Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Dat zijn lastige keuzes ja Frizz, maar hey: je leeft nu en ik vind niet dat je je dromen moet laten voor wat ze zijn vanwege je leeftijd/kinderwend, maar ze moet najagen als dat kan.

Het is heel erg jammer dat je nu niet de partner hebt met wie je dat plaatje wilt vormen dat je voor ogen hebt, maar dat neemt niet weg dat je zelf gewoon wel je leven zult moeten leiden nu. Zonde om dingen er voor te laten gaan.

Hm, jullie zijn wel stellig zeg, met dat niet gaan.

Ik ga daar niet heen voor seks ofzo, maar wel voor een gezellig samenzijn.

Enne, ik heb toch een bewaker, je weet toch (die netjes wacht totdat ik er genoeg van heb). Plus ook uitgebreid besproken met mijn huisgenoten, dus het kan toch wel? Toch toch toch..?
[quote]frizzy schreef op 06 september 2009 @ 21:45:

Jeetje Sum, knap dat je dat los kan laten.

Wat lijkt het me bevrijdend om net als jullie (Sum en Kym) niet bezig te zijn met een kinderwens.

Lukt mij niet.

Volgens mij ben ik geboren om moeder te worden.

Het idee dat ik geen bijpassende vader kan vinden en die wens te moeten laten schieten lijkt me één van de allerergste dingen die ik me kan voorstellen.

Het ergste, los van ziekte of overlijden van de mensen waar ik van hou.

Het belemmert me ook wel in mijn doen en laten.

Zou bijvoorbeeld graag net als Kym een periode naar het buitenland willen.

Maar ja, ben ik terug als ik 32/33 ben...

Wordt allemaal zo krap als ik daarna ook nog eens een kerel moet zien te vinden waarmee ik niet hetzelfde patroon aanga als ik nu doe.

Zie ook vreselijk op tegen het ouder worden.

Niet omdat ik niet ouder wil worden, nee ik wil niet ouder worden zonder kinderen.

Wilde een jonge moeder zijn, nou dat lukt natuurlijk allang niet meer.

Elke verjaardag denk ik weer: weer een jaartje ouder zonder man en kinderen...

Ik vind je post heel herkenbaar Frizz. Ik kan me simpelweg geen leven zonder kinderen voorstellen. Ik heb voor mezelf wel helder dat ik er over een aantal jaar sowieso voor wil gaan. Natuurlijk het liefste met een partner, maar als die er niet is dan wil ik toch heel graag een kindje. En dat ouder worden... ja dat is ook precies de reden waarom ik nu niet te lang meer wil wachten met nog naar het buitenland gaan. Nog een keer voor langere tijd weg en dan daarna andere dromen najagen!
Lekker om vrij te zijn op maandag Frizz, en goed dat je je nuttig voelt. Hier is de rust terug nadat ik heerlijk heb genoten inderdaad.

Ik ben net binnen, mijn konijn is pleite (en dat ding heette al naar de boeienkoning). Had een paradijselijk stukje gras, maar de buren hebben een moestuin. Oeps.

Het is nu te donker om hem te zoeken, hij is een tuin verder gerent dus dat komt morgen. Na mijn drukke dag, want ik heb vanalles op de planning staan.
quote:frizzy schreef op 06 september 2009 @ 22:00:

Ik wil geen alleenstand moeder worden.

Vind ik gewoon niet eerlijk tegenover een kindje.

Als het zo lóópt is het iets anders, maar er echt voor kiezen: nee.

Pom kunnen we die K*T-Keek weer afschaffen?

Heb niks gescoord... Ik snap wel wat je zegt hier, maar ik ben er van overtuigd dat ik een kindje meer te bieden heb dan een hoop stelletjes samen. En natuurlijk het zal niet gemakkelijk zijn. En natuurlijk is het heel fijn als een kind ook een lieve papa heeft.
Dat is zo Sum.

Maar ik wilde het zo graag...

Trouwens, mag ik je nog ff een werkgerelateerde vraag stellen?

Mijn MH heeft me een rekening gestuurd met daarop dingen die ze helemaal niet heeft gedaan.

Zij zegt dat ze IETS moet invullen, omdat ik wel een half uur binnen was à 60 eurie.

Dat vult ze dan op met 'Plaque-score' en een aantal keer Polijsten amalgaan, bijwerken composiet'.

Ben flink pissig geworden.

Das toch niet normaal? Of wel?

Hmmmm... Kym ik was je bewaker even vergeten.

Maar waarom kunnen jullie niet buiten op een bankje gaan zitten?
Kym als je intuitie je zegt dat je best kunt gaan, waarom niet? Je komt niet over als iemand die in zeven sloten tegelijk loopt, dus geniet er gewoon lekker van!
Ben het wel met je eens Kym, natuurlijk moet je in het hier en nu leven.

Maar het lijkt me een nachtmerrie om straks 'ineens' 40 te zijn, zonder kind.

Kan het dus lastig loslaten als ik het heb over lange termijn planningen.

Tis niet zo dat ik mannen direct bevraag over hun kinderwens, dat nou ook weer niet...

Sneeze, denk dat ik als ik halverwege de 30 ben ook wel zoiets zou gaan doen hoor...

Ik weet dat ik veel te bieden heb, dan moet het maar zo inderdaad.

Hoe oud was jij ookalweer?
Ik moet trouwens wel erg lachen om je mannen-verhalen daar Kym. Het lijkt wel een soap met al die lekkere mannen!
quote:frizzy schreef op 06 september 2009 @ 22:09:

Dat is zo Sum.

Maar ik wilde het zo graag...

Trouwens, mag ik je nog ff een werkgerelateerde vraag stellen?

Mijn MH heeft me een rekening gestuurd met daarop dingen die ze helemaal niet heeft gedaan.

Zij zegt dat ze IETS moet invullen, omdat ik wel een half uur binnen was à 60 eurie.

Dat vult ze dan op met 'Plaque-score' en een aantal keer Polijsten amalgaan, bijwerken composiet'.

Ben flink pissig geworden.

Das toch niet normaal? Of wel?

Hmmmm... Kym ik was je bewaker even vergeten.

Maar waarom kunnen jullie niet buiten op een bankje gaan zitten?

Wat is een MH. Ooohhh mondhygienist?

Als ze je laat betalen voor dingen die niet gedaan zijn, nee da's niet normaal.

Sweety Frizz: je kunt hier nergens op een bankje zitten als het donker is. Deze stad is nogal gevaarlijk.

SJ is zelfs al 5 keer aangevallen (attacked, maar hoe zeg je dat?) bij sluiten van zijn winkel. Scary! Daarom binnen altijd veiliger.
Frizz ik ben sinds een paar maanden 30.
Heb dan ook gezegd dat ik het ga aankaarten bij de grote baas en toen schrok ze zich de pleuris volgens mij.

Belachelijk natuurlijk, sommige mensen snappen al die uitleg niet en betalen gewoon...

Oooooh het is er heel gevaarlijk!

Nee dan ben ik er natuurlijk hartstikke gerust op dat je thuis gaat zitten bij een man die je gister pas hebt ontmoet.
Kym joh, ik wist niet eens dat je al zo beroemd was dat je al een body guard tot je beschikking hebt

Hmm...ik blijf het soort van griezelig vinden, maar ik weet niet hoe hetr daar normaal gaat?

En als je huisgenoten zeggen dat het ok is...

Als je maar oppast!

Ik vind ouder worden trouwens helemaal niet erg

Ben nu 36 en dat was echt wel een leeftijd waarvan ik vroeger dacht,,.nou dan heb je het wel een beetje gehad.

Maar het tegendeel blijkt waar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:sneezeweasel schreef op 06 september 2009 @ 22:14:

Ik moet trouwens wel erg lachen om je mannen-verhalen daar Kym. Het lijkt wel een soap met al die lekkere mannen!

Dat is het ook. En ik schaam me diep. Maar ik kan er echt niets aan doen dat het zo uiterst bizar verloopt!

Oh, over kinderen (sorry, mijn bijdrage over dit onderwerp is vaak erg gering): een vriendin van me is zwanger van een donor. Omdat het de hoogste tijd was (leeftijd enzo) en het ook zo'n grote wens was van haar. Ze is heel blij, maar ook is het erg zwaar om in je eentje hoog zwanger te zijn en alleen kunt rekenen op vrienden en familie. Wel dapper vind ik het, maar ik vind het een lastig onderwerp merk ik (donoren enzo).
Ah Sneeze, dan zitten we zo'n beetje in hetzelfde schuitje, word volgende maand 30.
quote:frizzy schreef op 06 september 2009 @ 22:18:

Heb dan ook gezegd dat ik het ga aankaarten bij de grote baas en toen schrok ze zich de pleuris volgens mij.

Belachelijk natuurlijk, sommige mensen snappen al die uitleg niet en betalen gewoon...

Ja, zo zie je maar: altijd opletten en assertief zijn! Goed gedaan!

quote:Oooooh het is er heel gevaarlijk!

Nee dan ben ik er natuurlijk hartstikke gerust op dat je thuis gaat zitten bij een man die je gister pas hebt ontmoet.

Goh, wat een geruststelling

Neehee, ik heb 'm officieel gezien al 5 weken geleden leren kennen he
Ow en Frizz, even over je MH

Ik snap nier waarom zie niet gewoon de standaard codes declareert.

Omdat je het anders misschien niet vergoed krijgt?

Want wat heeft de MH precies gedaan bij je dan?

Ow en Kym....is ie pas 5 keer aangevallen?

Nee joh kind....hartstikke veilig daar....

*schud hoofd*

Nou zitten we hier een stuk rustiger ja....
quote:Kym schreef op 06 september 2009 @ 22:18:

[...]

Oh, over kinderen (sorry, mijn bijdrage over dit onderwerp is vaak erg gering): een vriendin van me is zwanger van een donor. Omdat het de hoogste tijd was (leeftijd enzo) en het ook zo'n grote wens was van haar. Ze is heel blij, maar ook is het erg zwaar om in je eentje hoog zwanger te zijn en alleen kunt rekenen op vrienden en familie. Wel dapper vind ik het, maar ik vind het een lastig onderwerp merk ik (donoren enzo).Ik denk ook echt wel dat het heel zwaar is. Een zwangerschap kan al heel zwaar zijn en dan daarna de gebroken nachten in je eentje opvangen... tja dat zal niet altijd leuk zijn. Ik heb me overigens erg verdiept in adoptie. Maar ben er nog niet aan uit of ik daar echt voor zou gaan.
Ik heb overigens heel vluchtig de laatste 15 blz doorgebladerd. Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad? Frizz even een dip geloof ik, gaat het nu weer beter meis?

@Kym je stukjes over de vrouw van je moeder ontroeren me, ik hoop dat het jullie lukt om stap voor stap te gaan in het proces. Ik weet nog dat ik het vooral moeilijk vond om maar te wachten en te wachten totdat er meer bekend was. En het toekijken en niets kunnen doen... maar het kan echt goed komen. Ik heb het al bij meer mensen hier gelezen!
Kym als JIJ echt denkt dat het veilig is, doen dan.

Je bent niet op je achterhoofd gevallen. Toch?

Drie keer MH:

1. tandsteen verwijderen en advies gegeven, rekening klopt (= andere MH);

2. alleen met een haakje tegen mijn tandvlees geduwd en een tandenstoker erin gedouwd (5 min), op rekening Plaque-score en 2x polijsten;

3. alleen gekeken en gepraat, tandarts erbij geroepen (hoogstens 10 min), op rekening Periodiek prev onderzoek, plaque-score en 6x polijsten.

Ze zegt dat er geen codes zijn voor alleen kijken en praten.

Nou ja, ze zei dat advies geven onder Plaque-score valt, maar ik zei dat ik dan OOK dat spulletje op mijn tanden gesmeerd wil krijgen en toen was mevrouw stil.
Ja gaat (geloof ik) weer beter Sneeze.

Als ik geen kinderen krijg word ik non in een Boeddhistisch klooster en ga ik weeskinderen opvangen.

Iemand Buddha's Lost Children gezien?
Ja Sneeze, de positieve verhalen hier over K (die Kziekte) doen me ook wel goed. Er is hoop!

Vandaag had ik mijn lieve moeder aan de telefoon en gek genoeg hebben we geen woord gesproken over het hele gebeuren. Ik denk dat we elkaar goed aanvoelden. Als we ook maar iets over gezegd zou worden, dan zouden we beide niet meer kunnen stoppen met huilen. Niet dat dat erg is, maar zo'n belletje is al zo duur (...)

Zelfs nu, nu ik erover schrijf en er dus over nadenk, moet ik huilen. Telkens weer. Het is te heftig.

Goh, als ik er zo over nadenk is dat misschien wel de reden dat ik SJ wil zien.

Ik heb Goddomme behoefte aan een intimiteit. Zijn hand spelend met mijn haar en zijn eerlijkheid over het gemis van zijn familie (hij is hier ook in zn eentje naar toe gekomen) gaven me een goed gevoel.

Misschien wel de slechtste reden om het gezelschap van een man op te zoeken he. Om verdriet.
Nope, niet gezien!

Ik ga zo slapen, allemaal een fijne dag morgen!
Ik vind dat geen slechte reden Kym, het is heel logisch.

Waarom mag je elkaar niet troosten?

Zolang je je er maar niet afhankelijk van laat worden.

Doe wat goed voor je is.
In die docu gaat het over weeskinderen in Thailand.

Een non zorgt voor ze...

Allerprachtigste film die ik ken, en je kan hem zien via www.uitzendinggemist.nl .

Slaap lekker Sneeze!
Hey Kym even wat anders, die internet verbinding is best aardig volgens mij,...kan je niet Skypen met het thuisfront?

Frizz, rare codes hoor die vullingen polijsten enzo

Doen wij in elk geval nooit.

Gewoon de controles (C11 of C12) of een incidenteel consult (C13) alleen kom je dan nooit aan de ¤60.

Ik zou het inderdaad even overleggen met het opperhoofd aldaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven