Stoer jongenskapsel
vrijdag 4 september 2009 om 10:10
De autist wil zijn haar laten knippen ( ) zijn mooie dikke lange ( 15cm+ ) moet eraf en er moet een stoer kapsel voor in de plaats.
Hij wil graag stekeltjes, ik ben niet zo dol op stekels. Maar wat dan wel ?
Ik heb een beetje rond zitten googelen maar kom niet echt uit op een goede site met (veel) jongens kapsels.
Help ?
( Overigens, als hij echt echt echt stekels wil hebben dan krijgt hij die gewoon hoor, maar ik hoop wat mooie andere kapsels aan hem te kunnen laten zien )
Hij wil graag stekeltjes, ik ben niet zo dol op stekels. Maar wat dan wel ?
Ik heb een beetje rond zitten googelen maar kom niet echt uit op een goede site met (veel) jongens kapsels.
Help ?
( Overigens, als hij echt echt echt stekels wil hebben dan krijgt hij die gewoon hoor, maar ik hoop wat mooie andere kapsels aan hem te kunnen laten zien )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 4 september 2009 om 11:05
vrijdag 4 september 2009 om 11:10
quote:mutsie85 schreef op 04 september 2009 @ 10:35:
noem jij nou serieus jou kind met Asperger 'de autist' ... en zeg jij nou werkelijk 'ik maak meisjes van alle mannen in mijn gezin?'
* valt bijna van haar stoel van verbazing*Ja Boor hoe dúrf je!
noem jij nou serieus jou kind met Asperger 'de autist' ... en zeg jij nou werkelijk 'ik maak meisjes van alle mannen in mijn gezin?'
* valt bijna van haar stoel van verbazing*Ja Boor hoe dúrf je!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 4 september 2009 om 11:11
quote:Sarah Scott schreef op 04 september 2009 @ 10:22:
Weet niet of er iets bij zit voor je hoor
http://www.firanet.nl/man ... -kapsels-jongens-kapsels/
http://www.kapsels.net/mannenkapsels3.htm (véél!)
Eén van de kapsels van jouw tweede link heb ik zojuist uitgekozen voor mijn 6 jarige zoon. Hij wil tot mijn spijt ook van zijn jaren zeventig wat langer kapsel af
Dit wordt het voor hem (of hij wil of niet, hahaha):
Weet niet of er iets bij zit voor je hoor
http://www.kapsels.net/mannenkapsels3.htm (véél!)
Eén van de kapsels van jouw tweede link heb ik zojuist uitgekozen voor mijn 6 jarige zoon. Hij wil tot mijn spijt ook van zijn jaren zeventig wat langer kapsel af
Dit wordt het voor hem (of hij wil of niet, hahaha):
vrijdag 4 september 2009 om 14:19
Hou er rekening mee dat hij niet zomaar kan gaan gellen en waxen vanwege zijn eczeemgedoe. En al de hier genoemde stoere stekelkapsels werken alleen met gel of minimaal wat wax.
Beseft de autist dit al?
Overigens lijken korte spikes me wel leuk staan. Harstikke bewerkelijk ook. Of probeer een middenweg te zoeken en laat de kapster zo'n rommelig kapsel (met spikes) maar dan halflang knippen.
Beseft de autist dit al?
Overigens lijken korte spikes me wel leuk staan. Harstikke bewerkelijk ook. Of probeer een middenweg te zoeken en laat de kapster zo'n rommelig kapsel (met spikes) maar dan halflang knippen.
vrijdag 4 september 2009 om 15:14
quote:mamzelle schreef op 04 september 2009 @ 14:19:
Hou er rekening mee dat hij niet zomaar kan gaan gellen en waxen vanwege zijn eczeemgedoe. En al de hier genoemde stoere stekelkapsels werken alleen met gel of minimaal wat wax.
Beseft de autist dit al?
Gel zit in haar, niet op zijn huid Denk dat het nog wel mee zal vallen.....Sarahzoon heeft echt maar een erwtje gel in zijn haar. Zal natuurlijk wel iets meer worden naarmate het kapsel langer is.
Krullenkapsels staan ook in mijn linkje!
Beseft de autist dit al?
Gel zit in haar, niet op zijn huid Denk dat het nog wel mee zal vallen.....Sarahzoon heeft echt maar een erwtje gel in zijn haar. Zal natuurlijk wel iets meer worden naarmate het kapsel langer is.
Krullenkapsels staan ook in mijn linkje!
vrijdag 4 september 2009 om 16:28
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 4 september 2009 om 16:32
http://www.firanet.nl/mannenkapsels/mannenkapsels-2/
vrijdag 4 september 2009 om 16:34
http://www.hairweb.nl/kapsels-trends-mannenkapsels.htm
vrijdag 4 september 2009 om 16:35
quote:borodini schreef op 04 september 2009 @ 10:16:
[afbeelding]
Hij zou ook wel een hanenkam willen ( HaRenkam ) maar dat vind ik dan weer een beetje ordi.
Zoon van net 6 heeft al 1,5 jaar een hanekam, niet uit zijn hoofd te praten!
Alleen van achter gewoon netjes geknipt en de zijkanten ook geknipt ipv geschoren.
[afbeelding]
Hij zou ook wel een hanenkam willen ( HaRenkam ) maar dat vind ik dan weer een beetje ordi.
Alleen van achter gewoon netjes geknipt en de zijkanten ook geknipt ipv geschoren.
vrijdag 4 september 2009 om 18:23
quote:IvyRosa schreef op 04 september 2009 @ 16:35:
[...]
Lieverd,
Ík bedoel dat ik dat bij Hem een beetje ordi vind
Hoe het er bij jouw zoontje uitziet kan ik natuurlijk niet zien door het beeldscherm
[...]
Lieverd,
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 4 september 2009 om 18:26
quote:borodini schreef op 04 september 2009 @ 18:23:
[...]
Lieverd,
Hoe het er bij jouw zoontje uitziet kan ik natuurlijk niet zien door het beeldscherm Ach, met brilletje wat hem heel wijs maakt is het te doen. Alleen ben ik het zo zat om tegen die hanekam aan te kijken
[...]
Lieverd,
vrijdag 4 september 2009 om 19:53
[quote]borodini schreef op 04 september 2009 @ 10:37:
Mijn kind heeft MCDD, geen Asperger, en ja, zijn forumnaam is "de autist" en dat is niet rot bedoeld, maar omdat het duidelijk is over wie ik het dan heb.
Het ik maak meisjes van alle mannen in mijn gezin is een grapje, ik nam aan dat dat wel duidelijk zou zijn.....[/quote]
pfffff, gelukkig maar
Mijn kind heeft MCDD, geen Asperger, en ja, zijn forumnaam is "de autist" en dat is niet rot bedoeld, maar omdat het duidelijk is over wie ik het dan heb.
Het ik maak meisjes van alle mannen in mijn gezin is een grapje, ik nam aan dat dat wel duidelijk zou zijn.....[/quote]
pfffff, gelukkig maar
Whatever, I do what I want