Werk & Studie alle pijlers

werken voor herbalife e.d.

08-09-2009 09:59 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben al enige tijd van plan om iets voor mezelf op te zetten. Nu zag ik op internet informatie over herbalife, voedingssuplementen en gewichtsbeheersing en dat men vanuit huis kan verkopen e.d.

Ik heb een informatiepakket aangevraagd.

Wie heeft hier ervaring mee (of oriflame e.d.)?
Sorry, maar ik geloof niet in veel te dure voedingssupplementen waarvan je moet afvallen enzo.

Als je iets voor jezelf wil beginnen, zul je ten eerste zelf in je product moeten geloven. Geloof jij in herbalife?

Misschien is Tupperware een betere optie, want die bakjes doen namelijk wel wat ze beloven; voedsel bewaren.
Als je achter het produkt staat, het een bedrijf is dat is erkend door de organisatie voor directe verkoop, je tijd vrij hebt op tijd dat werkenden mensen ook tijd hebben -savonds en in het weekend- en je legt makkelijk contact, bent niet verlegen ed,

dan kan het erg leuk zijn ik zou wel meerdere bedrijven met elkaar vergelijken over prijs/kwaliteit en wat ze van hun distribiteurs verwachten.
hoi,

Ik sta wel achter het product, herbalife (heb ook hbo voeding en dietiek gestudeerd), maar dan niet voor gewichtsbeheersing maar specifieke voeding.
quote:Jannick schreef op 08 september 2009 @ 10:10:

heb ook hbo voeding en dietiek gestudeerd

Dan snap ik niet dat je je inlaat met zulke producten.

Zou het niet doen.
volgens mij is het beste dieet wat je kan volgen gewoon normaal eten. Een supplement kan nodig zijn als je ziek bent, maar een gezond persoon heeft dat toch niet nodig. (en als je ziek bent, krijg je het van de dokter, niks geen Herbalife)
Een kennis van mij is er pas mee gestopt.(herbalife)

Het brengt praktisch niks op.
een kennis van me heeft zelfs dr zaak verkocht om helemaal voor de herbalife te gaan,nu werkt ze weer en doet de herbalife erbij.

Zo ook haar ex,dachten wss rijk te worden van die rotzooi,meneer is nu ober bij van der valk,niks mis mee,maar wel een tegenvaller na hun dromen over rijk worden van de herbie..

Heb het ook gebruikt,prima spul,alleen godsduur en voor jantje modaal niet te betalen
quote:chicatjoe schreef op 08 september 2009 @ 10:25:

Een kennis van mij is er pas mee gestopt.(herbalife)

Het brengt praktisch niks op.

Das niet helemaal waar,je kan er leuk mee verdienen maar je moet er erg veel tijd insteken,tijd die je vaak niet hebt met een baan ernaast..

Maar ik weet mensen die er echt een leuke zakcent mee verdienden,maar goed,toen kwam de krieses:) dus weet niet hoe het nu gaat..
Ik wil niet vervelend doen, maar google voor de aardigheid eens op zoektermen als Herbalife, kwakzalverij en piramideverkoop.
quote:Jannick schreef op 08 september 2009 @ 10:10:

hoi,

Ik sta wel achter het product, herbalife (heb ook hbo voeding en dietiek gestudeerd), maar dan niet voor gewichtsbeheersing maar specifieke voeding.Dan heb je niet goed opgelet
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Meds, kom er maar in
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 08 september 2009 @ 10:28:

Meds, kom er maar in Hoop dat ze niet te druk is met het elektropulsstimulatielezen.
toch maar Tupperware doen dan?
Netwerkmarketing is niet per definitie illegale piramideverkoop.

Aansluiting bij Nederlandse vereniging voor thuisverkoop -of zo iets- is wel belangrijk.
quote:Elynn schreef op 08 september 2009 @ 10:29:

[...]

Hoop dat ze niet te druk is met het elektropulsstimulatielezen.Denk dat ze hier graag even tijd voor vrijmaakt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mormeltje schreef op 08 september 2009 @ 10:27:

[...]

Das niet helemaal waar,je kan er leuk mee verdienen maar je moet er erg veel tijd insteken,tijd die je vaak niet hebt met een baan ernaast..

Maar ik weet mensen die er echt een leuke zakcent mee verdienden,maar goed,toen kwam de krieses:) dus weet niet hoe het nu gaat..

De enigste die er mee verdienen zijn de bazen bovenaan de top.

Geloof me nou maar.

Een baan ernaast had ze niet...

Maar nu dus wel.

Trap niet in die verkoop praatjes, want dan verdient de voorganger weer aan jou.

Ik dacht trouwens dat dit herbalife gedoe, nu al wel algemeen bekend was.

Zo te zien, trappen er nog steeds mensen in.
Buiten dat het 'n ongezond product is wat je niet eens moet willen gebruiken, schijnen verkopers er vaak mee in de boot te gaan. Je moet investeren in 't product en dan maar zien dat je 't kwijt raakt.
Investeren in een product en het dan maar door zien te verkopen, is dagelijkse praktijk voor elke ondernemer; niet zo relevant dus.
quote:Starshine schreef op 08 september 2009 @ 10:32:

toch maar Tupperware doen dan?

Heb ik in een ver verleden een jaartje of twee gedaan. Daar is (als je het goed en enthousiast aanpakt, Je moet echt achter het product staan!) inderdaad een aardig centje mee bij te verdienen.

Maar er was toentertijd ook een echtpaar: hij deed de administratie (ja er komt wel een boel bij kijken) en zij deed de party's. Ze haalde de ene na de andere '1000 gulden party'.

Dat bracht een aardig centje op hoor.
Het is wel WERK inderdaad, makkelijk geld verdienen is het niet.
Je moet eerst zelf een pakket aanschaffen wat best een flinke uitgave is. En pas daarna kan je gaan verkopen met een minimale winstmarge. Los van het feit wat ik van het product vindt is het verzorgen van thuisparty's op welk gebied dan ook NIET lucratief.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Niet aan beginnen. De inkomsten staan niet in verhouding tot de inzet, en bovendien moet je van je eigen geld, en voor eigen risico voorraad inslaan. Ik ken een paar vrouwen die het een paar jaar deden- geen enkele winst, alleen verlies. En ik vind dat je voor gek staat als je bij de appie aan winkelende dames vraagt: "mevrouw, mag ik uw vet meten?" Duhhhh.
Ik heb ook een tijdje Tupperware gedaan. Ik was binnen 6 maanden manager en daarmee ging de lol er van af.

Tupperware kost geen geld om te beginnen en als je er genoeg tijd in steekt en het slim aanpakt is er goed mee te verdienen. Je kan veel bonus produkten verdienen door een bepaalde omzet te halen. Als je die dan weer na een paar weken demonstratie verkoopt is winst op die producten 100%.

Als demonstratrice kan je je eigen uren indelen. ALs manager wordt er veel meer druk op je geplaatst plus heel veel telefoontjes van je team.

Mijn advies is dus dat je demonstratice moet blijven, als ik dat gedaan had had ik het langer volgehouden.
Wie wil die rotzooi in goedsnaam verkopen dan?

Ik zag laatst iemand in een herbalife autootje rondrijden, je zou je toch kapot schamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven