Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Nou ja zeg. Ik schrok me rot. Krijg ineens de melding dat het niet is toegestaan om iets te posten. Ik dacht al dat ik een ban had ofzo.

Mirjam, je kunt zelf een tabel maken en door je bericht te wijzigen een tabel toevoegen. Als de angels iets veranderen aan een post kun je zelf niet meer bewerken namelijk.

Enne nu wel champagne om ons topic in te luiden he...

Wat ik dus wilde zeggen was: op de hyve staan plattegronden van ons nieuwe huis. Morgen om negen uur gaan we (met iemand van de woningbouw) kijken en dan probeer ik even foto`s te maken.
he....... ik was jullie kwijt ;)

Mmmoi; Heel erg gefeliciteerd met jullie mannetje. Leuk hoor en zo snel ook. wel heftig he zo'n vacuüm. ik heb het bij Bram ook gehad. dat vond ik echt niet fijn! lekker genieten en hopelijk mag je lang op je wolk zitten.

ga ff op hyves kijken
Wat raar dat we niet meer op ons oude topic kunnen... en net op de valreep is Mmmoi bevallen van een prachtig manneke!!!

JIPPPIEDEPIEPPPPPIE!!!!!!!!!!!!!! Mmmoi van harte meid met je prachtige knul! Ik had het goed, ik had het goed, ik had het goed, ik had het goed (ik had de mol helemaal fout, maar gelukkig kan ik wel beebs voorspellen haha).

Je bevalling klinkt heel heftig! Ben maar blij dat je al in het zkh was, laat Thijmen maar lekker rusten en geniet ervan meissie!

(ik heb nu een Thijmen in de klas).

Straks even lezen op het oude topic wat er nog meer geschreven is.

Ik had het fout, fout, fout...Wel de dag goed haha net...

Jaaaaa gefeliciteerd.....met Thijmen.... Mijn en Thijm staat cute....

Gelukkig in het ziekenhuis...Na geboorte Aimee ben ik niet zo van de thuisbevallingen...idd omdat je denkt wat als...

Geniet ervan en hopenlijk knapt het manneke snel op.

Ga nu foto;s kijken...
Tsssssk wilde ik helemaal heppy de peppy m'n felicitaties struien...topic dicht!!!!!

JAAAAAAAAH MMMMOI VAN HARTE GEFELICITEERD MET THIJMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en een heel dikke knuffel voor jou, je mannetje ne Jasmijn natuurlijk....lekker op die wolk gaan zitten (wel ff een harde wolk, is beter voor hechtingen heb ik gehoord) en lekker laten bekomen.....

maar wat een bevalling he.....pffft maar goed dat jullie straat dan zo overhoop ligt....je wil toch niet weten wat er was geberud als ....Niet over nadenken...lekker aan je menneke snuffelen en alles lekker over je heen laten komen.

Dikke kus.
Kijk nou es, hebben we opeens een nieuw topic om lekker te gaan vullen.

@mirjam: Nu moet jij natuurlijk de tabel bij gaan houden, dat begrijp je wel .

@mmmoi: ik ben nog steeds helemaal blij van jullie goede nieuws. Manlief vroeg al meteen wanneer we op kraamvisite kunnen, volgens mij heeft hij haast. Hoe lang is Thijmen eigenlijk, je vertelde dat hij zo lang is.

Knap van mij trouwens he? Dat ik de mol poule heb gewonnen. Had ik van tevoren echt niet verwacht. Volgens mij is dit de eerste keer in mijn leven dat ik iets heb gewonnen dus dit vergeet ik nooit meer .

Een vriendin van mij is maandag bevallen en dat kregen we ook vandaag te horen dus ik ben helemaal blij met alle nieuwe wereldburgers vandaag.
Pebbles, tabel bijhouden is goed, maar krijg ik dan wel eerst les ?
Haha, dat is wel een driedaagse cursus hoor!

Ik zal de tabel wel even aanpassen en dan stuur ik je een link toe die je dan in jouw openingspost moet plakken als IMG

Ik ga op de hyve een nieuwe discussie starten voor de tabel wijzigingen. Willen jullie daar de meest recente gewichten in plaatsen en van Gijs en Fenna moet ik de geboorte datum even hebben want die weet ik niet precies meer.
Oke Pebbles, dat is waarschijnlijk werkbaarder, om het zo te doen. Thanks.

Dit is trouwens waarom ik zo van de Primark houd:

(setje van 8 euro!! ik had er ook rode gympjes bij (3 €) maar deze zijn helaas veel te groot; haar maat hadden ze niet meer en maat 24 is echt veel en veel te groot)
Pebbles, mijn gegevens heb ik op Hyves gezet.
Mirjam, wat een schatje!!
Ik ben tien april in de buurt, dus ik ga dan maar eens shoppen bij primark denk ik.
Haha, moet je doen Fluffy!! Je zult morgen zien wat ze er nog meer verkopen dan zoetige rood/witte setjes . Op wat voor dag valt het? Misschien kunnen we een meet & greet doen?
Het is een vrijdag. Meet en greet lijkt me leuk. Maar ik weet nooit tot hoe laat het precies duurt bij de artsen. Meestal loopt het nogal uit. We houden wel even contact.
Is goed!

Mmmoi, zit je nog lekker op je roze blauwe wolk? Ik wens jullie een hele goede nacht met zijn viertjes!
Jippie de pippie!!!!! Thijmen is geboren!!!

Van harte Mmmoi, Mmmoiman en Jasmijn! En wat een mooie naam, vooral naast die van Jasmijn. Lekker kruidig, hihihi!

Wel een heftige bevalling. Ik hoop dat je dat snel een plekje kan geven. Lijkt op mijn bealling van Mats, daar heb de tijd daarna soms best even last van gehad (pomp, katheter, paniek van de artsen, dat hartje wat wegzakt, dat getrek, brrrrr), maar man o man, wat een mooi joch heb jij op de werled gezet! Goed gedaan hoor!

Wat stom dat het topic in 1 keer gesloten is. Best begrijpelijk, maar hadden ze niet een paar dagen kunnen wachten?
Mmmoi en familie gefeliciteerd met de geboorte van thijmen!!!!

Heftige bevalling maar gelukkig alles toch goed gekomen en alweer lekker thuis. Mooie naam ook voor een jongen.

Fijn dat Jasmijn het ook allemaal leuk vind om grote zus te zijn.

Is de kraamzuster ook een beetje leuk?

Nieuwe baby, nieuw topic...

mmmoi; hoe was jullie nacht?

Mirjam; wat een geweldig setje voor 8 euro!! ik ben gek op ruitjes.

ik wil ook een primax hier! wij hebben geen eens een H&M!!!

Annie; hoe is het eigenlijk op je werk? nog steeds leuk? en heb je eigenlijk een vast contract gekregen?

ik zit te wachten op de cv man/vrouw
Maar Pepiet, wie ga je zo'n setje dan aantrekken? Mees?
ach waarom niet, je kan naar mijn idee nooit vroeg genoeg beginnen met het ontwikkelen van de vrouwelijke kant van een jongen

Ga zo pannenkoeken bakken voor MAyte en mij.......lekker....(thanx voor tip Annie)
Pannenkoeken lekker!!!

Hier helaas geen pannenkoeken voorlopig. streng aan de lijn. Gaat wel goed al 8 kg kwijt. Nog maar twintig te gaan.... Denk niet dat ik dat ooit haal maar heb nu buikgriep dus dat zijn weer twee gratis kilo's weg als dit grapje weer over is. Loop leeg aan alle kanten GRRRRR.

Myrddin gister ook bij de oppasmoeder. Okselpoep, al zijn keren vies. IIIEEEUUUWWWW. Vandaag gaat het met hem alweer wat beter.

Hier ook geen primark. Echt nog nooit van gehoord ook. Maar ze hebben wel leuke kinderkleding zo te zien. Ik bestel bijna alles bij h&m of ga naar de hema.
Heu heu,

Heo gaat het Mmmoi, druk zeker, hihi!

Jee, nu is de eerstvolgende die gaat bevallen onze Krook.

Ben zo verkouden als maar kan, wat gisteren nog hees en zwoel klonk, klinkt vandaag als een krakerige valse vioolsnaar.

IK WIL DAT HET NIET MEER MINDER LENTE WODRT ALS VANDAAG!!!!!!

Zo...
Mirjam; ach... ze zien Mees toch altijd voor meisje aan

enne de primax heeft toch ook wel jongens spullen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven