Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
dinsdag 8 september 2009 om 10:38
dinsdag 8 september 2009 om 10:57
Hahaha, maar samen met Vis bevallen ook leuk. Ik houd mijn mailbox scherp in de gaten
Dier, ben benieuwd hoe het is, denk aan je vandaag!
En ik denk en hoop dat Gympy lekker aan het genieten is van de baby en even niet denkt aan forummen. En dat alles gewoon helemaal goed is.
Nala, spannend ook. Hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten.
Dier, ben benieuwd hoe het is, denk aan je vandaag!
En ik denk en hoop dat Gympy lekker aan het genieten is van de baby en even niet denkt aan forummen. En dat alles gewoon helemaal goed is.
Nala, spannend ook. Hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 8 september 2009 om 11:52
Yeah, Dier aan het bevallen!! Eindelijk. Dit wordt gewoon de week van aktie. Star hopelijk komt het bij jou ook op gang bij strippen. Vis, hopelijk jij ook nog een bevalling die natuurlijk op gan g komt. Maaar anders in ieder geval morgen (lijkt me heel raar idee om dat van te voren te wweten dt je morgen in ieder geval gaat bevallen).
Ik maak nu inimddels ook officieel deel uit van de overtijd groep ;-(. En krampen dus ook verdwenen. En ik moet zeggen dat ik altijd dacht voor 41 weken zijn de meeeste wel bevallen, maar op dit topic raak je dat vertrouwen wel kwijt. Nou ja afwachten maar.
Nala vannacht 2 uur. Strakke planning hoor.
Inad, als jullie helemaal uit de naam zijn mag jij ook hoor
Oe Aruba, klinkt eng die laatste minuten van je bevalling. Hpelijk komt BV snel op gang. Hij zag er echt heel lief uit op hyves foto's.
Huis moeten we nog over nadenken. Was een huis met leuke mogelijkheden, maar moest wel wat aan gebeuren om voor ons echt leuk te maken (grotere keuken, uitbouw). Dus we moeten er nu achter gaan komen wat het allemaal kost wat we dan zouden willen....
Aapje, fijn da het o goed gaat. Hopelijk valt humeur van je moeder mee, maar is voor he goede doel he
Ik maak nu inimddels ook officieel deel uit van de overtijd groep ;-(. En krampen dus ook verdwenen. En ik moet zeggen dat ik altijd dacht voor 41 weken zijn de meeeste wel bevallen, maar op dit topic raak je dat vertrouwen wel kwijt. Nou ja afwachten maar.
Nala vannacht 2 uur. Strakke planning hoor.
Inad, als jullie helemaal uit de naam zijn mag jij ook hoor
Oe Aruba, klinkt eng die laatste minuten van je bevalling. Hpelijk komt BV snel op gang. Hij zag er echt heel lief uit op hyves foto's.
Huis moeten we nog over nadenken. Was een huis met leuke mogelijkheden, maar moest wel wat aan gebeuren om voor ons echt leuk te maken (grotere keuken, uitbouw). Dus we moeten er nu achter gaan komen wat het allemaal kost wat we dan zouden willen....
Aapje, fijn da het o goed gaat. Hopelijk valt humeur van je moeder mee, maar is voor he goede doel he
dinsdag 8 september 2009 om 12:45
dinsdag 8 september 2009 om 13:34
quote:Star schreef op 07 september 2009 @ 21:41:
Dat rotmens bij mij ging gewoon vertellen dus wat ze met die schaar ging doen, heel naar. Hoor het geluid nog zo in mijn oren
Men dat lijkt me shit...sommige dingen wil je gewoon ff pas achteraf weten. Kreeg je geen verdoving trouwens? Bij mij hebben ze voor de knip eerst een verdoving gegeven.
Dat rotmens bij mij ging gewoon vertellen dus wat ze met die schaar ging doen, heel naar. Hoor het geluid nog zo in mijn oren
Men dat lijkt me shit...sommige dingen wil je gewoon ff pas achteraf weten. Kreeg je geen verdoving trouwens? Bij mij hebben ze voor de knip eerst een verdoving gegeven.
dinsdag 8 september 2009 om 13:42
dinsdag 8 september 2009 om 13:43
Rebbel; serieus alweer sex..wowie..respect hoor dat je dat alweer durft! Hier wel liggen vozen, maar het echte werk laat ik nog maar eventjes zitten, lijkt me nog wat pijnlijk.
Jippie...Dier word vandaag weer moeder.... Er is weer actie op het forum.
En morgen nog meer actie..ben benieuwd naar jullie kleintjes en de namen.
Gisteren 3x kraamvisite gehad, was wel erg gezellig, maar ook wel wat veel, vandaag dus beetje bankhangen en straks weer kraamvisite.
Had ik trouwens al opgeschept over mijn knappe zomerelfje dat gisteren nacht 6 uur tussen de voedingen had zitten en daarna nog eens 3 uur en dat mama dus vannacht wel 6 uur heeft kunnen slapen heerlijk.
Wij hebben trouwens een abonnement op de efteling, dus wij gaan haast elke week wel een keertje, echt heerljik daar. Het is altijd super mooi onderhouden, voelt bijna als vakantie om daar rond te lopen.
Jippie...Dier word vandaag weer moeder.... Er is weer actie op het forum.
En morgen nog meer actie..ben benieuwd naar jullie kleintjes en de namen.
Gisteren 3x kraamvisite gehad, was wel erg gezellig, maar ook wel wat veel, vandaag dus beetje bankhangen en straks weer kraamvisite.
Had ik trouwens al opgeschept over mijn knappe zomerelfje dat gisteren nacht 6 uur tussen de voedingen had zitten en daarna nog eens 3 uur en dat mama dus vannacht wel 6 uur heeft kunnen slapen heerlijk.
Wij hebben trouwens een abonnement op de efteling, dus wij gaan haast elke week wel een keertje, echt heerljik daar. Het is altijd super mooi onderhouden, voelt bijna als vakantie om daar rond te lopen.
dinsdag 8 september 2009 om 16:07
Hoe was het bij de vlos, Star?
Fijn hoor Aapje, dat je moeder er is. En na 40 jaar stoppen met roken! Petje af hoor!
Wat goed van je zomerelfje Lala, dat ze zo lang heeft doorgeslapen vannacht!
Goed zo Aruba, dat de BV op gang komt! Je blijft het nu dus afkolven en met een flesje geven?
Denk wel heftig, want je bent dubbel op bezig.
Scheelt ook wel dat het werk van Vent naast ons huis is.
Is er wat, bel ik ff en hij staat binnen.
Maar het zou voor hem prettiger zijn als hij het dan nog ff wat rustiger heeft.
Kan hij er zelf wat meer van genieten.
Maar kwam er achter dat hij maar 1 drukke week heeft dan en dat okt ook weer rustig is.
Dus hebben niets te klagen!
Vanmiddag filmpie gekeken met schoonzus. Wilde nu nog ff naar het strand. Gewoon ff uitwaaien.
Vent die was klaar met werken, maar helaas, kwam weer een vertegenwoordiger. Das een nadeel van eigen baas zijn...
Dus zit naar mijn nieuwe Toppers cd te luisteren van dit jaar. Eind van de maand komt de dvd. Jeej!
Fijn hoor Aapje, dat je moeder er is. En na 40 jaar stoppen met roken! Petje af hoor!
Wat goed van je zomerelfje Lala, dat ze zo lang heeft doorgeslapen vannacht!
Goed zo Aruba, dat de BV op gang komt! Je blijft het nu dus afkolven en met een flesje geven?
Denk wel heftig, want je bent dubbel op bezig.
Scheelt ook wel dat het werk van Vent naast ons huis is.
Is er wat, bel ik ff en hij staat binnen.
Maar het zou voor hem prettiger zijn als hij het dan nog ff wat rustiger heeft.
Kan hij er zelf wat meer van genieten.
Maar kwam er achter dat hij maar 1 drukke week heeft dan en dat okt ook weer rustig is.
Dus hebben niets te klagen!
Vanmiddag filmpie gekeken met schoonzus. Wilde nu nog ff naar het strand. Gewoon ff uitwaaien.
Vent die was klaar met werken, maar helaas, kwam weer een vertegenwoordiger. Das een nadeel van eigen baas zijn...
Dus zit naar mijn nieuwe Toppers cd te luisteren van dit jaar. Eind van de maand komt de dvd. Jeej!