Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
zondag 6 september 2009 om 14:17
Hi Bel, wat lief van je dat je naar die vriendin bent gegaan. Lijkt me trouwens wel moeilijk dat het niet je man is, die bij je is als je hoogzwanger bent.
Dank je wel ook voor het posten van jouw ervaring met kanker. Ik schrik ervan hoeveel mensen dierbaren hebben met deze ziekte. Ongelooflijk he. En wat super dat je moeder weer gezond is. En God, jouw zusje ook al. Wat zwaar voor jullie familie..Hopelijk gaat het voor zusje ook allemaal goed.
Ik probeer zeker nog te genieten hier, als ik dat niet doe, dan raak ik in zo'n mood terecht die me niet veel verder zal helpen vrees ik.
Ik moet niet vergeten dat ik mijn droom aan het waarmaken ben. En dat ik eruit moet halen wat erin zit.
Dank je wel ook voor het posten van jouw ervaring met kanker. Ik schrik ervan hoeveel mensen dierbaren hebben met deze ziekte. Ongelooflijk he. En wat super dat je moeder weer gezond is. En God, jouw zusje ook al. Wat zwaar voor jullie familie..Hopelijk gaat het voor zusje ook allemaal goed.
Ik probeer zeker nog te genieten hier, als ik dat niet doe, dan raak ik in zo'n mood terecht die me niet veel verder zal helpen vrees ik.
Ik moet niet vergeten dat ik mijn droom aan het waarmaken ben. En dat ik eruit moet halen wat erin zit.
zondag 6 september 2009 om 14:17
Hey kymm..
Ja gaat wel goed eigenlijk. Ga straks even lekker naar het bos.
Lekker stuk lopen wind door mijn haar en gaan..
verders niet zo heel veel.
Heb dit weekend eigenlijk niet veel gedaan..
Lang geleden dat ik zon rustig weekendje had..
Maar is ook helemaal prima zo..
Je zou vandaag toch gaan paardrijden ??
Ja gaat wel goed eigenlijk. Ga straks even lekker naar het bos.
Lekker stuk lopen wind door mijn haar en gaan..
verders niet zo heel veel.
Heb dit weekend eigenlijk niet veel gedaan..
Lang geleden dat ik zon rustig weekendje had..
Maar is ook helemaal prima zo..
Je zou vandaag toch gaan paardrijden ??
zondag 6 september 2009 om 14:37
*gaat morgen achter omscholings traject aan*
Eens kijken wanneer ik me dan kan laten overplaatsen richting Kym.
Tis daar een invasie van mooie mannen daar zeg!
*briljant plan!!!!!...zoeken ze daar geen tandartsen???*
De tuiman.,...die was echt lekkah!!
Bell, jij bent ook eeb grote lieverd hè~!
Lief dat je bij je vriendinnetje bent blijven slapen
Het zal je gebeuren zeg...dat vliezen breken als je in je eentje bent.
Lijkt me echt heel eng.
Nu ik erover nadenk..van het hele concept bevallen kan ik al slapeloze nachten krijgen....
Boem ook een lekker rustig dagje, daar is het ook zondag voor!
Pom...helemaal leuk die mix ook weer.
Kym, misschien al wel verteld maar dan heb ik het even gemist...hoe was het paardrijden?
Eens kijken wanneer ik me dan kan laten overplaatsen richting Kym.
Tis daar een invasie van mooie mannen daar zeg!
*briljant plan!!!!!...zoeken ze daar geen tandartsen???*
De tuiman.,...die was echt lekkah!!
Bell, jij bent ook eeb grote lieverd hè~!
Lief dat je bij je vriendinnetje bent blijven slapen
Het zal je gebeuren zeg...dat vliezen breken als je in je eentje bent.
Lijkt me echt heel eng.
Nu ik erover nadenk..van het hele concept bevallen kan ik al slapeloze nachten krijgen....
Boem ook een lekker rustig dagje, daar is het ook zondag voor!
Pom...helemaal leuk die mix ook weer.
Kym, misschien al wel verteld maar dan heb ik het even gemist...hoe was het paardrijden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 6 september 2009 om 14:39
Hey Kym,
het was maar alleen voor gisteren hoor, vanmiddag komt haar vriend weer terug, maar ik snapte ook wel dat ze niet alleen durfde te slapen. En buiten dat is het bij haar thuis altijd erg gezellig!
Met zusje gaat het de goede kant op zo zie je maar...het lastigste is (vind ik) dat ik concreet weinig voor haar kan betekenen, ze moet zelf door de behandelingen heen. Dus als ze eens vraagt of ik een middag vrij wil nemen omdat we dan even kunnen toeren met de auto of even op het terras kunnen zitten ben ik blij. Ik kan actief wat doen!
Geniet verder lekker van alles wat je geboden krijgt!
@ Boemen, met mij verder alles prima hoor! Ga dadelijk nog bij ouders eten dus hoef zelf niet te koken, lekker relaxed wel. En misschien hoor ik nog wat van m'n SV'tje (grijns)
het was maar alleen voor gisteren hoor, vanmiddag komt haar vriend weer terug, maar ik snapte ook wel dat ze niet alleen durfde te slapen. En buiten dat is het bij haar thuis altijd erg gezellig!
Met zusje gaat het de goede kant op zo zie je maar...het lastigste is (vind ik) dat ik concreet weinig voor haar kan betekenen, ze moet zelf door de behandelingen heen. Dus als ze eens vraagt of ik een middag vrij wil nemen omdat we dan even kunnen toeren met de auto of even op het terras kunnen zitten ben ik blij. Ik kan actief wat doen!
Geniet verder lekker van alles wat je geboden krijgt!
@ Boemen, met mij verder alles prima hoor! Ga dadelijk nog bij ouders eten dus hoef zelf niet te koken, lekker relaxed wel. En misschien hoor ik nog wat van m'n SV'tje (grijns)
Huts!
zondag 6 september 2009 om 14:41
quote:Summerdance schreef op 06 september 2009 @ 14:38:
Ow, lees nu dat je vandaag zou gaan rijden
...en dat gaat dus ook niet door
Hi Sum! Ja, het lijkt alsof ik weinig selectief ben, aangezien ik steeds van die leuke exemplaren tegenkom, maar echt echt echt. Dat ben ik wel.
Het is gewoon inderdaad niet te bevatten. Ik ga direct voor je netwerken in de tandartsenwereld hier (eh, er zijn er geloof ik maar twee..)
En jij? Heb jij plannen verder? En heb je nou een date binnenkort? Met wie? Waarom? Wanneer?
Ow, lees nu dat je vandaag zou gaan rijden
...en dat gaat dus ook niet door
Hi Sum! Ja, het lijkt alsof ik weinig selectief ben, aangezien ik steeds van die leuke exemplaren tegenkom, maar echt echt echt. Dat ben ik wel.
Het is gewoon inderdaad niet te bevatten. Ik ga direct voor je netwerken in de tandartsenwereld hier (eh, er zijn er geloof ik maar twee..)
En jij? Heb jij plannen verder? En heb je nou een date binnenkort? Met wie? Waarom? Wanneer?
zondag 6 september 2009 om 14:47
Sum is compleet en geheel dateloos.
Beetje expres ook wel.
Vind mannen nog steeds heel erg leuk maar even niet hier in de buurt
(dit uiteraard tot er een prachtig exemplaar voorbij komt)
Ik merk aan mezelf dat ik momenteel echt even superlekker in mijn velletje zit en dat wil ik even zo blijven voelen
Sterk in mijn eentje zeg maar.
MAAR, spring natuurlijk direct op het vliegtuig als je bij jou tandartsen nodig hebben,m das logisch...een vriendendienst zeg maar
Maare, wrom gaat het rijden niet door dan?
Bella....hier ook hoor
Tante Sum is dol op de kleine kindjes van vriendinnen maar hoeft er zelf niet zo nodig 1 uit te persen.
Ik heb altijd gezegd: mocht ik ooit zwanger raken, dan graag bevallen onder volledige narcose en ik zie mijn beeb wel als het schoon en fris gewassen op mijn borst ligt....
Beetje expres ook wel.
Vind mannen nog steeds heel erg leuk maar even niet hier in de buurt
(dit uiteraard tot er een prachtig exemplaar voorbij komt)
Ik merk aan mezelf dat ik momenteel echt even superlekker in mijn velletje zit en dat wil ik even zo blijven voelen
Sterk in mijn eentje zeg maar.
MAAR, spring natuurlijk direct op het vliegtuig als je bij jou tandartsen nodig hebben,m das logisch...een vriendendienst zeg maar
Maare, wrom gaat het rijden niet door dan?
Bella....hier ook hoor
Tante Sum is dol op de kleine kindjes van vriendinnen maar hoeft er zelf niet zo nodig 1 uit te persen.
Ik heb altijd gezegd: mocht ik ooit zwanger raken, dan graag bevallen onder volledige narcose en ik zie mijn beeb wel als het schoon en fris gewassen op mijn borst ligt....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 6 september 2009 om 14:53
En gelijk heb je Sum, hartstikke goed dat je zo fijn in je vel zit. That's the spirit. En dan komt de rest vanzelf. (niet als cliche bedoelt, maar ik ben hier echt van overtuigd).
Paardrijden gaat niet vandaag, want iedereen slaapt nog (die hadden wel gedronken ) en we hebben andere plannen: strand & sandwich-jongen.
Paardrijden gaat niet vandaag, want iedereen slaapt nog (die hadden wel gedronken ) en we hebben andere plannen: strand & sandwich-jongen.
zondag 6 september 2009 om 14:58
zondag 6 september 2009 om 15:01
zondag 6 september 2009 om 15:12
Thx Boempje.
Wat jij schrijft over daten herken ik wel. Maar dan omgekeerd: Ik ben qua uiterlijk best wel stoer, kleding, zwarte haren plus een grote bek (om maar niet lief over te komen). Maar binnenin ben ik gewoon een suikerpoppetje. Dan weten de heren het niet meer!
Ik val ook wel op mannen die me weerwoord geven, die mijn grote bek een beetje kunnen indammen en die mijn verdedigingswallen kunnen afbreken. vind die maar eens!
Maar vertel eens...wat mis jij dan precies?
Wat jij schrijft over daten herken ik wel. Maar dan omgekeerd: Ik ben qua uiterlijk best wel stoer, kleding, zwarte haren plus een grote bek (om maar niet lief over te komen). Maar binnenin ben ik gewoon een suikerpoppetje. Dan weten de heren het niet meer!
Ik val ook wel op mannen die me weerwoord geven, die mijn grote bek een beetje kunnen indammen en die mijn verdedigingswallen kunnen afbreken. vind die maar eens!
Maar vertel eens...wat mis jij dan precies?
Huts!
zondag 6 september 2009 om 15:20
[quote]Boemen1 schreef op 06 september 2009 @ 15:01:
Dames, misschien moet ik ook maar gewoon weer es gaan daten ofzo..
Heb wel vaker gedate.. maar valt vaak zoo tegen. En dan heb ik het niet eens over verwachtingen als in de zin van : hier gaat een relatie uitkomen..
Ik val gewoon op een bepaalde uitstraling..
en die mis ik heeul vaak bij dates[/quote]
Beide dus. Als ik te nieuwsgierig ben geef me maar een tik om m'n oren!
Dames, misschien moet ik ook maar gewoon weer es gaan daten ofzo..
Heb wel vaker gedate.. maar valt vaak zoo tegen. En dan heb ik het niet eens over verwachtingen als in de zin van : hier gaat een relatie uitkomen..
Ik val gewoon op een bepaalde uitstraling..
en die mis ik heeul vaak bij dates[/quote]
Beide dus. Als ik te nieuwsgierig ben geef me maar een tik om m'n oren!
Huts!
zondag 6 september 2009 om 15:33
Haha nee hoor je bent niet te nieuwschierig
Nouja het type vrouw waar ik op val is zelfstandig.
Ze kan goed voorzichzelf zorgen, weet wat ze wel en niet wilt.
Ze is gevoelig, maar ook sterk. Neemt initiatief en houdt van het leven
Ik val bijvoorbeeld helemaal niet op vrouwen die heel erg afhankelijk zijn. en ik wil ook geen tweede moeder of hulpverlener zijn.
Tuurlijk wil ik mijn partner bij staan met moeilijke situaties en periodes. Tuurlijk wil ik voor der zorgen als ze een keer ziek is.
Natuurlijk vind ik het niet erg als ze soms zeurt. Maar het is maar net hoe iemand er mee omgaat..
En ja.. deze dingen kun je niet ALLEMAAl zien in 1 date..
mmm moeilijk..
Nouja het type vrouw waar ik op val is zelfstandig.
Ze kan goed voorzichzelf zorgen, weet wat ze wel en niet wilt.
Ze is gevoelig, maar ook sterk. Neemt initiatief en houdt van het leven
Ik val bijvoorbeeld helemaal niet op vrouwen die heel erg afhankelijk zijn. en ik wil ook geen tweede moeder of hulpverlener zijn.
Tuurlijk wil ik mijn partner bij staan met moeilijke situaties en periodes. Tuurlijk wil ik voor der zorgen als ze een keer ziek is.
Natuurlijk vind ik het niet erg als ze soms zeurt. Maar het is maar net hoe iemand er mee omgaat..
En ja.. deze dingen kun je niet ALLEMAAl zien in 1 date..
mmm moeilijk..