Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

nog even een plaatje voor may.

nu wat doen!
sms-boom heeft hier ook gewerkt! Heb het net even gecheckt!
nou moe, het internet hier doet stom.

Miniupdate, onze mini is 7 mm gegroeid, nu 1.7 cm en heeft al een aanzet tot armpjes en beentjes! Echt cool, hartje gaat ook te keer 179 bpm. Probeer het later nog eens, foto's vanavond op hyves.

doeiiii
Maya !!!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !!!!
maya's verhaal staat op onze hyves, en foto's op haar eigen!

Maya, wat onwijs stoer dat je dit er voor ons hebt opgezet!!!

Maya & maya man proficiat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maya: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!

(nog steeds kan ik geen plaatjes of smiley's plaatsen??!!)

Husky: ons kindje ligt nu ook iets ingedaald, dit was bij mij met 32 weken nog niet zo, omdat hij/zij toen nog in een stuit lag! Met 33,5 week lag t met t hoofdje naar beneden en nu, met 35 week, iets ingedaald..

Maar volgens mij kan het wel al hoor, dat je kindje rond de 32 weken gaat indalen, heb het wel es vaker gehoord!

Heb zelf het idee dat onze uk steeds verder indaald, heb me af en toe toch een steken onder in m'n buik, en m'n buik lijkt steeds lager te gaan hangen.. Wel heel prettig voor het ademhalen, gaat iets makkelijker

Becky: fijn dat het goed was met jullie ukkie!

* gaat nu weer naar hyves*
Maya super..!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!

*Husky rent nu ook naar hyves.*
ik wil ook op hyves kunnen! Ben veel te benieuwd naar het verhaal en de foto!
Is het al weekend? Heb echt totaal geen zin meer deze week.

Baby is flink aan het schoppen, best gezellig.

Kreeg vanmorgen ook al te horen op mijn werk : volgens mij ben jij echt flink afgevallen.

Hoeraaaaaaaaaaaaa !!!
Nee fanatic,nog ff doorzetten en dan is het weekend.

Ik val wel buiten de boot met aangekomen gewicht...hahahaha

Ik ben met 30 weken al 13 kilo aangekomen.Ben overal zwanger zegt vriend,terwijl ik gelukkig nog wel wat 'oude' kleren pas.

Voel de baby hier echt nog niet met regelmaat,de ene dag is ze erg druk en de andere dag moet ik d'r echt ff wakker maken om te kijken of alles nog wel leeft daarbinnen....Maar dat zal wel normaal zijn
Party, het ene kind is het andere niet... de mijne is heel erg druk en voel ik echt vele malen per dag met mijn 31 weken + 3 daagjes. Terwijl anderen echt veel minder voelen. Het ligt er maar net aan hoe het kind ligt en volgens mij ook aan hoe dik je huid is van zichzelf

Ik pas ook nog mijn oude t-shirts/truien/vestjes/rokjes & leggings. Alleen broeken gingen echt niet meer.

Ben zelf wel blij dat ik maar 1,5 kilo aan ben gekomen. Ik kon het me niet echt veroorloven om kilo's aan te gaan komen...
Heee meiden,

Gaan we dan nu iets concreets plannen voor de meeting? Ik bedoel anders is het straks eind oktober en dan weten we nog niets. Dus wanneer, waar, hoe laat enz.

Misschien is het wel handiger om dit via Hyves te doen? Anders komt straks het hele viva forum naar onze meeting hahaha, is ook gezellig maar dan moeten we een iets grotere locatie regelen.

Enne, GW, voel jij je geroepen om dit te regelen? Omdat je ook de datumprikker hebt gedaan?
hahaha ja rain, ik zie het al voor me, heel het forum komt gezellig langs op de golden egg meeting
de datumprikker gaf volgens mij aan dat de meeste de 24e konden, dus ik denk dat we het daar maar op moeten houden, Utrecht lijkt me redelijk centraal voor de meesten en misschien is het een idee dat we om een uur of 12 afspreken en dan bijv. ergens gaan high-teaen? Als iemand een leuke plek (centraal, op loopafstand van CS?) in Utrecht weet hou ikme aanbevolen, ik heb ook nog een vriendin in Utrecht wonen, dus ik zal haar anders ook eens vragen of zij misschien een goede tip heeft en dan wil ik best voor ons reserveren hoor!
ik heb geen ervaring met high tea in utrecht hoor, maar heb even gegoogled en is tantes bistro wat? (tantesbistro . nl) en dan klikken op akties.

er staat ook de wandelroute vanaf het centraal station beschreven op de site.

maar misschien hebben de mensen die geregeld in utrecht komen goede ideeen?
Voor wie nog iets moet kopen qua uitzet:

het is nu officieel van 24 t/m27 september zijn de mama mazzel dagen bij de prenatal waarbij je 20% koritng op alles krijgt en in het weekend zelfs 25% op kinderwagens en kinderkamers!

Krtom, over een dikke week ga ik mijn bugaboo bestellen!
haai ladies, vandaag de termijnecho gehad en de uitgerekende datum is verzet naar de 28e. Ben dus pas 8 weken en 1 dag

Onze mini doet het prima, gelukkig wel, maar (en er zal weer eens geen maar aanzitten helaas) heb ik ook een cyste ergens in mijn buik, welke nog groter is als mijn baarmoeder, ik geloof ongeveer 5 bij 5 cm. Dat verklaart ook mijn ontzettende buik- en rugpijn waarschijnlijk. De kans bestaat dat deze gewoon verdwijnt (en daar kom ik pas met de 20 weken echo achter, echt te belachelijk) of dat die operatief verwijderd moet worden.

Als je googled (ja ja ik weet het, het mag niet) zijn dat operaties met een dag of 5 in het ziekenhuis en 6 weken thuis zitten

Enniewee, die kleine doet het prima, en dat is al heel wat waard, ik ga nu effe shoppen en kom later vanavond lekker op iedereen reageren.

doeiiiiii
oh becky, is dat een cyste aan een eierstok? Dat heeft een vriendinnetje van mij ook gehad.

Maar waarom krijg je dan pas met 20 weken een nieuwe echo, mss ben ik al te verduits, maar dat vind ik echt belachelijk. Kijk hier zijn ze mss wel erg makkelijk (ik kreeg dinsdag ook gewoon even een extra echo en er werd ook niet moeillijk gedaan om dan toch alvast even naar het geslacht te kijken) maar ik zou dit wel een indicatie vinden om toch een keer extra te kijken! Hebben ze bij die andere echo's er nooit iets over gezegd?

En jammer, de 26e was zo'n mooie dag geweest.... nou ja, moet je maar 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen.
Beck, je laat me schrikken!!! Een cyste van 5 bij 5 cm vind ik wel eng klinken hoor! (sorrie wil geen paniekzaaien) vind het eerlijk gezegd zwaar idioot dat je nog 12 (!!!!!) weken moet wachten totdat ze daarmee verder gaan. Potverdeurie nog drie maanden rondlopen met een enorme cyste aan/bij je eierstok
Jeetje Becky, dat is ook wat. En helemaal dat je zo lang moet wachten. Misschien toch nog maar eens aankaarten dat je echt niet zo lang in onzekerheid wilt zitten en of er niets anders aan te doen is.

Ik kom trouwens net thuis en staat de huisarts op het antwoordapparaat (waarom heeft die lul mijn 06 niet), nou ja, hij vroeg dus of ik contact op wilde nemen betreffende het fertiliteitsonderzoek en het beleid daarna. Dit zijn zijn letterlijke woorden. Ik maak hier dus uit op dat er met zaad niks mis is en dat ik dus nu verder de molen in ga. Maar kan er natuurlijk nog naast zitten en morgen weet ik meer, want dan bel ik hem natuurlijk meteen op. Maar toch, wordt nog een avondje in zenuwen zitten dus......
Maya en maya man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon... Gaat goed met de jongetjes hier...
jeo thee, heeft mijn meisje later tenminste een beetje keus qua knappe mannen!
Ja, potjandorie...nu is mijn ovulatietest ook al knalpositief! En nu hebben we net gistermorgen het allerbeste zaad "weggegeven".

Denk dat dit een gemiste kans is dus....al ga ik natuurlijk vanavond nog wel even proberen (voor het geval je weet maar nooit)
rainbow30 wijzigde dit bericht op 17-09-2009 17:53
Reden: typefoutjes....
% gewijzigd
Jeetje wat een baby's ineens, kijk je even niet op het forum... staan er plotseling zo drie kindjes bij!

Gefeliciteerd dames!!!

Ik zal ook eens even op Hyves checken hoe het met Maya is gegaan.... en dan vanavond voor Expeditie Robinson en in het weekend aan de klus in ons nieuwe huis... zo leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven