. Dan wordt ze dus gecorrigeerd door de leidsters Af en toe zou ik wel eens mee willen kijken via een webcam!!!

Kan me voorstellen dat je SUPERTROTS bent op Anniek! We hebben hier ook iets nieuws met Lucia...sorry dames even erg OT, maar ze zegt "poepen" als ze moet poepen! Dat betekent dus dat de tijd rijp is voor potjes en zindelijkheidstraining! In de dr. Spock staat een uitgebreide handleiding hoe je zoiets aan moet pakken dus wij gaan haar dit weekend zelf een mooi potje uit laten zoeken!
Maria: fijn dat hij maar weinig last heeft van de prikjes!

En verder kan ik vandaag maar niet onthouden wat iedereen schrijft...
Hi meiden,

Meis; vervelend van je vader, hoop dat hij snel weer opknapt!

Jojon: knap van je! En dat je 's ochtends vroeg alle kindjes uit de kreukels afgeleverd hebt op kdv. Hoe laat ben je opgestaan? en dat je gewoon even toegeeft dat het niet gaat. Geeft helemaal niks, nu kun je iniedergeval naar oplossingen gaan zoeken!

Chica: voor spruw hebben ze een middeltje, hier heeft mannetje het ook gehad. Op een gegeven moment had hij bloed op zijn tong van het harde zuigen aan de speen! Het helpt binnen een paar dagen. Ben alleen de naam even kwijt. Ga ik voor je opzoeken.

Hoe is het verder?

Hier gaat het op en af. Mannetje huilt nog best veel. Gisteren heb ik zijn voedingvoorraad per keer flink opgehoogt. Je raad het al, hij is stil! Krijgt nu wel 6 keer 150, maar heeft vanacht geslapen van 24.00 tot 07.00 uur. Is dat veel voeding? Of vind ik het veel omdat ze in het ziekenhuis lagere hoeveelheden aanhouden vanwege het verslikkingsgevaar?

Moet morgen naar ziekenhuis, ga het eens even goed vragen allemaal. Moet daar trouwens om 09.00 uur zijn. Voor die tijd fles gegeven hebben. Ok, eens kijken hoe dat allemaal loopt!

Ik wil ook heel graag weer werken. Alleen durf ik mannetje nog niet achter te laten op het kdv. Hij is nog altijd 24 uur in het zicht. ('s nachts slapen we wel hoor, dat dan weer wel haha) maar nog in wiegje naast ons bed, en overdag nog steeds altijd binnen gezichtsveld.

Word er ook heel onrustig van als ik hem niet zie of hoor. Stond vanmiddag met buurvrouw buiten te praten, en heb hem eerst even in de gang gezet, zodat ik hem kan zien.

Maar bij mijn moeder durf ik hem wel te laten. Ga dus vanaf volgende maand alvast een dagje per week werken. Het grootste gedeelte vanaf huis, maar misschien ook alwel een dagje daar.. we zien wel hoe het loopt. Heb er iniedergeval erg zin in. Ben obsessief aan het poetsen nu, alleen maar omdat ik anders geld uit ga geven aan niks, om de verveling tegen te gaan! Wat hebben wij moeders het toch slecht, haha..

Jane, gaat alles ok met je? Heb lang niets meer van je gehoord. Check je hyves nog even?

Zelfde geldt trouwens voor Quint! Ga laatste fles geven en slapen.. morgen vroeg dag. Trusten!
Chica: Daktarin heet het!
Net afspraak bij de internist gemaakt, kan volgende week vrijdag al terecht! Dat valt me niks tegen hoor eerlijk gezegd. Had me ingesteld op een wachttijd van enkele weken. Ben benieuwd.... Nu nog even opvang regelen voor de kinderen.

Dochterlief ligt alweer te tukken. Was strontchagerijnig en toen ik voor de grap zei 'ga maar weer naar bed' liep ze zelf naar de trap en ging zonder morren liggen. Gewoon nog niet uitgeslapen dus.

Nu m'n werk nog bellen.....
Mooi Jojon!

We hebben de prikjes ook weer overleefd, maar de story 'consternatiebureau' continues. Er werd totaal niet serieus gereageerd op mijn 'klacht' over het met 6 weken al inenten van Miep. Volgens de arts werden de kinderen al jaren met 4 weken gevaccineerd (ze had het over veertig jaar geleden) en was 6 weken dus helemaal prima. Niet te vroeg, eerder aan de late kant. (Dan weten jullie dat, dat jullie allemaal dus te laat zijn volgens deze arts!) Wat ik op de site van het RIVM had gelezen was haar niet bekend. (Nee, ik verzin het inderdaad ook ter plekke!) Wat de huisarts mij had 'wijsgemaakt' was onzin volgens haar. Zieke kindjes kunnen net zo goed gevaccineerd worden als niet zieke kindjes. En een ziekte kan niet versterkt worden door een vaccinatie, dus een prutoog ook niet. Ze wilde haar 'collega' (mijn huisarts) niet afvallen maar het verhaal raakte kant noch wal volgens haar. Affijn, toen ben ik er maar mee opgehouden. Er viel totaal niet te communiceren met haar. En ik had duidelijk door dat ze mij maar overbezorgd vond. Echt zo irritant! Daarnaast had ze het trouwens alleen maar over zichzelf en haar jarenlange ervaring in de tropen (waar dus nog kindjes doodgaan aan ziekten waar hier een vaccinatie voor wordt gegeven) en ze zei: 'als je in de tropen kindjes hebt zien doodgaan aan de meest vreselijke ziektes, dan snap je soms niet waarom de ouders hier zo zeuren over futiliteiten.'

Kortom, die zat. Wij zeiken dus blijkbaar.

Maar dan nu het goede nieuws: ze was prima gegroeid. De lengte is van de onderste lijn van de curve naar de middenlijn gegaan (57 cm). Het gewicht (4530 gram) volgt keurig de onderste lijn van de curve. Ze is dus een lange slanke den! Verder is ze weer geslaagd voor de testjes. Miep wilde in eerste instantie niet lachen naar de arts... Geef haar eens ongelijk!

Ze heeft trouwens geen centje last tot nu toe van de prikjes. Ze heeft alleen verschrikkelijk zielig gehuild tot een uur na de prikjes (echt met een pruillip en waterige oogjes), daarna dus niks aan de hand. Ze heeft zelfs geen verhoging gehad, en ook geen voeding overgeslagen. Het lag dus de vorige keer denk ik echt aan haar oogje.

Trouwens, ik heb ook weer zin in werken hoor! Weet niet meer wie het zei, maar ik kan me er bij aansluiten.
quote:Ring1981 schreef op 04 september 2009 @ 09:32:

Daarnaast had ze het trouwens alleen maar over zichzelf en haar jarenlange ervaring in de tropen (waar dus nog kindjes doodgaan aan ziekten waar hier een vaccinatie voor wordt gegeven) en ze zei: 'als je in de tropen kindjes hebt zien doodgaan aan de meest vreselijke ziektes, dan snap je soms niet waarom de ouders hier zo zeuren over futiliteiten.'

Omdat soort opmerkingen kan ik mij zoooooo kwaad maken. Dat vind ik zo dom. Goed, het is best wel eens goed om te relativeren, maar als ik mijn grote teen stoot denk ik op dat moment niet van: Oh laat ik maar niet vloeken, want in Afrika hebben mensen geen grote teen, want die is er af gevallen door de lepra".

Dus Ring als jij bezorgd bent of wie dan ook is het hartstikke goed je zorgen uit te spreken. Wat een consternatieheks zeg...pfff
Ring, jouw cons.buro is echt bizar. Ik weet het niet hoor, maar kun je wellicht over stappen naar een ander buro in de buurt? Dit wordt niks meer, het idee dat je daar de komende vier jaar nog heen moet met Miepje....

Fijn dat ze de prikjes zo goed heeft verdragen deze keer.

Hier vragen ze op het cons.buro altijd of de kleintjes de afgelopen twee weken ziek zijn geweest of koorts hebben gehad. In dat geval wordt de vaccinatie even een weekje of twee uitgesteld.
zo, ben ik weer even. was even doorwerken vanmorgen. vriendlief al vroeg op pad,.. maar het is weer gelukt. oudste twee op school, even boodschapjes gedaan, jongste zoon oingeschreven bij peuterspeelzaal (voor volgend jaar, maar als ik eenmaal aan het wekr ben, vergeet is dat vast weer). Zo even snel naar de fysio en dan het hele spul weer ophalen..

heb hummel vandaag een spijkerrokje aan, wat is dat lief!

ok, tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven