NIET groepje
vrijdag 11 september 2009 om 06:35
Moge ladies. Ik wilde vandaag vroeg op om alles te doen waar ik gister niet aan toe gekomen ben maar ik dacht om 7uur ofzo, niet 6 uur. Voel me nu brak want ik ging er ook niet vroeg in.
Wow Yam, tien voor 3, jij zal ook geen lekkere nacht hebben?
Wow Yam, tien voor 3, jij zal ook geen lekkere nacht hebben?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 11 september 2009 om 18:51
vrijdag 11 september 2009 om 22:37
zaterdag 12 september 2009 om 08:01
Ze is heel leuk Yam, mijn beste dinnetje
Goedemorgen! Belachelijk vroeg... Ik zit al gepoetst en bepoederd op de bank, wasmachine draait, vriend is buiten met buurman aan het straten en ik ga zo even mijn nieuwe rode laarzen naar de schoenmaker brengen om 1 schacht wat smaller te laten maken en even rondstruinen in de winkelstraatjes. Vanavond naar de grote stad met een vriendinnetje. Even hapje eten en dan naar Derek Oglivi. Ben heel benieuwd, sceptisch en nieuwsgierig.
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Belachelijk vroeg... Ik zit al gepoetst en bepoederd op de bank, wasmachine draait, vriend is buiten met buurman aan het straten en ik ga zo even mijn nieuwe rode laarzen naar de schoenmaker brengen om 1 schacht wat smaller te laten maken en even rondstruinen in de winkelstraatjes. Vanavond naar de grote stad met een vriendinnetje. Even hapje eten en dan naar Derek Oglivi. Ben heel benieuwd, sceptisch en nieuwsgierig.
Fijne dag allemaal!
zaterdag 12 september 2009 om 09:39
Moge ladies.
Zo ben weer wakker. Ging om half 4 slapen dus was gister heel gezellig. Zo direct even kijken voor een kattenkrabpaal en dan gaan roos en ik naar een beurs.
Ik ben heel benieuwd Ploes hoe het is bij die Derek. Veel plezier iig.
Zo ben weer wakker. Ging om half 4 slapen dus was gister heel gezellig. Zo direct even kijken voor een kattenkrabpaal en dan gaan roos en ik naar een beurs.
Ik ben heel benieuwd Ploes hoe het is bij die Derek. Veel plezier iig.
zaterdag 12 september 2009 om 09:55
goedemorgen allemaal, Mleen maakt het een beetje rooskleuriger dan het is, we gingen om kwart voor 4 slapen
Nu net wakker, oven staat aan voor broodjes voor Mleen en dan op kattenpaaljacht en dan door naar de beurs
plousje, veel plezier bij Derek, ben erg benieuwd hoe het is.
is deze beter Mareltje?
Nu net wakker, oven staat aan voor broodjes voor Mleen en dan op kattenpaaljacht en dan door naar de beurs
plousje, veel plezier bij Derek, ben erg benieuwd hoe het is.
is deze beter Mareltje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 12 september 2009 om 10:13
zaterdag 12 september 2009 om 18:34
Hello, we zijn weer thuis. Vanochtend geslaagd voor een kattenkrabpaal. Daarna naar de beurs geweest, ik ben nog geslaagd voor een armband/horloge. En Roos heeft een massage daar gehad. Wijntje ingeslagen voor vanavond met tapas dus wordt wel weer gezellig.
zaterdag 12 september 2009 om 22:19
zondag 13 september 2009 om 09:13