schimmelkaas voor peuters?
dinsdag 8 september 2009 om 11:33
zit net lekker een broodje te eten met gambozola. Mijn dochter zit na haar 2 boterhammen ook verlekkerd naar mijn broodje te kijken dus geef haar wat. Ze vond het dus heerlijk. Prima, net haar moeder dus wat dat betreft. Maar nu vraag ik me toch af of schimmelkaas wel echt goed is voor die kleintjes. Ze is 2. Iemand enig idee?
dinsdag 8 september 2009 om 12:57
Mijn kind lustte ook al alles. Zelfs meer dan ik. Ik hou helemaal niet van stinkende schimmelende kazen. Mijn kind van jongsaf dus wel, net als zwarte olijven, spruiten, vis in allerlei soorten. Is toch heerlijk als je kind een makkelijke eter is? Mijn kind is gezond , ondanks de schimmelkazen op peuterleeftijd. Dus no worrys
dinsdag 8 september 2009 om 13:11
dinsdag 8 september 2009 om 13:15
dinsdag 8 september 2009 om 13:44
We zijn net terug uit Frankrijk en dochter van 2,5 heeft heerlijk zitten smullen van de stokbroodjes blauwe kaas. Ook mijn jongste dochter van net een jaar heeft wat gehad.
Maar onder een jaar zou ik met rauwmelkse kaas (au lait cru) wat voorzichtiger zijn. Net als bij de zwangerschap dus eigenlijk.
Maar onder een jaar zou ik met rauwmelkse kaas (au lait cru) wat voorzichtiger zijn. Net als bij de zwangerschap dus eigenlijk.
dinsdag 8 september 2009 om 13:48
Leuk als kindjes van alles eten. Ben eigenlijk wel benieuwd of er andere dingen zijn dan bv de honing, die pas vanaf een bepaalde leeftijd mogen. In principe krijgen ze hier gewoon alles wat wij ook eten. Of ze het lusten is een tweede trouwens.
Momenteel is de rookkaas trouwens ontzettend geliefd bij ons thuis.
Momenteel is de rookkaas trouwens ontzettend geliefd bij ons thuis.