VRLK

15-09-2009 09:45 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
en maar weer verder... Zie hier ons oude topic.
quote:lilalore schreef op 15 september 2009 @ 22:59:

[...]

Hè gelukkig maar .

Dirty Dancing is op rtl5! En daar kom ik achter nu ik naar bed wil...

I had the time of my life....

Ik kan dat nummer nu nog meebleren en moet eerlijk bekennen dat ik de sountrack (I&II) op Ipod heb staan
quote:athena schreef op 15 september 2009 @ 23:01:

[...]

Neeeej, slettebak was het toch??? O ja, da's waar *pakt snel de blauwe oogschaduw uit make-up kit*
quote:vrolijk schreef op 15 september 2009 @ 22:57:

O ja, moet ff opbiechten hier dat ik op zoek ben naar hele mooie overknee laarzen. Vrolijkerd is echter bang dat ik aan de keileweg ga staan als Poolse Stoeph**r. HahahahahaEen Poolse? Dat zou pas echt heul erg knap zijn. Nog knapper dan jouw stiekem lange wondertjes
Mormel is groter en zwaarder dan Mini en hij is zo'n twee jaar jonger! Gloeps..

Ik zie je al staan Vrolijk

En nu ga ik naar bed, om er maar eens een razend interessante mededeling tegenaan te gooien.
Oh ik had vroeger het bandje, dus kan alle nummers meebleren. Of meepraten, nog erger. How do you call your loverboy? Come here loverboy! And if he doesn't anwer...

Ik ben met vriendin naar de musical DD geweest. We hebben met al die nummers mee zitten bléren (en dat was meteen het leukste van de avond)
En ik had nog over het woord Poolse heen gelezen. Die Vrolijkerd heeft wel veel fantasie zeg
Ik zou zo'n musical meezingen ook nog wel redden trouwens. Volgens mij was ik 15 ofzo toen de film uitkwam? Had er dus wel de goede leeftijd voor!
quote:lilalore schreef op 15 september 2009 @ 23:02:

Oh ik had vroeger het bandje, dus kan alle nummers meebleren. Of meepraten, nog erger. How do you call your loverboy? Come here loverboy! And if he doesn't anwer...

Come on and stay aaaah...just a little bit longer...
En nuuuuu ben ik echt weg!
quote:Pammie schreef op 15 september 2009 @ 23:02:

[...]

Een Poolse? Dat zou pas echt heul erg knap zijn. Nog knapper dan jouw stiekem lange wondertjes
Het verhaal is ook eigenlijk te dom voor woorden he. Maar oh oh wat een jeugdsentiment. En hij kon ook wel dansen die Patrick Swayze.
Dank voor de tip vrolijk, ik heb de tv nog even aangezet. Trip down memory lane om die muziek weer te horen. Weet nog dat wij destijds als 14 jarige (?) meisjes met alle meiden uit de klas naar de film gingen.
quote:Mille schreef op 15 september 2009 @ 23:05:

Ik zou zo'n musical meezingen ook nog wel redden trouwens. Volgens mij was ik 15 ofzo toen de film uitkwam? Had er dus wel de goede leeftijd voor!

De musical was verder waardeloos hoor. Er werd wel waanzinnig gedanst maar voor het acteren was het talent op zeg maar.

Ik heb vriendin beloofd dat als ze ooit een dochter op de wereld zet, ik haar een t-shirt geef met daarop: 'Don't call me baby!'
Vrolijk, als jij echt blauwe oogschaduw in je make upkit hebt, dan word ik gek!
quote:athena schreef op 15 september 2009 @ 23:10:

Vrolijk, als jij echt blauwe oogschaduw in je make upkit hebt, dan word ik gek!Moet ik je slaan? Wat denk je zelf? hahahahahaha
quote:vrolijk schreef op 15 september 2009 @ 23:11:

[...]

Moet ik je slaan? Wat denk je zelf? hahahahahahaDie associatie van Vrolijkerd zal érgens vandaan komen.
Ik vind het altijd zo erg dat die musicals in het Nederlands zijn. Ben ooit naar Fame geweest en heb echt de hele voorstelling met kromme tenen gezeten. Ster! Ik ben een ster voor altijd! Pffff.
Maar t-shirt klinkt cool. 'Nobody puts baby in a corner' is ook leuk. Zo rond peuterpuberleeftijd .
quote:athena schreef op 15 september 2009 @ 23:14:

[...]

Die associatie van Vrolijkerd zal érgens vandaan komen.Wishfull thinking dear
Het ergste was de water-scene waarin ze zogenaamd in het water vielen (was een stuk decor wat half opgetrokken was en waar ze achter 'vielen'). Té knullig.

Daarnaast zaten we zo hoog dat als ze op het hoogste punt van het podium stonden wij alleen een stel tenen zagen.

We hebben wel vreselijk gelachen die avond
Dat heb ik ook LLL, ik wil liever engels. Maar om nou voor een musical naar UK te gaan is wel erg decadent.

Ik heb wel zojuist Vrolijkerd bedreigt dat als hij geen skinny & curvy voor me meeneemt van Gap dat hij er niet meer inkomt
Dat is ook een leuke LLL!
Hahaha oh wat erg. Wij hebben nu met de postcodeloterij kaartjes gewonnen voor de amazing technicolor nogwat. Yeah.
Nou, soms komt de originele versie naar NL. Zo heb ik hier (in toch wel uithoek) Jesus Christ Superstar gezien en die was geweldig. De originele Andrew Loyd Webber uitvoering, door een Amerikaans gezelschap, echt té leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven