1e test positief, 2e negatief..
woensdag 16 september 2009 om 08:28
Hoi!
Ik had gisteren al een topic geopenend maar het gevoel blijft zo onzeker en ik zit nu op mn werk dus moet het echt even kwijt Ik heb gister avond twee Predictor zwangerschaps testen gedaan waarvan de eerste positief was (heel licht streepje) en de tweede negatief. Ik moet pas over een paar dagen ongesteld worden maar heb wel sinds een week ongeveer wat klachten (bruin bloedverlies, overgeven, pukkeltjes) Ik zag dat we bij de eerste test het urine opnamestaafje verkeerd om in het hulsje hebben gedaan en het urine opnamestaafje niet speciaal naar beneden hebben gehouden, geen idee of dit invloed kan hebben. De reden dat ik zo'n haast heb is omdat ik een trage schildklier heb en als ik zwanger zou zijn ik zwaardere medicijnen moet krijgen om een miskraam te verkomen. Ik ga vanmiddag nog een test halen om deze morgen ochtend te doen.
Sorry voor mn gezeur!! Hopelijk hebben jullie nog wat tips om mij enigzins gerust te stellen.
LinLin182
Ik had gisteren al een topic geopenend maar het gevoel blijft zo onzeker en ik zit nu op mn werk dus moet het echt even kwijt Ik heb gister avond twee Predictor zwangerschaps testen gedaan waarvan de eerste positief was (heel licht streepje) en de tweede negatief. Ik moet pas over een paar dagen ongesteld worden maar heb wel sinds een week ongeveer wat klachten (bruin bloedverlies, overgeven, pukkeltjes) Ik zag dat we bij de eerste test het urine opnamestaafje verkeerd om in het hulsje hebben gedaan en het urine opnamestaafje niet speciaal naar beneden hebben gehouden, geen idee of dit invloed kan hebben. De reden dat ik zo'n haast heb is omdat ik een trage schildklier heb en als ik zwanger zou zijn ik zwaardere medicijnen moet krijgen om een miskraam te verkomen. Ik ga vanmiddag nog een test halen om deze morgen ochtend te doen.
Sorry voor mn gezeur!! Hopelijk hebben jullie nog wat tips om mij enigzins gerust te stellen.
LinLin182
woensdag 16 september 2009 om 08:33
Lin,
zoals ik in je vorige topic al zei, wacht even een paar dagen.
Het kan zo zijn dat je zwanger bent, maar omdat dat dan nog heel pril is is de hcg waarde in je urine minimaal. Ochtendurine is vaak het sterkst, probeer over een paar dagen even s ochtends te testen. Dit zou kunnen verklaren waarom je 2e test negatief was.
zoals ik in je vorige topic al zei, wacht even een paar dagen.
Het kan zo zijn dat je zwanger bent, maar omdat dat dan nog heel pril is is de hcg waarde in je urine minimaal. Ochtendurine is vaak het sterkst, probeer over een paar dagen even s ochtends te testen. Dit zou kunnen verklaren waarom je 2e test negatief was.
woensdag 16 september 2009 om 08:37
Ik wil niet overkomen als een wanhopig geval dat geen geduld heeft hoor maar ik wil behalve mijn vriend even niemand hierover informeren. Normaal gesproken zou ik mn moeder natuurlijk om hulp vragen maar ze zit in Amerika en ik wil niet haar vakantie beinvloeden. En Suze2 je kan je denk ik wel voorstellen dat dit heel spannend is!
woensdag 16 september 2009 om 08:51
Het lijkt me vrij simpel in jouw geval: even naar de huisarts, bloed laten prikken en dan kijken wat je moet doen. Als het tenminste echt zo belangrijk is dat je snel met die medicijnen begint. En verder: afwachten. Predictor heeft pas zin vanaf het moment dat je ongesteld had moeten worden. Als dat voor jou over een paar dagen pas is, ben je nu gewoon nog te vroeg geweest. Realiseer je wel dat het vaak nog mis gaat, direct na het bevruchten en voor dat je ongesteld had moeten worden. Daarom is eerder testen niet aan te raden.

woensdag 16 september 2009 om 10:06
Volgens mij moet je nog een paar dagen wachten, je bent te vroeg met testen om al een goed resultaat af te kunnen lezen.
Bovendien kunnen jouw symptomen ook duiden op een naderende menstruatie.
Als je het echt niet houdt van de spanning (kan ik begrijpen hoor, zeker in combinatie met medicatie), dan meteen even de huisarts bellen.
Ik ben benieuwd of je echt zwanger bent, ik zal voor je duimen.
Laat je even weten hoe het afgelopen is?
Bovendien kunnen jouw symptomen ook duiden op een naderende menstruatie.
Als je het echt niet houdt van de spanning (kan ik begrijpen hoor, zeker in combinatie met medicatie), dan meteen even de huisarts bellen.
Ik ben benieuwd of je echt zwanger bent, ik zal voor je duimen.
Laat je even weten hoe het afgelopen is?