Test hij mij uit of...
dinsdag 8 september 2009 om 09:23
Nou.. eigenlijk doe je dat natuurlijk wel. Je bedenkt toch echt zelf dat hij misschien géén vriendin heeft, terwijl hij zelf zegt van wel.
Dus fantaseer je. En dat past in je straatje, want je vindt hem leuk. Het is gewoon een goed bedoeld advies van IvyRosa, want je doet jezelf er pijn mee.
En het direct willen laten sluiten, slaat natuurlijk nergens op. Wij geven goedbedoelde adviezen, daar vraag je om. En dan nu zo doen??
Dus fantaseer je. En dat past in je straatje, want je vindt hem leuk. Het is gewoon een goed bedoeld advies van IvyRosa, want je doet jezelf er pijn mee.
En het direct willen laten sluiten, slaat natuurlijk nergens op. Wij geven goedbedoelde adviezen, daar vraag je om. En dan nu zo doen??
dinsdag 8 september 2009 om 09:30
Het klinkt alsof je hem niet serieus neemt omdat hij in een rolstoel zit. Sorry dat ik het zeg. Maar dit soort gedraai zou je van een ander ook niet goedpraten mag ik hopen. Ook iemand in een rolstoel kan gewoon een relatie hebben, daar is niks nobels aan vanuit de partner gezien. En iemand in een rolstoel kan ook gewoon een hele foute man zijn, net zoals sommige wandelende exemplaren.
Als iemand dit bij mij zou doen, rolstoel of niet, liegen uit zelfbescherming of gewoon een reuzeflirt; ik zou hier al klaar mee zijn. Stel dat jouw theorietje waar is, dan zou ik meneer aanraden om eerst zelf zijn handicap te leren hanteren, in plaats van zulke rare steken uit te halen.
Als iemand dit bij mij zou doen, rolstoel of niet, liegen uit zelfbescherming of gewoon een reuzeflirt; ik zou hier al klaar mee zijn. Stel dat jouw theorietje waar is, dan zou ik meneer aanraden om eerst zelf zijn handicap te leren hanteren, in plaats van zulke rare steken uit te halen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 8 september 2009 om 09:31
dinsdag 8 september 2009 om 09:35
Omdat het lijkt alsof ik nu de bad girl ben, ik ben juist niet oppervlakkig en neem hem juist met rolstoel dat is het hem, hij loopt mij te versieren komt mij opzoeken zegt tegen mij allemaal mooie dingen terwijl ik hem juist heb gezegt dat hij dat niet moet doen. het geeft niet nogmaals het is goed zo, ik had gewoon even adviezen nodig ! Me gaat gewoon lekker verders met haar werk
dinsdag 8 september 2009 om 09:39
Nee je bent juist niet de badgirl. Je bent juist te lief ten op zichte van hem.
Wat hij doet vind ik gewoon ronduit niet netjes. Een andere dame versieren terwijl hij een vriendin heeft, óf gaan lopen liegen tegen iemand die hij wil versieren. Maakt niet uit. In beide gevallen zou ik me omdraaien en weglopen, want foute man. Mag ie in een rolstoel zitten, maar dat geeft hem in mijn ogen geen excuus voor zijn gedrag. In de jouwe wel.
Wat hij doet vind ik gewoon ronduit niet netjes. Een andere dame versieren terwijl hij een vriendin heeft, óf gaan lopen liegen tegen iemand die hij wil versieren. Maakt niet uit. In beide gevallen zou ik me omdraaien en weglopen, want foute man. Mag ie in een rolstoel zitten, maar dat geeft hem in mijn ogen geen excuus voor zijn gedrag. In de jouwe wel.
dinsdag 8 september 2009 om 09:44
dinsdag 8 september 2009 om 12:42
Bijzonder vervelend nog wel, poe poe.
Dat gezeur altijd over de openingspost. Dit is nu niet bepaald een topic waar mensen hun hart en ziel in hebben gestoken dus let it go. Wat maakt jou dat nu uit, je hebt niet eens deelgenomen aan de discussie. To wilde de discussie staken en dat is gelukt. Geheel volgens de forumregels.
Dat gezeur altijd over de openingspost. Dit is nu niet bepaald een topic waar mensen hun hart en ziel in hebben gestoken dus let it go. Wat maakt jou dat nu uit, je hebt niet eens deelgenomen aan de discussie. To wilde de discussie staken en dat is gelukt. Geheel volgens de forumregels.