Waarom houdt hij de boot af?

13-09-2009 14:25 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens een feestje van mijn werk een hele leuke collega van een andere vestiging ontmoet. Diezelfde avond nog gezoend en een week later elkaar een aantal keren gezien. Had direct een super klik met hem en was eigenlijk ook best wel verliefd. Zeker na de eerste week. Nu zijn we bijna anderhalve maand verder en ik heb het idee dat hij de boot afhoudt. We sms-en/bellen en mailen paar keer per week. Maar van dates is geen sprake meer. Terwijl ik dat wel graag wil. Nu ga ik volgende week met hem sporten, maar dat is toch anders wanneer je samen naar de bios ofzo gaat. Hij geeft aan dat hij het allemaal lastig vind omdat hij nog wat dingen met zijn ex moet regelen. Onder andere huis verkopen. Hoe moet ik dit nu verder aanpakken? Laten voor wat het is en op zoek gaan iemand anders? Of hem rustig de tijd geven en maar kijken waar het schip strand? Of ....
Hey, dit komt mij bekend voor. Volgens mij heb ik pas net zo'n verhaal gelezen. Misschien kun je even zoeken en heb je wat aan de tips die gegeven zijn in dat topic! Succes.
Kijken waar het schip strandt. Dan blijkt vanzelf of hij echt geinteresseerd in je is.
Waarom hij de boot afhoudt?

Dat zegt hij zelf....omdat hij nog lopende zaken heeft met zijn ex.

Mijn advies laat hem maar los.

Jij wil graag daten, jij wilt graag een stapje meer

Hij niet....of misschien wil hij wel maar kan hij het nog niet.

Dat gaat niet goed, jij gaat vragen, hij voelt zich geclaimd...tel uit je winst....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Pas in ieder geval op dat je geen "robound" wordt..
quote:Summerdance schreef op 13 september 2009 @ 14:29:

Dat gaat niet goed, jij gaat vragen, hij voelt zich geclaimd...tel uit je winst....

Hij stelde zelf voor om te gaan sporten. Dat kwam dus niet van mij. En als we contact hebben dan komt het initiatief door toe ook niet alleen van mij. Hij zoekt zelf ook regelmatig contact.

Heb al gezocht op dit forum, maar kon hierover geen topic vinden.
Maar jullie daten toch niet?

Tenminste dat zeg je net zelf...maar dat wil je wel toch???

Dat bedoelde ik, dat jij straks graag op date wil, dat hij de boot blijft afhouden, dat jij (terecht) gaat vragen of hij zin heeft in een date, end at hij zich dan in een hoek gedrukt voelt...

Maar als jij gewoon lekker wil blijven mailen en sporten dan kan je daar natuurlijk gewoon mee doorgaan

maar ik kreeg juist de indruk dat je meer wilde dan dat....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eeehm wat is er in vredesnaam mis met het gewoon te vragen???

Jôh, ik vind het vreselijk gezelllig met jou maar ik heb het gevoel dat je de boot afhoudt, wat jammer nou toch...

'Wil je me of wil je me niet??

Krijg je in elk geval eerlijk antwoord... probleem opgelost.
quote:haaasje schreef op 13 september 2009 @ 14:40:

Krijg je in elk geval eerlijk antwoord... probleem opgelost.Heb ik natuurlijk ook al een beetje tussen neus en lippen naar gevraagd. Maar dan begint ie over dat verhaal met zijn ex. Begrijp het ook allemaal wel, maar ik wel hem graag. Misschien moet ik wat meer geduld hebben.
Waarom hij de boot afhoudt? Omdat hij niet in de boot wil stappen lijkt me.

Hij is gevoelsmatig nog met de ex bezig, hij ziet een nieuwe date niet zitten. Als hij alleen zakelijke dingen moest regelen (huis verkopen), maar hij vond jou helemaal geweldig zou hij echt allang een date hebben geregeld. Dan had ie je niet zomaar laten lopen denk je ook niet?

Dat jij dat wel een volgende date wil, en hem wil is jammer, maar niet doorslaggevend om een nieuwe date te plannen. Hij is daar heel duidelijk in, hij wil niet!

Dus het beste advies is inderdaad; verder kijken. Of je moet tijd over hebben en zin hebben in teleurstelling, valse hoop of naief gedoe. Mag ook hoor.
quote:msflower schreef op 13 september 2009 @ 14:32:

[...]

Heb al gezocht op dit forum, maar kon hierover geen topic vinden.

Het stikt ervan op dit forum.
Ik denk ook dat hij gewoon niet toe is aan daten/een relatie.
quote:Madhe schreef op 13 september 2009 @ 15:03:

[...]

Het stikt ervan op dit forum.

Ik bedoel maar..

Neem nou het topic van sheera dat staat boordevol tips net als het topic van phiep..
quote:siepeltrien schreef op 13 september 2009 @ 14:31:

Pas in ieder geval op dat je geen "robound" wordt..

Rebound bedoel je.

Verder eens met vorige posters, als een man je echt ziet zitten doet hij wel moeite voor je.
Cum non tum age
Er zijn ook nog mannen die zeggen in scheiding te liggen ( met alle rompslomp van dien) maar hun vrouw is daar niet van op de hoogte, zeg maar.
quote:Zamirah schreef op 13 september 2009 @ 17:11:

Er zijn ook nog mannen die zeggen in scheiding te liggen ( met alle rompslomp van dien) maar hun vrouw is daar niet van op de hoogte, zeg maar.

O ja dat zijn leuke mannen.

Die zijn hun tijd ver vooruit,de hele scheiding is al in kannen en kruiken alleen hun vrouw denkt nog steeds dat ze gelukkig getrouwd is.

Die loopt een beetje achter zeg maar..
Eensch met Madhe (alweer).

Deze meneer wil met je mailen en sporten, maar niet meer. Hij wil geen date, geen relatie.

Ex is waarschijnlijk maar een smoes, want als je iemand echt heel erg leuk vind, is dat alles geen belemmering om te gaan daten.

Hier geldt gewoon het alombekende "he's just not that into you".
quote:Zamirah schreef op 13 september 2009 @ 17:11:

Er zijn ook nog mannen die zeggen in scheiding te liggen ( met alle rompslomp van dien) maar hun vrouw is daar niet van op de hoogte, zeg maar.Dat was het eerste wat ik dacht...(been there, done that).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven