Kikker in je cola, jij ook iets raars meegemaakt?

05-09-2009 07:05 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dit;

Man vindt kikker in blikje cola

FLORIDA - VIDEO Fred DeNegri uit Florida had zin in een koud blikje cola. In de supermarkt kocht hij daarom een blikje Pepsi met een wel heel bijzondere inhoud..

Nadat de Amerikaan de eerste slok nam, voelde hij een brok in zijn keel. DeNegri spuugde het direct uit. Tot zijn grote verbazing zag hij delen van een kikker voor hem liggen.

Het beest zat in meerdere stukken in zijn blikje frisdrank. Fred liet het er niet bij zitten en hij schakelde de Amerikaanse voedselautoriteit FDA in. Onderzoek wees uit dat het inderdaad om een dode kikker ging.

Hoe het dier in het colablikje terecht is gekomen, blijft een raadsel. Bekijk de beelden van het glibberige blikje cola .

Wat heb jij voor vreemde dingen in je eten of drinken gevonden?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik denk dat als je het in een winkel koopt, het toch wat anders is dan wanneer het uit eigen tuin komt.

Denk dat je bij het kopen er een beetje van uit gaat dat het schoon is, omdat het in een supermarkt ligt?

Beestjes en rotzooi in potjes snap ik dan weer niet, hoe dat er zo 1 2 3 in kan komen, maar in verse groenten wel.

In de zomer ben ik wel altijd bang dat er een wesp in mijn blikje drinken gaat zitten, en dat ik dus een slok neem met de wesp erin. Verder ben ik niet zo bang, heb nog nooit beestjes aangetroffen, behalve een slak in een verse krop sla.
Ik ook rups in broccoli en bloemkool. Yek...

Maar de rups in de bloemkool heeft wel mooi 4 dagen koelkast overleefd, arm ding, heb hem snel buiten gezet.

en een keer een dode vlieg op mn appelflap, als zijnde krokante suikerkorrel. Nu heb ik een trauma en eet nooit meer appelflappen.
bij onze AH is ongeveer alles aangevreten door muizen, ieder zakje en pakje moet bestuderen voor je het koopt!

ik heb wel eens in een duur Italiaans restaurant (had een 10 gehad van Johannes van Dam) wormpjes in mijn olijfolie gehad, toen smaakte ook niets meer!
quote:Rozigst schreef op 05 september 2009 @ 10:12:

Ik denk dat als je het in een winkel koopt, het toch wat anders is dan wanneer het uit eigen tuin komt.

Denk dat je bij het kopen er een beetje van uit gaat dat het schoon is, omdat het in een supermarkt ligt?

Beestjes en rotzooi in potjes snap ik dan weer niet, hoe dat er zo 1 2 3 in kan komen, maar in verse groenten wel.

Ik bedoel ook in verse groenten, niet in potjes of ingevroren spulletjes. Bah. En ik vind het ook wel vies als het uit de verse groenten komt, maar dat snap ik dan nog wel.

In de zomer ben ik wel altijd bang dat er een wesp in mijn blikje drinken gaat zitten, en dat ik dus een slok neem met de wesp erin. Verder ben ik niet zo bang, heb nog nooit beestjes aangetroffen, behalve een slak in een verse krop sla.
Oh ja, ik weet er weer één! Ongeveer twee jaar terug was ik met mijn vriend en zijn twee kinderen in mijn oude woonplaats. We waren de stad in geweest en ik wilde lunchen. Dus zijn we naar mijn favoriete broodjeszaak gegaan op de markt. Mijn stiefzoon had een broodje met kip. Na een paar happen haalt hij daar toch een stuk hout uit! Dat ding was zeker een centimeter of 8!!! Gelijk de bediening er bij gehaald om dit te melden. Gingen ze daar nog moeilijk over doen ook.... Niks niet broodje gratis of zo. Slechte zaak van ze.
Ik las net iets over een Italiaans restaurant, dat doet me ineens weer herinneren aan een dode spin die ik in mijn pasta had (in een restaurant dus)
Een orekruiper in een croissant. Nooit meer wat bij die bakker gekocht.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Een stuk hout?!

Slecht dat ze niets aanbieden, een stuk houd van 8cm is wel vrij ernstig vind ik... Ze vinden het waarschijnlijk niet zo'n ramp dat jullie het zagen in het broodje, maar ze piepen wel anders als iemand het daadwerkelijk in z'n mond heeft, of er in stikt oid.

Als ik een zaak had, en mensen kwamen terug met producten waar dingen inzitten die er niet in horen, zou ik ze meteen een nieuw product/verpakking aanbieden, of geld terug, en misschien nog wat extra's.

Het is natuurlijk slechte reclame als je geen vergoeding geeft als er spullen in je product zitten die er niet in horen.

Wij hadden een kat in de supermarkt. Die was er tijdens het verbouwen ingeslopen, en zat overdag achter/onder de stellingen/koelingen. Dus niemand merkte dat beestje.

Alleen we hebben beweging-alarm in de winkel, en 's nachts ging dat beestje natuurlijk op zoek naar lekkers, dus dan ging het alarm af. Werd de baas weer wakker gebeld, dat ie erheen moest. En dat 3 maanden lang

Gelukkig bleven er geen uitwerpselen achter, of hij haalde alleen zakken met kattenbrokjes open.
Haha dat meegebakken stuk vuilniszak! Dat vind ik dan nog het meest komisch, maar muizenpootjes of een kikker in blikjes drinken? *Rilling*

Ik werkte bij een Italiaans restaurant, waar ik ook een vriendin heb leren kennen.

Voor mijn tijd daar was het een keer heel druk, dus pizza's werden op topsnelheid ingepakt en meegegeven aan de bezorgers.

Vriendin heeft altijd gelakte nagels en op die dag ook hele lange.

Haar langste, roodgelakte nagel brak af en viel in een pizza die klaar was om ingepakt te worden. Ze hebben het stuk nagel nog gezocht maar niet kunnen vinden, en de pizza is wel verstuurd.. Yuck!
quote:_Fiefje_ schreef op 05 september 2009 @ 10:33:

Haha dat meegebakken stuk vuilniszak! Dat vind ik dan nog het meest komisch, maar muizenpootjes of een kikker in blikjes drinken? *Rilling*

Ik werkte bij een Italiaans restaurant, waar ik ook een vriendin heb leren kennen.

Voor mijn tijd daar was het een keer heel druk, dus pizza's werden op topsnelheid ingepakt en meegegeven aan de bezorgers.

Vriendin heeft altijd gelakte nagels en op die dag ook hele lange.

Haar langste, roodgelakte nagel brak af en viel in een pizza die klaar was om ingepakt te worden. Ze hebben het stuk nagel nog gezocht maar niet kunnen vinden, en de pizza is wel verstuurd.. Yuck!Wat ik me dan afvraag is dat dat mag van de eigenaar van de zaak. Dat is toch totaal niet hygienisch? Die dingen vallen er idd nogal eens van je vingers af. Als ik een restaurant of zoiets zou hebben zou mijn personeel absoluut geen nepnagels mogen hebben. Juist om dit soort dingen te voorkomen. Je moet er toch gatverdamme niet aan denken dat je die pizza thuis bezorgt krijgt en je vindt er een gelakte nepnagel in!!!
Volgens mij staat er nergens dat het over kunstnagels gaat...

Mijn eigen lange nagels breken ook altijd af.. (Vroeger waren ze lang, nu korter dan kort )
Ja inderdaad, het was een echte nagel! Nog erger!
Mijn moeder laatst heel trots over haar eigenste gekweekte andijvie in potten...of ik kwam stamppot rauwe andijvie eten..

Toen ik binnen kwam stond de andijvie nog in het vergiet na te druipen van het wassen en haalde ik er zo een heel klein slakje uit en een oorworm.

(liep ook nog een oorworm over het aanrecht)

Had dus al zo mn bedenkingen en heb heel voorzichtig gegeten,kom ik ook nog op mn bord een halve oorworm tegen.

(waar was de andere helft!!)

Brrrrr,mn moeder was best verbaasd dat ik geen tweede keer wou opscheppen.

"je bent toch altijd gek op rauwe andijvie???"
Stuk hout in een zak chips en een keer een zak chips met geen smaak...echt niks...hadden ze de kruiden vergeten:)
*
quote:Rozigst schreef op 05 september 2009 @ 10:40:

Volgens mij staat er nergens dat het over kunstnagels gaat...

Mijn eigen lange nagels breken ook altijd af.. (Vroeger waren ze lang, nu korter dan kort )Ah dat dacht ik... echte nagels is nóg erger! Bah bah bah
Wij hadden ooit een soort wc papier in de flessen cola. Hier uiteraard melding van gedaan en toen kregen we heel veel spullen ter compensatie; pakken dubbeldrank, blocknootjes, pennen, stickers etc. Kan het me nog goed herinneren terwijl het al jaaaaaaaren geleden is.
quote:Ratteke schreef op 05 september 2009 @ 11:53:

[...]

Ah dat dacht ik... echte nagels is nóg erger! Bah bah bahIk geloof dat ik van beide over mijn nek ga. hahahahah.
Griezelt van al deze vondsten in eten...

At een keer met collega's bij een pizzeria in Italië. Bij meerderen van ons zaten toen stukjes ijzer op de pizza, een soort krammetjes. Bij navraag bleek dat het afkomstig was van het hout, dat ze gebruikten. Was slecht hout, van die kratjes, waarvan de ijzeren krammetjes er uit waren gesprongen door de hitte en in de pizza terecht waren gekomen. Ze zagen het niet echt als een probleem, na veel gezeur kregen we gratis koffie...
Everytime you make a typo, the errorists win.
Wij hebben vroeger een (dode) babyegel in een pak waspoeder gehad.
je durft bijna niets meer te eten als je dit allemaal leest. en aangezien ik net aan de lunch zit, deel ik alleen mijn ervaring even:

een heule dikke vlieg in de voorgesneden spercieboontjes. zagen we pas bij opscheppen.

een appelflap met groen vachtje van binnen. IEUW.
Plastic in mijn aardappelpuree in een restaurant, duidelijk niet vers dus... En een keer iets dat op een stuk houtskool leek in een iglomaaltijd. Van de Iglo heb ik trouwens als goedmaker wel 2 maaltijden en 2 van die ijsdinges gekregen.
Wel eens een wormpje in de sla gehad. Dat vond ik nog niet zo erg (natuur enzo, je weet wel)

Maar ook eens eieren gekocht (en niet goed gekeken): was er eentje een stuk open en daar zaten allemaal maden in!!! Dat zag ik dus pas toen ik thuis was. Yuk, sindsdien kijk ik dus altijd mijn eieren één voor één na, voor ik ze in mijn wagentje gooi.
Gadverdamme een muizenpootje in een blikje frisdrank? Dat spant voor mij toch wel de kroon. *drinkt geen blikjes frisdrank meer*
quote:Liv schreef op 05 september 2009 @ 12:34:

Wel eens een wormpje in de sla gehad. Dat vond ik nog niet zo erg (natuur enzo, je weet wel)

Maar ook eens eieren gekocht (en niet goed gekeken): was er eentje een stuk open en daar zaten allemaal maden in!!! Dat zag ik dus pas toen ik thuis was. Yuk, sindsdien kijk ik dus altijd mijn eieren één voor één na, voor ik ze in mijn wagentje gooi.Dat is de reden geweest dat ik niet meer met eieren gooi . Ik had ooit eens een dikke vieze bromvliegenplaag. Had destijds een schoonmaakster dus alles was brandschoon. Zoeken naar de oorzaak, was onderin het "eierenmandje" en ei met een barst. Die was dus gaan rotten maar geloof mij, het rook niet. Al heb ik misschien een slechte reuk, mijn toenmalige partner niet. Afijn, ik weet dus hoe vies dat is. Ohhhh wat een heerlijke smerige praatjes voor ik boodschappen ga doen. Weet iig dat ik niet met teveel thuis kom, bij alles wat ik in mijn karretje wil doen denk ik aan dit topic. Tot later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven