Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 6 september 2009 om 16:43
He Saar!
Wat leuk om te horen dat je zo'n geweldige avond hebt gehad!
Goed gedaan dat je nog het een en ander terug hebt gekoppeld naar je vriendin.
Vriendinnen zijn goud waard.
Ik hoop dan ook dat jullie weer je onzekerheden er niet tussen laten komen.
Ik heb vandaag mijn vriendin af moeten bellen.
Vriend en ik zijn aan de enorme klus van het schilderen van het huis begonnen.
Dat is echt veel werk..pfff.
Vooral de voorbereiding valt vies tegen waardoor als ik dat klaar heb geen zin meer heb om de kwast nog ter hand te nemen.
Maar....wel gedaan!! en ben nu erg voldaan met het resultaat en wat ik heb gedaan vandaag.
Vriend vind het zo gezellig dat we dit samen doen en dat is het ook.
Zolang we maar niet te dicht bij elkaars buurt werken,hahaha!.
Baalde wel om de afspraak af te zeggen,want heb mijn lieve vriendinnetje ook te lang niet gezien ,maar ga er dinsdag naar toe!!
Saar ik heb echt nagenoten van ons weekendje.
Voel mij zo op mijn gemak bij je (en ja dat is een compliment voor jou!)
En ook leuk dat vriend en frummel kwamen mee eten,dat dat idd zo ongedwongen gaat.
Zowel vriend als frummel vinden je een leuke meid!
Zo en nu genoeg veren gehad .
Jonnax en ev!!
He een spontane meeting,
Keileuk!!!
En ja we willen verslag...X-D.
Sponge,
Wat klinkt het weer leuk en ondernemend wat je schrijft.
Bedenk je dat allemaal zelf wat je zoals doet?
Liefs allemaal!
Wat leuk om te horen dat je zo'n geweldige avond hebt gehad!
Goed gedaan dat je nog het een en ander terug hebt gekoppeld naar je vriendin.
Vriendinnen zijn goud waard.
Ik hoop dan ook dat jullie weer je onzekerheden er niet tussen laten komen.
Ik heb vandaag mijn vriendin af moeten bellen.
Vriend en ik zijn aan de enorme klus van het schilderen van het huis begonnen.
Dat is echt veel werk..pfff.
Vooral de voorbereiding valt vies tegen waardoor als ik dat klaar heb geen zin meer heb om de kwast nog ter hand te nemen.
Maar....wel gedaan!! en ben nu erg voldaan met het resultaat en wat ik heb gedaan vandaag.
Vriend vind het zo gezellig dat we dit samen doen en dat is het ook.
Zolang we maar niet te dicht bij elkaars buurt werken,hahaha!.
Baalde wel om de afspraak af te zeggen,want heb mijn lieve vriendinnetje ook te lang niet gezien ,maar ga er dinsdag naar toe!!
Saar ik heb echt nagenoten van ons weekendje.
Voel mij zo op mijn gemak bij je (en ja dat is een compliment voor jou!)
En ook leuk dat vriend en frummel kwamen mee eten,dat dat idd zo ongedwongen gaat.
Zowel vriend als frummel vinden je een leuke meid!
Zo en nu genoeg veren gehad .
Jonnax en ev!!
He een spontane meeting,
Keileuk!!!
En ja we willen verslag...X-D.
Sponge,
Wat klinkt het weer leuk en ondernemend wat je schrijft.
Bedenk je dat allemaal zelf wat je zoals doet?
Liefs allemaal!
zondag 6 september 2009 om 18:08
He Iry!!
Op zich heb ik best nog wat ruimte over voor een paar veren erbij hoor
Fijn om te lezen dat je een voldaan gevoel hebt na het schilderen en dat jullie er gezellig samen mee bezig zijn.
Miste je niet wat voor op je stokbrood gisteravond??
Heb hier nog wat in de koelkast staan van je. Maar komt wel op hoor, bedankt!
Vriendinnen zijn idd echt goud waard!
Dat heb ik dit weekend wel gemerkt. Was echt een onwijs leuk weekend met fijne mensen om me heen.
Het heeft me echt weer even opgeladen. En ondanks dat een eenzaam gevoel vooral in mezelf zit, afgelopen dagen was dat gevoel er even niet.
Ook ik zit moe, maar gelukkig na te genieten van het weekend.
Ik ben blij dat ik fijne mensen om me heen heb, waar ik me zo oke bij voel.
En Iry, je krijgt wat veren terug, want ik ben heel blij dat jij in mijn leven bent gekomen.
Ik vind het fijn om te lezen dat jij je zo op je gemak voelt bij me, want dat is helemaal wederzijds.
Het vertrouwen in samen op vakantie gaan werd voor mij weer bevestigd. Ik kan je heel goed om me heen hebben en ik weet dat ik alles tegen je kan zeggen.
Op zich heb ik best nog wat ruimte over voor een paar veren erbij hoor
Fijn om te lezen dat je een voldaan gevoel hebt na het schilderen en dat jullie er gezellig samen mee bezig zijn.
Miste je niet wat voor op je stokbrood gisteravond??
Heb hier nog wat in de koelkast staan van je. Maar komt wel op hoor, bedankt!
Vriendinnen zijn idd echt goud waard!
Dat heb ik dit weekend wel gemerkt. Was echt een onwijs leuk weekend met fijne mensen om me heen.
Het heeft me echt weer even opgeladen. En ondanks dat een eenzaam gevoel vooral in mezelf zit, afgelopen dagen was dat gevoel er even niet.
Ook ik zit moe, maar gelukkig na te genieten van het weekend.
Ik ben blij dat ik fijne mensen om me heen heb, waar ik me zo oke bij voel.
En Iry, je krijgt wat veren terug, want ik ben heel blij dat jij in mijn leven bent gekomen.
Ik vind het fijn om te lezen dat jij je zo op je gemak voelt bij me, want dat is helemaal wederzijds.
Het vertrouwen in samen op vakantie gaan werd voor mij weer bevestigd. Ik kan je heel goed om me heen hebben en ik weet dat ik alles tegen je kan zeggen.
zondag 6 september 2009 om 20:37
He, fijn om te lezen vrouwen, dat velen zo hebben kunnen genieten van lieve vrienden om zich heen.
Wat is dat toch fijn!!!
Zelf gisteravond ook nog een fijne avond gehad. We zijn niet zo close met die vrienden, maar het was gewoon een ontspannen avond, en hun dochtertje is zò'n eigenwijs skatje van 2!
Dat vind ik al genieten op zich.
En gecombineerd met lekker eten en een goede sfeer...
Ben erg blij dat ik toch gewoon gegaan ben ondanks dat ik zo moe was.
Vandaag bij Wurman gaan kijken die zich in een halve finale gesport had. Hij verloor daar, maar was wel lekker om er gewoon uit te zijn, er voor hem te zijn, en bekenden tegen te komen daar.
Daarna besloten we dat we toch ècht een kast moeten als we onze dozen verder uit willen pakken, en zijn we maar weer eens de meubelboulevards af gaan struinen.
Onderweg naar Vila Arena hoorden we echter dat er file stond vanwege Andre Rieu (of all people!!! :-s), dus stante pede omgekeerd en naar Den Haag gereden, de Mega Stores waren ook open.
Daar ein-de-lijk een set gezien waar we allebei wel erg bij wegdroomden. Ook nu weer thuis met de plaatjes erbij zitten we enthousiast te zijn, dus het zou kunnen zijn dat het eindelijk gaat lukken.
En jaha, we hoefden alleen een buffetkast...
Maar doordat ik ooit eens een heule lelijke eiken kast opgeschilderd heb tot fleurig ding is er echt geen ene kast die daarmee combineert. Verplicht een hele nieuwe set dus.
Nu op de muren afplakken welke kasten het gaan worden (qua grootte) en gaan rekenen wat we kunnen betalen, en hoeveel boterhammen zonder pindakaas we meoten eten om de rest toch ook te kopen.
Ja, fijn weekend gehad, en blij met mezelf dat ik toch alles gedaan heb.
EV&Jonna, ben erg benieuwd hoe het jullie bevallen is!!!!
Trouwens klote Jonna, dat je afgewezen wordt, maar daarna wel overal die posters ziet hangen. Voelt toch 'niet goed genoeg'.
Ach, je bent gewoon te veel waard voor de Appie...
Die willen alleen maar 14 jarigen die ze voor weinig geld veels te veel vakken kunnen laten vullen.
Jij kost veul meer per uur, bent vast veul minder onder de indruk van de chefbeul, en weigert vast ook om van 8 tot 11 's avonds vakken te vullen...
Toevallig hadden we het hier laatst met een moeder van mn werk over het AH beleid.. Heb echt verbaast gestaan over hoe die omgaan met die 16 jarigen...
Wat is dat toch fijn!!!
Zelf gisteravond ook nog een fijne avond gehad. We zijn niet zo close met die vrienden, maar het was gewoon een ontspannen avond, en hun dochtertje is zò'n eigenwijs skatje van 2!
Dat vind ik al genieten op zich.
En gecombineerd met lekker eten en een goede sfeer...
Ben erg blij dat ik toch gewoon gegaan ben ondanks dat ik zo moe was.
Vandaag bij Wurman gaan kijken die zich in een halve finale gesport had. Hij verloor daar, maar was wel lekker om er gewoon uit te zijn, er voor hem te zijn, en bekenden tegen te komen daar.
Daarna besloten we dat we toch ècht een kast moeten als we onze dozen verder uit willen pakken, en zijn we maar weer eens de meubelboulevards af gaan struinen.
Onderweg naar Vila Arena hoorden we echter dat er file stond vanwege Andre Rieu (of all people!!! :-s), dus stante pede omgekeerd en naar Den Haag gereden, de Mega Stores waren ook open.
Daar ein-de-lijk een set gezien waar we allebei wel erg bij wegdroomden. Ook nu weer thuis met de plaatjes erbij zitten we enthousiast te zijn, dus het zou kunnen zijn dat het eindelijk gaat lukken.
En jaha, we hoefden alleen een buffetkast...
Maar doordat ik ooit eens een heule lelijke eiken kast opgeschilderd heb tot fleurig ding is er echt geen ene kast die daarmee combineert. Verplicht een hele nieuwe set dus.
Nu op de muren afplakken welke kasten het gaan worden (qua grootte) en gaan rekenen wat we kunnen betalen, en hoeveel boterhammen zonder pindakaas we meoten eten om de rest toch ook te kopen.
Ja, fijn weekend gehad, en blij met mezelf dat ik toch alles gedaan heb.
EV&Jonna, ben erg benieuwd hoe het jullie bevallen is!!!!
Trouwens klote Jonna, dat je afgewezen wordt, maar daarna wel overal die posters ziet hangen. Voelt toch 'niet goed genoeg'.
Ach, je bent gewoon te veel waard voor de Appie...
Die willen alleen maar 14 jarigen die ze voor weinig geld veels te veel vakken kunnen laten vullen.
Jij kost veul meer per uur, bent vast veul minder onder de indruk van de chefbeul, en weigert vast ook om van 8 tot 11 's avonds vakken te vullen...
Toevallig hadden we het hier laatst met een moeder van mn werk over het AH beleid.. Heb echt verbaast gestaan over hoe die omgaan met die 16 jarigen...
zondag 6 september 2009 om 20:43
He Wurm,
Goed bezig!!
Ik moet stiekem een beetje gniffelen om je verhuismomentjes.
En dan vooral de honger naar die ene mooie kast die oh zo geweldig zal staan (kan ook dat stoeltje zijn,die schattige kussentje,die lamp die zooo het is!).
Gewoon je huisje zo maken zodat hij weer past als je fijnste trui om in weg te duiken.
Nou ja....heel herkenbaar dus .
Goed bezig!!
Ik moet stiekem een beetje gniffelen om je verhuismomentjes.
En dan vooral de honger naar die ene mooie kast die oh zo geweldig zal staan (kan ook dat stoeltje zijn,die schattige kussentje,die lamp die zooo het is!).
Gewoon je huisje zo maken zodat hij weer past als je fijnste trui om in weg te duiken.
Nou ja....heel herkenbaar dus .

zondag 6 september 2009 om 20:43
Wow Saar wat heerlijk zo'n weekend. Wat klink je blij. En wat een geweldige basis om samen op vakantie te gaan, je zo op je gemak voelen bij elkaar. Doet me helemaal goed jullie verhaal te lezen!
En ook al ben je nu moe Saar, dit geeft je vast weer positieve energie.
EV en Jonnax, hoe is het? Fijne middag gehad?
En Sponge aan het paardrijden! Je doet leuke dingen hoor.
En ook al ben je nu moe Saar, dit geeft je vast weer positieve energie.
EV en Jonnax, hoe is het? Fijne middag gehad?
En Sponge aan het paardrijden! Je doet leuke dingen hoor.
zondag 6 september 2009 om 20:52
Haha, het is inderdaad de drang om het huis weer 'eigen' te maken. Dat het echt gaat voelen als thuis, dat als ik om me heen kijk, ik kan denken 'he wat knus. wat fijn'.
En dat mis ik nu echt nog wel heel erg.
We hadden ook geen idee hoe dat opgelost kon worden, want de kast die we nog nodig hadden was moeilijk te matchen met al b estaande kast, en de lange muren helemaal schilderen vonden we ook geen kek idee, dus tsja... we wisten het gewoon nog niet.
Door vandaag krijg ik eindelijk weer een beeeeetje hoop voor de woonkamer.
Da's fijn.
Voor de gang had ik het licht namelijk al gezien, en vandaag ook eindelijk een oplossing gezien om een geheel betegelde wc toch beetje gezellig te maken.
Dus wie weet wordt het nog wat voor Kerst.
(mag jij als interieur styliste komen kijken of we het goed gedaan hebben. )
En dat mis ik nu echt nog wel heel erg.
We hadden ook geen idee hoe dat opgelost kon worden, want de kast die we nog nodig hadden was moeilijk te matchen met al b estaande kast, en de lange muren helemaal schilderen vonden we ook geen kek idee, dus tsja... we wisten het gewoon nog niet.
Door vandaag krijg ik eindelijk weer een beeeeetje hoop voor de woonkamer.
Da's fijn.
Voor de gang had ik het licht namelijk al gezien, en vandaag ook eindelijk een oplossing gezien om een geheel betegelde wc toch beetje gezellig te maken.
Dus wie weet wordt het nog wat voor Kerst.
(mag jij als interieur styliste komen kijken of we het goed gedaan hebben. )

zondag 6 september 2009 om 20:54
Saar! Feestbeest van me!
Fijn om te horen dat je zo hebt genoten van dit weekend en al die lieve mensen om je heen!!!
Ev, ben ook wel benieuwd of Jonna door de topic-keuring is gekomen..
Hoop dat jullie het gezellig hebben gehad!
Wurm, je kunt zo lekker enthousiast vertellen over je huis.. Word daar altijd beetje vrolijk van!
Lynne,
Sponge, paardrijden is niet zo mijn ding geloof ik.. Op mijn eerste paardrijles sloeg mijn paard op hol omdat het licht uitviel. Ahhh... was een beetje eng. Sindsdien geen paarden meer voor appel.
Ster, hoe is het met je?
Vandaag een fijne dag gehad. Lekker uitgewaaid!
En veel lol om appelhond gehad.
Fijn om te horen dat je zo hebt genoten van dit weekend en al die lieve mensen om je heen!!!
Ev, ben ook wel benieuwd of Jonna door de topic-keuring is gekomen..
Hoop dat jullie het gezellig hebben gehad!
Wurm, je kunt zo lekker enthousiast vertellen over je huis.. Word daar altijd beetje vrolijk van!
Lynne,
Sponge, paardrijden is niet zo mijn ding geloof ik.. Op mijn eerste paardrijles sloeg mijn paard op hol omdat het licht uitviel. Ahhh... was een beetje eng. Sindsdien geen paarden meer voor appel.
Ster, hoe is het met je?
Vandaag een fijne dag gehad. Lekker uitgewaaid!
En veel lol om appelhond gehad.

zondag 6 september 2009 om 20:58
Iry ook weer bijgekomen van je Saarweekend? Fijn hoor allemaal en die Frummel, logeren, heel stoer!
Ha Wurm, zo wordt je huisje steeds meer wat jullie zelf willen hè, helaas hangen er van die prijskaartjes aan.
Ook een goed weekend gehad dus, met een eigenwijs peutertje om even van te genieten.
Ik had vandaag bij een verjaardag ook een paar peuters, kleuters en een baby om me heen, heb er ook erg van genoten!
Appel, hoe is het?
Ha Wurm, zo wordt je huisje steeds meer wat jullie zelf willen hè, helaas hangen er van die prijskaartjes aan.
Ook een goed weekend gehad dus, met een eigenwijs peutertje om even van te genieten.
Ik had vandaag bij een verjaardag ook een paar peuters, kleuters en een baby om me heen, heb er ook erg van genoten!
Appel, hoe is het?
zondag 6 september 2009 om 21:15
Lynne ook al een weekend gehad met geniet momentjes.
Gezellig! Doet mij goed dat te lezen.
En Appel nog een zandstorm veroorzaakt?
Of de storm uit je koppie een beetje met de wind meegegeven?
Ik zal straks naar het weer kijken.als ze windkracht 10 opgegeven ben ik blij!!!
Wurm,
Zo werkt dat ook met je huis.
je zit ,je leeft,je kijkt,je ervaart en gaande weg komen de ideeen binnen.
Zie je of voel je waar wat nog nodig is en hoe.
Dat maakt het ook zo leuk!!
Je huis zien groeien....
Ik heb er serieus lang erg veel problemen mee gehad omdat mijn huis niet om mij heen leek te groeien.
De ziel van de vorige eigenaar leek ik in dat kleine scheurtje in de muur nog te zien.
Desondanks wij bijna het hele huis hadden gestript.
Nu past hij gelukkig prima,alleen met mijn wispelturigheid en mijn hoofd vol leuke ideen wil ik het iedere keer weer anders,hahaha!!!
Tsja...gezien de inhoud van mijn kledingkast waar de truien ook steeds opnieuw gekocht moeten worden ......
Ik kom graag kijken!!
Dan zal ik oordelen of het een echt Wurm huis is geworden
Ster lieve meid,
Laat je wat van je horen?
Niets hoeft maar ik denk aan je.
Gezellig! Doet mij goed dat te lezen.
En Appel nog een zandstorm veroorzaakt?
Of de storm uit je koppie een beetje met de wind meegegeven?
Ik zal straks naar het weer kijken.als ze windkracht 10 opgegeven ben ik blij!!!
Wurm,
Zo werkt dat ook met je huis.
je zit ,je leeft,je kijkt,je ervaart en gaande weg komen de ideeen binnen.
Zie je of voel je waar wat nog nodig is en hoe.
Dat maakt het ook zo leuk!!
Je huis zien groeien....
Ik heb er serieus lang erg veel problemen mee gehad omdat mijn huis niet om mij heen leek te groeien.
De ziel van de vorige eigenaar leek ik in dat kleine scheurtje in de muur nog te zien.
Desondanks wij bijna het hele huis hadden gestript.
Nu past hij gelukkig prima,alleen met mijn wispelturigheid en mijn hoofd vol leuke ideen wil ik het iedere keer weer anders,hahaha!!!
Tsja...gezien de inhoud van mijn kledingkast waar de truien ook steeds opnieuw gekocht moeten worden ......
Ik kom graag kijken!!
Dan zal ik oordelen of het een echt Wurm huis is geworden
Ster lieve meid,
Laat je wat van je horen?
Niets hoeft maar ik denk aan je.
zondag 6 september 2009 om 21:28
Ha meiden.
Wat heerlijk om te lezen over jullie geniet-, crea- en paardrij-momentjes! Ik ga er ook even een flink genietmoment aan toevoegen.
Jonnax en haar man waren hier en we hebben ze een half uurtje geleden uitgezwaaid. En wat is het geweldig om zo nieuwe mensen te leren kennen; en te ontdekken dat overal over te praten valt; dat het gewoon gezellig is en niet moeilijk en niet eng. Spontaan ook samen gegeten, nog een eindje gelopen met de hond, en heel veel gepraat en ook gelachen.
Echt voor herhaling vatbaar.
Ik ben blij.
Blij met de nieuwe mensen die ik leer kennen.
Blij met het forum die dit mogelijk maakt.
Blij met internet dat zoveel mogelijk heeft gemaakt.
En Jonnax kan nu beginnen met gaan studeren, ze heeft haar boek!
Wat heerlijk om te lezen over jullie geniet-, crea- en paardrij-momentjes! Ik ga er ook even een flink genietmoment aan toevoegen.
Jonnax en haar man waren hier en we hebben ze een half uurtje geleden uitgezwaaid. En wat is het geweldig om zo nieuwe mensen te leren kennen; en te ontdekken dat overal over te praten valt; dat het gewoon gezellig is en niet moeilijk en niet eng. Spontaan ook samen gegeten, nog een eindje gelopen met de hond, en heel veel gepraat en ook gelachen.
Echt voor herhaling vatbaar.
Ik ben blij.
Blij met de nieuwe mensen die ik leer kennen.
Blij met het forum die dit mogelijk maakt.
Blij met internet dat zoveel mogelijk heeft gemaakt.
En Jonnax kan nu beginnen met gaan studeren, ze heeft haar boek!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 6 september 2009 om 21:38

zondag 6 september 2009 om 21:52
zondag 6 september 2009 om 22:16
Smelly cat!!!!!!!
Dat er meer mensen zijn die dat nummer kennen!
Ja, dan luister ik wel!
Hoe is het met je?
EV, wat ontzettend leuk, dat het zo okee voelde met Jonna en haar man! Fijn zeg!
Heerlijk, dat de sterke banden die hier ontstaan ook irl voelbaar zijn!
Enne Ier, nog lang niet Wurms, zoals jullie het kennen! Dat huis was echt op en top Wurm. Dit moet dat nog worden...
Zeker als het deze meubels worden, want die zijn wit...
Jaaa. Wurm en witte meubels... Zie je het voor je!!!
Dat er meer mensen zijn die dat nummer kennen!
Ja, dan luister ik wel!
Hoe is het met je?
EV, wat ontzettend leuk, dat het zo okee voelde met Jonna en haar man! Fijn zeg!
Heerlijk, dat de sterke banden die hier ontstaan ook irl voelbaar zijn!
Enne Ier, nog lang niet Wurms, zoals jullie het kennen! Dat huis was echt op en top Wurm. Dit moet dat nog worden...
Zeker als het deze meubels worden, want die zijn wit...
Jaaa. Wurm en witte meubels... Zie je het voor je!!!