Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Hier mag geen snoep mee naar school, maar misschien uitzondering bij schoolreisjes, geen idee.

Leuk hoor, Pauwie, ze gaan vast erg veel lol hebben.

Mooie namen zeg, Ry, zijn eerste naam stond hier bij mij in top 3, op 3 Maar Ier wilde natuurlijk niet. Tssk Beest gelukkig wel
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vis, ben benieuwd hoe het met jou gaat. Hoop dat je het allemaal een beetje redt.

Hier trouwens ook vannacht een irritante mug, maar hield er toch op een gegeven moment mee op.

Hoop vannacht geen last meer ervan te hebben, anders gaat de klamboe gewoon weer boven het bed!

Sjit he Star, dat je toch nog moet wachten. Gek he, dat die laatste paar dagen zo lang duren. Terwijl het maar een paar dagen zijn.

Ik kan je gevoel helemaal begrijpen en dan loop ik nog (net) niet overtijd. Dikke knuf.

Ga zo ff snel op Dier d'r Hyves kijken!

Inad, hoe vond Chica het bij de vlos?

Kom net bij de vlos vandaan en dat was iets minder.

Bloeddruk is te hoog.

Eerste keer dat ze hem meette was het 130/100 en de keren daarna 130/90.

Voor iedereen is dat al hoog, maar voor mijn doen helemaal. Begon met een onderdruk van 55 aan het begin van de zwangerschap.

Urine gelijk laten checken, maar dat was gelukkig goed. Anders had ik zeker weten naar het zh gemoeten voor onderzoeken.

Nu zat ze te twijfelen, maar omdat ik me niet slecht voelde (wel veel vocht en soms sterretjes zien), hoef ik niet.

Maar moet het wel rustig aan doen en gelijk aan de bel trekken als ik mij niet goed voel.

Voor maandag nu weer een afspraak staan.

Was dus wel ff spannend en echt wel ff bang dat ik gelijk door naar het zh moest.

Gelukkig hield ik me al aardig rustig, maar nu ook niet eigenwijs zijn en gelijk bellen als het niet gaat.
Heel hartelijk gefeliciteerd Dier!! Jammer dat het uiteindelijk uitliep op een KS. Ik hoop dat je het niet te zwaar hebt gehad en snel weer helemaal hersteld!! Geniet van jullie zoon.

@ Star: balen dat ook tranen niet geholpen hebben. Ik had het je zo gegund dat ze gewoon eerder in zouden leiden. Succes met de laatste loodjes meid.

@ Pauwie: spannend die schoolreisjes. Koek en broodjes klinkt als erg lekker voor de kids!

@ Nala: jammer dat er niets gebeurd! Hoe ben je eronder?

Hoe zou het nu met VIs zijn! Ik hoop dat ze al een eind is opgeschoten.
quote:Nala24 schreef op 09 september 2009 @ 16:06:

Inad, hoe vond Chica het bij de vlos?

Chica vond het heel spannend bij de verloskundige, zo leuk. Ze was heel lief en heeft van de juf geleerd dat je soms niet mag 'stormen' (storen) dus dat deed ze nu dan ook niet. Ze was erg lief en luisterde mee naar het hartje en mocht de doptone aan en uitzetten

Jee, das schrikken, die bloeddruk, Nala. Gelukkig verder alles goed, inderdaad maar even rustig aan doen. Misschien deze keer wel teken van naderende bevalling?
Nala, gelukkig houden ze je goed in de gaten, wel hoog inderdaad. Rustig aan en laat vent je verzorgen

Ja Inad, zit je wel bovenop je mail? Ben zo benieuwd naar de Galway Girl van Vis
Ik heb mailbox nu openstaan, nog niets Ik blijf wel steeds checken.
Ik ben er nu weer rustig onder, maar kreeg wel ff de zenuwen daar.

Heb vertrouwen in de verloskundige en als ik me niet goed voel, bel ik gewoon gelijk.

Maar wie weet is dit gewoon een voorbode dat de bevalling snel gaat komen!
Balen Star dat ze niet eerder wilde inleiden. Ik ben het nu ook echt zat, dus snap dat jij het helemaal zat moet zijn. Ik probeer te genieten van de laatste dagen tijd voor mezelf, maar dat gaat steeds moeilijker.

Ben ook benieuwd hoe het met Vis is. Dus Inad, kluister je vast aan je computer

Grappig Inad dat Chica zo lief was en al goed heeft geleerd op school om te niet te " stormen"

Pauwie, leuk schoolreisje voor je kids. Hebben ze zeker wel veel zin in?

Vandaag ook naar vlos geweest. Ze heeft inwendig onrzoek gedaan ook al verwachte ze er niet veel van aangezien ik helemaal nog geen tekenen had dat er iets gebeurde. Mensruatieachtige kramp hoort bij indaling volgens haar. (baby was al ingedaald, maar was nu nog meer ingedaald volgens haar, dus dat klopte wel). Hier de woorden "potdicht" niet gehoord, maar een vingertopje open en heel klein beetje verweekt. Maar lang niet genoeg om te strippen. Dus de eerste dagen zal hier ook nog wel geen baby komen (hoewel dat volgens haar niet te voorspellen was en het bij sommige opeens hard kan gaan). Verder maken ze hier bij 40+5/6 afspraak in zkh. Omdat dit in het weekend was mocht ik kiezen voor vrijdag of maandag. Heb voor maandag gekozen, want absoluut geen zin in en nu meer kans dat het niet nodig is. Dus duimen maar dat niet nodig is. Maandag zou ik danook gelijk een afspraak voor inleiden kunnen maken...

Nala hier trouwens ook vrij hoge bloedruk 153/89. Maar vk vond dit normaal aan eind van zwangerschap. Is 100 natuurlijk wel een stukje hoger. Gelukkig hoefde je niet naar zkh.
Groot gelijk Nala, als je he niet verrouwd, je niet goed voelt gelijk bellen. En hoop ook dat het voorbode is voor bevalling voor je
Star, heb je nog sms-contact gehad met Dier, eigenlijk? Ben zo benieuwd hoe het met haar is. Ze zal nog wel een paar dagen in zh moeten blijven na ks.

En ben ook zo benieuwd hoe het bij Vis is gegaan. Echt irri, dat je alleen maar kunt wachten...

Nou, Nala, hoop dat die hoge bloeddruk inderdaad een voorteken is. Wel gek trouwens, ik werd bij onderdruk van 90 direct doorgestuurd, maar jouw vk en die van Pipi gaan er weer anders mee om.

Hoop voor jullie allemaal dat het nu snel komt!!! Inad uitgezonderd dan, die hoeft nog niet zo nodig

Fijn dat jullie uit de naam zijn, Inad. En dat je idee voor geboortekaartje er zo soepel door is gegaan!

Vind trouwens wel opvallend dat hier zoveel mooie namen worden gekozen. Als ik om me heen hoor (op school) wat er voor namen worden verzonnen tegenwoordig, dan doen we het hier toch een stuk beter! Wel grappig, wij hebben heel lang op bijna dezelfde naam als tweede naam van miniDiertje gezeten. Beginnende met een M en de rest hetzelfde. En de naam van Zemmie en tweede naam van minimonkey stonden ook al op ons lijstje, echt dezelfde smaak qua namen dus.

Dat snelle drinken doet ie trouwens niet altijd, hoor. Hij is altijd wel snel, met kwartier of max. 20 minuten wel klaar en soms dus met 10 min. 't Is nog steeds een slaapkopje, ben benieuwd wanneer ie wat meer op aarde terecht komt hihi.
Gefeliciteerd DIER met je zoon. Klinkt als een zware bevalling als het alsnog een ks is geworden. Hopelijk kun je ons snel komen vertellen hoe het jullie is.

Rebbel; das wel een snelle drinker hoor. Hier zit ik met het flesje soms wel 30 minuten (wat ik dan weer snel vind, want Alissa deed er standaard bijna een uur over en dan was het nog niet op). Maar wel fijn. Want met rond hobbelende peuters zijn voedingstijden soms toch wat onhandig.

Star; wat vreselijk balen dat een huilbui niet hielp. Hopelijk komt de baby gewoon vanzelf vannacht ofzo. Ik kan me zo goed voorstellen dat je klaar bent met dat zwanger zijn en slecht slapen. Heel herkenbaar!

Hier vanmiddag met zomerelfje wezen shoppen. Heb een mooie winterjas gekocht voor Alissa en nog wat leggings. Echt, het is te zot voor woorden, maar veel jassen waren in de maat van Alissa gewoon al uitverkocht...het is pas begin september en nog ruim 20 graden en de winterjassen raken al uitverkocht. Alleen schoenen moet ik nu nog zoeken. Was lekker om er even uit te zijn samen met elfje, en natuurlijk even een ijsje gegeten..hihi...die kilo's moeten er nog wel af, maar had ik zin in.
Ow ja..Vis..zet m op, ben heel benieuwd of jouw kleintje nou op 9-9-9 geboren gaat worden of pas op 10-9-9.
Ja, dat had ik vorig jaar met Chica ook, Lala, gek he, dat die jassen zoooo snel zijn uitverkocht. Uiteindelijk online een gevonden nog. Gelukkig kan ze die dit jaar weer aan en heeft ze er ook nog een van mijn nicht uit Spanje gekregen (die zowaar erg leuk is, meestal krijgen we hele wanstaltige dingen van familie daar )

Rebbel, 20 minuten best oke. Soms doen ze er juist te lang over, ik had met Chica wel eens dat ze na drie kwartier nog niet klaar was, niet fijn En lekker, zo'n slaperd juist, ik wil ook

En ja, mooie namen alom! Ik had die van jou ook op mijn lijst, maar die mikte Ier er meteen vakkundig af

Net nog even mail gecheckt maar nog niets..
Wat lees ik op het Chuckelientjetopic... Zou Star hier morgen met goed nieuws komen??? Hope so!!!

In ieder geval: Zet 'm op, Star!
Ja, zer had gisteravond krampen en was niet meer online daarna dus dat is een goed teken

Ben benieuwd!

En ik ga nu mail checken, net wakker, i.v.m. Vis.
Nope, niks nog..

Brr, zo vies, die Frangelico reclame.
Murning. Hier een heerlijke nacht achter de rug en voel me prima.

Gisteravond nog ff gezellie bij zusje geweest.

Vandaag alleen beetje strijken en verder het rustig aan doen.

Oh... Visotsky, ben zo benieuwd hoe het met jou gaat!!!

En begrijp eruit dat het bij Star ook spannend gaat worden.

Jammer Pipi, dat de vlos niet verwachtte dat het inwendig onderzoek zou helpen.

Of is er vannacht toch wat begonnen?!?!?

Dierewier, denk ook vaak aan jou. Je zal idd nog wel ff in het zh moeten blijven.

Hoop dat het allemaal een beetje goed gaat met je. Ks lijkt me heftig.

Helemaal als je ook al uuuren met een bevalling bezig bent geweest.

Rebbel, leuke foto's op Hyves!

Vind idd ook dat er hier leuke namen worden gekozen.

Wij hadden deze namen niet op onze lijst, maar ik zou ze ook zo kiezen.
Dames, check even het Chuckelientje topic voor nieuws van Star
Thanks, Suze!

Jammer dat het niet doorgezet heeft..

Fijn van het lekkere nachtje, Nala.

Hiier tegenovergestelde, weer een ' Starry night'. Werd steeds wakker van pijnlijk schoppende baby. Hij was echt veel wakker vannacht.
Hoop niet dat nog geen nieuws van Vis betekent dat het een maraton bevalling is / is geweest.

Star heeft het ook spannend gemaakt. Shit Star dat het niet heeft doorgezet. Nu maar hopen op vandaag.

Nou lala , ik vind het ook wel heel vroeg als sommige maten winterjasssen al zijn uiverkocht. Nog even en je moet je in juli al gaan shoppen voor winterkleren (en voor het winter is zijn je kinderen dan toch weer harder gegroeid dan gedacht en past het niet meer).
Star had geen Starry night (goed geslapen tussen plassen door ), dus wie weet toch een soort van voorbereiding.

Nou ja, dat kan inmiddels ook niet anders meer hè?
Star, uitgerust en dus ben je er helemaal klaar voor (of mee??) vandaag.
Das fijn Star, dat je een goede nacht had. Helaas alleen dus nog een beeb..

Toch maar gebeld naar de vlos. Wordt eigenlijk onzeker door veel mensen om mij heen die (goed bedoeld) met hun ervaringen komen.

Kan mijzelf nog wel een dag of zo gek maken, maar daar heb ik geen zin in.

Zij verwacht dat die hoge bloeddruk ws eenmalig is, omdat ik verder geen klachten heb.

Maar ze komt over een uurtje even langs voor de controles. En dan kijken we even verder.
Bloeddruk was al iets omlaag (onderdruk nu 80), dus niets aan het handje.

Komt gewoon door het einde van mijn zwangerschap.

Urine was ook goed en hartje klonk prachtig.

Ga nu lekker ff een tukkie doen.
Goed dat je even gebeld hebt Nala! En fijn dat er niets aan de hand was...

Arme Star! Nog maximaal 5 dagen meid, hou vol!

Ben zo benieuwd naar nieuws van Vis! Ik had Dier net nog ge-smst en alles gaat wel goed daar. De BV is ook goed op gang...

Hier alles oke, oma is op bezoek om met Zeun te spelen en die geniet daar enorm van! Hij probeert alleen telkens te voorkomen dat ze ook aandacht voor Bobbie heeft, gehghe...

Winterjassen nu al uitverkocht????!!! Ongelofelijk! Hoe doen jullie dat trouwens voor de babies? Krijgen die ook een winterjas en zoja wat voor maat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven