December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
maandag 7 september 2009 om 21:57
Hier ook maar even een kort berichtje...
ben moe en ga zo lekker slapen, de wekker gaat morgen voor de 3e dag op rij om 04:45 uur.....
Had tranen in mijn ogen bij het lezen van je berichtje Mette! Super dat jullie zo genoten hebben!
Tinus, knuf voor jou....en je opa's...
leuke schoenen/laarzen trouwens!
Joni
alvast gefeliciteerd met Eize en spannend met je nieuwe baan!
A1mee
jij ook nog met Yahnoa....is alweer 9 dagen 1 jaar...
Falcon
middeleeuws stadje met een kinderwagen/buggy is niet handig nee! Wij waren in de vakantie naar Charroux, ook zo'n middeleeuws stadje, waar ze heeeeerlijke mosterd maken trouwens!
mainecoon
wat een gepriegel! Ziet er wel leuk uit!
marloesje
geen teenslippers meer voor jou dus?
Ainne
nou, hier ook geen nr 3 hoor ook al vind ik zo'n ukkie zien ook wel weer leuk... bij een ander ja, niet meer bij mezelf!
nursie
kijk eens op bol... daar heb je genoeg mp3's en in verschillende maten/prijsklasses... vriendlief had van mij een ipod classis gehad 8GB en later hebben we er nog 1 gekocht, een ipod shuffle met 2GB. Op bol kun je kijken wat er zoal is...
Ohja, en hier ga ik ook maar flink beginnen met niet meer snoepen....ik ben een veel te lekkere lekkerbek...ik ben laatst gewoon weer aangekomen terwijl ik nog steeds borstvoeding geef! Ik moet echt dat snoepen laten staan....en geen fris meer drinken....en geen capuccino...en geen nutella meer op brood....en geen chipje meer in het weekend... ik ga overstappen op groenten! (hmmm....wat zeg ik nu? even doorstrepen!) Meer bewegen! weer beginnen met hardlopen! Maar nu eerst even kolven en dan weer hup naar bed!
ben moe en ga zo lekker slapen, de wekker gaat morgen voor de 3e dag op rij om 04:45 uur.....
Had tranen in mijn ogen bij het lezen van je berichtje Mette! Super dat jullie zo genoten hebben!
Tinus, knuf voor jou....en je opa's...
leuke schoenen/laarzen trouwens!
Joni
alvast gefeliciteerd met Eize en spannend met je nieuwe baan!
A1mee
jij ook nog met Yahnoa....is alweer 9 dagen 1 jaar...
Falcon
middeleeuws stadje met een kinderwagen/buggy is niet handig nee! Wij waren in de vakantie naar Charroux, ook zo'n middeleeuws stadje, waar ze heeeeerlijke mosterd maken trouwens!
mainecoon
wat een gepriegel! Ziet er wel leuk uit!
marloesje
geen teenslippers meer voor jou dus?
Ainne
nou, hier ook geen nr 3 hoor ook al vind ik zo'n ukkie zien ook wel weer leuk... bij een ander ja, niet meer bij mezelf!
nursie
kijk eens op bol... daar heb je genoeg mp3's en in verschillende maten/prijsklasses... vriendlief had van mij een ipod classis gehad 8GB en later hebben we er nog 1 gekocht, een ipod shuffle met 2GB. Op bol kun je kijken wat er zoal is...
Ohja, en hier ga ik ook maar flink beginnen met niet meer snoepen....ik ben een veel te lekkere lekkerbek...ik ben laatst gewoon weer aangekomen terwijl ik nog steeds borstvoeding geef! Ik moet echt dat snoepen laten staan....en geen fris meer drinken....en geen capuccino...en geen nutella meer op brood....en geen chipje meer in het weekend... ik ga overstappen op groenten! (hmmm....wat zeg ik nu? even doorstrepen!) Meer bewegen! weer beginnen met hardlopen! Maar nu eerst even kolven en dan weer hup naar bed!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
maandag 7 september 2009 om 22:15
maandag 7 september 2009 om 22:40
ik heb gewoon een keer bij de Aldi een mp3 speler gekocht. Wat ik wel handig vind, is de sport koptelefoon, beter dan die dopjes en deze kostte maar 20 euro...
maincoon, bedenk met name hoeveel tijd je wil investeren en hoe lang iets mag duren. Ze zoeken soms mensen voor een project van een paar weken, maar soms ook buddies voor lange tijd. Wil je zoiets aangaan, dan kan je er lang aan vastzitten. Een paar jaar geleden heb ik wat onderzoek op dat gebied gedaan en bleek er met name meer vraag te zijn naar kortlopende projecten, maanden, half jaar, jaar. Mensen willen zich een beperkte tijd vastleggen en daarna opnieuw kijken...
ainne.. THANKS!!!
maincoon, bedenk met name hoeveel tijd je wil investeren en hoe lang iets mag duren. Ze zoeken soms mensen voor een project van een paar weken, maar soms ook buddies voor lange tijd. Wil je zoiets aangaan, dan kan je er lang aan vastzitten. Een paar jaar geleden heb ik wat onderzoek op dat gebied gedaan en bleek er met name meer vraag te zijn naar kortlopende projecten, maanden, half jaar, jaar. Mensen willen zich een beperkte tijd vastleggen en daarna opnieuw kijken...
ainne.. THANKS!!!
maandag 7 september 2009 om 23:32
Nou jaaaaa zeg... heb ik eens een dagje geen tijd om te kijken... zijn er meteen 2 extra pagina's bij!
Ik heb het echt even te druk om fatsoenlijk te reageren eigenlijk. Het is druuuuuk weer bezig met de studie!
En die tabel is ook totaal nutteloos want Yahnoa blijkt al een aantal dagen 1 jaar te zijn!!!!
En Eize is morgen ook alweer 1 jaar! Het gaat zoooo snel!
Tinus: heel naar van je opa! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en gisteren was het een beetje ondergesneeuwd door het ontbijtje maar het is natuurlijk hartstikke rot allemaal!
Mette: Laat Selma eens even heel snel die foto's hm-klaar maken
LEUK! dat Nova haar eerste balletles heeft gehad! Ik ga meteen morgen bellen voor Y.
Nurse: voorlopig komt er hier geen tweede hoor... maar dat was vast wel duidelijk
Ik weet het niet meer helemaal hier maar ga nu nog even snel verder aan een studieopdracht.
Doei!
Ik heb het echt even te druk om fatsoenlijk te reageren eigenlijk. Het is druuuuuk weer bezig met de studie!
En die tabel is ook totaal nutteloos want Yahnoa blijkt al een aantal dagen 1 jaar te zijn!!!!
En Eize is morgen ook alweer 1 jaar! Het gaat zoooo snel!
Tinus: heel naar van je opa! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en gisteren was het een beetje ondergesneeuwd door het ontbijtje maar het is natuurlijk hartstikke rot allemaal!
Mette: Laat Selma eens even heel snel die foto's hm-klaar maken
LEUK! dat Nova haar eerste balletles heeft gehad! Ik ga meteen morgen bellen voor Y.
Nurse: voorlopig komt er hier geen tweede hoor... maar dat was vast wel duidelijk
Ik weet het niet meer helemaal hier maar ga nu nog even snel verder aan een studieopdracht.
Doei!
dinsdag 8 september 2009 om 09:14
Sannie thanks. Ja ik had al bedacht dat ik er nu nog niet voor langere tijd aan vast wil zitten omdat ik toch hoop nog een baan te vinden en ik nog niet weet voor hoeveel uur dat zal zijn enzo. En om te beginnen wil ik ook niet meer dan 2 a 3 uur per week eraan besteden. Maandag begint ook de ggz cursus dus eerst maar eens zien hoe dat gaat lopen voor ik er meer tijd in ga steken.
dinsdag 8 september 2009 om 10:08
EIZE VAN HARTE GEFELICITEERD!
(Yahnoa ook nog! )
Ik hou het nu even bij een korte reactie, als de meiden slapen straks kom ik nog wel even...
Wilde alleen even zeggen dat ik net bij de HA ben geweest.
De 25e worden mn moedervlekjes (5 stuks) weggehaald.
Ze keek meteen even naar mn spiraal... en wat denk je???
Ze kan het ding niet meer vinden.
Of hij zweeft in mn baarmoeder, of hij is dr uit....
(owwwwjeeeee )
Nu moet ik volgende week naar de gyn voor een inwendige echo.
Pfff, ben al dat gerommel aan mn lijf kotsbeu aan het worden hoor...
2010 wordt het jaar waar niemand mn broek meer in komt!!
xx
(Yahnoa ook nog! )
Ik hou het nu even bij een korte reactie, als de meiden slapen straks kom ik nog wel even...
Wilde alleen even zeggen dat ik net bij de HA ben geweest.
De 25e worden mn moedervlekjes (5 stuks) weggehaald.
Ze keek meteen even naar mn spiraal... en wat denk je???
Ze kan het ding niet meer vinden.
Of hij zweeft in mn baarmoeder, of hij is dr uit....
(owwwwjeeeee )
Nu moet ik volgende week naar de gyn voor een inwendige echo.
Pfff, ben al dat gerommel aan mn lijf kotsbeu aan het worden hoor...
2010 wordt het jaar waar niemand mn broek meer in komt!!
xx
dinsdag 8 september 2009 om 11:43
AAAARGH
Creche belt net, Jongste heeft gekotst. Ze heeft geen verhoging en is vrolijk. Of ik haar op wilde halen...
Ik heb gevraagd of ze niet eerst af kunnen wachten of ze eventueel een 2e keer kotst, want vorige week was er ook niets aan de hand met Oudste. Ze is het nu aan het bespreken met de crechemanager en belt me zo terug.
Misschien klink ik als een ontaarde moeder, maar ik vind ECHT dat ze veel te snel bellen hoor. Pff.
Nou ja, duimen maar dat ze het nog even aan gaan zien.
Creche belt net, Jongste heeft gekotst. Ze heeft geen verhoging en is vrolijk. Of ik haar op wilde halen...
Ik heb gevraagd of ze niet eerst af kunnen wachten of ze eventueel een 2e keer kotst, want vorige week was er ook niets aan de hand met Oudste. Ze is het nu aan het bespreken met de crechemanager en belt me zo terug.
Misschien klink ik als een ontaarde moeder, maar ik vind ECHT dat ze veel te snel bellen hoor. Pff.
Nou ja, duimen maar dat ze het nog even aan gaan zien.
dinsdag 8 september 2009 om 19:42
dinsdag 8 september 2009 om 20:32
het ligt eraan waar het spiraaltje is. Als het in de baarmoeder zit, kan de gynaecoloog het met een endoscoop wel verwijderen. Is het spiraaltje door de baarmoeder heen geschoten in de vrije buikholte, dan wordt het een kijkoperatie van de buik. of het wordt gewoon toch een vierder nurse...
zo het leven is echt weer begonnen. de eerste 2 werkdagen zit erop en morgen alweer vrij...
zo het leven is echt weer begonnen. de eerste 2 werkdagen zit erop en morgen alweer vrij...
dinsdag 8 september 2009 om 21:01
Pff, stom klote ding.
Dankjewel voor je antwoord Sannie! Weet ik een beetje wat me te wachten (kan) staan.
(ps, je kunt nog rijk worden van alle adviezen en antwoorden die je ons hier geeft )
Ik plof op de bank, meiden slapen al en A. heb ik ook net in bed gelegd voor de nacht. (en die hoor ik ook niet meer)
Fijne avond allemaal.
Kusss!
Dankjewel voor je antwoord Sannie! Weet ik een beetje wat me te wachten (kan) staan.
(ps, je kunt nog rijk worden van alle adviezen en antwoorden die je ons hier geeft )
Ik plof op de bank, meiden slapen al en A. heb ik ook net in bed gelegd voor de nacht. (en die hoor ik ook niet meer)
Fijne avond allemaal.
Kusss!