LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Chiek hoe is het met jou dan? Ga je gezellig even wachten totdat ik terug ben?

DD nou dan heb je nu dus al iets om je op te verheugen toch?! Dus niks om je down over te voelen. Ga maar lekker genieten van dat verlof.
DD, tuurlijk mag je hier komen buurten! (en je buurt toch niet echt, je staat nog steeds in het schema hoor)

Pien, die arme buurman! Maar jezus, wat is jullie huis gehorig dan (of heeft ze ook nog eens een enorme krijsstem?)

Mard, wat lief van dat poppetje En heel goed dat je zo op haar hoofdje let. Sproetekind heeft heel erg een voorkeurshouding ontwikkeld de eerste week en pas bij de eerste afspraak bij het CB kregen we tips om dat te voorkomen. Hij heeft nu dus best een plat hoofdje aan één kant en ik maak me daar wel zorgen over. Morgen weer naar het CB en dan zullen we het er nog eens over hebben.

Pien, moussaka is heel makkelijk, zet het recept straks of morgen wel even op de groep.
Met mij gaat 'ie wel oké hoor, dit minder-warme weer doet veel voor mijn humeur En verder heb ik me maar neergelegd bij alle mindere dingen, want ik kan er toch niets aan veranderen. Ik weet waar ik het voor doe, en het einde is in zicht, dus nog even volhouden

Aangezien ik niet meer weet wanneer je terugbent van vakantie (en even te lui om naar de groep te gaan ) weet ik niet of ik daar op ga wachten. Ik vraag bijna elke dag aan de baby wanneer ze jarig is, maar volgens mij kan ze nog niet praten, ze zegt in ieder geval niks terug

En DD, die hangerige huilbuien hebben we allemaal wel eens hoor, gewoon lekker aan toe geven, dat lucht vaak nog op ook.
Aaaah Mien, wat een heerlijke verhalen over je piepmuisje Wat fijn dat alles zo goed gaat...wel balen trouwens van de kraamzorg. Redden jullie het wel zo?

Luus Luus Luus toch wat een doffe ellende al dat gedoe met je borsten! En dan loopt het tussen jou en Luuslief ook niet echt lekker. Hopelijk komen jullie snel weer tot elkaar lieverd, dan gaat de zon echt weer schijnen!

Meisjes, Laalbaby gaat een beetje sputteren...ga snel even kolven, kom ik daarna weer terug
Sproet, het huis is niet zo heel gehorig (nou ja een beetje, oud huis he!). Maar hun trap is mijn voorraadkast dus dat is wel een beetje meer gehorig.

Mmmm ik vrees ook dat je niet gaat wachten Chiek.

Ben benieuwd waar jullie schrijven als ik terug ben.
Jullie zijn zo lief allemaal

Dat syndroom van raynaud tja... ik las wel dat je vitamine B6 extra moet nemen en dat dat het kan verminderen. Ik ga het sowieso bij de chirurg even melden. Geen idee of een chirurg dit fenomeen kent. Inderdaad wel een goede tip Mard, om het ook even aan de huisarts te melden.

De spruw bij luusbaby is weer terug.... Ik ga even googlen, eens kijken of we de daktarin weer kunnen starten. Het shittige is, dat als spruw niet de eerste keer goed behandeld wordt, het de tweede keer hardnekkiger terugkomt.
T*ring Luus. Wat sneu nou weer voor Luusmini.

Hopelijk morgen beter nieuws bij de chirurg. Enne ook niet teveel googlen he.
De boom!:

Hij moet nog even een keer een laagje als hij droog is, en dan komen er her en der aan de takken haakjes in de muur waarop we wat leuke plaatjes/fotootjes gaan hangen.
Erg knap DD!!
Wow DD, gaaf!! Daar word je vast weer vrolijker van.

Luusje, dikke dikke . Ik zal niet ook nog zeggen wat ik vind van luusmans opstelling, maar laat ik zeggen dat ik het helemaal met Duft en de anderen eens ben. En waardeloos, die spruw weer terug!

Pien, die reallifesoap bij jouw buren! Arme buurman.

Mien, ik ben ook heel benieuwd hoe jullie het redden zonder kraamhulp. Is je moeder nog in Mienstad of is ze weer terug naar huis? En schoonmoeder woont iets dichterbij, toch? En heeft Mienbaby haar grote nicht al gezien?
anoniem_62055 wijzigde dit bericht op 06-09-2009 22:42
Reden: oeps!
% gewijzigd
Zo daar zijn we weer:

DD, tuurlijk blijf je hier gewoon schrijven...zoals Sproet zegt, je staat nog steeds in het schema hoor En lekker zeg verlof! Raar idee he? Je bent nu thuis omdat je kleintje zich over een paar weken aandient! Trouwens gave boom zeg!

Pien, leeft je buurman nog? Ook lekker voor jou, bijna vakantie! Ben je er helemaal klaar voor?

Mard...wat lief van dat poppetje. Wij hebben ook een popje in bed leggen zodat we weten welke kant zijn hoofd op moet liggen. Maar ook hier draait baby regelmatig, we houden het wel in de gaten, maar zijn niet echt bang voor een voorkeurshouding.

Lekker ding ben jij trouwens. Sproet noemt het "flutblaadjes" en jij denk dat ik tot de verbeelding spreek voor die blaadjes Nee hoor, geintje...lief dat je dat zegt!

Luus, oh nee...balen dat de spruw terug is! Snel beginnen met Daktarin dan!
Zo daar ben ik ook weer. Offf, ben weer helemaal niet lekker, gloei helemaal. Maar goed, toch even naar het feestje geweest. Was wel oke, de verjaardag van Freek de Jonge werd gevierd, met Liesbeth List, Brigitte Kaandorp en Karin Bloemen die voor hem optraden. Nou ja, van alledrie geen fan, maar "Ik heb je lief" van Liesbeth List vind ik wel een leuk liedje en die kwam ook voorbij. De kids (ook die van mijn vriendin en man) hebben lekker poffertjes gegeten, gedanst en gespeeld, het was zo schattig. En wij hebben wat gedronken en gekletst en op tijd weer naar huis. Dat is het voordeel van vrienden met kinderen in dezelfde leeftijdscategorie, dat je zo ongeveer dezelfde ideeen hebt over wanneer het tijd is om naar huis te gaan

Luus, ik hoop dat je me nog wel aardig vindt na mijn ongenuanceerde betoog maar serieus, het is ook niet leuk dat ik mijn mening zo uit terwijl jij misschien alleen maar je gal wilt spuwen en geen behoefte hebt aan meningen of tips. Maar ik voelde zo met je mee en vond het zo niet leuk voor je, dat ik dat toch wilde zeggen... En misschien reageer ik wel zo heftig omdat ik weet hoe snel je elkaar kunt verliezen als je niet oppast en dat zou vreselijk zonde zijn, jullie hebben tenslotte niet voor niets voor dit mooie kindje gekozen, dus de liefde overwint wel. Maar soms is het gewoon wel heel zwaar.
Duft, ik neem je niks kwalijk joh. Echt niet. Ik vind je reactie heel lief en betrokken. Had alleen bij de vorige post zelf geen zin om er nog op te reageren. Wist ook niet zo goed wat ik er nog over moest zeggen.

Ik ga er weer vandoor. Lig al op bed en zit met mobiel online. Typt toch niet zo makkelijk.

Welterusten!
Hoi liefjes,

Even Elev: er staat een naam in je post

Luus , ik vind het zó ongelooflijk rottig voor je hoe het allemaal loopt. Jemig wat heb je het zwaar

Niet om voorbij te gaan aan alle lichamelijke ellende, helemaal niet, maar hoe ervaar je het moeder zijn? Hoe voelt het als je je kleintje op je buik hebt? Voel je je verbonden met hem? Voel je je zijn mama? Hoe is je lief met luusbaby? Nou ja, heleboel vragen, maar ik ben daar gewoon heel erg benieuwd naar, omdat je natuurlijk heel erg met je borsten tobt maar er ook nog veel meer is dan dat. Of heb je juist het idee dat het lichamelijke allesoverheesend is? Want dat kan natuurlijk ook...

Duft, je bent wel echt ziekig he? Doe je nu wel weer even rustig aan? Ellendig dat het al zo'n tijd blijft hangen

Wij hadden vanmiddag mijn vriendin met man en kleintje (meisje van ruim 2) op bezoek. Tsjongejonge wat een lekker ding haha. Echt zo'n leuk wijffie, hele verhalen aan het houden en natuurlijk ook gewoon erg gezellig dat ze er waren.

Verder hadden we vanaf eind van de middag familiedag bij liefs familie, zag ik enorm tegenop; ik had bijna nog niemand ontmoet.. maar het was toch best heel gezellig!

Klapper van de avond: 'nou meissie, naam-van-ons-dorp heeft vruchtbare grond hoor, dus pas maar op' tsja...

Ben al wel de hele dag een beetje misselijk, steeds het gevoel dat ik moet spugen. Ik hoop niet dat het vannacht gaat doorzetten!
Oeh en dan Mien wat klinkt ze heerlijk en lief en wat goed dat het zo goed gaat met de borstvoeding. Ik hoop dat dat zo blijft!!

Hoe vindt papa het? Pff het lijkt me zoiets...nou ja, prachtigs maar ook bizars. Wát een verantwoordelijkheid ineens! Goh, daar denk ik nu zo over na maar écht, dan heb je dus een kleintje wat volledig van je afhankelijk is.

Hmm zou ik dat wel kunnen??? Best eng eigenlijk. Ook heel erg mooi, maar ook best eng! Heeft één van de moeders dat wel eens zo ervaren? of nooit zo bij stil gestaan?

Ben in een filosofische bui geloof ik...
Oh ja hoor Neem. Zeker over nagedacht. En nog. En of ik dat allemaal kan en durf? Geen idee maar als ik heel eerlijk ben heb ik er wel een goed gevoel over en denk dus dat het wel goed komt.

Wat schrijf je een lief stukje voor Luus. Je verwoordt je vragen zo mooi. Vinnik even heul lief. Wilde ik even zeggen voor het slapen gaan. Kus.
voor de meisjes die het nodig hebben..

Ben de hele dag op pad geweest. Lekker gewandeld met de hond, toen de woonboulevard onveilig gemaakt. We hebben een kinderwagen besteld en toch een kamertje gekocht (met aerosleep ) Daar gingen mijn principes....
quote:Bengal schreef op 06 september 2009 @ 22:35:

en toch een kamertje gekocht (met aerosleep ) Daar gingen mijn principes....

Geweldig Beng, jij dus ook! Maar het is ook gewoon een praktisch ding qua hygiene omdat je het lekker heet kan wassen. Ik lach je dan ook niet uit hoor maar meer van opluchting dat ik dus niet de enige ben die er uiteindelijk toch voor gezwicht is.

Maar wat superleuk dat jullie nu wat spullen gekocht hebben. Welke wagen ook alweer? En wat voor kamertje? Heeft ie een naam?

Oh ik vind het helemaal leuk dat je nu aankopen hebt gedaan. Word er helemaal vrolijk van.

Goedemorgen trouwens iedereen. Het is hier snertweer en ik moet zo op de fiets voor een speciale zwangerschapsmassage, soort van ontspanningsding. Mmmmmm weet niet hoe ontspannen ik daar ga zitten/liggen als ik doorweekt ben van de regen.

Hoop dat jullie allemaal een geweldige maandag hebben vandaag. Tot later!!
anoniem_72687 wijzigde dit bericht op 07-09-2009 09:15
Reden: stomme typfout
% gewijzigd
Ik had gewoon niks in te brengen... Bengman wilde dat ding perse hebben en mijn moeder vond het ook noodzakelijk. En aangezien moeders alles betaalde heb ik mijn principes maar overboord gezet.

We hebben nog wel even strijd gevoerd over het betaalstukje want daar hadden Bengman en ik thuis over gesproken. Mijn moeder wil alles wel betalen (tot en met de luiers bij wijze van) en Bengman voelt zich wat bezwaard om dat allemaal aan te nemen. De kinderwagen hadden we al cadeau gekregen (de toezegging dan) bij de positieve test en ook al geaccepteerd als cadeau zeg maar. Maar toen kwam ze dus ook nog met dat kamertje gisteren in de winkel. Even flink over gepraat in de winkel maar ze wilde het ons echt cadeau doen. Dus tja, wie ben ik dan om te weigeren... Bengman kon er ook mee akkoord gaan dus alles maar besteld.

We hebben de easy*walker q*tro (een zwarte "grafbak" met zilveren voetenzak) en het kamertje corsica. Zijn trouwens in dezelfde winkel geweest als jij Pien. Welk kamertje hebben jullie?
Het is hier schitterend weer trouwens, zit lekker in het zonnetje achter het glas op kantoor. Ben benieuwd naar je speciale massage!
Allereerst x voor zieke meisjes Duft en Neem...hopelijk beide weer beter?

Wauw Beng, wat lief van oma dat ze al die spullen voor jullie koopt! Ik zou me ook bezwaard voelen hoor! Maar als ze aan blijft dringen, tja En toch die aerosleep

Mijn moeder wilde ook maar blijven betalen, dus op een gegeven moment hebben we gezegd dat het echt niet meer hoefde...we hebben al zo veel gehad van mijn ouders

Luus hoe is het liefje!

Pien wat is dat dan voor massage? Klinkt erg prettig Het is hier trouwens prachtig weer!!!

Laalbaby heeft ons vannacht verrast Hij heeft de hele nacht doorgeslapen...Gisteren om 23:00 uur op bed gelegd en we hebben hem vanochtend rond een uur of 6 uit bed gevist voor een fles, want er zat toen ruim 8 uur tussen zijn voedingen...Daarna heeft hij zelfs nog even lekker doorgeslapen...weet niet wat me overkomt Het was vast een foutje van Laalbaby

Gisterenavond was hij huilerig en niets was goed...wij hem steeds maar troosten. Lief legt het op de commode voor een schone luier en stil Daarna hem snel in bed gelegd, blijkbaar was hij dus gewoon moe en wilde hij slapen (alleen wel te verstaan ) niets geen getroost...

Naja, wij moeten het ook allemaal nog leren
quote:Bengal schreef op 07 september 2009 @ 10:08:

Het is hier schitterend weer trouwens, zit lekker in het zonnetje achter het glas op kantoor. Ben benieuwd naar je speciale massage!Heerlijk, zo lekker in het zonnetje, kan ik ook zo van genieten! Hoe voel je je vandaag? Gelukkig kun je wel lekker van dit zonnetje genieten!
Oh ja, heb net de VK nog even gebeld...ze raadt aan om 2 x per dag in een soda-bad te gaan zitten met mijn zere kont. Daar moet de ontsteking als het goed is wel van overgaan en anders naar de HA.
Jeetje laal, das nog een hele gedoe dan....en zou dat niet prikken?

Aan de andere kant, je hebt een bevalling overleefd, dus dan is dit waarschijnlijk een eitje voor je

DD, wat een onwijs mooie muurschildering zeg!

Beng, lekker verwend dus! Laat het maar lekker gebeuren hoor allemaal, ze vinden het vast leuk om te doen, en dat plezier moet je ze dan ook gunnen, vind je niet?

Laal, even helemaal off-topic, maar is jouw huisdier (die grijze) ook zo aan het verharen? Die van ons wel, het ziet er niet uit! Haal tijdens het aaien hele plukken haar weg, ik kan er bijna een trui van breien Is op zich elk jaar wel, maar ik vind het zo vroeg dit jaar..
Soda prikt toch niet? Niet te lang zitten in zo'n badje he, als alles helemaal week wordt is ook niet goed schijnt. Dat werkt dan weer averechts.

Ik vind de muurschildering ook waanzinnig DD! Echt heel mooi.

We zijn zeker verwend! Jammer genoeg hebben we moeten praten als brugman bij Bengman zijn ouders om te voorkomen dat het een soort competitie wordt. Wil niet dat zij nu het gevoel krijgen dat ze iets groots moeten geven. Een wipstoeltje zou ik ook al geweldig vinden zeg maar. We gingen gisteren daar de hond even brengen omdat ze zouden oppassen (eten geven en uitlaten) omdat wij buiten de deur aten bij vrienden en vertelden dat we een kamertje en kinderwagen hadden besteld. Schoonmoeder gelijk "jullie mogen van ons ook wat uitzoeken hoor" maar het was duidelijk dat ze het er onderling nog niet over hadden gehad. Dat was dus niet onze bedoeling met het enthousiaste verhaal over het kamertje en de wagen....

Onze huisdieren verharen helemaal nog niet zo erg. Met dat superhete weer een paar weken terug liet de kat wel alle haren schieten trouwens, maar nu is het rustig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven