Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft kate hier gepost? wie de winnares is? dat kan nog niet bekend zijn aangezien er een live show komt waar het publiek telefonisch/sms 1 kandidaat weg mag stemmen en daarna mogen karen en kristel de winnares kiezen.....

Jammer dat die paris lookalike er niet uit is.

Mijn top 2 zijn Anneke en Madelon, ik vind Anneke zo puur en ze straalt echt iets uit naar kinderen, dat lijkt me heel belangrijk.

Maar of het haalbaar is......
Nee, Kate zei alleen dat ze langer haar had want in een voorstukje van de tournee zag je K en K opkomen en daarna een vrouw met twee staartjes (blond uiteraard) alleen haar gezicht was niet zichtbaar.
Gertje neukt toch met die K'tjes? die zal dus moeten kijken waar ie geil van wordt
quote:meds schreef op 13 september 2009 @ 19:25:

Gertje neukt toch met die K'tjes? die zal dus moeten kijken waar ie geil van wordt

heeft geneukt.

Met Karen.

Maar is toch weer terug gegaan naar zijn vrouwtje.
En ik denk helaas dat die Kathleen en Anne er lang in gehouden worden,of zelfs winnen.

Het zijn waarschijnlijk toch stiekeme vriendinnetjes van K2.

Anneke gebruiken ze alleen voor de kijkcijfers. Omdat de meeste sympathie voor haar voelen.
Van mij mocht nep Paris Hilton er ook uit, hoe fake kun je wezen!
quote:steph schreef op 13 september 2009 @ 16:25:

Nee, Kate zei alleen dat ze langer haar had want in een voorstukje van de tournee zag je K en K opkomen en daarna een vrouw met twee staartjes (blond uiteraard) alleen haar gezicht was niet zichtbaar.Haar gezicht was gisteren absoluut wél zichtbaar. Foutje denk ik.
quote:babette76 schreef op 13 september 2009 @ 16:08:

Naar het grootst K-wijf hoeft niet zo lang gezocht te worden dat is la Brard ! Wat een babbels voor iemand die de hoogste kijkcijfers haalt door "en public" een klysma uit te voeren....

Ahum. Ze maakte ooit deel uit van 1 van de meest succesvolle meidenbandjes die er is geweest in Europa.

'In 1978 moet Hans van Hemert zorgen voor de titelsong van de komische VPRO-serie Het Is Weer Zo Laat (Waldolala) met Dolf Brouwers (Waldo van Dungen) als louche nachtclubeigenaar. De dames van Luv' worden ingezet en zingen het vrolijke U.O. me (you owe me) met als subtitel You're very welcome in Waldolala. Deze titelsong slaat onmiddellijk aan in de hele Benelux en de weg is geopend voor verdere hits. De eerste nummer-1-hit van de dames wordt You're the greatest lover, gevolgd door een tweede: Trojan horse. Hierna volgen nog een aantal grote hits tot begin jaren '80.

Ook in het buitenland, Zwitserland, Engeland, Duitsland en Frankrijk, blijkt hun muziek aan te slaan. Jonathan King neemt een coverversie op van You're the greatest lover. Wanneer ze enkele nummers van hun derde album ook in het Spaans inzingen, weten ze hits te behalen in Spaanstalige landen. In Nederland worden in navolging meidengroepen als de Dolly Dots en Babe opgericht.'

Ik vind het ook niet altijd de meest sympathieke vrouw, maar ze weet wel waar ze het over heeft.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Kate1980 schreef op 13 september 2009 @ 21:32:

[...]

Haar gezicht was gisteren absoluut wél zichtbaar. Foutje denk ik.Volgende keer moet ik eens beter kijken.
quote:babette76 schreef op 13 september 2009 @ 16:08:

Naar het grootst K-wijf hoeft niet zo lang gezocht te worden dat is la Brard ! Wat een babbels voor iemand die de hoogste kijkcijfers haalt door "en public" een klysma uit te voeren....Duidelijk de mening van iemand die niet weet over wie ze praat
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kan iemand mij vertellen waar het programma te zien is (internet). Ik kon het zelf niet vinden.
sbs6 online
Bedankt!
quote:Paque_in_Pink schreef op 13 september 2009 @ 13:34:

[...]

NIETUS jij hebt een LHOTP hond!

en Michael Landon is toch leuker dan samson van gert van samson. en gert. Je moest eens weten hoe vaak ze voor Samson uitgescholden worden!
Ach, smaken verschillen en zo'n fantastische stem heeft ze niet hoor ! Haar solootjes deden het echt niet zo goed, om maar te zwijgen over haar bandje ENUV, was ook niet echt een doorslaand succes. En succesvol zegt al een poosje niets meer over het al dan niet hebben van talent. Adje is ook een succes en Job uit de bus had ook een succesnummertje, maar talent ?????

Ik vind dat ze ook op een normale manier haar mening kan geven, maar goed het is lekker voor de kijkcijfers...anders wordt het programma misschien een tikkie te saai. Je moet er wel iemand bj hebben die lekker ongenuanceerd haar mening kan geven.

Voor mij komt ze daar over als een groot K-wijf, dat het heerlijk vindt om andere mensen de grond in te trappen. Maar zoals ik al zei: smaken verschillen.
Ik moet zeggen dat ik vond dat ze eerlijk en direct was naar de meiden, maar absoluut niet op een vervelende manier. En de meiden zelf leken het ook wel te waarderen.
Je kunt alles zeggen van Patty, maar een eendagsvlieg of talentloos is ze zeker niet. Adje heeft een talent en dat is als karikature door het leven gaan. Niets mis mee maar dat is zijn talent. Job is een eendagsvlieg, talentloos wat mij betreft.

En LUV heeft het niet alleen gered omdat ze er zo lekker geil uitzagen (vind ik niet maar wellicht de vele mannelijke fans van toen wel) Ook toen moest je kunnen zingen en een performance geven op het podium. En wat mij betreft is Patty niet veranderd. Ik ken dr niet anders van tv dan met de uitspraken die ze nu doet.
quote:varuca schreef op 14 september 2009 @ 14:50:

Ik moet zeggen dat ik vond dat ze eerlijk en direct was naar de meiden, maar absoluut niet op een vervelende manier. En de meiden zelf leken het ook wel te waarderen.Vind ik ook.
quote:Dushi74 schreef op 14 september 2009 @ 16:56:

Je kunt alles zeggen van Patty, maar een eendagsvlieg of talentloos is ze zeker niet.

Waarin vind jij haar getalenteerd dan?

Dat vraag ik me echt af.
quote:Flashy schreef op 13 september 2009 @ 16:22:

Wat heeft kate hier gepost? wie de winnares is? dat kan nog niet bekend zijn aangezien er een live show komt waar het publiek telefonisch/sms 1 kandidaat weg mag stemmen en daarna mogen karen en kristel de winnares kiezen.....

Jammer dat die paris lookalike er niet uit is.

Mijn top 2 zijn Anneke en Madelon, ik vind Anneke zo puur en ze straalt echt iets uit naar kinderen, dat lijkt me heel belangrijk.

Maar of het haalbaar is......Hmm die liveshows vertrouw ik niet echt. Ik begin steeds meer te denkien dat de winnares al lang vaststaat.
quote:shining schreef op 14 september 2009 @ 17:03:

[...]

Waarin vind jij haar getalenteerd dan?

Dat vraag ik me echt af.Dr staat van dienst is al opgeschreven. Een die ik niet direct misselijk vind of makkelijk. En het ene tv programma van haar hand is wel een succes het andere ook niet. Maar vind dr dan ook niet in alle dingen die op tv waren goed. Ik dweep niet met dr, maar talentloos vind ik een te groot woord voor haar. Want dat is ze in mijn ogen zeer zeker niet. Als je echt talentloos bent red je het niet al zo lang op tv. Geen programmamaker zal je dan nog vragen voor tv, geen producent zal dan nog met je werken.
quote:shining schreef op 14 september 2009 @ 17:07:

[...]

Hmm die liveshows vertrouw ik niet echt. Ik begin steeds meer te denken dat de winnares al lang vaststaat.Dat heb ik dus ook, vanaf het moment dat er allemaal blonde dames gekozen werden had ik zo iets van: ach...het is weer fake allemaal. Maar goed dat heb ik ook hier gepost.
Ksnap niet waarom ze er geen K10 van maken. Lekker gezellig, mag iedereen blijven en zo heb je nog eens een reserve als er eentje zwanger raakt van Gert.
Ik kom even een paar eurocenten deponeren en ik zie Shining hier die ik al dagen niet gezien had.

Off topic even dus om te beginnen: Shi, dag schat, hoe is het er mee? Ik zag je nergens en miste je!

Vandaag in de herhaling voor het eerst dit programma gezien en ik vind het fantastisch.

Patty als meedenker en jurylid vind ik heel bijzonder omdat ik haar een artiest van niks vind. Heel persoonlijk maar ze kan bijvoorbeeld niet zingen en is op zijn allermeest een soort van entertainer maar meer ook niet. Ik vind haar het als programmamaker beter doen dan als uitvoerend artiest zeg maar.

Dat zij nu iets kan zeggen over wie door en wie niet vind ik ongelooflijk en ik vind haar helemaal niet ter zake kundig genoeg om dat te doen. Wél dus als programmamaakster maar niet als beoordelaar van zingen, teksten enzovoort. De keren dat Pat zelf dronken op een podium haar teksten vergat zijn niet te tellen en bij haar liep er altijd een band mee tijdens het zingen omdat ze nauwelijks kán zingen. Dus zij die nu voordoet hoe het moet, pffffffffffffffffhahahahaaha! Het is wel duidelijk dat Patty even een programma moest hebben om te doen omdat ze anders te lang thuis op de bank zou zitten met haar dikke contract.

De meiden die nu genomineerd waren en de twee die weg moesten waren zo te zien juist niet diegenen die Karen en Kristel weg wilden hebben. Heel apart dat de jury dat niet zag of voelde vond ik. Zielig ook voor de K2's want het is maar te hopen dat er bij de laatste drie dan een bij zit die zij ook echt zien zitten.

Maar wat een lieverds allemaal. Heerlijke meiden, behalve die ene die samen met Anneke zong, dat vond ik niet zo'n leuke meid. En die K2's vind ik helemaal zalig. Wat een schatten en wat zijn ze Vlaams en netjes en beschaafd zoals ze tegen Patty ingingen tijdens de bespreking van de kandidaten. Zo heel lief en beleefd die Jacqueline verdedigen die Patty niks vond, lief, lief, lief!

Ik ga zeker weer kijken.....
Ik ben voor Madelon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven