Entertainment alle pijlers

Popstars

14-08-2009 19:51 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint een kersverse reeks popstars. Heerlijk hersenloze pulp op de vrijdagavond. Wie kijkt en klaagt er mee?

The time is now
quote:MissShy schreef op 04 september 2009 @ 23:57:

Tilly uit Volendam!zo blijkt niet íedereen uit volendam kan zingen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 september 2009 @ 15:33:

http://www.sbs6.nl/web/show/id=537009/langid=43Ja, daar had ik zelf ook gekeken, maar die doetutnie :(
quote:shining schreef op 04 september 2009 @ 23:24:

Ik zie dat niemand me heeft gemist. :(Je bent keihard gemist. Echt. Maar denk je serieus dat de lol helemaal niet doorgaat als jij er niet bij bent? Huh?
quote:Ann Liv schreef op 05 september 2009 @ 16:29:

[...]

Je bent keihard gemist. Echt. Maar denk je serieus dat de lol helemaal niet doorgaat als jij er niet bij bent? Huh?

Ja natuurlijk wel. Ik dacht dat mijn opmerking duidelijk sarcastisch was, maar niet dus.

Dus bij deze: Het was een grapje Ann Liv ;)
Ik kan nu wel alle audities los van elkaar zien gelukkig.
quote:shining schreef op 05 september 2009 @ 16:37:

[...]

Ja natuurlijk wel. Ik dacht dat mijn opmerking duidelijk sarcastisch was, maar niet dus.

Ik dacht dat mijn opmerking ook duidelijk sarcastisch was!

Oh hahaha. Ik dacht dat jij serieus was. Dat ik dacht dat het zonder mij niet gezellig kon zijn.

Hahaha!
Ik dacht dat niemand op het forum mij ooit serieus zou nemen, maar het valt nog mee met mijn reputatie blijkbaar. Bij deze beloof ik plechtig dat ik nóg vaker smileys ga gebruiken.
Ik neem je héél serieus blijkbaar

Wat zegt Hen-Jan op 2.57? Ik heb het 5 keer geluisterd, maar ik versta het niet.

Hier dus.

http://www.sbs6.nl/web/show/id=507206/l ... 626/page=3
Zucht. Wacht, ik doe nog een poging.
Zegt 'ie: voor een amateur is dit niet zo slecht?
O, het is dus toch te horen?

Ja, zoiets dacht ik ook te horen, maar ik versta het niet goed. Maar zoiets is het wel.

En volgens mij zegt hij ook nog: 'Dat deed ze net hier niet'.
Ik heb de hele link even geknipt en geplakt, dan gaat het prima. Maar ik denk inderdaad dat het zoiets is. Een compliment voor het meisje met de erwtjes-groene ogen dus.
Ja, prachtige ogen heeft ze!!!

Thanks.

Volgende week ben ik er weer gewoon bij hoor.

Dan wordt het pas écht gezellig.
Kon het zo snel niet terugvinden of iemand er iets over had gezegd, maar vonden jullie het niet gek dat die dame met die dijk van een stem (maar zonder oog voor tekst) niet door ging? Ze zong (of het klonk alsof): the minute you wanted a joint....

Ik ben het er op zich wel mee eens dat je tekstvast moet zijn als ster, maar deze dame had echt een dijk van een stem! Zonde dat ze eruit ging!
quote:flint schreef op 06 september 2009 @ 19:11:

Ik ben het er op zich wel mee eens dat je tekstvast moet zijn als ster, maar deze dame had echt een dijk van een stem! Zonde dat ze eruit ging!

Het gaat erom dat je de tekst weet over te brengen en als je niet goed articuleert en zelfs foute woorden gebruikt (man of decision ipc man of distinction), zit je als tekstschrijver echt wel met geknepen billen te kijken naar het verruïneren van je tekst (deze tekstschrijver waarschijnlijk niet, aangezien het nummer al zo oud is).

Ik kan heel mooi: 'De meeste bomen zijn een blog, maar als ik knapper wordt dan jou dan room ik nog' zingen, maar het slaat nergens op. En daarom is ze in mijn ogen afgewezen. Terecht.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:Judith11 schreef op 05 september 2009 @ 13:21:

Er werd gisterochtend bij Giel ook al gezegd dat het Dewi was, de mistery guest was in de uitzending (met stem-vervormer) en ze heeft ook wat gezongen. Ben er ook wel vrijwel zeker van dat het Dewi is.Ik heb het filmpje eerst gekeken en toen dit gelezen, denk ook zeker te weten dat het Dewi is.
quote:jessy schreef op 04 september 2009 @ 23:19:

[...]

Maar ze kan toch een pruik op hebben, ik vond haar stem wel heel erg Sita.

Sita zingt hoger vind ik. En heeft wat meer een piepstem:

Sita

Ze is redelijk populair in Frankrijk, dus waarom zou ze mee doen aan Popstars hier.

Brrr, ik vind haar uitspraak in het Frans verschrikkelijk, maar ik vond voornamelijk Franse nummers van haar.
En omhoog
Ik ben er straks ook weer
Peas on earth!
Ach vooruit, ik ook.
Ik vind hier dingen van.
Gezellig

Zijn het eigenlijk nog wel voorrondes? Of liveshow? Ik vind de voorrondes leuker namelijk
Peas on earth!
Ik denk dat er vanavond nog audities zijn. Er zullen ook nog wel theaterrondes zijn en dan pas de live-shows. Ze moeten het natuurlijk zo lang mogelijk rekken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven