Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
vrijdag 11 september 2009 om 20:49
Zo, ben er weer even hoor, met al mijn aandacht.
Heb knappe man even afgepoeierd. Niet te lang voor de eerste keer op MSN. Laat hem zo maar even... en ik mis mijn saaie heksen
Heb hem trouwens gevonden op een dating site, waar ik sinds kort ingeschreven sta. Qua uiterlijk echt helemaal mijn type maar volgens mij 'een foute man'. Dat maakt me verder niet echt uit want ik wil geen vaste relatie momenteel, ben ik echt nog niet aan toe. Gewoon voor de leuk en gezellig.
Ik verwacht er in ieder geval niets van, maar zou best een date met hem willen
Doesss, heb met je te doen! Ga maar lekker even tukken.
Wat zijn we beiden anders hè? Moet wel even wennen!
Heb knappe man even afgepoeierd. Niet te lang voor de eerste keer op MSN. Laat hem zo maar even... en ik mis mijn saaie heksen
Heb hem trouwens gevonden op een dating site, waar ik sinds kort ingeschreven sta. Qua uiterlijk echt helemaal mijn type maar volgens mij 'een foute man'. Dat maakt me verder niet echt uit want ik wil geen vaste relatie momenteel, ben ik echt nog niet aan toe. Gewoon voor de leuk en gezellig.
Ik verwacht er in ieder geval niets van, maar zou best een date met hem willen
Doesss, heb met je te doen! Ga maar lekker even tukken.
Wat zijn we beiden anders hè? Moet wel even wennen!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 11 september 2009 om 21:22
Hee saaie mutsen!
La Vie, leuke nieuwe Avator. Beetje eng en saai, dat wel.
Meid, heerlijk juist, de herfst en winter. Eerst die herfstachtige stormen, zoooo romantisch. Lekker tongen met je liefje achter de kerk, dat gevoel krijg ik erbij. Van vroeger weet je wel. Nu trek ik mijn oude kale echtgenoot mee de schuur in voor een natte lebber en hebben we gewoon hetzelfde effect.
Meid, heerlijk juist, de herfst en winter. Eerst die herfstachtige stormen, zoooo romantisch. Lekker tongen met je liefje achter de kerk, dat gevoel krijg ik erbij. Van vroeger weet je wel. Nu trek ik mijn oude kale echtgenoot mee de schuur in voor een natte lebber en hebben we gewoon hetzelfde effect.
vrijdag 11 september 2009 om 21:40
quote:Nijntje schreef op 11 september 2009 @ 21:22:
Hee saaie mutsen!
Ja, ik kick op eng en saai en freaky. Dat is helemaal mie.
En ik heb geen liefje waarmee ik kan tongen! Boehoeeeee.
Vandaar dat msn gebeuren. Ik wil wél tongen namelijk.
Maar dan nog. Ik tong liever in de zon dan in de sneeuw.
Regen en keiharde onweer vind ik wel leuk trouwens. Als ik lekker onder mijn dekbed lig.
Hee saaie mutsen!
Ja, ik kick op eng en saai en freaky. Dat is helemaal mie.
En ik heb geen liefje waarmee ik kan tongen! Boehoeeeee.
Vandaar dat msn gebeuren. Ik wil wél tongen namelijk.
Maar dan nog. Ik tong liever in de zon dan in de sneeuw.
Regen en keiharde onweer vind ik wel leuk trouwens. Als ik lekker onder mijn dekbed lig.
vrijdag 11 september 2009 om 21:43
quote:Dushi74 schreef op 11 september 2009 @ 21:27:
Foute mannen, hhhm LaVie jij bent te goed voor die foute man. Maar als speelgoed is het wel leuk tijdverdrijf.
Dat is zo Does Heb ook helemaal geen zin in een foute man, qua relatie dan. Maar wil sowieso nog geen relatie. Heb er net een achter de rug, een hele heftige, intensieve en zware.
Dussss, wat ik wil is gewoon wat zacht vliegende vlindertjes en vooral veel ego streling. Tongen daarbij is ook fijn
Foute mannen, hhhm LaVie jij bent te goed voor die foute man. Maar als speelgoed is het wel leuk tijdverdrijf.
Dat is zo Does Heb ook helemaal geen zin in een foute man, qua relatie dan. Maar wil sowieso nog geen relatie. Heb er net een achter de rug, een hele heftige, intensieve en zware.
Dussss, wat ik wil is gewoon wat zacht vliegende vlindertjes en vooral veel ego streling. Tongen daarbij is ook fijn
vrijdag 11 september 2009 om 22:00
quote:La Vie en Rose schreef op 11 september 2009 @ 21:17:
Zonnetje? Lekker...
Hier is het al helemaal donker. Dus de gordijntjes zijn mooi dicht.
Ohhhh, ik zie zó op tegen de herfst en de winter :(Kom je gezellig hier heen. Dan weet je pas écht wat de donkere dagen voor kerst zijn....
Zonnetje? Lekker...
Hier is het al helemaal donker. Dus de gordijntjes zijn mooi dicht.
Ohhhh, ik zie zó op tegen de herfst en de winter :(Kom je gezellig hier heen. Dan weet je pas écht wat de donkere dagen voor kerst zijn....
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 11 september 2009 om 22:33
Het moet nu eerst nog écht herfst worden. Daarna ben ik jarig en vervolgens beginnen de voorbereidingen voor Kerst (ergens vanaf half november), koekjes bakken, lampjes ophangen binnen en buiten en dat soort zaken. Dan komen kerst en oud en nieuw en in januari komt de zon al weer tevoorschijn (in het noorden duidelijker te merken dan hier) en dan is het al weer bijna lente.
Snjókorn falla, á allt og alla