date met een spetter!

04-09-2009 17:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhey,

Moet het ff kwijt, ik heb volgende week een date met de mooiste man die ik al ooit gezien heb!!! Heb hem een tijdje terug voor de eerste keer gezien op een feestje van gezamenlijke vriend. Awel, liefde op het eerste zicht, geloofde er niet in, maar toen ik hem zag.... Ben hem dan op profielsite tegengekomen, hem een mailtje gestuurd en we zijn leuk beginnen te mailen. In de week vroeg hij dan om eens iets af te spreken en dat is nu dus geregeld!

Enerzijds kijk ik er natuurlijk enorm naar uit! Maar anderzijds maakt het me toch ook wel wat onzeker, gewoon omdat het zo'n spetter is! Ergens vind ik hem zelfs 'te hoog gegrepen' voor mij, of klinkt dat nu stom?

Geen idee wat ik met dit topic wil, maar mss nog mensen die ooit date gehad hebben met een naar hun gevoel 'wow-man' :-). Hoe is dat geweest? ...
Spannend!

1 keer gedate met een wowman, wat uiteindelijk niet veel verder kwam dan oppervlakkig geneuzel. Heb het daarna nog een poging gewaagd, een aantal jaar later en hij blijft lekker maar het was gezellig maar nul komma nul klik. Helaasch.
Hmm ik, en nu wonen we samen

Al moet ik erbij zeggen dat ik niet het gevoel had dat hij te hoog gegrepen was, maar ik vond hem wel de mooiste man die ik ooit had gezien (alleen de foto al, zucht).

Dus ga gewoon plezier hebben. Hij weet dat je op dat feestje was, dus in het echt zal het niet echt tegenvallen. Gewoon genieten dus.
4 jaar geleden had ik een date met een ongelovelijk knappe man, hij bleek ook nog eens heel erg leuk, dus ik heb m nog steeds : D Ik moet wel zeggen dat ik het heeeeeel spannend vond, maar vreemd genoeg vond hij mij net zo knap ; )
Doen...ik herken het...ik ben later met hem getrouwd...helaas was zijn karakter minder leuk...dus na 7 jaar gescheiden!
Ervoor gaan!! Mij overkwam ditzelfde ongeveer 1,5 jaar geleden; en ik heb 'm nu nog steeds! Maar wel Spannend hoor.. Het fijne is dat jullie elkaar al in R.L hebben ontmoet, dus hij weet inmiddels met wie hij een date heeft; hij gaat ook voor jou!

Geniet ervan!
als je het gevoel hebt dat ie te hoog gegrepen is, kan het wel tot hoge onzekerheidsgevoelens leiden. dat kan erg vervelend zijn.

maar hopelijk blijven die achterwege en heb je een geweldige tijd!!
Je bent iig verder dan ik, ik durf niet eens te daten met iemand die volgens mij out of my leaque is...

Mijn broer heeft me even streng toegesproken dat ik voor t beste moet gaan omdat ik best de moeite waard ben en nu ga ik het toch maar eens proberen.

Schijt bagger maar als broerlief zegt dat t kan, dan moet t maar he

Jouw date heeft je al gezien in t eggie dus dat valt iig al niet meer tegen!

Veel plezier en geniet ervan!
Hij heeft jou idd al gezien en HIJ vraagt JOU. Nu is het zaak dat jij jezelf de moeite waard gaat vinden. En natuurlijk lukt dat niet een-twee-drie. Maar heel eerlijk, als hij zichzelf uiteindelijk ook te hoog gegrepen vindt voor jou, dan is ie het niet waard. Eigenlijk heb je niks te verliezen (behalve leuk uitzicht;))
Ha ha ha, een spetter! Wat een jaren '80 woord.

Geniet ervan meid!
Ik zou zeggen, ga ervoor! Heerlijk toch zo'n lekker koppie? probeer je alleen niet te laten afleiden door zijn uiterlijk he want het innerlijk blijft toch veel belangrijker.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Ik moest bij het woord spetter aan mijn Tina abonnement van begin jaren 90 denken

Maar leuk hoor voor je. Gewoon doen (zeg ik vooral omdat ik mijn kans op een wow-man een keer heb verkeken omdat ik dacht niet in zijn 'league' te zitten)
Op een dag stond ik naast een kruising tussen David Beckham en Freddie Ljungberg. Een adembenemend tiepje. Allemaal vrouwen met opengezakte monden en wulps gedans eromheen. Ik vroeg hem of ik een slok van zijn biertje mocht.

We hebben een avond lang gelachen en het klikte.

Later bleek ook dat ie scheten liet, zijn borsthaar scheerde, ietwat kalend was en daarom de tondeuse gebruikte, dat ie een tikkie lomp uit de hoek kon komen en daarnaast de meest eerlijke en integere man was die ik ooit had ontmoet. En hij praat en lacht altijd heel hard. En maakt stomme grapjes. En als je met hem stoeit krijg je altijd blauwe plekken omdat ie zo groot en sterk is.

Onder dat modellenuiterlijk gaat een leuk mens schuil.

Ik ben ermee getrouwd. Ben niet moeders mooiste, maar voor hem wel. Omdat ik hem leuk vind zoals ie is en niet alleen omdat hij mooi is. Ik kijk verder.

Dus geniet van de date en nu maar hopen dat ie van binnen ook mooi is!
Zo ziet ie er ongeveer uit;

Wat een leuke reacties!

Lees hier toch wel wat succesverhalen!

Idd. gewoon genieten, klinkt zo simpel, hé, hoop echt dat het me lukt! Maar wat Rary zegt, heb ik dus wel wat schrik voor, dat ik me te ongemakkelijk ga voelen (en dat wil best wel wat zeggen, want van nature ben ik best spontaan) en het zo minder leuk wordt. Denk zelfs dat als hij eens diep in mijn ogen kijk, ik enorm ga blozen!

Tuurlijk zal het ook nog afwachten of zijn innerlijk net zo 'lekker' is :-D.

Leuk verhaal Nasti! Mmmm, niet mis zou ik zeggen!!

Zal nog laten weten hoe het geweest is!
En niet over een half jaar gaan zeuren dat er zoveel andere vrouwen naar m kijken en je daar onzeker van wordt, he.

Gewoon genieten. Ik heb 1x een date gehad met een hele mooie man waar ik na een kwartier ben weggegaan omdat ie de herseninhoud van een cavia bleek te hebben.

Mijnex waarme ik het langste samen ben geweest was ook best een lekker ding, en nog euk en aardig ook. ( Alleen uiteindelijk voor mij geen ideale match).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven