Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Man keek heel vreemd op toen ie vroeg wie er sms'te en ik zei dat het m'n forum-vriendinnetjes waren. Hahahaha. "Sms je ook al met ze??" Ja dus! En binnenkort gaan wel elkaar ook ontmoeten! Ik zal die nrs ook maar eens in m'n telefoon zetten.

Momo, ik vind het een goede deal. (van die jompels en het TO zijn enzo)

Erine: Ik vind het zo niet leuk dat het niet zo goed met je gaat. Als je wilt kun je hier (of op hyves) altijd je verhaal kwijt he?

He, had ik niet gegokt dat Duvel een zoon zou krijgen? Of was dat al algemeen bekend? Nou ja, het is dan de eerste goed gegokte baby van mijn kant! Dus GW en Becky, jullie krijgen beiden een meisje.Ik ben nu in de winning mood!

Hup Leo en Maya, nu zijn jullie! We zijn nu in de stemming, dus gaan met die banaan!

Marriss, succes morgen bij de HA...

Rain, ik moest zo lachen (het is al wat pagina's terug) om het sliploos vervoeren van het zaad in de auto. Idioot dat je d'r bent!

Nou, m'n neus zit verstopt en m'n hoofd gloeit (hopelijk wel weer 36.3 morgen... ), dus ik ga maar eens naar bed.

trusten! Nog even een voor de kersverse moeders!
Ga er ook weer vandoor, hoor het wel he Moom....?? Haha ja bereid de herhaling maar vast voor... Jammer dat we geen officiële trubune hadden he??

Ga waar is de mol kijken..

I know Speec, kan het eventjes niet!! Bedankt voor je Hug je bent een schatje.. Hopelijk ben je snel weer beter..

Veel succes morgen Mariss!

Slaap lekker allemaal... Kusss...
hihi die speecmans.

duvel was bekend schat. de grote onbekenden zijn nog leo-baby en maya-baby.

trusten!
Helleuh smaalies-jatters

Lig alleen in bed, vriend heeft voor het eerst nachtdienst, dus slaap sinds tijden weer eens alleen! Voel me zo eenzaam dat ik maar met jullie mn laptop in bed ben gekropen. Ook gesjellig hoor, maar.... anders

Gosjie hee, pardoes (thnx Beck) 2 humptiedumpties op een dag. Zo cool!! Hoop dat ze ons nu niet vergeten en nog wel tijd hebben/maken om ons op de hoogte te houden,..,. in tegenstelling tot mexx (hahahah ik kan 'm zowat achter elke zin plempen, zei toch al dattie bij me past!)

Moom, ik teken je contractje graaaaag... meeen wat heb ik ineens zin om zwanger te zijn zeg! Heb de laatste weken steeds minder die twijfel waar we wel op hyves over spraken, ikwilhetikwilhetikwilhet gewoon... NU!! Vriend zegt ook steeds vaker dat het nu wel eens mag gebeuren, toch wel fijn.

Nou leedies nogmaals welterusten!

( gewoon nog ff zomaar hahahah)
moom bedankt voor de sms, wat een nieuws hier vanavond!!

ik en duvel, gefeliciteerd!

en nu ga ik eerst ook hyves even checken
leuke namen!!

ik, super dat je het grote nieuws effe aan ons komt vertellen zeg!
Hallo dames(er zullen hier wel weinig mannen zijn)

Ik wou bij deze even zeggen dat Duveltje vannochtend om 07:49 uur bevallen is van een jongetje!!!! De bevalling kwam uit zichzelf opgang maar het moest wel gebeuren door een spoed keizersnede.Ze zijn allebei gezond. Hij is 46cm en weegt 2680 gr.

Duveltje komt hier later op terug als ze terug komt uit het ziekenhuis dat zal waarschijnlijk donderdag zijn.

Groeten van een trotse pappa ;)
Ff Kijken hoe ik er een foto voor jullie op krijg
zet wel ff een mooie foto op haar hyves moeten jullie daar maar ff kijken :-)
Foto staat op de hyves als profiel foto dus die kan iedereen bekijken......

Ga nu slapen morgen weer een lange dag
duvelman, wat leuk dat je ons even komt vertellen!!! van harte gefeliciteerd!! geef duvel een knuffel van ons in het ziekenhuis, hopelijk mag ze donderdag naar huis zoals het nu de bedoeling is. geniet er van!!
Ah duuvman is lief!!!!! Jij ook dikke feli, geef duvel en jullie mooie zoon ( heb foto gezien!!!) een dikke knuf!!!!

Waterstand: 36,5........
Lief duvelman dat je hier even voorbij komt!

Ik heb even een vraagje voor de zwangeren, heb een beetje buikpijn en afgelopen nacht ook paar keer een harde buik gehad (weet nu hoe het voelt, kon me er nooit iets bij voorstellen). Is dit normaal? Ik ga nog wel even de (vervanger, mijn eigen is natuurlijk net deze week met vakantie) gyn bellen om te vragen, maar mss is het wel heel normaal?
net gebeld, ik ga vanmiddag even bij de vervanger langs, dacht wel dat ze dat zouden voorstellen. Voel me wel een beetje een zeur.
gw ik herken het niet, maar groot gelijk heb je dat je even gebeld hebt! (oke aan mijn antwoord heb je dan weer weinig...)

je bent echt geen zeur hoor, en ze snappen best heel goed dat zwangeren zich dan wat zorgen maken in zo'n geval.
Hallooo GW, gister bijna flauwgevallen en vannacht buikpijn en dan ook nog zeggen dat je een zeur bent?!? Doe niet zo mal, je bent gewoon een bezorgde mama-in-spe die het beste wil voor haar ongeboren wurm, haastikke logisch! Dus! Laat je even weten wat vervangende gyn zei?

Duvelman, leuk dat je even langskomt! En wat een scheeet...ben helemaal in luv Geef duuv een dikke knuf, en lekker genieten met z'n drietjes. Erg benieuwd naar het bevallingsverhaal!

Oke, nu ikke... ben een beetje down... doorgestuurd naar zh voor onderzoeken Het voelt nu wel heel echt, en ik probeer heeeel hard het woord medische malle molen uit mn hoofd te verbannen, maar dat lukt niet zo goed. Net al een kwartier jankend met vriend aan de lijn gezeten... Maar ja, hj zegt ook: áls er iets mis is, kun je dat beter nu weten dan over een jaar ofzo... maar het laatste beetje lol wat er nog aan zat, is nu wel helemaal verdwenen. Dikke fuk, dit had ik me echt niet voorgesteld toen ik 10 maanden geleden stopte met de pil
GW!!! schrik me weer de apenootjes. doe even rustig ja! en helemaal geen zeur! denk dat je dit niet moet onderschatten hoor!!! heel goed dat je (vervanger) gyn gebeld heb. laten even weten hoe of wat, ja, maak me best wel zorgen.
marriss...

weet je al wanneer je naar het ziekenhuis moet? het onbezorgde is er inderdaad nu wel een beetje vanaf, maar je vriend heeft wel gelijk denk ik dat je het dan maar beter meteen kunt weten toch. maar het blijft k*t
ja gw dat moet je vanmiddag er wel bij vertellen hoor, van dat flauwvallen gister! en niet alleen dat je buikpijn hebt. hoe laat kun je vanmiddag terecht? doe je voorzichtig vanochtend.
Nee Hus, krijg binnen 10 dagen een oproep. HA zei trouwens dat het nog niet gebruikelijk is om zaad te laten onderzoeken, terwijl ik denk dat dat toch niet zo'n ingewikkeld klusje is... Hoe zit dat bij jou Rain? Wat gaan ze bij jou precies doen en wordt er ook al zaad onderzocht?

Zag op internet wel een zelf-test voor sperma, maar misschien toch beetje zonde van het geld want betwijfel of het betrouwbaar is...
jullie zijn schatjes! Zit hier met tranen in mijn ogen! Ik ga pas vanmiddag langs, ga dan iets eerder weg van mijn werk, moet er uiterlijk half vijf zijn, maar ik denk dat ik om een uur of 3 wel bij mijn werk weg kan.

Mariss, ook een dikke knuff voor jou! Is ook niet leuk en is natuurlijk wel erg confrontrerend als je dan ineens de verwijzing hebt. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt, soms is het maar beter dat je weet waar je aan toe bent. En mss vinden ze wel iets dat makkelijk op te lossen is!
-
rainbow30 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 09:26
Reden: laat maar
% gewijzigd
Pssst Rain, je moet wel even het icoontje voor plaatjes plakken gebruiken, als je gewoon de link hier neer plempt doettie het niet.
Helemaal geen tijd, maar:

Duvel-man: dankje voor je lieve berichtje en wat een prachtige zoon zeg. Gefeliciteerd!!!

GW: , doe je rustig aan? Even een extra controle kan geen kwaad.

Marriss: dikke voor jou. Ik reageer vanavond uitgebreider.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven