Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaai, allereerst van harte gefeliciteerd met Limoen! Ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen.

Ik heb het belachelijk druk gehad de afgelopen tijd, en daardoor even niet geschreven. Ik merkte dat het schrijven hier gewoon ook een soort druk gaf, want ik wilde dan als ik even tijd had toch steeds bijlezen en op de hoogte blijven van iedereen en overal op reageren (wat dus niet lukte). En dat kan ik er gewoon niet bij hebben. Ik had steeds het gevoel dat ik nog van alles moest als de kinderen eindelijk op bed lagen en ik eens niet weg hoefde. Het forum moet wel leuk blijven en niet voor extra stress zorgen. Vandaar de stilte van mijn kant; ik ben bewust even afgekickt en wil dat in ieder geval nog even zo houden. Ik hoop niet dat jullie dat opvatten als deinteresse, want het heeft alles met mijzelf te maken en weinig met jullie. Vandaar ook dat ik het even kom uitleggen . Zwaai!
snapput, Nippo. het moet allemaal wel leuk blijven!

veel last van de afkickverschijnselen gehad?

o, ik moet weer aan het werk! nu eens echt druk.
Haaaaaaaaaai Nip, fijn om even wat van je te lezen. En forummen moet vooral geen verplichting zijn. Als je er de tijd niet voor hebt, dan niet.

Wat een geweldige pumps hiernaast, zelfs ik betwijfel of ik er op zou kunnen lopen maar ik vind ze wel erg mooi.

Ben net terug van boodschappen en nu is het alweer tijd om de kindertjes te gaan halen.
Tekst van Sokman:

Sorry, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Ten eerste kost het mij mijn hele dag en ten tweede heb ik zowiezo mijn twijfels bij die prikken! Ik denk er nog over na!

wat heb ik nou aan zo'n vent? grumbel! ik heb het hem idd niet gevraagd, maar ik ging er wel van uit dat het het ook wou. en als hij het niet wil, moet hij het zéggen. sukkel

wordt een gezellige avond zo
het ging dus over de MG-prik, voor de duidelijkheid.
Ik herken dat gevoel wel Nippo. En je wilt ook niet alleen binnenkomen waaien om iets over jezelf te vertellen.

Maar ik heb wel een soort middenweg gevonden. Ik lees niet alles bij, dat gaat gewoon niet, en als ik ga posten lees ik de laatste berichten. Misschien mis ik dan wel eens wat, maar anders zou ik niet meer forummen en dat zou ik jammer vinden.

Misschien ook iets voor jou -vraagteken-

Hoe ging gesprek Pam
Welk gesprek Es? Die uit de ak? Directeur is een cijferman en zijn excelsheetje bewees dat onze werkdruk inderdaad erg hoog is (hoe dat ervaren wordt heb ik dan maar in het midden gelaten). Dus hij gaat nadenken over een structurele oplossing.

Gesprek over contract heb ik maandag.

Ik heb 2 jongetjes hier, Mannie wilde 'af eten' en heeft vriendje mee. Mini wilde ook af eten bij één van haar grote vrienden dus na een kus was zij foetsie.
Maar Sok, Sokman zou toch met de kinderen gaan? Waarom ziet hij het nut van die prik dan niet? Poek heeft ook nogal gevoelige luchtwegen, ik zou het er niet op gokken met haar.
quote:Pammie schreef op 20 november 2009 @ 12:49:

Maar Sok, Sokman zou toch met de kinderen gaan? Waarom ziet hij het nut van die prik dan niet? Poek heeft ook nogal gevoelige luchtwegen, ik zou het er niet op gokken met haar.blijkbaar ben ik er iets te blind van uitgegaan dat hij er ook wel voor was. dat kan ik mezelf verwijten, maar hem verwijt ik dat-ie er wel verrot laat mee komt! ik moet hemel en aarde gaan bewegen om mee te gaan.
Hij is niet meer te overtuigen?

Ik heb het advies van mijn man ter harte genomen en zit op de bank met een vers kopje koffie en mijn boek

Ik had net een bijzonder grappig maar bijzonder cliché moment met de 2 kleine heren. Ze gingen allebei plassen en stonden op de wc te debatteren over hun respectievelijke piemeltjes tot Mannie riep: 'Die van mijn papa is pas écht dik!'

Sok, wat ik niet snap is dat Sokman tegen die prik lijkt te zijn maar het wel goed vindt als jij de kinderen gaat laten inenten. Dat klinkt eerder als gemakzucht omdat hij er geen zin in heeft dan een heel overtuigd principieel standpunt.

*gaat weer verder in haar boek*
quote:Pammie schreef op 20 november 2009 @ 14:25:

Ik had net een bijzonder grappig maar bijzonder cliché moment met de 2 kleine heren. Ze gingen allebei plassen en stonden op de wc te debatteren over hun respectievelijke piemeltjes tot Mannie riep: 'Die van mijn papa is pas écht dik!'

ik met je mee
quote:Pammie schreef op 20 november 2009 @ 14:42:

Sok, wat ik niet snap is dat Sokman tegen die prik lijkt te zijn maar het wel goed vindt als jij de kinderen gaat laten inenten. Dat klinkt eerder als gemakzucht omdat hij er geen zin in heeft dan een heel overtuigd principieel standpunt.

*gaat weer verder in haar boek*laten we zo zeggen: de kinderen krijgen de prik. nu ga ik vanavond proberen hem te overtuigen (hoewel ik daar eigenlijk geen zin in heb) en misschien dat-ie dan alsnog zelf gaat. wil-ie niet, dan doe ik het.punt. en dan kan hij hoog en laag springen, maar het gebeurt. Ik heb mijn kind één keer op apegapen aan de zuurstof gehad en dat gaat me niet nog een keer gebeuren omdat meneer zich niet verdiept in het onderwerp.
ik moet echt nog heel veel doen, maar ik ben nog steeds errug boos.
Hij heeft toch ook een kind aan de zuurstof gehad? Ik ben wel benieuwd waarom hij het niet ziet zitten. Bang voor die microchips?

Moet jij trouwens naar de RAI?
quote:Pammie schreef op 20 november 2009 @ 14:53:

Hij heeft toch ook een kind aan de zuurstof gehad? Ik ben wel benieuwd waarom hij het niet ziet zitten. Bang voor die microchips?

Moet jij trouwens naar de RAI?hij zou best een nanochip kunnen gebruiken; als ik 'm aan mag sturen we motte naar de RAI, o joy
Mannie wil later graag robot worden, vandaar dat ik hem ook heb laten vaccineren

Ik snap het wel dat man niet naar de RAI wil, lijkt mij ook vreselijk. Maar goed, wat mot dat mot.
Hij wil ook voetballer en leeuw worden trouwens.
Oh leuk! Oprah gaat over een vleesetende megasuperbacterie. Jammer dat ik nu naar school moet
Dames,

Jullie zijn ver over de 3000 posts heen.

Maken jullie een nieuw topic aan?

Dan kan hier een slotje op.
nu al?
hier verder:

Mutsen in de mist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven