Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Dat is natuurlijk altijd heel erg fijn om te horen als moeder!

En het klinkt inderdaad als Lizzy (onterecht) de lat erg hoog legt. In ieder geval wel goed dat de juf het nu weet denk ik, want kennelijk laat ze in de klas dan niets van die onzekerheid horen.

Ik kan het me wel voorstellen hoor Sokje (en dat kun jij je waarschijnlijk ook wel weer voorstellen), dat je weer eens behoefte had er even uit te zijn. Mooi dat het goed ging vandaag.

Hier weer zwemles achter de rug. Kijkles, maar ik heb niet gekeken, want dat is schier onmogelijk met Maby erbij. Was wel beetje sneu voor Sien, want verder waren alle ouders erbij, maar ze hield zich dapper. Maby plaste eerst door haar luier heen (kleren nat, autozitje nat) en daarna poepte ze in haar schone luier. En ik had maar 1 luier bij me, dus ze heeft een uur lang in een broek van haar broer (die lag nog in de auto) lopen rondstinken in het zwembad. Maar verder waren ze wel lief en dat was maar goed ook, want ik had knallende koppijn.

Elessie, stom is dat inderdaad, dat je pas na zo'n opmerking gaat nadenken erover. Maar het is dus echt zo bedacht ik me. Ik heb altijd enorm voldoening gehaald uit sporten, uit tuinieren, ja zelfs uit het huishouden, maar dus nooit echt uit denkwerk. Zelf bij examens en diploma-uitreikingen ben ik nooit echt trots op mezelf geweest. Wat ben ik eigenlijk een raar type bedacht ik me gisteren: dat is dus meer voldoening haal uit het netjes snoeien van de heg, dan uit het halen van examen .
En Citronella, hoe was het in het ziekenhuis? Weet je al wat meer?
Alle reacties Link kopieren
Pammie, nog bedankt voor het recept! Ik ga het aankomende zaterdag maken! Sorry voor late reactie...
quote:elessie schreef op 15 september 2009 @ 16:24:

Qua opvoeding gaat het hier over het algemeen prima, maar dit 'gedoe' met Liz duurt al best lang, onderhand een half jaar. En dat is te lang voor Paul om te blijven geloven in mijn methodes. Daarom is het goed dat er nu iemand komt die gaat vertellen dat mijn methodes de beste zijn

Dan moet ik nog even terug met Pamman samen
Graag gedaan Vrolijk, ik was al bang dat je het helemaal niet gezien had. En eet smakelijk vast.

Es, fijn om te horen over Liz. Hoewel het me soms ook heerlijk lijkt om een droomkind thuis te hebben en dat ze op school die kleine heks te zien krijgen

Ank, ik snap dat wel, die voldoening uit doen. Ik zie ook graag resultaat.

Ze liggen samen in bed. Ze wilden logeren. Dat mocht vanavond omdat Mini morgen vrij heeft. Nu zijn ze bang. Allebei. En ze roepen de hele tijd. Pamman zit strategisch op de wc dus ik mag het weer oplossen, maar ik heb geen zin. Dus hebben ze pech.

Es, hoe laat spreken we af zondag?

Ik heb geen Flow. Wel de nieuwe Ikea-catalogus en dat vind ik denk ik nóg leuker
krijg ik nooit, IKEA-catalogus. wel jammer

Anky: ik herken het wel, jouw voldoening uit doe-werk ipv denk werk. Ik heb lang het gevoel gehad dat ik ook geschikter was in doe-werk dan in denk-werk.Mijn studie heb ik gewoon gehaald door hard te werken, maar nu niet bepaald door groot wetenschappelijk inzicht. heb wel eens jankend met een vriend aan de lijn gehangen, omdat ik toen het gevoel had dat 'ze' me doorhadden dat ik eigenlijk niks wist.

Gelukkig is dat, met mijn ervaring op veel werkplekken én mijn vermogen om toe te geven dat ik ook niet alles weet en niet alles hoef te weten, wel een stuk minder.

heb je wel eens aan loopbaanbegeleiding gedacht? of heb je dat wel eens gedaan? Mij heeft dat destijds wel een boel inzicht gegeven. Als apotheker word je, in een toko, toch geacht leiding te geven en als ik ergens de schurft aan heb, is het dat. Via de loopbaanbegeleiding durfde ik dat ook toe te geven en zijn we op zoek gegaan naar een functie waarbij dat niet hoefde. En waarvan ik dacht dat dat voor apothekers niet bestond.
ben trouwens ook wel benieuwd hoe het met Limoens echo is gegaan.

jouw zwemles klonk ook als een feestje, Anky; gelukkig dat ze 'verder' zoet waren.

fijn dat je gesprek zo goed was met de juf, Elessie. Fijn ook dat de juf nu weet dat ze toch niet zo 'easy' is als ze lijkt. en dat bedoel ik niet verkeerd, maar dat ze het zichzelf zo moeilijk maakt. en hoe was je avondje CSI/House/Flow? ik heb mezelf net verdoofd met NCIS, had ik ook wel zin in.

eetlust is trouwens nog steeds niet helemaal terug; vandaag overdag geleefd op 1 boterham en drie appels. wel gewoon avondeten gegeten (en een halve zak mueslikoekjes ) dus het wordt nog wel normaal. Wel vandaag een stuk vlaai afgeslagen. en ik hoest mijn longen uit mijn lijf, erg vermoeiend. had vandaag overigens geen koorts meer, dus ik hoop dat ik eindelijk weer eens een nacht niet mijn bed uitdrijf.
Klinkt nog niet echt lekker Sok maar fijn dat je koekjeseetlust weer terug is

Ik kreeg net een mailtje van de juf, da's hip. Om te vertellen dat ze toch niet meteen vertrekken donderdag (zoals vanmiddag gezegd) maar dat het toch pas om 10:00 is. Ik baal want ik heb net tegen Mini gezegd dat ik haar wél kan uitzwaaien. Ga morgen wel even een mailtje sturen naar baas dat ik nog wat later ben. Zal hij niet blij mee zijn want er is verders niemand. Ik haat die spagaat, op mijn vorige werk(en) deden ze nooit moeilijk over dit soort dingen .
Check this Sok: Ikeacatalogus
ok, das wel een goeie tip.

en zo'n spagaat is idd niet heel fijn, nee. en je stelt, hoe dan ook, ondanks al je inspanningen, toch iemand teleur. Timing van school is ook niet heel charmant.
ga trouwens maar eens slapen. Ook wel zin in.

trusten!
Dan stel ik liever mijn baas teleur dan mijn kind eerlijk gezegd. En vandaag heb ik hem ontzettend uit de brand geholpen en vrijdag werk ik óók (dag met werk). Die 2 uurtjes moeten ze me dan maar missen. Trouwens, ik heb al geregeld dat Pamman Mannie ophaalt donderdag zodat ik wat langer kan werken.
Weltrusten trouwens.
welterusten
Hai Remma Hoewist nou?
Hmm, druk.. Ben vanmiddag bij directeur geweest voor een babbeltje.
Ah, nog steeds. Kan directeur er iets aan doen?
Jawel. Het komt goed wel. Ik ga met mijn teamleider praten eerst en dan weer naar hem. Maar 't komt goed.
Wasdan Remma? In ieder geval goed te horen dat je vertrouwen hebt in een goede afloop.

Ik hoop dat alles goed was ik ziekenhuis bij Citrofamiliy!

Spagaat haat ik ook. En mijn werk doet wel moeilijk. Baas doet dat althans. Maar dan een beetje sneaky moeilijk, terwijl ik er eigenlijk altijd ben en alleen maar iets later ben als A-man op dienstreis is en ik de kinderen weg moet brengen.
Irritant is dat hé Ank.

Pamman is vanmorgen met de motor onderuit gegaan, heel zachtjes, gleed onderuit op wat zand in een bocht. Maar zijn been is onder de motor gekomen en verdraaid en hij kan er amper meer op staan. We hebben dus zo een familieuitje naar de dokter.

Mini is ontzettend lief, smeert boterhammetjes voor hem enzo
Ach jee, Pammie, ik hoop dat het niet al te ernstig is met zijn been. Gelukkig maar dat het niet in volle vaart was.
O jee, daar zou ik nou ook zo bang voor zijn (motorongelukken). Gelukkig dat het niet in volle vaart was. Al terug van de dokter?

Hier alles o.k. Ben aan 't werk. Beetje mwoh stemming. Heb dit jaar meer moeite met de herfst dan andere jaren. Boek schiet niet op, voel me thuis een beetje miskend (wellicht herkenbaar, zo'n periode dat je 't gevoel hebt totaal langs elkaar heen te leven waarbij jij je van alles aantrekt en de man zich nergens druk om maakt). Beetje balen van. Maar goed, ik ga maar lekker aan de koffie en hopen op betere tijden. Misschien moet ik een minnaar nemen.
Een minnaar, dat is in ieder geval voer voor een nieuw boek, als dit boek niets wordt

Je hebt niet zo'n zin zeker om je boek in een andere vorm te gieten? Lijkt me ook best balen, om weer van voor af aan te beginnen.

Bazen die geen begrip hebben zijn ook vervelend. Ik heb geloof ik echt geluk met mijn bazen, want ik moet ook nogal eens verzuimen en ze zijn altijd bereid een oplossing te zoeken zodat ik weg kan
Je kan ook de baas als minnaar nemen dan. Los je twee problemen in één op.

Bij mij alleen niet van toepassing want ten eerste ben ik eigen baas en ten tweede, als ik al een baas moet aanwijzen, is het mijn vader. En een leuke relatie met een collega zit er ook niet in want de ene is een vrouw en de ander is mijn broer.

Hoewel, die vrouw kan eigenlijk best. Is toch hip, een vriendin als minnaar?!
En ik heb wel een hele aardige baas, maar hij is toch echt te oud om hem als minnaar te nemen. Hij heeft kleinkinderen van Mandarijn's leeftijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven