A perfect day again...
zondag 13 september 2009 om 16:30
Hihi ik zou mijn leven op dit moment geen "leven"willen noemen Dreamer... maar je maakt me erg nieuwschierig naar het boek.
maar ik mag eigenlijk echt niets meer kopen ( heb vandaag alweer tweede hands geshopt op Bol)
De nieuwe Heleen van Rooyen kan ik trouwens niemand aanraden... pfff bagger!
Bij de Neuroloog alles ok het zijn echt alleen twee zenuwbeklemmingen en met rust en gezond leven (lees geen wijn etc..ja duh kan ik nu echt even niet!) gaat het vanzelf allemaal goed komen. Kan weken duren maar ook maanden. Nou ik ga het aankijken!
Vrijdagavond met manlief uit eten geweest was leuk lekker en gezellig en leerzaam nav zijn therapeutische sessie.
Gisteren ging hij mee naar feestje van vrienden en nu vertelt hij mij doodleuk ( nadat hij echt gezegd heeft dat hij er voor wilt gaan.... dat het niet makkelijk zal worden maar in ieder geval het proberen waard omdat hij nog veel voor me voelt!) dat hij vanavond weer naar haar toe gaat.... hij moet met haar praten over de sessie. Kijk ik begrijp best dat hij met haar goed kan praten ik heb ook begrepen dat de sessie (van 3,5 uur) heel zwaar is geweest en nog veel vragen op roept maar He.... je zou toch voor mij gaan??????????????
Hij snapt gewoon echt niet dat dit niet kan!
En ik weet echt niet of ik dit volhou totdat wij eindelijk op 9 oktober samen in therapie kunnen gaan!.
Pfff dit is mijn leven
maar ik mag eigenlijk echt niets meer kopen ( heb vandaag alweer tweede hands geshopt op Bol)
De nieuwe Heleen van Rooyen kan ik trouwens niemand aanraden... pfff bagger!
Bij de Neuroloog alles ok het zijn echt alleen twee zenuwbeklemmingen en met rust en gezond leven (lees geen wijn etc..ja duh kan ik nu echt even niet!) gaat het vanzelf allemaal goed komen. Kan weken duren maar ook maanden. Nou ik ga het aankijken!
Vrijdagavond met manlief uit eten geweest was leuk lekker en gezellig en leerzaam nav zijn therapeutische sessie.
Gisteren ging hij mee naar feestje van vrienden en nu vertelt hij mij doodleuk ( nadat hij echt gezegd heeft dat hij er voor wilt gaan.... dat het niet makkelijk zal worden maar in ieder geval het proberen waard omdat hij nog veel voor me voelt!) dat hij vanavond weer naar haar toe gaat.... hij moet met haar praten over de sessie. Kijk ik begrijp best dat hij met haar goed kan praten ik heb ook begrepen dat de sessie (van 3,5 uur) heel zwaar is geweest en nog veel vragen op roept maar He.... je zou toch voor mij gaan??????????????
Hij snapt gewoon echt niet dat dit niet kan!
En ik weet echt niet of ik dit volhou totdat wij eindelijk op 9 oktober samen in therapie kunnen gaan!.
Pfff dit is mijn leven
anoniem_20229 wijzigde dit bericht op 13-09-2009 16:31
Reden: stuk zin vergeten :P
Reden: stuk zin vergeten :P
% gewijzigd
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 13 september 2009 om 17:39
Ik denk dat Freakman even een mannelijk persoon moet zoeken, of een vrouwelijk familielid of wat dan ook, om z'n sores mee te bespreken, Freak. "Leuk" dat hij met haar kan praten, maar elke keer dat hij dat doet, doet hij jou pijn. NIET LEUK dus! Ik hoop dat je hem dat duidelijk kunt maken. Elke keer breekt er weer eens stukje van jouw vertrouwen in de toekomst af (stel ik mij zo voor)
In het boek veel over "hoe word je een vrouw, zoals een vrouw moet zijn", heel spiritueel, dus met engelen en gidsen, maar ook veel andere dingen. Ook zonder geloof in spirituele zaken een aanrader, moet je alleen over/langs deze onderwerpen lezen. De schrijfster heeft wel heel veel meegemaakt en is overal geweest.
En.. als je elke dag al die affirmaties zegt, die je zou moeten zeggen, moet je óf uren eerder opstaan, óf geen baan hebben
Verder.. heerlijk boek. Heb 'm bijna uit (moet een schema gaan maken, advh boek, waarin wat ik wanneer moet doen )
In het boek veel over "hoe word je een vrouw, zoals een vrouw moet zijn", heel spiritueel, dus met engelen en gidsen, maar ook veel andere dingen. Ook zonder geloof in spirituele zaken een aanrader, moet je alleen over/langs deze onderwerpen lezen. De schrijfster heeft wel heel veel meegemaakt en is overal geweest.
En.. als je elke dag al die affirmaties zegt, die je zou moeten zeggen, moet je óf uren eerder opstaan, óf geen baan hebben
Verder.. heerlijk boek. Heb 'm bijna uit (moet een schema gaan maken, advh boek, waarin wat ik wanneer moet doen )
Later is nu
zondag 13 september 2009 om 19:24
Ja je hebt helemaal gelijk Dreamer.... hij moet gewoon naar iemand anders maar dat doet hij dus niet. Net toen hij weg ging aangegeven dat ik dit echt absoluut ronduit respectloos gedrag van hem vind en dat dit misschien echt de laatste keer is dat ik dit toesta.. .en dat als hij niet kan kiezen hij daar lekker mag blijven... gaat hij nog boos de deur uit ook
moet niet gekker worden hier... mini weer heel verdrietig... pfff ik ga een wijntje nemen en vroeg onder de wol.. morgen weer een dag!
moet niet gekker worden hier... mini weer heel verdrietig... pfff ik ga een wijntje nemen en vroeg onder de wol.. morgen weer een dag!
zondag 13 september 2009 om 21:17
Ik heb besloten... dit is de allerlaatste keer... ik ga stappen ondernemen... alleen verder met minifreak.. hoe zwaar ook!
Net een tijdje met een goeie vriendin aan de telefoon gezeten die doorvraagt... en ik heb in mijn hoofd alzoveel stappen verder gezet.. die ga ik nu in het echt nemen....
Daar gaat hij verbaasd van opkijken nou so be it!
Ik moet verder en met dit gehannes en gesol ga ik NIET akkoord....
Zo Freak heeft gesproken!
Net een tijdje met een goeie vriendin aan de telefoon gezeten die doorvraagt... en ik heb in mijn hoofd alzoveel stappen verder gezet.. die ga ik nu in het echt nemen....
Daar gaat hij verbaasd van opkijken nou so be it!
Ik moet verder en met dit gehannes en gesol ga ik NIET akkoord....
Zo Freak heeft gesproken!
zondag 13 september 2009 om 22:19
Freak, het verbijstert me elke keer weer opnieuw, dat gedrag van hem... Denk je dat ie er echt voor wilt gaan, krijg je wéer dit. Ik kan me voorstellen dat je nu ZELF gaat kiezen. En dat heeft ie dan mooi zelf bewerkstelligt.....Zo ga je niet met mensen om, en zeker niet met iemand om wie je veel geeft. Ik snap echt niet dat ie dat niet zelf inziet...
Heeeeeeel veel sterkte, en van mij ook een megaknuffel
Heeeeeeel veel sterkte, en van mij ook een megaknuffel
maandag 14 september 2009 om 12:35
ja het is heel triest allemaal maar vandaag is de eerste dag van mijn nieuwe leven hoop ik!
Geen drank meer! En ik ga voor mezelf ook een therapeut zoeken om alles in orde te krijgen. en maar eens dat topic lezen van sabeltand om te kijken wat mijn rechten en plichten zijn en afspraken maken met die en gene van de week.
Nu met een goeie vriend een afspraak om even een bakkie te doen.. kan wel even wat steun gebruiken vandaag.
Bedankt voor jullie knuffels en steun.
Kus
Geen drank meer! En ik ga voor mezelf ook een therapeut zoeken om alles in orde te krijgen. en maar eens dat topic lezen van sabeltand om te kijken wat mijn rechten en plichten zijn en afspraken maken met die en gene van de week.
Nu met een goeie vriend een afspraak om even een bakkie te doen.. kan wel even wat steun gebruiken vandaag.
Bedankt voor jullie knuffels en steun.
Kus
maandag 14 september 2009 om 16:49
Ja hoor.. hij kwam niet thuis vannacht en als hij dat niet zou doe was het voor mij einde verhaal dus hij heeft zelf gekozen.
Vanochtend kwam hij thuis om mini naar school te brengen en toen vroeg ik hetzelfde nogmaal... wat doe je vanavond... nou naar haar dus toen zij ik ok einde verhaal dus!
Hij vind dat ik hem chanteer ja duh!!!!!!
Hij kan de druk die ik op hem leg niet aan ... jouw probleem jongen.
Ik ben meer waard dan een bijvrouw te zijn en ik ga nu voor mezelf kiezen .. basta.
De consequenties zijn hem volgens mij nog niet helemaal duidelijk ( vage smsjes vanochtend dat ik hem niet begrijp enzo) maar die gaat hij wel degelijk nog ervaren.
Hij komt er hier niet meer in!
Pffff heftig hoor.
Vanochtend kwam hij thuis om mini naar school te brengen en toen vroeg ik hetzelfde nogmaal... wat doe je vanavond... nou naar haar dus toen zij ik ok einde verhaal dus!
Hij vind dat ik hem chanteer ja duh!!!!!!
Hij kan de druk die ik op hem leg niet aan ... jouw probleem jongen.
Ik ben meer waard dan een bijvrouw te zijn en ik ga nu voor mezelf kiezen .. basta.
De consequenties zijn hem volgens mij nog niet helemaal duidelijk ( vage smsjes vanochtend dat ik hem niet begrijp enzo) maar die gaat hij wel degelijk nog ervaren.
Hij komt er hier niet meer in!
Pffff heftig hoor.
maandag 14 september 2009 om 17:05
Freak, ik vind dat je groot gelijk hebt! Hoezo chanteer jij hem??! Wat een grote flauwekul zeg!! Hij mocht in zijn handjes knijpen met een vrouw zoals jij, ik denk dat ik hem er al veel eerder had uitgegooid (ja, makkelijk praten, snap ik, wie weet wat ik écht gedaan had.....). Een paar dagen, okee, maar zoals nu een paar weken?! En ervoor gaan met jou, maar dan toch naar haar gaan?! Maar dat ie niet beseft dat zijn gedrag jou en minifreak enorm kwetst, en dat ie er ook maar gewoon mee doorgaat, weten wat de consequenties zijn en dan nóg zeggen dat jíj hem chanteert, nee, daar kan ik echt met mijn verstand niet bij....Ik denk dat ie nog erger in de war is als dat ik al dacht (maar daar hoef jij je niet de dupe van te laten blijven).
Dikke knuf!!!
Dikke knuf!!!
maandag 14 september 2009 om 18:26
Je zou het terug kunnen spelen... hij chanteert jou! Hij maakt van zijn probleem jouw probleem, of zoiets. Goed dat je voor jezelf kiest. Je bent echt geduldig genoeg geweest, hebt hem alle kans gegeven, maar hij gooit zélf z'n glazen in.
je bent een sterkte vrouw Freak, en dat zul je nu nodig hebben
je bent een sterkte vrouw Freak, en dat zul je nu nodig hebben
Later is nu
maandag 14 september 2009 om 19:13
Dank je wel lieve schatten!
Ja hij is echt de weg kwijt en zat net te huilen aan de foon toen de consequenties tot zijn botte brein begonnen door te dringen.
Morgenavond komt hij langs om een en ander te regelen.
En hij zei in sms ook ijskoud dat hij haar nu niet kan laten vallen.. ja duh dat doet hij met mij toch ook!
Hij draait het probleem inderdaad heel erg om en kijk ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik ook niet zo mijn fouten heb maar he daar kun je toch over praten... geen relatie is perfect!
Nee naar haar toe rennen dat is de oplossing... nou niet dus.
pfff zal wel een borrel lusten maar ik DOE het niet!!!! ik zal sterk zijn!!!
Ja hij is echt de weg kwijt en zat net te huilen aan de foon toen de consequenties tot zijn botte brein begonnen door te dringen.
Morgenavond komt hij langs om een en ander te regelen.
En hij zei in sms ook ijskoud dat hij haar nu niet kan laten vallen.. ja duh dat doet hij met mij toch ook!
Hij draait het probleem inderdaad heel erg om en kijk ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik ook niet zo mijn fouten heb maar he daar kun je toch over praten... geen relatie is perfect!
Nee naar haar toe rennen dat is de oplossing... nou niet dus.
pfff zal wel een borrel lusten maar ik DOE het niet!!!! ik zal sterk zijn!!!
dinsdag 15 september 2009 om 12:51
Hoi meiden....
Ik voel me super rustig vandaag en sterk
Ik heb heel goed van mezelf geen druppel gedronken gister en veel uitgezocht op het internet.
Nu een vervelende k*t klus voor de boeg want heel de administratie moet op orde en dat heb ik behoorlijk laten versloffen....
Groeten en fijne dag allemaal!
Ik voel me super rustig vandaag en sterk
Ik heb heel goed van mezelf geen druppel gedronken gister en veel uitgezocht op het internet.
Nu een vervelende k*t klus voor de boeg want heel de administratie moet op orde en dat heb ik behoorlijk laten versloffen....
Groeten en fijne dag allemaal!
dinsdag 15 september 2009 om 15:55
Knap van je Freak, heb het je niet nagedaan.
Succes met adm en met gesprek vanavond.
Soms lastig om zelf juist tegenovergestelde dingen te posten.... maar kreeg net een mailtje (grin, had ik het vorige week a/d telefoon toch goed gehoord) met zwart op wit 'liefje' en gezien de 'situatie'/groeiende intensiteit was dit voor mij erg fijn/belangrijk om te lezen.
En vanavond wordt het menu op verzoek van LL: ouderwetsche gehaktballen in jus, bloemkool met een sausje (laat ik op mijn bloemkool wel achterwege), kruimig aardappeltje en komkommer in het zoetzuur.
Dus, tussen de beschouwingen door, ga ik maar weer aan de slag. Huis wordt weer bewoonbaar, bloemen staan in de vaas. Eindelijk weer bloemen in huis sinds okt jl.
Succes met adm en met gesprek vanavond.
Soms lastig om zelf juist tegenovergestelde dingen te posten.... maar kreeg net een mailtje (grin, had ik het vorige week a/d telefoon toch goed gehoord) met zwart op wit 'liefje' en gezien de 'situatie'/groeiende intensiteit was dit voor mij erg fijn/belangrijk om te lezen.
En vanavond wordt het menu op verzoek van LL: ouderwetsche gehaktballen in jus, bloemkool met een sausje (laat ik op mijn bloemkool wel achterwege), kruimig aardappeltje en komkommer in het zoetzuur.
Dus, tussen de beschouwingen door, ga ik maar weer aan de slag. Huis wordt weer bewoonbaar, bloemen staan in de vaas. Eindelijk weer bloemen in huis sinds okt jl.
dinsdag 15 september 2009 om 17:39
Nou, hier wel aan de borrel. Vandaag is exbuurvrouw gecremeerd. Toen ik mezelf hiervan wilde afleiden, door wat op intranet te gaan lezen, las ik bij oude afdeling dat zeer gewaardeerde collega in coma ligt na hartstilstand afgelopen zondag.
Doe mij maar een rosé dus!
(en dan is P. Swayze ook nog overleden)
Fijn dat er weer bloemen staan, Thee!
Doe mij maar een rosé dus!
(en dan is P. Swayze ook nog overleden)
Fijn dat er weer bloemen staan, Thee!
Later is nu
dinsdag 15 september 2009 om 19:23
Pffff, sterkte Dreamer! (en doe mij ook maar een roseetje, gewoon omdat ik van rosé hou...)
En Thee, eet smakelijk en veel plezier met je liefje!
Freak, jij sowieso heel veel sterkte! Goed van je dat je gisteren geen druppel hebt gedronken! (ik ben trots op je!)
Ik heb een zieke thuis (Zoon), en zelf begin ik ook een beetje 'af te brokkelen' .
En Thee, eet smakelijk en veel plezier met je liefje!
Freak, jij sowieso heel veel sterkte! Goed van je dat je gisteren geen druppel hebt gedronken! (ik ben trots op je!)
Ik heb een zieke thuis (Zoon), en zelf begin ik ook een beetje 'af te brokkelen' .
dinsdag 15 september 2009 om 22:24
Hallo meiden!
Nou dreamer dan heb je portie wel gehad en het roseetje verdient.
En Carlien ooknatuurlijk...en beterschap voor zoon en voor jezelf.
Ik vind dat ik het roseetje nu ook wel verdiend heb na vanavond maar ik zit braaf aan de thee.
Ik dronk echt veel te veel en was een paar maanden al zo goed bezig met doordeweeks niet drinken dat ik nu maar weer heb opgepakt ( via coach op internet!)
Ik moet nu gewoon sterk zijn en voor mini en mij zorgen en dat gaat een stuk beter met oprechte emotie ( niet afgevlakt door drank en dan altijd huilerig enzo)
En het was heftig veel tranen aan zijn kant.. daardoor bij mij weer twijfel .. toen naar buiten gegaan voor sigaret en time out.
Daarna echt voet bij stuk gehouden. Hij mag komen voor mini zo vaak als hij wilt ..mits van te voren aangekondigd maar hij mag hier echt niet meer slapen ... ook niet op zolder!
En dat hakte er behoorlijk in bij hem maar ook bij mij want ik moest wel even heel erg mijn poot stijf houden.
Hij vond dat hij het niet kon maken om de aankomende maanden dan maar bij haar te slapen want ze kennen elkaar net.. ja duh huur dan een huis had ik 6 weken geleden ook al voorgesteld en toen rende hij naar haar!.
Nou even ego sorry hoor... ik ben zo blij dat ik het hier dan nog even kan spuien.
Kus en welterusten allemaal
Nou dreamer dan heb je portie wel gehad en het roseetje verdient.
En Carlien ooknatuurlijk...en beterschap voor zoon en voor jezelf.
Ik vind dat ik het roseetje nu ook wel verdiend heb na vanavond maar ik zit braaf aan de thee.
Ik dronk echt veel te veel en was een paar maanden al zo goed bezig met doordeweeks niet drinken dat ik nu maar weer heb opgepakt ( via coach op internet!)
Ik moet nu gewoon sterk zijn en voor mini en mij zorgen en dat gaat een stuk beter met oprechte emotie ( niet afgevlakt door drank en dan altijd huilerig enzo)
En het was heftig veel tranen aan zijn kant.. daardoor bij mij weer twijfel .. toen naar buiten gegaan voor sigaret en time out.
Daarna echt voet bij stuk gehouden. Hij mag komen voor mini zo vaak als hij wilt ..mits van te voren aangekondigd maar hij mag hier echt niet meer slapen ... ook niet op zolder!
En dat hakte er behoorlijk in bij hem maar ook bij mij want ik moest wel even heel erg mijn poot stijf houden.
Hij vond dat hij het niet kon maken om de aankomende maanden dan maar bij haar te slapen want ze kennen elkaar net.. ja duh huur dan een huis had ik 6 weken geleden ook al voorgesteld en toen rende hij naar haar!.
Nou even ego sorry hoor... ik ben zo blij dat ik het hier dan nog even kan spuien.
Kus en welterusten allemaal
anoniem_20229 wijzigde dit bericht op 16-09-2009 20:04
Reden: oeps naamalarm
Reden: oeps naamalarm
% gewijzigd
woensdag 16 september 2009 om 00:05
Dreamer jee ook heftige berichten.
Heel veel sterkte.
Freak, jij ook heel veel sterkte met vasthouden aan wat je wilt.
Carlien, jij heel veel sterkte met de zieke zoon en ik hoop dat het aan je voorbij gaat!
Thee, heerlijk dat je weer bloemen hebt staan en je eten klinkt ook verrukkelijk!
*schuift aan voor een rosé*
Freak, jij ook heel veel sterkte met vasthouden aan wat je wilt.
Carlien, jij heel veel sterkte met de zieke zoon en ik hoop dat het aan je voorbij gaat!
Thee, heerlijk dat je weer bloemen hebt staan en je eten klinkt ook verrukkelijk!
*schuift aan voor een rosé*
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.