F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, het is vooral vakantiestress.

Mijn nageltjes zijn weer mooi, ben er bijna klaar voor.
Oh, dat is anders

Ben wel benieuwd naar je hoor, heb je morgenavond je jurk ook nog aan?
Jaaah Tuurlijk! Alleen dan is mijn sleep opgeknoopt op mijn kont.

Heb misschien dan ook slippers aan ipv mijn trouwschoenen.

Lieve Nico,

Een hele fijne dag gewenst morgen!!

Voorbij gaat de tijd

Een vogel vliegt uit

Morgen ben ik de bruid
Lieve Nico,

Ook vanaf hier wensen we jullie een geweldige trouwdag toe! In gedachten zijn we bij jullie.

Geniet er van, heb plezier, maak er wat moois van!

Liefs, Josje
Een prachtige dag morgen mooi bruidje!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nic, veel plezier morgen, en ik kom nog wel langs hoor! Ben wel benieuwd naar je jurk

Lau, vanavond was het 4,7 km, lekker gewandeld dus weer

Nu wel moe, straks maar lekker naar bed. Morgen weer te vroeg op, gezellig richting Josje. Eigenlijk bizar: samen met een collega allebei 5 uur (heen en terug) in de auto zitten voor een presentatie van een uur... Ach, 't is wat de baas wil..
zwaai je ff tieg, ik ben daar vanochtend ook. (big city)

en weer een reden om taart te eten, dus heb ff wat klaargemaakt voor degene die niet kunnen vandaag!

Ziet er goed uit Cees! Als ontbijt dan maar, lijkt me helemaal goed!
Joehoe! Weddingtime!! Heel veel plezier vandaag Nic en (aanstaande) echtgenoot! En tot vanavond!

* neemt een chocolademuffin van de bruidstaart van Cees mee *
Als er nog eens iemand op het idee komt om te trouwen.. Niet op de dag van een Coldplay-concert a.u.b...

Heenweg: 23 minuten

Terugweg: 53 minuten

Maar wat een mooi bruidje! En de gom mocht er ook wezen.

Nu gauw naar bed.
Foto's Foto's!!!

Heb net een gruwelijke documentaire gekeken en kan niet slapen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Balen Dok, dat je zo lang onderweg geweest bent, wij konden gelukkig redelijk doorrijden, beetje druk Nijmegen uitkomen maar daarna ging het wel goed.

Maar was superleuk! Wat zag Nic er mooi en vooral ook blij uit, was echt leuk om te zien En mini-meeting met zijn vijven was ook erg gezellig!

Marlee heeft fotoos gemaakt, denk dat ze ze vanochtend wel even in de AK zet.

Ben wel een beetje brak nu, onze natuurlijke wekker Nina ging vanochtend om half 7 af, en ik lag er pas om half 2 in want man was film aan het kijken toen ik thuiskwam en die hebben we dus nog even af gekeken.
Heb je nog een beetje geslapen Vis?
Morgen!!

Zeker een hele mooie bruid en bruidegom!! Foto's volgen vanmiddag want draadje om up te loaden is weg. Manlief is vanmiddag thuis en die heeft wel zo'n ding. Dus nog even wachten, maar het komt echt vandaag.

Ben ook een beetje brak, maar wel vrij vandaag...
Ben heel benieuwd naar de foto's!

En zijn ze nu gelijk op vakantie? Nic, als je dit nog leest, heel veel plezier gewenst!

Net een groeiecho gehad bij de gyn. Het is nog steeds een meisje :-) en alles was goed. Alle groei iets onder gemiddeld, en ze verwacht dat we bij 40 weken zo rond de 6 pond uitkomen. Prima dus en net zoiets als de vorige twee.

Zo meteen lekker naar de kapper, Meisje en Mannetje gaan mee en moeten ook allebei geknipt worden. Waarschijnlijk gaan mannetjes babykrullen er dan af... Wel jammer, maar t wordt nu echt te lang.
Ze gaan morgen op vakantie Nitro.

Fijn dat de echo goed was, altijd weer geruststellend toch.

Blijven meisje en mannetje beetje rustig bij de kapper dan als jij geknipt wordt? Jammer he van die babykrullen, Lasse begint nu ook echt lang haar te krijgen en heeft zo´n gekrulde pluk bovenop zijn hoofd, maar ik wil het ook nog niet wegknippen hoor.
Foto's staan in AK...
Oh Lau, ik sta voor je neus! Gisteren helaas niet gezien, anders hadden we nog een nieuwe groepsfoto kunnen laten maken door Marlee's nieuwe vriend achter de bar!

Beetje kort nachtje zeg.. Ik heb lekker tot 8.30u in bedje gelegen (kindjes bij opa & oma ; ja alweer..)
Leuke foto's Marlee. Na de vakantie wil ik ze wel even op de mail. Doe nu nog maar niet.

Heb ook wat foto's op mijn hyves gezet, zijn niet de allebeste (want die komen nog) maar in ieder geval al een voorproefje.

Auto is ingepakt, nog even wat leuke muziek uitzoeken en dan het bed in en heel vroeg op vakantie.

Tot over 2 weken.
Nic al weg dus! Foto's zien er gezellig uit! Getrouwd vrouw nu!

Hoe ging het met de kids? (voor de overige 06ers die wel geweest zijn)

Vis hoest daar? Hier wel weer beter, maar ontzettend moe.. en rust kan ik niet pakken, dus erg vervelend..
Wat een stilte hier. iedereen genoten van een lekker weekend?

Lau, lief was mee naar de kapper, dus kindjes eerst, toen lief met kids naar t park, en toen kon ik rustig zitten. Anders zou t echt niet te doen zijn hoor.

Babykrullen van mannetje zitten er nog een beetje in, maar wel in model nu.

Casey, hoe is t bij jullie, trek je t allemaal nog een beetje?

En met de rest?

Marlee weer opgeknapt?

Hier zn gangetje, rustig bezig en dan gaat t allemaal wel. Slaap wel erg slecht... maar ja, probeer af en toe overdag nog een dutje te doen.

Morgen alweer 37 weken!
Ha chica's, wat een rust hier, alles goed met iedereern?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven