Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Rain, mijn ouders hebben geen bad . Wij straks in ons huisje wel, heerlijk vind ik dat!

Ik heb de datumprikker ook ingevuld, maar de 1e datums wordt hem voor mij niet, dan ben ik waarschijnlijk net bevallen. Maar daar zit je vanaf nu toch steeds mee en er komt vast wel nog een forum meeting.

GW, hoe is je bloeddruk? Wel een beetje rustig aan doen he?

Beck, fijn dat de reacties van je familie zo lief waren!

Vanavond laatste keer zwangerschapscursus. Nou dan ben ik zo goed voor bereid dat die kleine wel kan komen haha
He Liefie’s

Kom even bijlezen en reageren:

Arme arme Annika, had ik je al een dikke knuffel gegeven?? Anders bij deze :hug:….

Leo kan me voorstellen dat je het nu toch wel langzaam zat bent, hopelijk hoef je niet meer lang te wachten… Heel veel succes in ieder geval!!!

Balen Duvel, wat een verhaal zeg.. Mag ik inzetten op die 5% dat het vast wel goed gaat komen. Kan me voorstellen dat je dan toch voor die geplande keizersnede gaat!

Moom is lieff…. Hmm ben ook al dagen op mijn h&m spullies aan het wachten, hopelijk vandaag… Leuke dingetjes had je trouwens besteld… Al meer tekenen van Casper??

Hoe gaat t met je party??? Ooh heel leuk kleed…

Gw: prijs kwaliteit van H&M spulletjes is prima, gaan gewoon een heel seizoen mee, schoenen ook. Kan ik soms van duurdere merken niet zeggen… Beetje voorzichtig jij he!!!

Thanks for de huggies!!!

Husky red je het nog een beetje zo alleen zonder man??

Hoe gaat het nu met de sipness, speecie???

Deb; aan het genieten van je verlof?? Ondanks slaap tekort??

Lijkt me hartstikke leuk Becky elke week een 3d, gewoon doen!! Fijne reactie van de familie!

Wat een engerd die bsb fans Fanatic, brrr… Kan me voorstellend dat vriend je fijn binnen houdt dan…. Hebben ze bij de Hema geen leuke lakentjes?? Mijn schoonouders verhaal is wel bekend denk ik?

Hoe gaat het met je Poll??

Becky familie ondertussen al ingelicht? En nogmaals van harte met je knipperlichtje, heeel fijn…

Goed dat je gebeld hebt Marriss… Hoe vond je coldplay?? Ben woendag geweest.. Haha thenks for die info… Stinkerddd.. Leuk jurkje!

Rain vind het heel goed dat je gegaan bent, en duim heeel hard hoor dat je deze maand gewoon zwanger bent… Haha moest wel lachen hoor, jij met je sperma…

Aaah Ik hopelijk komt jullie meisje heel snel…

Leuke spulletjes Kath, love your pumps…

Riz; hoe gaat het met je?

Nou een hele dikke kus voor jullie allemaal, kom straks nog even spieken….

Balen Mulan, dikke van mij…
Erine, erg lief dat je even komt reageren op iedereen. Maarre, hoe is het nu met jou? Dikke kus

Momo, ja dat kan ook nog in het ziekenhuis natuurlijk. Al denk ik dat mijn vriend het fijner vind om dit klusje samen even te doen zeg maar.In zo'n ziekenhuis hokje is oko niet alles kan ik me zo voorstellen en thuis kun je er misschien nog enigzins iets erotisch van maken ofzo.

Ja, GW, vertel eens hoe ging dat bij jullie en Party jullie hebben dit ook allemaal doorstaan toch? Vertel!!
Erine,Hallo...we missed you!!!!!Fijn dat je er weer ff bent.

RAin,Idd bij ons was het allemaal niet zo rooskleurig...*wil je het toch horenlezen*

Vriend voelde zich en beetje aangetast op zijn mannelijkheid,dus moest hem echt aansporenhahaha.

S´morgens om half 8 is hier het lab open en kon ik het goedje inleveren.Maar vriend lief moest die dag gewoon om 6uur of zo de deur uit!!En idd het mag niet ouder als een uur zijn.Nu is het ziekenhuis hier in de ochtend binnen een kwartier wel te bereiken.Dus vriend zo lang mogelijk thuisgehouden,hem zelf al het werk laten doen (ohh...)en toen het klusje geklaard is hij mij het potje komen brengen en ik heb het tegen mijn body warm gehouden.

Naar het ziekenhuis rijdende hopen dat ik geen ongeluk zou veroorzaken...zou zonde zijn heEn ook onder mijn trui tegen mijn lichaam vervoerd.Moest ik bij het lab ook nog een nr trekken...Hallo,ik kom alleen iets inleveren.

Uiteindelijk was het dus iets te laat ingeleverd,maar een week later was de uitslag positief en dus ook gelukt...pffff
gw, hoe voel je je nu? doe je wel een beetje voorzichtig?

erine leuk dat je even langs komt! maarre, zoals rain terecht opmerkt, hoe gaat het met je?

rain ik zie je al zitten met die kruikzak oh en party zou je hebben zeg, gewoon een stomme aanrijding... "ja sorry maar ik heb echt geen tijd om dat schadeformulier in te vullen..."

becky, leuke reacties!!
Ja of dat het potje door de auto vliegt bij een aanrijding

Erine, sluit me aan bij de rest, fijn je weer te lezen, maar hoe is het met JOU?!?

Pfff...ik heb echt geen productieve dag, kan me niet tot iets zinnigs zetten. Blugh.
Hahaha Rain, ik dacht dat ie in zo'n klein hokje moest zitten met van die vieze beduimelde playboys met vastgeplakte pagina's, maar zo'n potje in je decollete (of waar het dan ook maar warm blijft) is ook niet echt super.

Ik wacht nog 1 ronde af en dan gaan we in de herfstvakantie naar de huisarts (jaja, ik heb in oktober alweer een week vrij). Dan is m'n hoofd iets minder druk met school en dan gaan we dan gewoon eens kijken of wij ook zaad met hoge spoed naar het ziekenhuis moeten vervoeren. Maargoed, hopelijk is dat dan niet meer nodig en schieten we komend weekend raak....

Inderdaad, Erine, hoest met jou??? Ik ben wel een beetje bezorgd hoor!

Marriss, die temperaturen zien er zo op het eerste gezicht echt niet uit, maar je gebruikt ook ovutesten. Voor de ovulatie fluctueert het bij mij enorm, maar gemiddeld was het 36.4 ofzo. Nou, vanaf een dag na de eisprong (2 dagen na positieve test) zat ik gelijk al 3 dagen achter elkaar boven die 36.4 en dat is genoeg om te concluderen dat er een eisprong is geweest. Over het algemeen is de temp post-ov zo'n 0.2 Celsius hoger dan pre-ov, maar dat verschil kan ook wel kleiner of groter zijn. Ik steeg daarna door en bleef een hele tijd op 36.8. Dat is toch echt wel hoger dan 36.4. Kortom: je ziet het pas als je de hele rits met temperaturen achter elkaar zet (en fertilityfriend is ook echt handig). De ovutesten laten zien dat er een LH-piek is, maar de temp stijging is pas écht het bewijs dat je ei is gesprongen.

Zo, wat een epistel.... Snapt iedereen het nog???

Nu maar weer aan het werk!
Specu, duidelijk verhaal hoor!! En ik moet wel lachen om je verhaal over vastgeplakte playboys. Begrijp wel dat mijn vriend het fijner vind als we er thuis nog even iets leuks van proberen te maken. Ik ga maar eens oefenen voor een paaldans act hahahaha. Enne, ik hoop ook voor jullie dat het deze ronde raak is hoor. Eigenlijk hoop ik dat natuurlijk voor alle niet zwangere hier. Het duurt nu wel erg lang allemaal!

Party, ja, ik denk dat het bij ons ook zoiets zal gaan woensdag. Wordt weer stressen natuurlijk en dan dat warm houden hihihi, ik zie het al voor me.....

Mariss, dan doe ik geen slip aan in de auto. Als het zaad dan toch door de auto vliegt kan het mij meteen bevruchten hahaha. Maar goed, nu zie ik hele rare beelden voor me geloof ik!
hahahaha Rain !!!!! je bent echt te grappig gewoon.

Erine meid ook van mij de vraag hoe het met JOU is..

Waar blijven die baby's nou......
haaai,

Eigenlijk brengt Party's dilemma op hyves mij op het volgende:

Wij hebben nog niets geregeld qua testament, trouwen, geregistreerd partnerschap (GPS), samenlevingscontract oid.

Mijn vriend is bij mij ingetrokken en mijn huis staat natuurlijk te koop. Wanneer dat verkocht is gaan we wel een samenlevingscontract aan en willen we binnen niet al te lange termijn trouwen.

Is mijn huis nog niet verkocht, dan zal mijn vriend denk ik voorlopig alleen de vrucht erkennen en straks die kleine aangeven. Meer regelen we dan wel bij koop van een nieuw huis.

Mijn vraag is, is dat wel verstandig? Is dat niet te weinig, moet je trouwens een voogd regelen?
Erine!!!!!!!!!!!!!! Fijn dat je weer even voorbij komt! Hoop dat het weer wat beter met je gaat?

Hier gaat het wel weer, slecht geslapen omdat ik 2x moest plassen en na de 2e keer (5 uur) kon ik niet meer slapen. Vraag me ook niet waarom, dus gewoon een beetje een kort nachtje. Ik denk idd dat mijn bloeddruk aan de lage kant is (heb altijd al een vrij lage bloeddruk en volgens mij zit je als zwangere rond week 20 op je minimum en ben woensdag precies 18 weken, dus dat kan dan wel ongeveer kloppen). Combi met dan mss gisteren toch teveel gedaan qua boekenslepen maakte denk ik dat ik me vandaag niet optimaal fit voel.

Rain, man hier wilde persee niet dat ik erbij 'hielp', dus hij heeft gewoon in zijn eentje zijn best gedaan. (moet ik nog even herinneren aan de collega die binnenkwam toen hij net op het toilet bezig was..... gevolg het zat overal behalve in het potje en kon hij dus weer opnieuw aan de slag een paar dagen later.) En ik denk dat je het idd maar het beste tegen je lijf kunt bewaren. Er schijnt ook een hele instructie bij te zitten met van te voren wassen etc. En het best is ook een aantal dagen tevoren onthouding, maar ook weer niet te lang. Vond het toen best uitkienen (want wou natuurlijk ook niet dat hij zijn zaad verschoot vlak voor mijn ovulatie). Nou ja, uiteindelijk is het goed gekomen en was het eigenlijk ook nog allemaal voor niks (nou ja, behalve dan dat we weten dat je met slecht zaad nog best zwanger kunt worden).
niets moet beck. maar voor het geval dat.... is het wel handig. let wel, een voogd heeft pas 'wat te doen' als jullie ALLEBEI zouden wegvallen. dus een extreme situatie. maar ja. je weet niet hoe het leven kan lopen. voogd moet je overigens ook regelen als je getrouwd bent volgens mij.

in geval je niets regelt, dan zal de (kinder)rechter beslissen als er iets gebeurt met jullie beiden. meestal zal dan wel gekeken worden naar de familiebanden. dus zoeken bij broers/zusters van de ouders.

testament is ook handig bij overlijden van 1 van jullie 2. in principe heeft je vriend nu nergens recht op als jou iets overkomt. dus gaat alles naar jouw familie (broers/zussen/ouders) (en andersom natuurlijk). hoop ellende, qua liquiditeiten (zeker als geld vast zin in stenen), en ook erfrecht (belasting).
Becky, als je geen testament hebt, erft je vriend niets als jij overlijdt, is dit voordat de baby er is dan erfen je ouders en moet hij dus het huis uit. Erna erft de baby, maar als je vriend het kind dan erkent heeft is er denk ik nog niet zoveel aan de hand omdat hij er dan in ieder geval mag wonen totdat kind 18 is en er zelf over kan beslissen.

En qua samenlevingscontract/GPS hangt het er een beetje vanaf wat je vast wil leggen en hoe gescheiden jullie financieen nu zijn. Toen wij samenwoonden hadden wij verder ook niets geregeld, maar toen we gingen trouwen zijn we wel op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Maar ik ken veel mensen die dat 'onromantisch' vinden.
GW, wat was nou ook weer de uistlag van dat onderzoek bij gullie?
xpost met GW. goh, huwelijks voorwaarden. dat hoor je toch niet veel, zeker als beiden 'gewoon' in loondienst zijn. mag ik vragen welk stelsel jullie hebben?

even ondertiteling trouwens: GPS is geregistreerd partnerschap
http://www.postbus51.nl/n ... de-ouders-overlijden.html
Wij hebben een samenlevingscontract. Verder heeft mijn vriend de ongeboren vrucht al erkend. Het volgende wat we moeten doen is nadat hij het kind aangeeft we formulieren moeten sturen naar het kantongerecht zodat mijn vriend ook ouderlijke macht krijgt. Die heb je anders niet... en als je dat niet regelt heeft je vriend geen poot om op te staan mocht er iets met je gebeuren of als je besluit er vandoor te gaan en niet te willen dat je vriend je kind ziet...
http://www.notaris.nl/page.asp?id=101
Ben er ook weer!

Erine: leuk dat je ff weer langskwam, maar net als de rest vraag ik me ook af hoe t met jou gaat!!??

Ik & Leo: nog geen baby's??

GW: doe je wel een beetje rustig aan?? Klinkt niet heel fijn dat je daar zo'n last van hebt.. Zou idd je bloeddruk kunnen zijn, die van mij was op den duur ook weer een stuk lager dan eerst en wordt nu langzaamaan weer wat hoger..

Vandaag weer naar de VK geweest.. Alles was goed tot zover, bloeddruk was weer ietsje omhoog gegaan, schijnt normaal te zijn aan het eind van de zwangerschap, verder was alles goed, met de baby, en met mij. Mag gelukkig stoppen met de ijzertabletten!!

Baby ligt nog steeds goed, is al een beetje ingedaald zelfs.

Moet volgende week weerkomen, en krijg dan een groei-echo.

Is dat normaal, rond deze tijd nog een groei-echo krijgen??

Wie weet dit?

Meiden die de 35/36 weken al voorbij zijn, hebben jullie dit ook gehad??

Voor in het schema: 25/9 naar de vk + groei-echo

Dat was t ff... later meer
Huwelijkse voorwaarden zou ik ook wel willen, vriend geloof ik niet, maar daar zijn we nog niet uit.

Zodra mijn huis verkocht is willen we alles vastleggen in een samenlevingscontract en/of testament. Om de kosten te besparen gaan we voor de time being dat mijn huis nog te koop staat geen moeilijke dingen optuigen. Ik hoop wel dat het weg is voordat ons kind wordt geboren. Qua stenen, op dit moment is mijn huis nog steeds mijn huis en betaal ik de investeringen, levensverzekering en het grootste gedeelte van de hypotheek. Als ik kom te overlijden staat vriend wel op straat maar kan dan wel een nieuw huis kopen.

Voogd is dus wel makkelijk, ga eens uitzoeken wat ik daar van vind.

ciao!
ha justdeb, goed dat je mag stoppen met ijzertabletten!

Volgens mij krijg je alleen een groeiecho als je kindje te klein of te groot is. Vroeg eht nog aan mijn zusje een tijdje terug of ze dat kreeg en zij meldde mij dat toen.
justdeb, jij had toch geen uitnodiging gekregen van de datumprikker? Kun je mij anders nog even je mailadres geven via de hyves, dan stuur ik er nog een.

Volgens mij is het verder idd zo dat je volgens mij alleen een groeiecho krijgt als ze denken dat het kindje te groot of te klein is.

Momo, ik weet niet hoe onze huwelijkse voorwaarden heten of wat voor stelsel het is, maar zijn op maat opgesteld voor ons. O.a. omdat ik meer (spaar)geld heb dan man en hij nog een behoorlijke studieschuld heeft (dit verschil blijft bestaan en wordt bij een evt. scheiding meegenomen), daarnaast wilde ik het ookal vast voor als ik later evt. in een maatschap zou gaan dat dan alles al geregeld is, dus daar hebben we ook een aantal voorwaarden alvast voor laten vastleggen, maar voor wat we tijdens ons huwelijk verdienen geld wel dat het van ons "beide" is en bij een scheiding dan ook eerlijk verdeelt gaat worden.

Oh en moom, de uitslag was geloof ik iets van 13 miljoen (normaal 20 miljoen) en het grootste deel was slecht bewegend, dus echt niet optimaal, maar goed, die ene sterke heeft zich een weg naar voren gevochten!
oh, GW, nouja, er is er duidelijk maar 1 voor nodig!

en tuurlijk, artsen zitten vaak in maatschap. dan is huw. vwen idd wel makkelijk..
viva meeting op aruba? (voor de nog-niet-zwangeren dan)

http://www.telegraaf.nl/s ... _hotelovernachting__.html
momo, ik las het ook net en dacht nog bij het lezen van de titel, leuk, ik kan als zwangere met korting naar Aruba!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven