LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Pien, ben benieuwd waar je nu bent lieffie nogmaals fijne vakantie!

Duft wat ontzettend klote voor je dat je de Mexicaanse griep hebt! Pas maar goed op jezelf en je kleintjes!

Elev...jij positievo mijn kont hurts like hell! Niets over...ga morgen naar de HA ze bekijken het maar met die soda. Zie er wel tegen op om weer met mijn doos bloot te liggen, maar ja, dit is ook helemaal niets...volgens mij is het flink ontstoken...ik denk eigenlijk gewoon dat ze een hechting zijn vergeten te verwijderen.

En Mien, ja het zelfde zinnetje...klopt toch ook, van dat bewonderen Dacht al dat jullie het zelf gemaakt hadden, ik vond het al echt een Minie-kaartje! Oh en dat juichmoment van naar de wc gaan herken ik ook hoor, zeker aangezien er daar in de buurt gehecht is

Luus, ben benieuwd of je ondertussen al wat gehoord hebt van de chirurg! Als het lukt dan hanteren we hier ook een beetje een schema met slapen. Maar als Laalbaby niet wil/kan slapen, dan laat ik het ritme ook los en neem ik hem ook in mijn armen hoor. Soms valt hij daar in slaap en soms in het wippertje...En soms is het speentje genoeg. Gelukkig heeft hij 's nachts geen behoefte aan zijn speentje, alleen als hij echt niet kan slapen...maar dat hebben we nog maar 2 x gehad *klopt af*

Oh lees net dat je een afspraak hebt, fijn!

Chiek, wat balen van die rotnachten!!! Bah bah bah! En wat die vermoeidheid betreft. Je lichaam schakelt alle "onnodige" gevoelens uit op het moment van de bevalling. Op dat moment ben je aan het bevallen en dat weet je lichaam...je hoort wel eens dat vrouwen die grieperig zijn ook meteen weer genezen zijn als ze gaan bevallen. Komt goed!

Mard, ik zit ook niet lekker hoor in een teiltje

Tjee Sproet, meen je dat...moet jij nu bewijzen dat die spullen niet van jou zijn
Was ik weer eventjes... helaas niet bij kunnen slapen, ik lig gewoon maximaal een uur en dan begint de kramp. Morgen bij de vk even flink klagen, wie weet hebben ze een tip waar ik iets mee kan.

Sproet, wat een omgekeerde wereld inderdaad, dat jij moet gaan aantonen dat die spullen niet van jou zijn! Heb je contact gehad met de buren van wie ze wel zijn?

Laal, wat bagger dat je nog steeds last hebt! En nee, naar de huisarts ermee is niet leuk, maar pijn is ook niet wat je wilt. En ondanks dat jouw billen ongetwijfeld prachtig zijn , heeft je dokter al duizenden paren gezien, dus hem/haar zal het echt niet boeien hoor.

Zou pien er al zijn?

Kreeg net nog een sms-je van chicaatje dat t ff ietsje minder gaat daar, dus ook nog even hier (weet niet of ze wel nog meeleest) een dikke , en straks lekker bijkomen op vakantie!

Mien, goed hoor dat je met een beetje aanmoediging weer goed met de wc overweg kunt! Hoe bevielen de 5 uur kraamzorg vandaag?
quote:chica1978 schreef op 08 september 2009 @ 19:16:

En ondanks dat jouw billen ongetwijfeld prachtig zijn

Billen inderdaad de rest is gewoon gehavend op dit moment

Caatje... doe lekker rustig aan!
Chiekje ik heb soms ook last van kramp, ik heb nu het voeteneidn van mijn matras wat omhoog en voor ik naar bed ga douche ik mijn onderbenen met koud water, helpt wel wat geloof ik maar helemaal verhelpen lukt niet.

De fysio heeft me ook geleerd dat als ik wel kramp krijg ik het niet moet proberen weg te wrijven maar direct opstaan en strekken tegeb de muur, dus leunen tegen de muur en been met kramp gestrekt naar achteren. Alles helpt een beetje ik heb het niet zo erg meer als die keer dat ik daarna 3 dagen neit kon lopen omdat ik het er 's nacht niet uit kreeg, maar meid ik leef met je mee want terig wat doet dat zeer zoms. Hoop dat je er wat aan hebt, als je die dingen al niet geprobeert hebt natuurlijk

En had jij ook niet last van bekken? Ik ook/wel.. kan ook niet een hele nacht stilliggen na een tijdje op een kant begint het pijn te doen, de laatset tijd meer mijn heupen dan rond mijn stuitje nu.. lig dan ook de halve nacht te woelen en draaien en zoeken naar een meer comfortabele positie.

Nouja helpt je vast niet veel, maar van deze kant ook even alle begrip en leef met je mee. Ik heb zelf weinig hoop dat het beter wordt dan dit nu, eerder erger nu baby alleen maar groeit enzo. Maar probeer 's middags nu maar even een uiltje te knappen, ben zostraks met de TV aan in slaap gevallen...

Maar goed, al met al is behoorlijk kaa uuu tee zeker weten, hoop dat je vk nog een gouden tip heeft want natuurlijk wil je voor je bevalling zo uitegrust mogelijk zijn!
Wat een stom programma "de tafel van 5" Weer een stel vrouwen die doen alsof ze interessant zijn, hou ik helemaal niet van. Je had ook zo'n programma "vrouw en paard" ook zo erg...

Ik voel me nog steeds ziek... De huisarts vond trouwens dat het hier niet om Mexicaanse griep gaat, omdat de koorts niet hoog genoeg is en de klachten nu alweer aan het afnemen zijn. Maar de RIVM heb ik hetzelfde verhaal verteld en volgens hen is het wel de MG. Nou ja, lekker duidelijk. Feit blijft dat ik nu wel erg twijfel of ik mini naar de creche moet laten gaan, en of ze morgen wel bij haar vriendinnetje kan spelen. Heb wel net even ingesproken bij haar moeder, dan kan ze zelf beslissen...

Sproet, nou ja zeg, moet toch ook niet gekker worden...

Luus, je moet wel lang wachten zeg, voor een afspraak... Schiet toch ook niet op

Laal, wat balen van je billen Bij mij hadden de hechtingen er nog uitgemoeten (2) maar ben dat eigenlijk helemaal vergeten. Ik mag hopen dat ze ergens zijn opgelost en dat ze niet nog ergens zitten en gaan ontsteken, brrrrrr.
Chica, met strekken tegen de muur bedoel ik dit:

, waarbij het achterste been dan degene is waar ik kramp in mijn kuit zou hebben.

Dat is volgens mijn fysio de beste manier in elk geval.

Ik vraag me eigenlijk af of preventief strekken voor je naar bed gaat ook zou helpen... doe je toch ook voor je gaat sporten? Hmm zal haar eens vragen als ze terug is van vakantie... of ik ga het gewoon proberen kan ook nooit geen kwaad??
Zo, ben vanavond bezig geweest met het tekenen van een patroon voor een l*odger w*rapper. Is nog niet af, wil nog niet helemaal lukken naar mijn zin.
Even kort hoor, heb een druk dagje gehad. Laal, wat rot dat je er nog steeds zoveel last van hebt! Heb je zelf al met een spiegeltje gekeken? Niks gevonden? Ik kreeg gisteren echt even de indruk dat het leed nu grotendeels geleden zou zijn.. Succes mop.

Chiek, wat ontzettend waardeloos die nachten! Ik weet echt geen oplossing, gelukkig zie ik hier al tips (met plaatjes en al ) voorbij komen.

Beng, ga je zelf zo'n ding maken? Chapeau! Heb je het aanrechtblad al eigenlijk?

Duft, gaat het wel met je? Heb je wat extra hulp met de kinderen nu je je zo beroerd voelt? Een moeder kan nooit zien zijn hè. En lekker dat Duftman zo flexibel is met zijn werk. Ik vind De tafel van 5 juist heel leuk trouwens! Ik ga er echt voor zitten elke dag, als ik elevmeisje net in bed heb.

Sproet, wat waardeloos (en idioot!) zeg. Vechten tegen grote instanties is altijd dik ellendig.
Sorry meisjes, maar verder dan een pagina terug reageren ga ik even niet meer doen (ik heb t wel gelezen daarstraks, maar weet het even echt niet meer). Slaap lekker allemaal!

P.S. Morgenochtend naar de vk, hopelijk dit keer gewoon een hartje te horen.. Daarna mag ik bellen voor een afspraak voor de 20w echo!
Elev, wat leuk, vandaag naar de VK. Het gaat wel snel allemaalk zeg!

En qua hulp is Duftman de hele dag thuisgebleven en doet nu de nachtdiensten volledig, wat wel een beetje zielig is, want uitgerekend de afgelopen 2 dagen wil V. niet slapen snachts, tenminste, het duurt gewoon heel lang voordat hij slaapt... Ik voel me vandaag trouwens wel weer ietsjes beter, er zit wel vooruitgang in. Goddank, want ik wil wel fris en fruitig weg kunnen vrijdag

Beng, wauw, knap hoor, als je dat zelf kunt maken, zo'n wrapper. Die dingen zijn hartstikke duur ook. Toevallig krijg ik er 1 van een vriendinnetje, die hem nauwelijks gebruikt heeft, zo'n hele dikke voor de winter. De zomervariant kreeg ik cadeau bij de "ouders van nu" , ik vind ze ideaal en V. vindt het ook heel lekker. Toevallig ligt hij er nu lekker in in de box. De ochtenden zijn nl. weer koud aan het worden in huis, je merkt wel dat de zomer tegen het einde loopt trouwens...
Aha, wij hebben ook een lo*dger wrapper gekregen. Ligt ook in de box, het is ook een winterding, maar nog niet als wrapper gebruikt.

Wat voor weer wordt het vandaag?

Luusbaby wilde, voor het eerst, vannacht ook niet slapen na zijn nachtflesje. Heeft twee uur liggen jammeren en huilen voordat ie in slaap viel.

Nu heb ik net zijn flesje gegeven en hij is meteen na zijn boertje weer in slaap gevallen. In de wipper, dus ik ga hem zo maar naar bed brengen als ie niet snel wakker wordt. Had eigenlijk gehoopt op nog een partijtje knuffelen en lachsalvo's zoals elke ochtend.

Fijn dat jij je alweer wat beter voelt Duft!
Leuk naar de VK elev en dan de 20 weken echo plannen! Ik heb de 20 weken echo als ik 21 weken zwanger ben, moet nog 3 weken wachten...vind het lang duren hoor.

Fijn dat Duftman de zorgtaken zo goed opvangt en dat jij al begint op te knappen Duft. Ik hoop dat je helemaal uitgerust en fris en fit bent vrijdag zodat jullie allemaal kunnen genieten het weekend!

Die wrapper ga ik samen met mijn moeder maken hoor, ik heb altijd een beetje coaching nodig. In mijn eentje verzand ik erin. Maar de fleecestof is gekocht (dekens van het kruid*vat, zebra en effen zwart :-) ) en misschien doe ik nog wat borduursels op de zwarte kant. Het patroon heb ik van internet en moet dat dus helemaal overzetten op ruitjespapier. Veel tellen en rekenen.

Gisteravond werd ik te moe dus toen lukte het niet meer, maar de basis ligt er. Nu nog die mooie afgeronde hoeken erin tekenen en 2 banen klittenband. De knoopsgaten en de tunnel en 2 grote banen klittenband heb ik al ingetekend.

Denk alleen dat ik de fleecevariant niet zo heel lang kan gebruiken, wordt al snel te warm. Dus misschien maak ik er nog 1 van half fleece, half katoen. Of een hele katoenen voor de zomer voor het geval ik de smaak echt te pakken krijg! Die krengen zijn idd vreselijk duur, 65 euro geloof ik voor de fleece. Nu ben ik voor nog geen 10 euro klaar aan materiaal.
Wat goed Beng, dat je dat helemaal zelf maakt!! Knap! Maar het scheelt inderdaad een hoop geld! Wij hebben hem gelukkig gekregen, zelf had ik het nooit gekocht.
Ben ook van plan om zelf lakentjes te maken voor ledikant en kinderwagen. Kan ik helemaal de kleuren doen die ik zelf wil.

Zit te overwegen om voor een knalpaarse kinderkamer te gaan qua accessoires, kan ook wel voor een jongen volgens Bengman. Dan wil ik dus o,a, lakentjes met zo'n oudhollands ruitje in het paars met wit. En verder wat zilvergrijs erbij. En ik vind zebra's leuk, dus misschien ook wel zwart-wit voor in de kinderwagen met een knallende contrastkleur erbij.

Probleem is alleen dat ik niet zo heel veel puf heb, ik werk niet voor niks maar 50%... Maar ik heb nog even de tijd tot februari en een mens moet tijdens de kerstdagen ook wat te doen hebben toch?!
Alles op z'n tijd, je kan alles iig heel l...a..n..g..z...a..a..m doen.
Sjippie, hoe is het met je? Maak me een beetje zorgen eigenlijk. We hebben niks meer van je gehoord na het bericht over de hematoom. Ik hoop dat alles goed gaat en dat de combitest etc. ook goed was en dat je gewoon druk bent en daardoor niet hier...

South, hoe is het met jou??

Chiek, goede nacht gehad vannacht? Babychiek mag sinds gisteren thuis/of in het zhuis geboren worden toch? Je begrijpt, de meldplicht is nog van kracht!
Denk dat Sjip idd druk is, ze gaat op vakantie. had ze hier ook geschreven volgens mij (ij*sland). Waar hyves al niet goed voor is. Pfoei, ben ietsje minder ongerust nu.
voor Caat, pas goed op jezelf!
Morning!

Luus...We kunnen elkaar de hand schudden Laalbaby is vannacht ook 2 uur aan het spoken geweest...En ik had het gisteren nog wel zo goed afgeklopt! Gelukkig huilt hij dan niet, maar ik moet wel constant zijn speen in zijn mondje stoppen. Dus hij heeft tussen ons in gelegen en bij het dicht vallen van zijn ogen, heb ik hem snel terug gelegd. Wel lief, hij valt lekker in slaap als ik over zijn hoofdje blijf aaien...kroelsik

Een ding scheelt, ik kan er de klok op gelijk zetten, twee uur na zijn fles slaapt hij...

Beng, knap hoor dat je dat zelf kunt maken...

Tjemig Elev...het gaat inderdaad zo snel! Hoe voel je je nu?

En alweer bellen voor de 20-weken echo! Willen jullie het geslacht weten?

Duft, fijn dat je je beter voelt! En inderdaad fijn dat Duftman zo goed kan helpen...hopelijk kun je dan van het weekend weer helemaal lekker genieten! Waar gaan jullie eigenlijk heen?

Vanochtend naar de HA geweest...Het is gelukkig niet ontstoken en er is ook geen hechting blijven zitten...nee ik heb een extra gat in mijn doos Er is een hechting gesprongen (vandaar de pijn) en er zit nu een gaatje van ongeveer een centimeter groot. Als het goed is, moet dit vanzelf helen, alleen duurt dat even. Ik hoop maar dat het wel mooi heelt, we zullen zien. Godzijdank heb ik wel een pijnstillende creme meegekregen, dus ik ga lekker smeren

Hoop niet dat ik daar later last van heb met vrijen ofzo...maar ook dat is even afwachten. Vrijen doen we nu maar niet, straks zit ie in het verkeerde gat
Goedemorgen, wat een gezellig gebabbel hier al op de vroege ochtend!

Beng wat leuk dat je zelf zo'n doek maakt. Ik heb er ook één gekregen, maar die is tot nu toe veeeel te warm geweest. En ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik hem nog zal gebruiken, hij is niet meer echt op de leeftijd dat je hem ingepakt in je armen houdt. Maar wie weet, als hij over een paar maanden nog steeds een nachtvoeding krijgt, dat het dan wel lekker is.

Je voelt je dus alweer wat beter Duft? Gelukkig maar. Wel een beetje zielig voor Duftman dat hij nu met een moeilijk slapend kind zat, maar toch wel heel erg fijn dat hij niet persé om 8.00 achter het stuur hoeft te kruipen.

Lekker druk dus Elev, leuke opdrachten? Ik ben op vakantie begonnen met schrijven Wilde nog niet echt lukken. Maar ik ben ook typisch iemand die een stok (of zelfs een hele boomstam) achter de deur nodig heeft.

Ik heb net Sproetekind naar m'n schoonmoeder gebracht, ze mag weer een dagje oppassen. Heb haar nog niet verteld dat Sproetekind vanaf oktober op de woensdagen op de crèche is, dat mag Sproetman vanavond doen als hij hem ophaalt. Ik ga straks even lekker de stad in, winterkleren kopen. En ik wil nieuwe schoenen, laarsjes met een plat hakje. Ik hou daar eigenlijk helemaal niet van (laarzen moeten hoge hakken hebben in mijn ogen), maar ik wil straks wel weer rokjes en jurkjes aan met een panty en dat is geen gezicht met m'n zomerschoenen en al m'n schoenen met hakken kan ik nog steeds niet aan (tenzij ik de hele dag zit).
Laal, dat geeft wel weer een extra dimensie aan je sexleven

Nee hoor, zou daar ook nog lekker even mee wachten als ik jou was. Wel gek, een extra gat.... Hoop in ieder geval dat de creme snel zijn werk gaat doen! Hoelang zou dat helen moeten duren?

DD, wat lief al die tips! Dat strekken voor het slapen ga ik ook doen, hoop dat het helpt! De vk had het nog over een beker melk voor je gaat slapen, ga ik ook doen (baadt het niet..)

Want wat je al zegt, mijn bekken is ook nog steeds drama, dus omdraaien in bed is ook auauau. Het klopt in ieder geval als een bus, wat ze zeggen over die laatste loodjes

Man zei gisteravond nog tegen de baby: Oh wee als je niet ontzettend lief en schattig bent als je straks geboren bent, dan krijg je gelijk straf dat je je mama zoveel pijn hebt gedaan!

Elev, jij dus ook bij de vk vanmorgen, leuk! Kon ze het hartje nu wel meteen horen? En een afspraak voor de 20 weken echo... wat vliegt de tijd!
Laal, Wel erg vervelend dat er een hechting is gesprongen. Je hebt dus nog echt een open wond zo te horen. Nou hopelijk groeit het inderdaad nog netjes aan elkaar en doet die crème wat tegen de pijn. Goed dat je even langs bent gegaan. Wat kan het pijn doen hè? Ik had nooit gedacht dat een knip zo rot kon voelen.
Lekker hoor sproet, even een dagje voor jezelf! En winkelen is nu extra leuk met alle nieuwe herfst en winterspullen

Beng, was ik bijna vergeten, wat goed dat je zelf een lodger wr*pper wilt maken, spaar je jezelf toch weer 55 euro uit! Wij hebben er ook eentje, maar dan van mp voor 20 euro geloof ik. Heb 'm gewassen en nu ziet 'ie er als nieuw uit. Ze zijn inderdaad flink warm, maar dat is vanaf oktober natuurlijk geen probleem (maar juist handig)
Nou Chiek, het zal wel niet echt een gat zijn hoor... maar zo legde de HA het uit. Er had daar netjes een hechting moeten zitten, en het is nu dus inderdaad een open wond. Als het goed heelt, duurt het waarschijnlijk een week of twee...naja dat vind ik dan nog wel weer meevallen. Als het dan maar over is.

Sproet, op zich vond ik de knip ook wel meevallen...behalve de eerste paar dagen Maar ik vond het wel snel beter gaan en snel helen zeg maar...Maar nu! Auwauwauw...

Zou je schoonmoeder gaan oppassen dan? En wat lekker dat je kunt gaan winkelen...ik wil deze week ook nog even voor mezelf shoppen. Zonder man en zonder kind

En ja, laarzen horen hoge hakken te hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven