Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Zoo saaie heksen van Viva.

Ben ik ook weer. Dez hoop dat pc weer snel beter is en veel plezier bij het kijken naar mannen in shorts die hard rennen. Snjo ik zou niet durven nie wat jij wel durft met je soepje. Jij bent stoer!!!

MaraMijn groetjes terug vanuit mijn bed.

Heb vanmorgen toch maar weer de huisarts gebeld. Merkte gisteren tijdens het ophangen van de was dat het echt een triatlon voor me was zoveel hijg werk kwam erbij kijken. Niet zo gezond. Dus ome dokter gebeld en vanmiddag laat kon ik daar bij terecht. En....raad eens? Nee fout, ik ben haske ziek. Voorhoofdholte ontsteking, bijholte ontsteking, keelontsteking, oren zijn ontstoken en luchtpijp/luchtwegen zijn ontstoken. En dat levert me fijn twee kuren op een prednison en eentje in AB vorm. Ik dank u vriendelijk ome dokter. Dus ik vertoef fijn in de ziekenboeg en ga er maar aan toegeven. Des te eerder ben ik opgeknapt. Morgen als het meezit wil ik er wel even uit om wat boodschapjes te halen zodat ik klaar voor de strijd ben
quote:snjokorn schreef op 11 september 2009 @ 17:17:

Als ik zometeen thuis kom hangt er een heeeeerlijke geur van soep. Dan alleen nog maar een handje rijst erin gooien en dan kan ik eten.Dat viel effe tegen. Het water is nog niet eens aan de kook geraakt. Gelijk maar even op hoger vuur gezet.
quote:MissMara schreef op 11 september 2009 @ 17:44:

Als het maar een saai onderwerp is vind ik het goed. Ik versaai me al op Gooise Vrouwen vanaaf.

Groeten uit de stadsbus.MissMara, bijna thuis (neem ik aan)
quote:Dushi74 schreef op 11 september 2009 @ 18:24:

Zoo saaie heksen van Viva.

Ben ik ook weer. Dez hoop dat pc weer snel beter is en veel plezier bij het kijken naar mannen in shorts die hard rennen. Snjo ik zou niet durven nie wat jij wel durft met je soepje. Jij bent stoer!!!

MaraMijn groetjes terug vanuit mijn bed.

Heb vanmorgen toch maar weer de huisarts gebeld. Merkte gisteren tijdens het ophangen van de was dat het echt een triatlon voor me was zoveel hijg werk kwam erbij kijken. Niet zo gezond. Dus ome dokter gebeld en vanmiddag laat kon ik daar bij terecht. En....raad eens? Nee fout, ik ben haske ziek. Voorhoofdholte ontsteking, bijholte ontsteking, keelontsteking, oren zijn ontstoken en luchtpijp/luchtwegen zijn ontstoken. En dat levert me fijn twee kuren op een prednison en eentje in AB vorm. Ik dank u vriendelijk ome dokter. Dus ik vertoef fijn in de ziekenboeg en ga er maar aan toegeven. Des te eerder ben ik opgeknapt. Morgen als het meezit wil ik er wel even uit om wat boodschapjes te halen zodat ik klaar voor de strijd ben

Maar goed dat ik vroeg begonnen ben met het koken van een voedzaam soepje. Wil je een kopje??

Soepje glijdt lekker naar binnen. Heerlijk Snjo!!! Dank je.
Wel even opletten dat je niet de botjes mee op je bord schept hoor.
Aha dat is lief dat je dat even zegt. Want botjes eten ben ik nog niet op getraind.
Mocht je dat willen oefenen; raad ik je aan om naar China op vakantie te gaan (en dan dus niet naar de grote steden)...
Het begint nu pas lekker naar soep te ruiken in huis.

Als ik zo meteen de was heb opgehangen ga ik even proeven.
Och ja die zuigen die botjes helemaal uit he. Brrr ben niet van de botjes of kluiven, laat staan die dingen uitzuigen en sabbelen. Al kan ik wel -als ik mijn best doe- flink slurpen en of boeren. Pas ik zo tussen alle chinezen. Wat zeg ik; ik val met mijn lengte vast niet op. hahaha.
Does! Wat lees ik nu vrouw?

Jeetje hey.. jij bent echt ziek! En jij maar zeggen dat 'het maar een verkoudheidje' is... pfff.

Nou, doe maar lekker rustig aan. Gelukkig krijg je hier virtuele verzorging in de vorm van soep.

En ik geef je een fruitmandje

Een stoom bak

En heel veel knuffels

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Heb je nog een schone pyjama nodig? (of schoon beddengoed, kijken of de kaboutertjes aan het werk gaan).
Kabouters zijn bagger hier in huize Does Snjo. Doen geen moer. Maar neem er maar eens afscheid van. Ontslaan kan niet, want dan gaan ze naar de vakbond. En dan heb ik zeven jaar ongeluk en krijg ik een lange baard zodat iedereen weet dat ik mijn kabouters heb willen ontslaan. En ondertussen word ik gewoon vierkant uitgelachen door die Ka bouters.

LaVie dank je wel voor de fruitmand!! Lieff. En ook nog stoombadje (kan hem eigenlijk niet meer zien maar blijf stug doorgaan) en van knuffels krijg ik nooit genoeg.

Jullie zijn lieffff
Wij saaie heksjes moeten wel een beetje voor elkaar zorgen. Dat is niet meer dan normaal. Als je weer beter bent gaan we ons vreugde dansje weer doen
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ziek kan ik ook dansjes doen hoor. Zolang ze virtueel zijn lukt alles
Even wat anders. Hebben jullie al gehoord dat die badmeester die verdacht werd van misbruik van kinderen (die hij lesgaf) ook verdacht wordt van verkrachting van een van die kinderen? Kan zo giftig worden om dit soort mensen he. Geef je les aan verstandelijk beperkte kinderen en dan ga je ze misbruiken. Wat voor een man ben je dan? Sowieso ziek in je kop, maar eigen toch ook een laffe slappe zak of niet?
Oja dit soort mannen moet mij niet tegenkomen. Maak van hun pik een wokkel. En daar begin ik nog maar mee.
...maar dan moet je wel de eerste paar dagen je schoentjes aanhouden hoor.

quote:Dushi74 schreef op 11 september 2009 @ 19:18:

Even wat anders. Hebben jullie al gehoord dat die badmeester die verdacht werd van misbruik van kinderen (die hij lesgaf) ook verdacht wordt van verkrachting van een van die kinderen? Kan zo giftig worden om dit soort mensen he. Geef je les aan verstandelijk beperkte kinderen en dan ga je ze misbruiken. Wat voor een man ben je dan? Sowieso ziek in je kop, maar eigen toch ook een laffe slappe zak of niet?

Ja, ik heb het gelezen in de krant. Een paar weken geleden was er "slechts" sprake van misbruik en nu dus verkrachting van een meisje met down-syndroom.

Echt ziek.
quote:Dushi74 schreef op 11 september 2009 @ 19:19:

Oja dit soort mannen moet mij niet tegenkomen. Maak van hun pik een wokkel. En daar begin ik nog maar mee.Bij dat soort gasten ben ik voor lijfstraffen.
Oeh Glenda the wicked witch of the west schoenen. Me like, me like!

Echt Snjo dit soort zieke gasten snap ik werkelijk waar niet. Maar heb ik ook geen seconde medelijden mee. Zelfs niet als ze zelf ook ooit misbruikt zijn. Ik ben op dit soort momenten blij dat ik geen ouder ben. Of geen bekende ben van die kinderen. Want ik ga voor zulke types dus rust een tijdje brommen. Daar zijn tenminste wel kabouters die eten koken, wassen, strijken. En ik krijg eten en gratis dak boven mijn hoofd. Verveel ik me mag ik voor 40 cent per uur werkjes doen zodat ik er een tv en een koffiezetapparaat kan huren. Ik vermaak me wel in de bak. Voor dit soort doelen kan ik dat zeer zeker wel.
quote:snjokorn schreef op 11 september 2009 @ 19:23:

[...]

Bij dat soort gasten ben ik voor lijfstraffen.Aha jij ook al. Liefst nog uitgevoerd door de ouders van slachtoffers of slachtoffers zelf. Maar ik voer ze ook met liefde uit hoor. Ben anti geweld maar in dit soort gevallen komt er echt een beest in me vrij.
Ik weet niet of ik het lef heb om zelf iets te doen maar ik weet wel dat ik niemand tegen zou houden.
Zo zijn hier de laatste tijd ook vandalistische acties geweest tegen een aantal van die nitwits die er aan meegeholpen hebben onze economie helemaal op z'n gat te krijgen.

Ik vind het goeie acties (verf tegen huis, volledig over luxe auto en dat soort "pesterijen"), eigen schuld.
Kijk ik moet wel zeker weten dat die persoon zulke dingen heeft gevreten (dus kind herkent de onttuchtpleger of zo iets) Maar dan krijg ik toch echt een blinde vlek. En ga ik los. Zoals ik al zei: ik ga er de bak voor in, want eigen rechten mag niet. Maar ik doe het met zeer veel liefde. Zolang dit gespuis na een paar jaar vrij komt. En soms zelfs in dezelfde straat/ flat weer terug waar slachtoffertjes wonen. Vind ik het niet erg. Ben tegen heksenjachten, maar men moet maar doordrongen zijn dat dit soort dingen niet kan. Dus ik vind martelen van dat soort tuig geen enkel probleem. Graag zelfs. (tikkie toch een sadist in me denk ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven