Berichtje online

16-09-2009 21:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Kan iemand mij helpen? Ik wil graag een bericht sturen op hyves naar iemand die ik heel slecht ken, maar wel heel erg leuk vind en dus beter wil leren kennen, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen zegmaar....

Wat zou een goed aanknopingspunt zijn?

In real life durf ik hem namelijk niet aan te spreken...

Alvast bedankt!
Haha ....

Geheel off toppic dit uiteraard ... maar ik weet heus wel dat jouwn niet correct was in deze context...

Maar goed ( en nee dit is geen goed praten van ) zo praat men hier ....

En hij vond het gelukkig dan dus ook niet storend
@ Stroller: hahaha, ja joh, lekker boeiend dat het niet correct NL was...... maar wat fijn dat hij nu je vriend is!
Dag Moraalridders! Hallo Lufluf

Niet voor iedereen is dit weggelegd, en misschien zit lufluf er wel ECHT mee! Ik vind het idee van Emaille goed, en zou gewoon iets neutraals sturen. Dan heb je een opening gecreerd om met elkaar te "communiceren"en wellicht kun je vanuit dat begin gaan onderzoeken of je hem ECHT leuk vindt of dat je alleen maar hyvesvrienden en collega's wil zijn!

Succes!!!
bedankt voor de reactie!! ik durf het alleen zo slecht omdat ik hem dan weer tegenkom op het werk de volgende dag....

EN ik weet niet waar ik moet zeggen.

Een berichtje als: 'Hey, alles goed?' Naar iemand waar je in het dagelijks leven nooit tegen praat staat zo raar, toch?
Gewoon: "Zo, werd tijd dat jij ook in mijn lijstje staat "

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven