Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Hier zit de werkweek er alweer op...alles weer prima gegaan.

Morgen ga ik naar een plaats hier in de buurt om schoentjes te halen voor Jasmijn die ik gereserveerd heb bij VanHaren. Ik vind kinderschoenen zo belachelijk duur. Nu krijgt ze een paar laarsjes van 25 euro en dan koop ik in de uitverkoop wel weer een nieuw paar.

Hier is het ook lekker warm vandaag. Al heb ik er niet veel van mee gekregen; vooral binnen gezeten.

@Babba: Fijn dat het zindelijk worden al zo goed gaat!

@Krook: Misschien kunnen we met je meedenken over een naam? Wat zijn jullie 'eisen'?

@Annie: Hoe is de auditie gegaan?
Jahaaa, ik zit in het zangroepje!!!! Zo leuk, allemaal met enthousiastelingen mooie nummers zingen. Het wordt een uitdaging maar wel zo leuk!!!!

Babba, Aimee ook al zindelijk. De meiden doen het goed hier. Sowieso zijn de meiden hier wel lekker pittig he!!!

Krokus, ben benieuwd naar de namen. Roan vind ik super, ben benieuwd of het weer zo'n stoere naam wordt of iets lievers. Spannend. En werken doe je toch zo lang je je goed voelt? De mogelijkheid heb je. Lekker dat je daarna lekker kan broeden, hihi!!!

Niniaan is al lange tijd niet geweest. Ris komt ook minder en Mirjam heeft het ook druk. Misschien wordt het de aankomende winter weer wat drukker.
of we sterven een langzame dood, kan natuurlijk ook. Maar zou het wel erg jammer vinden.

Heb Nien eergisteren gepoked op hyves.....gisterne de pjoeter niet aan gehad....is ook wel eens lekker...tis echt magnetisch zo'n beeldscherm.

2Annie, gefeliciteerd met je zanggroepje! Leuk man. IS dit dan extra naast je gewone koorzingen?

ga mezelf even door de douche hen hopseren en neem Mayte ook maar ff mee.....zo gezellig sameen douchen
Nee toch? We blijven gewoon schrijven toch?

Vandaag zijn de kinderen naar de creche en heb ik een hele dag voor mezelf. Wat een luxe zeg.

@annie: super dat je in het zanggroepje zit! Hoe vaak zingen jullie?

@mmmoi: schoenen zijn echt belachelijk duur he? Ik had van de week laarsjes van 120 euro voor Floor in mijn hand en zo leuk waren ze niet eens. Ik heb nu wat schoenen bij omoda besteld. Hopelijk zit daar wat bij.

@babba: wat goed van aimee dat ze zo snel zindelijk is geworden!

Hier weer een terugvalletje met zindelijkheid. Ze was zeker 1,5 maand helemaal zindelijk zonder ongelukjes maar sinds de vakantie gaat het stukken minder. Gisteren in de Blokker haar hele broek nat en ook weer af en toe poep in haar onderbroek. Volgens mij was de verjaardag van Eva en de vakantie erg spannend voor haar dus ik hoop dat het weer beter gaat nu het normale leven weer begint.
Mayte wilde geen luier om vanochtend......ging in eerste instantie prima, tot het fruit eten. We zaten met z'n 3tjes gezellig aantafel.....totMayte roept:" POEP!!!!!" en ja hoor, zijn we eens serieus bezig met zindelijk worden...heeft ze diarree!!!!! alles onder.

Fenna in de box gemikt, katten naar buiten gegooid, Mayte naar boven getroond en met kleren en al maar onder de douche gezet...wat een stink bende zeg....blegh.....en toen wilde ze tochwel weer een luier aan. poppedijntje.
neeeeee, geen langzame dood hoor. Af en toe gewoon even een periode wat minder. Kan gebeuren toch? Moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat Pepiet het niet meer kan combineren ofzo. Misschien komt ze nog wat terug. Fluf heeft het al aangegeven en Nien, hoop dat we haar snel zien. Mirjam is druk op huizenjacht geloof ik. Ach, ik heb nog steeds een forumverslaving en heb het vaak over jullie thuis. Hahaha
Hier ook nog een forumaddict hoor. Als het aan mij ligt, bloeden we dus niet dood, haha.

Heb vandaag een dagje extra gewerkt. We willen volgende week een weekendje weg en dan wil ik graag maandag vrij hebben, dus hebben duo en ik een dagje geruild. Zij ging gisteren naar Coldplay dus wilde vandaag graag vrij zijn. Mijn moeder kwam oppassen en bracht Jasmijn naar de psz en had gelijk al mijn was weg gewerkt en gestreken, hihi. Heerlijk.

Morgen komt mijn schoonzus een bakkie doen en verder nog weinig plannen dit weekend. Oja, zaterdag een kraamfeest van iemand van de pufclub van Jasmijn. Heeft een 2e jongen, Finn. Vind ik ook wel een stoere naam bij Roan trouwens Krook. Ben je er nog steeds niet over uit?

Verder ff geen zin om te reageren. Ga even hyven, heb nieuwe foto's. Doei!
Finn is wel een leuke naam maar bij ons op de creche kan ik al 4 Finn's aanwijzen en dan ken ik er ook nog 2 die niet op de creche zitten.

Maar misschien is het bij Krokus in de buurt helemaal niet zo populair.

Floor en Eva staan volgens mij landelijk heel hoog in de namenlijsten maar ik ben allebei de namen nog niet hier in de buurt tegengekomen.

@mmmoi: waar gaan jullie heen?

@ringel: klinkt weer als een gezellig ochtend .

Vandaag Eva weer even op de weegschaal gezet en met het ziek zijn van afgelopen 2 weken is ze weer afgevallen. Ze is nu weer net zo zwaar als 3,5 maand geleden (7,9 kilo). Het blijft toch een klein hummeltje.
Ja, Finn is de laatste tijd wel populair. Hoewel ik er nu dus pas eentje ken. Op school ook nog nooit een in de klas gehad en op het moment ook geen een op school die zo heet. Valt hier dus wel mee.

@Pebbs: We weten nog niet waar we naartoe gaan. Ik ben nog aan het zoeken. Waarom, wilde je mee dan? Of heb je een goede tip? Eva is hier ook een populaire naam, mijn nichtje heet natuurlijk zo en we hebben er ook één of twee op school. Ook hebben we 1 Floor maar dat is gelijk de enige die ik ken. Lijkt trouwens op jouw Floor maar dat heb ik geloof ik al gezegd.

Jasmijn had vandaag trouwens 3 snoepjes en toen zei ze dat ze er eentje zelf ging eten en de andere waren voor Isabel (dochter van mijn vriendin) en Floor...ze is haar nog steeds niet vergeten hoor!

En wat een mini is Eva zeg, ongelooflijk. Ik zal eens opzoeken hoewel Jasmijn woog met ruim een jaar, maar dat zal wel heel veel meer zijn. Hoeveel woog Floor toen?
Nee we blijven gewoon schrijven toch ;)

Men wat een dag. Aimee heeft luizen...bah.

2 weken geleden dacht ik dat ik iets zag lopen, heel haar haren gecheckt en niets. Ook krabte ze regelmatig en gisteravond heel erg. Echt ik zag niets. Vriend brengt haar naar oppas en die zit het meteen. Breken ze ineens met zijn allen tegelijk uit. Kan dat? Scheen 1 luizenboel te zijn, al overdrijft de oppas soms. Bij Surinaamse oppas al wat goedjes in haar haar, dus ik heb geen luis gezien.

En nu dus stinklotion in haar haar (12 uur trekken) en alles gewassen. Nu zelf mijn haar behandelen, al heb ik niets ontdekt, jeuk heb ik nu wel ;).

Ik vind het echt niks!

Mijn spannende nieuwtje van vandaag.

Zindelijk gaat thuis super, op KDV nog wel ongelukjes
Sja een heelgezellige ochtend...behalve dat dan was het ook echt gezellig.......lekker K3 opgezet en samen met Mayte en Fenna staan dansen in de woonkamer en daarna stofzuigen....

Ach zo blijft het huis een beetje op orde...

Tussen de bedrijven door de badkamer gesopt. Na die poep aanval van Mayte toch wel nodig....En Mayte heeft vanmiddag na d'r tukkie nog even lekker in de zandbak gespeeld en morgen een drukke dag voor de beg...eerst naar de psz en daarna en een verjaardagspartijtje. Och die stomme katten zijn op onderzoek uit en dansen op het toetsenbord om....

Finn hoor je idd wel veel...wel afhankelijk van waar je woont....Blijf Jethro een erg leuke naam vinden.....mocht er ooit nog een ventje komen ga ik die naam zeker doordrukken.

Van Pepeit weet ik dat ze het idd erg druk heeft en binnenkort een maagverkleining krijgt en dat ze in de voorbereiding daarvoor erg druk was.

Mirjam op huizenjacht?

En 7.9 kilo is wel erg licht idd......volgens mij is Fenna bijna net zo zwaar?!

Och endie laatste is zo'n droppie...heb vandaag de tussen de middag voeding laten varen...en haar een fles opvolgmelk gegven met een boterham met vegapastei...lekker at ze het vond! De melk trouwens wel met een rietje.....speen hoef ik nog steeds niet mee aan te komen.

Mayte is ontzettend bang voor sirenes...helemala hysterisch wordt ze dan en met name wanneer ze er 1 hoort als ze net op bed ligt. Moest vanavond ook ngo bij d'r in bed kome nliggen omdat ze niet zelf in slaap kon komen. Zo leif...slaat ze d'r armpjes om m'n nek...:" mama nog even blijven liggen hoor" en als je dan naar d'r kijkt hoe ze in slaap valt zie ik dat hele babygezichtje weer terug komen....(moest wel ff traantje wegpinken...m'n kleine meisje alweer zo groot.....)
sjips, mij hele reactie van gister staat er niet.....

Ringel, hoe moet dat nu, Mayte bang voor sirenes en papa is nog wel brandweerman. Voor Mats zijn sirenes alleen maar iets leuks, hij verbind er gelukkig tottaal geen narigheid aan vast. het KDV is naast het ziekenhuis, Mats kan dan ook perfect een ambulance nadoen. Van brandweerdingen is hij helemaal fan...

Babba, luis, jakkie. Gaat het al beter? Ik krijg ook altijd jeuk als ik aan dat soort dingen denk. Tioen ik bij kruidvat werkte en mensen kochten de lotion, kreeg ik ook altijd jeuk.

Sverre is gister naar CB geweest, is 80.5 cm en 10.8 kilo. Precies goed!
Vandaag Eva nog eens op de weegschaal gezet zonder kleren en ze is zelfs maar 7,6 kilo.

Nou is ze natuurlijk net ziek geweest dus hopelijk gaat ze nu weer een inhaalslag maken maar ze zat 1,5 maand geleden met 8 kilo al tegen de -2 lijn aan dus daar zal ze nu wel helemaal op (of onder) zitten.

@mmmoi: ja hoor, ik wil wel mee . We zijn net aan het kijken om van de winter een keer naar de zon te gaan en een weekje naar de sneeuw. Maar een weekendje tussendoor is altijd leuk.

@babba: Je weet wat ze zeggen van luizen he? Ze gaan in de schoonste haren zitten.

Maar ik zie al helemaal zo'n bos haar met springende luizen voor .

@ringel: schattig he, van die kleine armpjes om je heen die je helemaal vertrouwen.
Wow, Eva is wel heel erg licht, Thijmen woog met 4 maanden al 7.5 kilo. Die zat op de + 1 lijn dus nog niet eens onwijs te zwaar. Wel erg lang: hij was toen ook al 68 cm en dat was +2.

Ik heb net ons weekendje weg voor volgende week geboekt. Center Parcs Mystery park. Ik weet dus nog niet waar ik uit kom. Ik hoop Heijderbos, Kempervennen of Eemhof. Huttenheugte vind ik erg ver en Port Zelande niet zo'n leuk park. De andere parken doen niet aan de actie mee. Ben benieuwd, keertje proberen of het wat is... wel een stuk goedkoper, ben nu incl. kosten 214 euro kwijt. Daar boek je niet veel andere huisjes voor, zeker niet bij CP.

@Babba: Get, vervelend zeg, luizen. Ben je er nu helemaal vanaf? Is altijd heel veel werk...heb tip van GGD (op school vaak last van luizenplaag): koop de goedkoopste crèmespoeling die er is, doe dat in het haar en kammen, kammen, kammen. Schijnen die beesten ook van dood te gaan ofzo. Anders ff googlen...

Verder weinig inspiratie. Jasmijn was niet te genieten dus die ligt nu al heel lang in bed. Ze kon gisterenavond niet slapen, lag maar te zingen. Om half tien even naar beneden gehaald en toen ging ze daarna vlot slapen. Maar vanochtend om zeven uur stond ze alweer naast me. Dus die ligt nu wat in te halen denk ik!
he bah, luizen! Hahaha, dat gaan we natuurlijk ook krijgen. Sta ik nog helemaal niet bij stil, dat soort dingen.

@mmoi, hoewel het vreselijk burgerlijk schijnt te zijn vind ik een weekendje cp altijd heel gezellig met lief en de rest van de familie. Roan heeft vanmiddag dus juist niet geslapen, terwijl wij vanavond een bbq hebben van het werk van lief waarbij kinderen ook meegaan. Hebben er dus maar een rustig middagje van gemaakt.

@pebbs, inderdaad een licht meidje heb je. Hoe gaat het eigenlijk op je werk. Nog steeds zo uitdagend?

@ringel, Roan is bang voor megafoons, babyfoons en al het andere waar je doorheen kunt praten. En honden vindt hij ook doodeng. Hoe is het met de studieplannen?

@annie, gefeleiciteerd meid. Leuk zo'n zanggroepje. Iets wat ik ok wel wil in de toekomst.

@namen, ik weet niet of jullie de achternaam van lief nog weten, maar die is heel erg doorsnee. in de top zoveel van de meest voorkomende achternamen in Nederland geloof ik. We hebben altijd gezegd dat we niet een "toptien" naam willen. Roan kwam een jaar of 3 terug ook helemaal niet veel voor, terwijl hij op dit moment in het noorden van het land op de derde plek staat van meest populaire jongensnamen. We hebben nu een aantal namen, maar geeneen daarvan heb ik zoiets bij van Yes! Dat is em! En lief eigenlijk ook niet. Jesse, Justin, Guus vinden we nu erg leuk. Justin moeten we bijna kiezen omdat ik tegen lief had gezegd toen wij een tijd terug op stel en sprong naar het ziekenhuis moesten, dat we het kindje Justin zouden noemen als alles goed was. Die naam vonden we nl leuk en toen we in het ziekenhuis in de lift stonden, hing er een ingelijste tekening van een Justin. Maar goed, nog steeds aan alle kanten twijfel.
@Krook, in het feb topic is ook een Guus...vind het zo'n stoere naam.....Justin vind ik eerlijk gezegd een beetje trashy, Jesse erg leuk, maar veel voorkomend, maar past wel goed bij Roan. succes met zoeken.....(hoe vind je Jelmer by the way?-> schiet opeens in m'n hoofd)

@baba he yekkie luizen, maar die zitten idd alleen maar in schoon haar. meest rigoreuze manier is kaal scheren, maar kan me voorstellen dat je dat niet wil met die mooie bos haar van Aimee

@Mmmoi....das echt niet veel geld voor een weekendje weg....leuk man...mochten jullie toch ergens op de huttenheugte terecht komen kun je altijd langs komen voor een bakkie....is hiet zo heul ver hier vandaan.
@krokus: werk? Geen idee, ik heb vakantie .

Nee zonder gein, het gaat hartstikke goed. Ik integreer prima en krijg van iedereen interessant werk toegeschoven.

Justin vind ik zelf niet zo, is hier een beetje een volksbuurt naam. Maar Jesse vind ik geweldig. Ik dacht gisteren nog dat ik een jongetje graag zo zou noemen (en nee, ik ben zeker niet zwanger).

@annie: Jee hee, wat een lange vent die Sverre. Ruim 80 cm klinkt heel groot of is dat gemiddeld?

@mmmoi: Center Parcs is leuk. Altijd genoeg speel en zwemmogelijkheden en zo'n gezellig overdekt stuk met restaurantjes enzo. Alleen hebben ze bij sommige parken nog hele oude huisjes. Wij zijn vorige keer volgens mij in de Huttenheugte geweest en daar had je in die huisjes net het idee dat je de jaren 70 instapte.

De meiden waren weer zo leuk vandaag. Ze spelen met de dag meer samen en ze hebben zo'n lol samen. Ze blijven er nog een keer in, zoveel lachen ze samen.

Als ze achter elkaar in de Phil and Teds zitten dan geven ze steeds zo'n klein lachje waar de ander dan op reageert. Net Beavis en Buthat, huh, huhhuh, hehe, huh.

Ik heb van een kartonnen koelkast doos een huisje gemaakt met een deur en een raampje met luikjes en daar zitten ze nu steeds met z'n tweeen in te giebelen.

Van het weekend gaan we het "huis" maar eens een mooie verfbeurt geven in de tuin.

En een succes met eten. Floor eet al sinds ze een maand of 15 is geen of nauwelijks geen groente en Eva is dat nu vrolijk aan het overnemen.

Vandaag had ik alleen geroerbakte groente in een sausje met rijst gemaakt, dus zonder vlees. En Floor moest het kleine beetje dat ik had opgeschept van mij opeten. Zonder sputteren heeft ze de boontjes, paprika, courgette en ui weggewerkt en ze vond het nog lekker ook. Eva was het er niet mee eens dat er geen vlees en aardappelen waren maar heeft uiteindelijk wat dingetjes geproefd (maar niet doorgeslikt). Maar Eva doet na wat Floor doet dus als Floor meer groente gaat eten dan komt dat met Eva ook wel goed.
Ris schrijft niet minder hoor! Ris haar laptop was potverdikke stuk! Heb een week niet hier kunnen komen, gisteren heeft de man een nieuwe gekocht dus nu kan het weer!

Heb ff vlug gelezen; Pebbs heeft een lekkere vakantie gehad, Krook zit met de namen te worstelen, Aimee is zindelijk en heeft luizen (wij hebben op school na elke vakantie luizencontrole; ik heb ze niet pffff), Mmmoi, sjopt er lekker op los en gaat naar CP mystery, Ringel poetst en danst er op los, Annie mag lekkere nummers gaan zingen en de rest????

Met mijn borst gaat het weer beter, ik ben nu met de rechterborst bijna klaar met kolven. Ik kolf nu alleen nog als ik het niet meer volhoudt en dat is nu al meer dan 48 uur. Links voed ik gewoon nog door.

Ben blij dat ik het nu zo doe, ik wil het wel leuk afsluiten en niet in mijn kop hebben dat ik zoveel pijn heb gehad.

Werk is ook weer begonnen, was lekker om weer bezig te zijn!

Beetje jammer is dat ik 3 kids met luizen heb, 1 kind met krentenbaard (en dat heb ik al ooit gehad) en dat er brieven meemoesten ivm de mex griep.... Lekker gezonde werkomgeving!

Gijs loopt sinds deze week achter zijn loopkarretje aan en staat echt stevig helemaal los. Hij heeft er weer een tand bij en zijn spruw is bijna weg.

Ze doen het keigoed op het kdv en zijn steeds heel blij om me weer te zien.

Ella was vandaag wel een draak.. als ik behang had gehad!

Maandag gaan we naar de Efteling en volgende week is hij alweer jarig... wat gaat het hard!

Zo en nu snel naar het volgende groepje!
@Pebbs...dat zijn nou juist de groenten die MAyte het lekekrst vindt...ze eet de courgette zelfs rauw op...heeft ze iig genoeg groenten binnen voordat we dadwerkelijk gaan eten. Maar wel lakker zeg dat Eva zo'n na apert is....Vind het altijd wel grappig om te lezen waar jij mee worstelt, zodat ik dat een beetje als voorbeeld kan zien....leuk idee zeg van dat huisje.

@Ris...je was al zo stil...maar kapotte pjoeter dus....gelukkig doe je het weer. Mooi dat je nog even kan doorvoeden emt 1 borst.....en Gijs al staan! Knappertje hoor en volgende week ook al weer jarig.......volgens mij is dan Fenna de eerste weer die 1 wordt en komen alle verjaardagen van onze bijna kleuters er aan....
he meiden,

hier gaat het goed hoor, sorry dat ik jullie verwaarloos. Inderdaad; we zijn op huizenjacht. We willen "ergens" in het komende jaar verhuizen en zijn nu druk bezig om ons huidige huis verkoopklaar te maken (flink wat werk, kozijnen nog een verfje geven, behang aftrekken en muren witten etc). En volgende week hebben we een bezichting staan bij een supermooi huis (groooot vooral, en mooi gelegen). Ben heel benieuwd. Sowieso willen we ons huis over een paar weken in de verkoop gaan doen. En op het werk is het behalve leuk, ook heel druk. Er is een collega uitgevallen en dat levert veel extra werk op (en de vervanging is ook nog steeds niet rond, het schiet niet op).

Babba, wat vervelend van die luizen. Lijkt me heel naar. Zoon heeft ze nooit gehad (altijd gel in zijn haar; daar houden ze niet van).

Krook, nog niet uit de naam? Tja, ik vind die J-naam wel heel erg leuk, dat snap je als je weet hoe Mirjamzoon heet haha.

Pebbles, wat is Eva inderdaad superlicht zeg. Hoe lang is ze? Echt een klein moppie, gaat het verder wel goed met haar? Geef jij nu nog bv eigenlijk?

En Ris, stoere knul die lieve Gijs. Wordt hij nu alweer bijna 1? 't Gaat echt superhard he.. Fijn dat je bv nu weer goed loopt.

Mmmoi, ben benieuwd welk park het wordt. Ik vind zelf Landal net iets fijner dan CP (voel me meer thuis tussen het Landal-publiek, gek, maar ik kan echt het verschil merken). Maar vorig jaar was ik zelf CP-"publiek" want toen zaten wij in de Kempervennen (in een zeer verouderd huisje met ribbelverwarming). Dus wij komen er ook wel, maar de voorkeur ligt bij Landal.

Ringel, ik vind dat jij altijd zo lief over je meisjes schrijft. Bevalt het thuismoederen nog steeds? En is Lief een stoere brandweerlief? Vast wel.

Annie, geweldig dat je mee mag zingen in dat koortje, echt iets voor jou! Helemaal leuk. Fijn dat Sverre het zo goed doet ook.

Zoon is vandaag teruggekomen van schoolkamp. To-taal uitgeput natuurlijk; hij heeft vanmiddag een paar uur op de bank liggen slapen en was daarna volledig van de leg; niets was goed; hier te kort en daar te lang. Gezellig (not haha). Maar morgen zal het wel weer beter gaan.

Over prijzen voor kinderkleding; ik koop vrij veel via MP (Mim-Pi vind ik super). En vandaag heb ik me bezondigd aan een Petit Louie jurkje, superschattig. (wel duur, eigenlijk een beetje tè, maar vooruit). We hebben net belastinggeld teruggekregen (we hadden pas onlangs de aangifte gedaan), dus het kon er af. Ik houd daar wel van; van die jurkjes met lange mouwen in een simpel modelletje. Zal zo eens kijken of ik een plaatje ervan kan vinden.
Nou volgens mij is ze nu luizenvrij, alles gewassen en wij ook maar behandeld. Over 1 week weer met lotion behandelen.

Vriend vertelde nog dat hij en de oppas ze echt zagen lopen, haha oversteken bij de middenscheiding van haar haar, Ik dacht ook meteen oh sjips dit hoort ook bij kinderen. Zal volgende keer wel alerter zijn op signalen, die waren er dus.

Krokus: haha schiet niet op met de namen. Ik vind Justin an sich wel een leuke naam. Alleen noemen wij het op het werk een echte jeugdzorg naam. Beetje gekoppeld aan bepaald type mensen. Jesse vind ik wel heel leuk en past mooi bij Roan.

Mirjam: leuk weer wat te horen. Spannend nieuw huis. Gaan jullie kopen, voordat je zelf verkoopt? Hoe is het met Hanna?

Pebbles: wat een poppetje is Eva. Aimee was toen al wel 9 kilo, zeker. Ach figuurtje heeft ze mee ;). Zal wel geen mollige meer worden, helemaal niet als ze straks loopt.

Ris klinkt lekker daar op school. Knappe snelle Gijs. Al bijna lopen, hij was wel heel snel baby af he.

Mmmoi: Fijn een weekendje weg, altijd leuk. Jasmijn hopenlijk morgen weer fris en fruitig.

Ringel: gaat nu goed met Fenna en drinken, ach handig geen flessengedoe. Geef je nog steeds bv?

Ik ga nog even bankhangen
@mirjam: leuk weer van je te horen! Leuke plannen om te verhuizen, spannend.

Van Petit Louie heb ik laatst ook nog een jurkje voor Floor gekocht. Een dunne witte met korte mouwtjes. Echt een mooi simpel zomerjurkje. Hing met 75% korting hier in de winkel dus koste nog maar 10 euro! En volgend jaar past ze hem ook nog prima en het jaar daarna Eva nog (als hij dan nog wit is ).

Eva is trouwens ergens rond de 72 cm gok ik.

Floor was denk ik net 1 of 2 cm langer maar ook zeker 2 kilo zwaarder (maar dat was ook een bolle).

Vanavond gekeken naar een weekje sneeuw deze winter en het wordt waarschijnlijk Tjechie. Ik heb daar een mooi park gezien met superluxe appartementen. Het is geen ski gebied voor gevorderden maar we gaan waarschijnlijk toch niet skieen met de kinderen erbij.

Ik heb er nu al zin in!

@ringel: we hebben gewoon bij de electronicazaak een wasmachine doos gevraagd (is een koelkast doos geworden trouwens). De grootste lol is gratis.

Morgen de kruiptunnel die Eva voor haar verjaardag heeft gekregen er maar eens voorleggen, dat vinden ze vast ook leuk.

@ris: goed van Gijs zeg dat hij al losstaat! De duwkar wordt hier wel geprobeerd maar gaat nog niet heel goed. Losstaan vind ze eng, als het per ongeluk gebeurd begint ze te brullen.

Fijn dat je weer online bent.

Morgenochtend heb ik lekker uitslaap ochtend. Zo nog even een boekje lezen in bed en dan de oogjes dicht.

Trusten
Hoi meiden,

Leuk dat er weer zoveel geschreven wordt! Doodbloeden? Nooit niet!

@Pebbles: Haha, ik gok dat Thijmen en Eva even groot en zwaar zijn nu. Lekker dat je naar Tjechie gaat, prachtig land! Moet je ook wel een bezoek brengen aan Praag als je in de buurt bent, prachtige stad.

@Mirjam: Leuk dat je zoon het zo fijn heeft gehad op kamp. helemaal afgedraaid nu? Of is hij alweer een beetje bij gekomen? En spannende plannen, verhuizen. Willen jullie wel in de stad blijven? Gewoon een groter huis, of iets totaal anders?

@Krokus: Ik vind Justin eerlijk gezegd ook niet zo'n mooie naam. Is hier ook een beetje ordi. Jesse vind ik wel heel leuk maar hoor je hier veel. Guus wilde mijn man ipv Thijmen (Gijs of Guus). Ik vind dat de leukste optie die je noemde.

@Babba: Yek, moet er niet aan denken, dat je de luizen zó kon zien lopen. Dan is het ineens wel een uitbraak geweest zeg. Blij dat je er nu vanaf bent zeker!

@Ris: Jeetje, Gijs wordt ook al weer groot... gaat hard hè. Het lijkt wel of het bij een tweede kindje harder gaat, vind ik zelf. Wat naar dat je zo'n last van je borst hebt.

Ik ben de bv ook een beetje aan 't afbouwen. Thijmen kreeg er met vijf maanden nog vier en de derde heb ik nu zo'n beetje 3 weken niet meer gedaan. Hij drinkt ipv een flesje, maar niet zo heel veel, 150 ml ofzo. Nu wil ik de tweede voeding ook vervangen voor een flesje. Het kolven breekt me op en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje vervelend dat als ik ergens ben, ik zo'n groot kind de borst moet geven. Bovendien is Thijmen niet zo geïnteresseerd meer in de borst. Hij kijkt steeds om zich heen, drinkt af en toe een slokje, dan weer niet...ik begin daardoor behoorlijk last van mijn tepels te krijgen. Het lijkt wel of er een soort eelt op komt. Ik zie alleen maar voordelen in het afbouwen van die voeding en toch voel ik me er schuldig over, gek hè. Want als ik rationeel dénk, dan geef ik mezelf groot gelijk dat ik er mee stop...raar mens.

Nu wil ik voorlopig de eerste en laatste voeding zelf blijven geven. Heb ik bij Jasmijn ook nog een tijd gedaan. Daar genieten we allebei van en het kan lekker op mijn bed, liggend. Heel relaxed.

Thijmen is vrijdag alweer een half jaar...hij wordt echt al enorm groot. Hij draait en als hij onder de babygym ligt breekt hij die zowat af. Hij doet het prima, slaapt ook heel goed. Alleen is hij altijd al om zes uur wakker ofzo, maar vaak gaat hij dan na de voeding nog wel even slapen. En zaterdag zijn we zes jaar getrouwd. Reden genoeg om een weekendje weg te gaan! We hebben al veel voorpret. Dat alleen is al zo leuk.

Op dit moment is Isabel hier. Mijn vriendin had het erg druk, Levi wordt morgen gedoopt en ze wilde het huis aan kant, boodschappen doen, etc. De meiden zitten lekker samen een barbiefilm te kijken. Haha, groot succes.
@mmmoi: ik had ook wel verwacht dat Thijmen Eva in zou gaan halen maar niet dat het al zo snel zou zijn.

Praag is inderdaad heel mooi, ik ben er met vwo5 geweest. We zitten er straks een km of 200 van af dus ik weet niet of het er van komt. Maar het ziet er daar super uit en ook een heel mooi park dus misschien komen we nog eens voor wat langer terug.

Het zit naast een park van Landal maar dan superluxe met sauna en heel mooi ingericht. Je kunt wel van de faciliteiten van Landal gebruik maken (zwembad etc.). Het ligt naast een skilift en er is een kinderskigedeelte bij waar je kan sleeen.

Het licht aan een meer waar je in de winter op kunt schaatsen.

Eigenlijk wil ik er nu al wel heen .

Voeding afbouwen naar ochtend en avond heb ik ook gedaan vanaf 6 maanden. Vond ik toch wel prettig dus ik kan het me prima voorstellen.

Nu de meiden even in bad en bed gaan doen.
Ik geef ook alleen nog maar 1e en 2e voeding (sinds afgelopen donderdag) nu al vind ik dat het me zo'n vrijheid alweer terug geeft! Heerrlijk.

O en mijlpaal: Fenna KRUIPT!!!!!!!! met 7 maanden en 9 dagen...het is nog niet zo dat ze de hele kamer doorsjeest, maar ze doet het voorzichtig aan 2, 3 kruipjes met handen en knieeen en laat zich dan weer op d'r buik vallen en ze heeft al 7!!!!!!!!tanden...meen dat kind gaat snel.

@Mirjam, spannend zeg dat jullie een nieuw huis willen. En straks ook al en bezichting. leuk man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven