VRLK

15-09-2009 09:45 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
en maar weer verder... Zie hier ons oude topic.
En inderdaad, zoeken naar goed model. Maar dat heb ik met mijn eigen spijkerbroeken ook. Ik heb 1 H&M broek gekocht voor na de bevalling. Die zit best goed, maar is nu eigenlijk een maat te groot. Dus laatst dacht ik zo'n zelfde te kopen maar dan een maat kleiner. Nee dus, dat model hadden ze niet meer en de rest zat niet goed bij me.
Ik bewaar ook alles van Boef voor Schurk, maar vind dan soms inderdaad ook ineens dingen niet meer leuk. Grappig, dacht dat dat aan mij lag, maar jullie hebben dat dus ook. En dan heb ik het al met "maar" 22 maanden ertussen, kan me voorstellen dat het met 4 jaar nog meer geldt.
Sommige dingen blijken ineens tijdloos, er zijn kledingstukken van Schorrie die Knorrie ook nog heel leuk staan. Maar sommige dingen zijn ineens toch minder, en ik verbaas me er ook over dat veel dingen toch een verwassen uiterlijk hebben gekregen terwijl ik dat volgens mij toen Schorrie het droeg niet door had.....

Hier net een waar drama. Knorrie trok de Lego hijskraan van Schorrie van het dressoir..... Schorrie ging echt helemaal over de rooie van kwaadheid, teleurstelling, verdriet. Hij gaf Knorrie een schop, die dus ook begon te janken, en slikte een stuk wortel door wat hij nog niet gekauwd had. Hij bleef er bijna in en ik wist niet wie ik nou als eerste moest troosten en op wie ik boos moest worden (Harrie was nog niet thuis).

Uiteindelijk toch Schorrie eerst getroost want kon me zijn verdriet voorstellen, en toen Knorrie erbij. Schorrie zei dat hij 'die baby' nooit meer wilde zien en een half uur later zei hij dat hij nog steeds een beetje boos was. Ik stop Knorrie nu maar snel in bed en hoop dat het morgen weer goed is tussen die twee .
Hi, we hebben een nieuw topic! Wat snel alweer joh, ik dacht at we er nog even mee door konden, maar niet dus..

Wat is er een hoop geschreven joh. Ik kom denk ik voor veel dingen als mosterd, maar even de dingen die zo in mij opkomen..

Lien, sterkte meid. Hoop verdriet dus voor jou rond deze tijd en ik hoop dat je het een plekje kunt geven

Drop, ik kan me wel voorstellen dat het zeer doet aangezien ze met een kaasschaaf van binnen hebben zitten schaven. Niet te snel proberen, je lijf geeft aan dat je een optatter van hebt gehad. Fijn dat je het hebt aangegeven bij mevrouw rugzak, maar beter dat ze zelf terugbelde! Ik zal even een paar data doormailen, ok?

Broeken voor Loeder bij Gap aangezien ze daar slim sizes hebben en ze dat echt nodig heeft. Ik heb het eens opgemeten en blijkt dat slim fit 6 gewoon zelfde taillemaat heeft als 104, alleen met lengtemaat 128. Mormel draagt hier wel gap, maar WE, H&M enzo passen hem prima. Mijn max voor broeken ligt bij 30 euro, maar ik kan daar flexibel in zijn als het de moeite waard is, zeker voor loeder aangezien zij zo moeilijke maat heeft. Verder heb ik niet echt een limiet voor kinderkleding aangezien ik duur, uitverkoop en goedkoop door elkaar koop en ik de bizarre denkwijze heb dat het dan elkaar opheft

Maar 6 euro voor broek sla ik niet af en ga morgen gelijk ff shoppen met Mormel

Verder moet ik hier ook aan de winterkleding want Mormel is echt uit 104 gegroeid nu en Loeder uit lengte. Ook zijn de winterjassen niet meer pas en schoenen moeten dus ook weer. Blegh, faillisement komt er dus aan. Al wel 2 leuke jurkjes bij brand4girls gescoord dus dat heb ik sowieso al binnen. A overleefd ze daar de winterkou niet mee

Voor de rest hebben ik gewoon met presentaties gezeten, fusie en trainingsessie. Werk is druk en merk dat ik zelf ook daardoor druk in hoofd ben. Verder ben ik 4 dagen single mom aangezien Vrolijkerd overseas is voor een training en dus donderdagavond laat pas terugkomt.
En logischerwijs bewaar ik niets van Loeder voor Mormel

Ik zal ff naar LP gaan...*zoef*
Leuk, trainingen in het buitenland.

Ik zit volgende week gewoon in Utrecht.

Pebbles, ik weet het even niet, maar hebben de Pebbeltjes dunne billen en smalle tailles? Want als dat zo is dan wil ik graag broeken van je overnemen. KW heeft nu trouwens 110, maar ik heb 116 gekocht (en die zijn nog te groot en moet ik dus omslaan). Wil je ze meenemen dan zaterdag?

Broeken van de HEMA meteen gepast vanavond en KW past er maar 1 en dat is degene die smal valt. De andere is net een hobbezak. Laat dat nou de aanbieding voor een tientje zijn. Morgen dus even naar de WE.

Spannend hoor. KW zaterdag logeren bij Schorrie (voor het eerst ergens anders dan bij opa en oma) en BRS mag op de camping logeren bij opa en oma. Morrie, hoe laat wil je dat KW zaterdag komt?
Ik krijg die irritante pop-upo van Anglico maar niet weggeklikt.

Zó irritant.

Ik bewaar dus alle kleding (mits schoon en gatloos) en heb per maat een bewaardoos, maar vind kleding van KW vaak echt KW en veel minder of niet staan bij BRS. EN daarnast dus ook dat het er na een tijdje toch verwassen uit ziet terwijl je dat niet had toen KW het nog gewoon droeg. Als dit een knul wordt dan denk ik niet dat er veel door gaat. Kleding ga ik dan weer verkopen op die kindermarkt volgens jaar en weggeven.
Wind, Schorrie zwemt van 8.30 tot 9.15 dus vanaf 9.30 uur is KW welkom. Dus roep jij maar wat je handig vindt qua brengen, het maakt mij echt niet uit! Heb er wel veel zin in. En Schorrie weet het nog niet eens, ik heb al voorpret en hij niet .
Oh, leuk! Dan dnek ik dat we om een uur of 11 komen. We weten nog niet of we apart gaan of samen. Maar via jullie naar Apeldoorn (of die omgeving) om BRS af te zetten vind ik (denk ik nu) wat overdreven en ik moet ook nog eten voorbereiden voor de avond.

Zondag komen we hem dan dnek rond 12 uur halen want dan rijden we wel door naar Apeldoorn om de dag verder door te brengen op de camping bij schoonouders en BRS te halen.

Wordt een leuk weekend voor de jongens!

Ik heb ook nog niets gezegd en dat ga ik ook niet doen. Ik denk pas 5 minuten voordat we weggaan.
En het wordt dit weekend 22/23 graden!
Niet om weer een of andere discussie op te doen laaien (dit is vast een heel fout begin voor een uitnodiging), maar omdat KW bij ons komt logeren komt Wind zaterdag bij ons eten en omdat Wind zaterdag komt eten komen 'ineens' Lien, Mille, Pebbles en Nathje ook. Dus Athena, Dropje, Vrolijk, Elyane en Lilalore, jullie zijn uiteraard ook welkom (maar niet verplicht, ook niet om af te melden met reden oid ). Ik hoor het wel als een van jullie wil aanhaken, het is wel de bedoeling dat iedereen wat meeneemt qua eten en drinken .
Ok, 11 uur is prima.

Ik hoop dat KW met zijn benen bij de trappers van Schorries skelter kan, want ik weet nu al dat Schorrie daarop wil crossen met KW. Dat doet hij namelijk met zijn vriendjes van school ook. 1 op de fiets en 1 op de skelter en dan om en om. En ik er achteraan met de kinderwagen .
Zal ik anders KW's skelter ook in auto gooien?
Dat moet je zelf maar weten, jij moet er mee slepen.

En kun je hem zondag dan wel weer mee terug nemen, past hij dan wel in de auto?
He wat jammer, had het echt leuk gevonden, maar wij hebben zaterdag een megadrukke dag. Voetbal, verjaardagspartijtje (Zen) verjaardag en aansluitend eten bij andere vrienden. Mocht onverhoopt het etentje niet doorgaan 's avonds dan schuif ik graag aan.

Zal een fles cola meenemen

Mag ik dan wel Zemmie meenemen?

Maar in principe kan ik dus (helaas) niet
Kan ook zijn fiets meenemen.

Ja, past wel in de auto.

Heb trek in iets lekkers.
Je mag alleen komen als Zemmie mee komt
Als Zemmie meekomt dan eis ik dat je komt Ely. Zeg dat andere etentje anders af?

Fiets heeft Schorrie ook natuurlijk, al bedenk ik me nu, zou KW daar wel op passen?
Harrie komt net thuis en ik denk wel dat het leuk is als ik even met hem beneden ga zitten.
Ik dnek het niet. Ik vind dit gezelliger.

Ja, Ely... kun je dat etentje niet afzeggen
quote:Wind schreef op 15 september 2009 @ 20:42:

Broeken van de HEMA meteen gepast vanavond en KW past er maar 1 en dat is degene die smal valt. De andere is net een hobbezak.

Zei ik toch ?

En wat superleuk dat ik ook uitgenodigd ben zaterdag! Ik wil toch even zeggen dat ik het echt zo leuk vind dat jullie zo'n 'indringer' als ik zo warm verwelkomen. Ik ben echt blij dat ik me gemeld heb .

Maar ik kan niet zaterdag. Sjaak heeft een golftoernooi dus ik zit met drie kinderen. Jammer, maar tis ook wel een eind op en neer. Maar de 31ste heb ik op de kalender gezet!
De 31e waar ik niet bij zou zijn?

Moet ik toch nog maar eens heroverwegen dan .
Leuk dat je je zo welkom voelt LLL. Maar dat ligt ook aan jezelf, het is net alsof je al tijden meeschrijft

Maar dat komt misschien ook omdat je al tijden meelas

Ely, ik zou Zorro met de anderen naar die vrienden sturen en gewoon met Zemmie komen

En nu verder met bijlezen, was bezig maar jullie gaan veel te snel (nieuw topic?!).
Leuk dat je je zo welkom voelt, LLL.

Ligt ook aan jezelf... je schrijft alsof je al jaren mee schrijft/leest.

En het lijkt me voor jou echt spannend om zo'n uitnodiging te krijgen. Ik bedoel.. wij kennen elkaar al en hebben elkaar al meerdere keren gezien.
Ik moest zo lang nadenken over mijn post dat ik die van Mille maar heb gekopieerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven