Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
daar heb ik ook over gedacht, maar volgens mij neem je dan eerder je kindje bij je in bad.

En om het te gebruiken ipv een standaard, daarvoor vind ik het dan weer te laag en krijg je volgens mij toch nog rugklachten.
Ik moet trouwens wel toegeven dat ik wel vrij "knieperig" ben als het om babyspullen gaat.

Ik wil wel graag een goede en mooie kinderwagen, die wil ik ook graag nieuw, net als het matrasje, maar verder vind ik het vaak toch niet echt nodig en een beetje zonde van mijn geld (arm kind, moeder wil nu al geen geld aan hem uitgeven)
ja dat is niet handig om het te gebruiken zonder dat je zelf in bad zit. En een tientje is natuurlijk niet veel voor een badje met standaard. Bij de hema een nieuwe trouwens ook niet, ik zat zelf aan ruim 100 euro te denken.

Vind het badje met geïntegreerd zwitsal gebeuren wel geinig. Gewoon voor het hebben.
quote:germanwings schreef op 14 september 2009 @ 19:39:

Ik moet trouwens wel toegeven dat ik wel vrij "knieperig" ben als het om babyspullen gaat.

Ik wil wel graag een goede en mooie kinderwagen, die wil ik ook graag nieuw, net als het matrasje, maar verder vind ik het vaak toch niet echt nodig en een beetje zonde van mijn geld (arm kind, moeder wil nu al geen geld aan hem uitgeven)

Geef je geen ongelijk hoor, ga ook geen 1200 euro uitgeven aan een kamertje.

En dan krijg je die fantastische kinderstoel van je oma! Toch? Die willik zo graag maar vriend vind hem veeeel te duur. Ze hebben ook een fantastische wipstoel.

Kinderwagen, kaartjes en box krijgen we van ouders en schoonouders, zoooooo lief.
kinderstoel (stokke gaat het worden) krijgen we idd van mijn oma!

Mijn ouders geven geld (mijn moeder is altijd van gelijkheid, dus krijgt ons kind netzoveel als die van mijn zus), maar dat gaat hier gewoon op een spaarrekening voor het kind.

Box heeft mijn moeder geregeld dat ik die van mijn nicht mag lenen (komt prima uit, want dan kan hij ook mooi weer terug als wij hem niet meer nodig hebben, want heb weinig bergruimte over).

Bugaboo ga ik wss over 2 weken aanschaffen als de prenatal zijn kortingsweek heeft.

Kaartjes zijn al uitgezocht.

Mijn moeder gaat wss wel de gordijnen voor de babykamer in elkaar zetten, ben al op stoffenjacht gegaan in het www.
Badje met standaard vond ik idd ook best prijzig, badje zelf niet zo, maar de standaard is nog duurder dan het badje zelf!

Nou was dit "probleem" gauw opgelost, want schoonzusje en zwager wouden ons deze graag kado doen

Zelf hebben we helaas (nog) geen bad, maar hoop wel gauw met ons kleintje gewoon onder de douche te kunnen..

Kinderwagen hebben we van mijn moeder en dr man gekregen, en de box van mijn schoonouders,

en van mijn broer een wipstoeltje..

Dus de enige "grote, dure" aankoop die we zelf gedaan hebben, is het kamertje..
oja, wipstoeltje heeft mijn moeder ook al geregeld.

(moeder is al met pensioen en heeft het tot haar taak gemaakt voor mij en mijn zus op zoek te gaan naar aanbiedingen)

Ze belde vandaag ook op dat ze gezien had dat de bugaboo bij babyopark in de aanbieding was.
Becky: jij ook al van die lieve ouders en schoonouders!!

GW: Wat leuk dat je een kinderstoel van je oma krijgt!!

En een box lenen, das ook altijd makkelijk ja, zeker als je hem daarna weer terug kan doen als je zelf bijna geen bergruimte hebt!
quote:germanwings schreef op 14 september 2009 @ 19:46:

kinderstoel (stokke gaat het worden) krijgen we idd van mijn oma!

Mijn ouders geven geld (mijn moeder is altijd van gelijkheid, dus krijgt ons kind netzoveel als die van mijn zus), maar dat gaat hier gewoon op een spaarrekening voor het kind.

Box heeft mijn moeder geregeld dat ik die van mijn nicht mag lenen (komt prima uit, want dan kan hij ook mooi weer terug als wij hem niet meer nodig hebben, want heb weinig bergruimte over).

Bugaboo ga ik wss over 2 weken aanschaffen als de prenatal zijn kortingsweek heeft.

Kaartjes zijn al uitgezocht.

Mijn moeder gaat wss wel de gordijnen voor de babykamer in elkaar zetten, ben al op stoffenjacht gegaan in het www.haha alsof je met een afvinklijstje zit
Das lief van je moeder GW , als ze dan ook een beetje weet waar jullie van houden??
Ik ga er mee stoppen voor vanavond, manlief zal zometeen wel thuis komen, dus ik zal de koffiepot vast voor em aanzetten en voor mezelf ff een bakkie thee maken..

Straks nog ff languit op de bank tv kijken..

Fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks!
quote:germanwings schreef op 14 september 2009 @ 19:48:

oja, wipstoeltje heeft mijn moeder ook al geregeld.

(moeder is al met pensioen en heeft het tot haar taak gemaakt voor mij en mijn zus op zoek te gaan naar aanbiedingen)

Ze belde vandaag ook op dat ze gezien had dat de bugaboo bij babyopark in de aanbieding was.

Is wel een verrekte nobele taak zeg! Er is zoooooveel te vinden.

Wij zullen nog wel wat met Sinterklaas en Kerst vragen en dan zijn we ook nog jarig tegelijkertijd dus dat komt wel goed.
Mijn moeder is een schat hoor! En qua kledingsmaak voor mijn nichtje heeft ze wel bewezen dat dat wel goed zit. Voor de box had ik al gezegd dat het me niet zoveel uitmaakte welke kleur hij had.

en wipstoeltje is donkerblauw en koste 2,50!

En een beetje een afvinklijstje heb ik wel hoor.....

voor de grote dingen dan, voor de kleine dingen moet ik maar eens zo'n uitzetlijstje bekijken en in een keer bij de prenatal toeslaan ofzo.
aaaah volgens mij is Duveltje bevallen vandaag!!!!!
Van een jongen natuurlijk! Verder weet ik nog niets! woeiiii weer een baby!
waaaaaaaaat. duvel!?!?!
Yeah!

Gefeliciteerd!

Staat het op de hyves?
Volgens mij wel, als je op haar hyves kijkt!
Ben wel heel erg benieuwd of het nu een gewone bevalling is geworden of een keizersnee, hopelijk komt ze zich snel hier melden!
hoe zou die heten?
ik dacht dat ze de 17e pas terug moest komen voor nieuwe draaipoging.. lees nu op haar hyves dat dat vandaag was... kennelijk is dat geeindigt in een bevalling ofzow? oooh, ben zo benieuwd naar haar verhaal, en de naam, en de foto's!!!

DUUV, dikke feli meis!
ik denk XXXX! ;)

Duveltje, gefeliciteerd!!!!
lache man zie inene allemaal gouden ei vriendinnetje online komen
en momo, mijn complimenten, je bent weer echt vlot met het schema aanpassen!
jij ook al becky, hier ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven