deo Syneo 5 veilig?
vrijdag 11 september 2009 om 21:36
Hoi,
Wie van jullie kent en gebruikt Syneo5? Het is een deo die je 's avonds opspuit en die vervolgens ervoor zorgt dat je 5 dagen vrij bent van transpiratiegeurtjes. Werkt heel goed, maar ergens in mijn achterhoofd vraag ik me af: is dit echt wel gezond? Spuit je als het ware je klieren niet dicht ofzo? Kan dat echt geen kwaad? Iemand die daar iets meer vanaf weet misschien?
Wie van jullie kent en gebruikt Syneo5? Het is een deo die je 's avonds opspuit en die vervolgens ervoor zorgt dat je 5 dagen vrij bent van transpiratiegeurtjes. Werkt heel goed, maar ergens in mijn achterhoofd vraag ik me af: is dit echt wel gezond? Spuit je als het ware je klieren niet dicht ofzo? Kan dat echt geen kwaad? Iemand die daar iets meer vanaf weet misschien?
vrijdag 11 september 2009 om 21:53
vrijdag 11 september 2009 om 22:48
vrijdag 11 september 2009 om 22:56
De meningen zullen er absoluut over verdeeld zijn maar voor mezelf weet ik zeker dat het heel ongezond is. Overmatig transpireren is een ontzettend vervelende kwaal en ik kan me ook voorstellen dat mensen naar een wondermiddel grijpen.
Zweten móet, die stoffen moeten uit het lichaam.
Het is dus ook niet gek dat je dan uit andere lichaamsdelen extra gaat zweten.
Ik heb wel eens bij een lezing "het nut van ziek zijn" gezeten. (jaja... weer zo`n zwftf) en daar werd het heel goed uitgelegd.
Zweten móet, die stoffen moeten uit het lichaam.
Het is dus ook niet gek dat je dan uit andere lichaamsdelen extra gaat zweten.
Ik heb wel eens bij een lezing "het nut van ziek zijn" gezeten. (jaja... weer zo`n zwftf) en daar werd het heel goed uitgelegd.